-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Апаратура для передавання радіосигналу з приймальним пристроєм
Завершена
5 284 980.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 52 849.80 UAH
мін. крок: 1% або 52 849.80 UAH
Період оскарження:
15.08.2023 18:57 - 20.08.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Щодо безпідставного визнання ФОП КИРИЧЕНКО АНТОН ВОЛОДИМИРОВИЧ переможцем процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015 32230000-4
Номер:
40faa6b394164d74a94ceade12df8567
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-15-015327-a.b1
Назва:
Щодо безпідставного визнання ФОП КИРИЧЕНКО АНТОН ВОЛОДИМИРОВИЧ переможцем процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015 32230000-4
Вимога:
ДЕРЖАВНІЙ ПРИКОРДОННІЙ СЛУЖБІ УРКРАЇНИ
Військова частина 9953
ЄДРПОУ 14321759
Щодо безпідставного визнання
ФОП КИРИЧЕНКО АНТОН ВОЛОДИМИРОВИЧ
переможцем процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015 32230000-4
ВИМОГА
Згідно Протоколу № 254 від «27» серпня 2023 року щодо прийняття рішення уповноваженою особою було вирішено:
Визначити тендерну пропозицію учасника ФОП «КИРИЧЕНКО АНТОН ВОЛОДИМИРОВИЧ» (ЄДРПОУ 3112520830) як таку, що повністю відповідає вимогам тендерної документації, в т.ч. щодо предмета закупівлі, та потребам замовника.
Визначити учасника – ФОП «КИРИЧЕНКО АНТОН ВОЛОДИМИРОВИЧ» (ЄДРПОУ 3112520830), переможцем процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015 32230000-4 Апаратура для передавання радіосигналу з приймальним пристроєм (Зовнішня ІР-камера відеоспостереження TIC6831ER-F50-4X38P або еквівалент; зовнішня ІР-камера відеоспостереження IPC6252SR-X22UG або еквівалент), ідентифікатор закупівлі: UA-2023-08-15-015327-a та оприлюднити дане рішення в електронній системі закупівель.
Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю із переможцем Закупівлі, а саме з учасником – ФОП «КИРИЧЕНКО АНТОН ВОЛОДИМИРОВИЧ» (ЄДРПОУ 3112520830).
Оприлюднити рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем щодо Закупівлі, а саме з учасником – ФОП «КИРИЧЕНКО АНТОН ВОЛОДИМИРОВИЧ» (ЄДРПОУ 3112520830), в електронній системі закупівель.
В свою чергу ТОВ «КОМПАНІЯ СТРОЙМІР» в особі директора Возного Євгенія Анатолійовича не погоджується з прийнятим рішенням Замовника торгів та вважає його таким, що порушує норми діючого законодавства України.
На вимогу тендерної документації, яка вказана в додатку №1 «Учасник надає підтвердження країни походження Товару. Документами, що підтверджують країну походження Товару, є: сертифікат про походження товару, засвідчена декларація про походження товару, декларація про походження товару, сертифікат про регіональне найменування товару (стаття 43 Митного кодексу України), тощо.» ФОП «КИРИЧЕНКО АНТОН ВОЛОДИМИРОВИЧ» надав довідку щодо країни походження товару «8. Довідка щодо краі_ни походження товару..pdf» в якої зазначив що:
«Згідно з частиною 1 статті 40 МКУ у разі, якщо у виробництві товару беруть участь дві або більше країн, країною походження товару вважається країна, в якій були здійснені останні операції з переробки, достатні для того, щоб товар отримав основні характерні риси повністю виготовленого товару, що відповідають критеріям достатньої переробки згідно з положеннями статті 40 МКУ.
Стаття 43 МКУ встановлює перевірку документів, що підтверджують країну походження товару, після завершення митного оформлення.
Стаття 44 МКУ встановлює видачу сертифікатів про походження товару з України, тобто у разі вивезення товарів з митної території України видається сертифікат про походження товару.
Отже, запропонований товар, є товаром українського виробництва, та цілком виробляється на території України та не передбачає його вивезення з території України або його митне оформлення, тому не підпадає під вимоги статті 43 та 44 МТУ.»
