код ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти (Бензин А-92, Бензин А-95)
Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову.
Назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурних позицій предмета закупівлі:
-Бензин А-92 (09132000-3 - Бензин);
-Бензин А-95 (09132000-3 - Бензин)
Завершена
225 600.00UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 256.00 UAH
Період оскарження:16.08.2023 11:11 - 21.08.2023 00:00
Вимога
Відхилено
Дискримінація
Номер:ab83d0ca7a794375b24825718afee96a
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2023-08-16-002435-a.c4
Назва:Дискримінація
Вимога:
В ТД Ви вимагаєте від учасників надання дист/довідку від власника кожної АЗС або відповідної мережі про гарантований відпуск палива запропонованого Учасником зразка (лист повинен містити строк, впродовж якого гарантується відповідний відпуск палива, цей строк має бути не меншим за строк дії договору згідно тендерних умов).
Зазначена умова носить дискримінаційний ххарактер по відношенню до тих суб'єктів/учасників, які не мають прямих відносин з власниками АЗС, а співпрацюють з емітентами талонів.
Окрім цього, єдиним документом, який підтверджує зобов'язання емітента по відпуску палива є укладений між нами партнерський договір, а не лист, оскільки останній не буде мати жлдної юридичної сили без такого договору.
Відповідно до п. 4 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Замовник не обґрунтовано встановлює дискримінаційну вимогу до учасників, яка не має відношення та не впливає на постачання Товару (Палива).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:20.08.2023 19:58
Вирішення:Шановний учасник. Нами було розглянуто вашу вимогу щодо умов тендерної документації на закупівлю. Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами, далі – Закон), з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 “Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (далі – Особливості) та інших нормативно-правових актів у сфері закупівель.За результатом розгляду повідомляємо, що в тендерній документації не встановлено жодної дискримінаційної умови. Вами не надано аргументованих доводів для задоволення даної вимоги.
Отже, дана закупівля передбачає відпуск пальногоз АЗС в паливні баки автотранспорту Замовника, що за всіма ознаками є операцією з торгівлі пальним.. Стосовно наявності в учасника не лише "партнерських", а й мінімально- необхідної кількості власних абао орендованих АЗС та надання у складі пропозиції копій ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним спрямована на з"ясування наявності в учасників прав на провадження відповідного виду діяльності, а також є гарантією виконання договору протягом строку дії, в зв"язку з тим, що так звані "партнерські " угоди є фактично простими договорами купівлі-продажу товару у суб"єктів , що є операторами АЗС, такий договір не несе жодних обов"язків оператора мережі АЗС перед Замовником, та може бути розірваний в будь-який момент будь-якою стороною договору, що не дає гарантій якісного та вчасного виконання договору закупівлі. Не маючи відносин з суб"єктом господарювання, що безпосередньо здійснює відпуск пального, замовник позбавлений можливості контролю за якістю пального.
Стосовно технічної спеціфікації - Якість бензину автомобільного А-92 повинна відповідати ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови» та/або Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженому постановою Кабінетів Міністрів України від 01.08.2013 року № 927, Якість бензину автомобільного А-95 повинна відповідати ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови» та/або Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженому постановою Кабінетів Міністрів України від 01.08.2013 року № 927 ( Згідно Технічного регламенту). У задоволені вимоги відмовлено.
Статус вимоги:Відхилено
declined
declined
Вимога
Відхилено
Дискримінація
Номер:63f24e28478345e0aa020aa32114a504
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2023-08-16-002435-a.c3
Назва:Дискримінація
Вимога:
В ТД Ви встановили, що порядок відпуску предмету закупівлі – з АЗС в м. Кропивницький за розрахунковими відомостями. Інші варіанти відпуску не розглядаються.
Зазначене протиречить закону, оскільки Ви закуповуєте паливо, а не спосіб його отримання, як послугу. Вимагаю дозволити приймати участь тим учасникам, які мають можливість запропонувати заправку по талонам.
Встановлюючи відповідні вимоги Замовник обмежує конкуренцію та встановлює надмірні додаткові вимоги, які не впливають на постачання палива. Відповідні вимога обмежує нас у праві на участь, при цьому не впливає якість та можливість постачання Товару.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:20.08.2023 19:55
Вирішення:Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами, далі – Закон), з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 “Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (далі – Особливості) та інших нормативно-правових актів у сфері закупівель. Нами було розглянуто вашу вимогу щодо умов тендерної документації на закупівлю. За результатом розгляду повідомляємо, що в тендерній документації не встановлено жодної дискримінаційної умови. Вами не надано аргументованих доводів для задоволення даної вимоги.
Відповідно до Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України Наказ Мінпаливенерго України, Мінтрансзв'язку України, Мінекономіки України, Держспоживстандарту України 20.05.2008 N 281/171/578/155 «Талон - спеціальний талон, придбаний за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджує право його власника на отримання на АЗС фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки, які позначені на ньому».
