• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

Дизельне паливо, Бензин автомобільний А-92

ДК 021:2015, код 09130000-9 – Нафта і дистиляти (Дизельне паливо, Бензин автомобільний А-92). Деталізований CPV код (у т.ч. для лотів) та його назва ДК 021:2015 - 09134200-9 – Дизельне паливо. ДК 021:2015 - 09132000-3 – Бензин Процедура закупівлі – відкриті торги, з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі - особливості), затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 з урахуванням змін. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідають загальноприйнятим державним стандартам та нормативам стосовно предмету закупівлі і розміщені в оголошені про проведення закупівлі зокрема у файлі з обґрунтуванням

Торги не відбулися

274 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 740.00 UAH
Період оскарження: 16.08.2023 12:36 - 21.08.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Дискримінація

Номер: e32399275b1443048ff092354e8db0fd
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-16-004291-a.a1
Назва: Дискримінація
Вимога:
Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації: "Товар постачається учасником-переможцем за додатково погодженими партіями шляхом самозаправки Замовником власного транспорту на підставі відомості на видачу паливно-мастильних матеріалів. Не допускається постачання товарів на підставі довірчого документа (паливних талонів (карток), скрейтч-карток, тощо), у зв’язку із тим, що предметом закупівлі є товар, а не довірчий документ. " Вважаємо, що зазначена умова тендерної документації обмежує в праві на участь тих учасників, які мають можливість здійснювати відпуск палива лише за талонами/скретч-картками, які не мають можливості здійснювати відпуск палива по відомостям. Відповідно до Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України : «Талон (скретч-карта) - спеціальний талон, придбаний за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджує право його власника на отримання на АЗС фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки, які позначені на ньому. Талон на паливо /скретч-карта на паливо – не має ніякої технічної необхідності наявності у Постачальника електронного кабінету та сайту. Відпуск нафтопродуктів за безготівковим розрахунком за відомостями здійснюється АЗС на підставі договорів, укладених між підприємством та споживачем. Відпуск нафтопродуктів відображається у відомості на відпуск нафтопродуктів за формою N 16-НП (додаток 16). Кількість відпущеного нафтопродукту фіксується у відомості, яка ведеться безпосередньо на АЗС, що підтверджується підписами оператора АЗС та водія.» Вимога щодо забезпечення Замовника таким видом підтверджуючого документу на отримання палива з АЗС, як відомість - є дискримінаційною та обмежувальною, оскільки виконати її зможуть лише ті учасники, у яких впроваджено система отримання палива на АЗС партнерів по відомостям. Скаржник планує запропонувати Замовнику для заправки автомобільного транспорту мережу АЗС , відповідно до укладеного партнерського договору про відпуск палива по скретч-карткам (талонам). Отже, вимагаю дозволити приймати участь у закупівлі тим учасникам, які запропонують хзамовнику отримання палива за талонами.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Не можемо погодитись із таким вільним трактуванням вимог тендерної документації та вибіркового застосування Скаржником положень законодавства. Пунктом 17 Постанови про особливості передбачено: «Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих особливостей.». Зазначена вимога тендерної документації відповідає положенням Цивільного та Господарського кодексів України. Так статтею 712 Цивільного кодексу України, яка кореспондується з частиною 1 статті 265 Господарського кодексу України, передбачено: «За договором поставки продавець (постачальник), який здійснює підприємницьку діяльність, зобов'язується передати у встановлений строк (строки) товар у власність покупця для використання його у підприємницькій діяльності або в інших цілях, не пов'язаних з особистим, сімейним, домашнім або іншим подібним використанням, а покупець зобов'язується прийняти товар і сплатити за нього певну грошову суму». Тобто предметом закупівлі є саме товар, а не довірчий документ (талон, скрейтч-карта, паливна карта, тощо). Так оголошенням про закупівлю та тендерною документацією унормовано: Предмет закупівлі: Дизельне паливо – 3 980 л Бензин автомобільний А-92 – 1 500 л Таким чином вимога щодо поставки товарів на підставі відомості на видачу паливно-мастильних матеріалів є правомірною. Вказана вимога за тендерною документацією не є дискримінаційною, оскільки обов’язок виконання взятих господарських зобов’язань покладено виключно на Сторони Договору, а сама вимога стосується необмеженого коли суб’єктів господарювання.
Статус вимоги: Відхилено