Але як зазначено в документі доданому ФОП «КИРИЧЕНКО АНТОН ВОЛОДИМИРОВИЧ» щодо походження товару, а саме: Висновок про виробництво товарів/виконання робіт/ надання послуг суб’єктом господарювання, розташованим на території України No ВТ-754 від 22.08.2023, яким зазначено, що товар може бути вироблений у звʼязку із наявністю передбачених законодавством передумов і фактичних можливостей (виробничі потужності, площі, персонал, земельні ділянки тощо) для реального виробництва підприємством, розташованим на території України. Такий висновок був зроблений на підставі документів що були надані для складання цього висновку. Одним з документів є Лист від 18.08.2023 № 18/8-23 ФОП «КИРИЧЕНКО АНТОН ВОЛОДИМИРОВИЧ», що містить Довідку про наявність матеріально-технічної бази (у тому числі: транспорту) для виконання виробництва щодо складання відеокамер та відеореестраторів. Тобто висновок про те що товар може бути вироблений у звʼязку із наявністю передбачених законодавством передумов і фактичних можливостей (виробничі потужності, площі, персонал, земельні ділянки тощо) для реального виробництва підприємством, розташованим на території України саме шляхом складання. Також для здійснення переробки на митній території України згідно Статті 149 Митного кодексу України допускається з письмового дозволу митного органу який відсутній в переліку наданих ФОП «КИРИЧЕНКО АНТОН ВОЛОДИМИРОВИЧ» документів до тендерної пропозиції.
Тому посилання ФОП «КИРИЧЕНКО АНТОН ВОЛОДИМИРОВИЧ» на частиною 1 статті 40 МКУ для визначення країни походження товару є недоречним, а інформація надана в довідці недостовірною, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, та яка суперечить чинному законодавству України.
Висновок про виробництво товарів/виконання робіт/надання послуг субʼєктом господарювання, розташованим на території України No ВТ-754 від 22.08.2023, яким зазначено, що товар може бути вироблений у звʼязку із наявністю передбачених законодавством передумов і фактичних можливостей (виробничі потужності, площі, персонал, земельні ділянки тощо) для реального виробництва підприємством, розташованим на території України встановив наявність передбачених законодавством передумов і фактичних можливостей (виробничі потужності, площі, персонал, земельні ділянки тощо) для реального виробництва товарів/надання послуг на території України зазначених в п. 5 відеореєстратори серії: S-Eye; S-Eye B; A-Eye; E-Eye 1; E-Eye S1; F-Eye; H-Eye; T-Eye; Helmet Camera; відеокамери: IP-EYE cepiі Easy*, IP-EYE cepii Prime*: IP-EYE cepii Pro* відеоресстратори: IP-EYE c p Easy*; IP-EYE cepіi Prime*; IP-EYE cepii Pro* в той же час не підверждує безпосередній факт виробництва товарів зазначених товарів. Що каже про те що на момент подання тендерної пропозиції камер з назвою «Зовнішня ІР-камера відеоспостереження IP-EYE серїі Prime TIC6831ER-F50-4X38P та Зовнішня ІР-камера відеоспостереження IP-EYE серїі Prime IPC6252SR-X22UG» та вказаними характеристиками не існувало, а була тільки встановлена наявність передбачених законодавством передумов і фактичних можливостей (виробничі потужності, площі, персонал, земельні ділянки тощо) для реального виробництва товарів/надання послуг на території України.
Для складання висновку про виробництво товарів/виконання робіт/ надання послуг субʼєктом господарювання, розташованим на території України No ВТ-754 від 22.08.2023, яким зазначено, що товар може бути вироблений у звʼязку із наявністю передбачених законодавством передумов і фактичних можливостей (виробничі потужності, площі, персонал, земельні ділянки тощо) для реального виробництва підприємством, розташованим на території України був наданий Сертіфікат, виданий Органом з сертіфікації систем менедженту ТОВ «Орган з оцінки відповідності «ПРОМСТАНДАРТ», чинний з 21.08.2023 до 20.08.2024, реєстраційний номер UA.PS.23-0570 який також доданий ФОП «КИРИЧЕНКО АНТОН ВОЛОДИМИРОВИЧ» до документів тендерної пропозиції з назвою (Сертифікат та декларація IPкамера.pdf) в якому засвідчено що продукція (тип) відеокамери, відеореєстратори та комплектуючі до них моделі IP-EYE серії Easy*; Prime*; Pro*; де * - можливі цифри від 0 до 9 та літери від А до Z символи та/або пробіл, які позначають дизайн, комплектацію, технічні характеристики та колір і не впливають на показники безпеки за кодом Укт ЗЕД 8525 відповідає вимогам ТУ У 26.4-3112520830-002:2023 «Відеокамери, відео реєстратори та комплектуючі до них. Технічні умови», п.