Аналізуючи вищевикладену норму можна зробити висновок, що талон як засіб для отримання відповідної кількості пального, певної марки придбаний раніше за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу породжує певні правовідносини та встановлює зобов’язання між суб’єктами право, а саме продавцем талону та його покупцем. Так у продавця виникає обов’язок здійснити відпуск пального покупцю за пред’явленим ним талоном. Слід зауважити, що такі правовідносини виникають саме між покупцем та продавцем талонів, в звязку з тим, що талон не є засобом розрахунку та платіжним засобом, а є фактично засобом контролю відпуску раніше придбаного пального.
Придбані учасником у власників мереж талони для подальшої передачі Замовнику не породжують між Замовником та власником мережі АЗС правовідносин та зобов’язань один перед одним. З точки зору власника та емітента талону певної мережі покупцем(споживачем) залишається виключно покупець талонів, а ні особа якій вони передані, що в свою чергу позбавляє Замовника певних прав у відносинах з власником мережі.
Закупівля паливо-мастильних матеріалів (бензин), проводиться Замовником з метою забезпечення належного та безперебійного надання цілодобової медичної допомоги, в зв’язку із тим, що останній являється закладом охорони здоров'я, який надає медичну допомогу населенню , тому своєчасна заправка автомобілів є вкрай важливою складовою. У зв"язку з вищезазначеним, у ТД. передбачено безкоштовне зберігання товару . З метою передбачених ризиків (загроза для життя та здоров'я пацієнтів), безперебійної роботи та гарантованого забезпечення паливом відповідної якості, а також захисту прав Замовника, вважаємо вимоги передбачені в Тендерної документації обґрунтованими та такими, що не містять порушень Закону.
Статус вимоги:Відхилено
declined
declined
Вимога
Відхилено
Дискримінація
Номер:ca0889e351fa4b18b6d3574769370a61
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2023-08-16-002435-a.a2
Назва:Дискримінація
Вимога:
В ТД Ви вимагаєте надання інформації про реєстраційний № ліцензії на роздрібну торгівлю пальним на зазначеній АЗС.
Зазначена умова ТД носить дискримінаційний характер до тих учасників, які не є власниками АЗС та не отримували ліцензії на роздрібну торгівлю пальним, оскільки здійснюють продаж талонів на пальне, що під собою не передбачає наявності такої ліцензії.
Тому, з метою усунення зазначеної дискримінації вимагаю вилучити вимогу надання інформації про реєстраційний № ліцензії на роздрібну торгівлю пальним на зазначеній АЗС.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:20.08.2023 19:53
Вирішення:Шановний учасник. Нами було розглянуто вашу вимогу щодо умов тендерної документації на закупівлю. За результатом розгляду повідомляємо, що в тендерній документації не встановлено жодної дискримінаційної умови.
Відповідно до ст. 15 Закону № 481 оптова та роздрібна торгівля пальним може здійснюватися суб’єктами господарювання всіх форм власності, у тому числі їх виробниками, за наявності у них ліцензій. Отже, у разі реалізації пального у розумінні Кодексу та Закону № 481, суб’єкту господарювання необхідно отримати ліцензії на право оптової та роздрібної торгівлі пальним.
Статтею 5 Господарського кодексу України визначено, що суб’єкти господарювання та інші учасники відносин у сфері господарювання повинні провадити свою діяльність у межах встановленого правового господарського порядку, додержуючись вимог законодавства.
Вами не надано аргументованих доводів для задоволення даної вимоги.
Статус вимоги:Відхилено
declined
declined
Вимога
Відхилено
Дискримінація
Номер:96434fb53a7f4f50b4dfcab278c66e24
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2023-08-16-002435-a.b1
Назва:Дискримінація
Вимога:
В ТД Ви вимагаєте від учасників наявність досвіду виконання аналогічних договорів за 2022 рік.
В ч. 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
В статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" визначено, що замовник встановлює до учасників такий критерій, як наявність досвіду виконання аналогічних договорів.
Встановлювати часові рамки виконання таких договорів є дискримінацією, а отже заборонено.
Тому, з метою усунення зазначеної дискримінації вимагаю вилучити обмеження в часі виконрання аналогічного договору.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:20.08.2023 19:50
Вирішення:Шановний учасник. Нами було розглянуто вашу вимогу щодо умов тендерної документації на закупівлю. За результатом розгляду повідомляємо, що в тендерній документації не встановлено жодної дискримінаційної умови. Вами не надано аргументованих доводів для задоволення даної вимоги.
Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами, далі – Закон), з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 “Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (далі – Особливості) та інших нормативно-правових актів у сфері закупівель.
Отже, у наведеному випадку замовник не встановлює дискримінаційних вимог, стосовно надання аналогічно договору лише у випадку коли - виконання договору для потреб певного замовника та / або договір з чітко вказаним предметом закупівлі є вимогами, що можуть обмежувати конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.