п. 2.3.4, 2.3.5, 2.3.8, 2.3.9, 2.3.10, 2.3.11 ДСТУ EN 60950-1:2015; ДСТУ EN 60065:2017; ДСТУ EN 62368-1:2017; ДСТУ EN 55022:2017; ДСТУ EN 55024:2017; ДСТУ EN 61000-3-2:2016; ДСТУ EN 61000-3-3:2017. Виробником продукції значиться ФОП Кириченко Антон Володимирович, РНОКПП 3112520830, вул. Теремківська, буд. 17, кв. 21, м. Київ, 03187, Україна (адреса виробництва: вул. Ушинського, буд. 4, м. Київ, Україна). Товар з таким саме кодом Укт ЗЕД присутній в декларації про відповідність яка додана до тендерної пропозиції. Хочемо зазначити що виріб TIC6831ER-F50-4X38P згідно з вимогами УКТ ЗЕД та Регламенту Європейської комісії з класифікації "Comission regulation (EU)" від 30.03.2011 N 314/2011, інфрачервоні тепловізійні камери, що мають функцію вимірювання температури (визначення рівня інфрачервоного випромінювання), та які графічно чи у цифровому вигляді відображають зображення різних температур в кольорі на дисплеї, класифікуються в товарній категорії УКТ ЗЕД 9025 19 20. Що каже про те що інформація надана ФОП «КИРИЧЕНКО АНТОН ВОЛОДИМИРОВИЧ» в Сертифікат та декларація IPкамера.pdf, 8. Довідка щодо краі_ни походження товару..pdf, Висновок ТПП (скан).pdf не має відношення до предмету закупівлі. Передумов і фактичних можливостей (виробничі потужності, площі, персонал, земельні ділянки тощо) для реального виробництва товарів/надання послуг на території України на які посилається ФОП «КИРИЧЕНКО АНТОН ВОЛОДИМИРОВИЧ» за кодом УКТ ЗЕД 9025 немає згідно з висновком про виробництво товарів/виконання робіт/надання послуг субʼєктом господарювання, розташованим на території України No ВТ-754 від 22.08.2023.
У Витягу № 63884 з реєстру платників єдиного податку який має дату формування 12.05.2023 року та доданий ФОП «КИРИЧЕНКО АНТОН ВОЛОДИМИРОВИЧ» до тендерної пропозиції відсутній вид діяльності згідно з КВЕД щодо будь якого виробництва.
ТОВ «КОМПАНІЯ СТРОЙМІР» в особі директора Возного Євгенія Анатолійовича вважає що тендерна пропозиція учасника ФОП «КИРИЧЕНКО АНТОН ВОЛОДИМИРОВИЧ» (ЄДРПОУ 3112520830) підлягає відхиленню як така що містить недостовірну інформацію щодо предмету закупівлі.
Приймаючи до уваги що ФОП «КИРИЧЕНКО АНТОН ВОЛОДИМИРОВИЧ» (ЄДРПОУ 3112520830) визнали безпідставно переможцем:
Прошу замовника:
Скасувати визначення тендерної пропозиції учасника ФОП «КИРИЧЕНКО АНТОН ВОЛОДИМИРОВИЧ» (ЄДРПОУ 3112520830) як такої, що повністю відповідає вимогам тендерної документації, в т.ч. щодо предмета закупівлі, та потребам замовника.
Скасувати визначення учасника – ФОП «КИРИЧЕНКО АНТОН ВОЛОДИМИРОВИЧ» (ЄДРПОУ 3112520830), переможцем процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015 32230000-4 Апаратура для передавання радіосигналу з приймальним пристроєм (Зовнішня ІР-камера відеоспостереження TIC6831ER-F50-4X38P або еквівалент; зовнішня ІР-камера відеоспостереження IPC6252SR-X22UG або еквівалент), ідентифікатор закупівлі: UA-2023-08-15-015327-a.
Скасувати рішення про намір укласти договір про закупівлю із переможцем Закупівлі, а саме з учасником – ФОП «КИРИЧЕНКО АНТОН ВОЛОДИМИРОВИЧ» (ЄДРПОУ 3112520830).
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога_.pdf 28.08.2023 16:37
- Протокол №264 розгляд вимоги.docx.asice 01.09.2023 23:57
- Протокол №264 розгляд вимоги.docx 01.09.2023 23:57
Дата подачі:
28.08.2023 16:37
Вирішення:
Відповідь
в закупівлі за кодом ДК 021:2015 32230000-4 Апаратура для передавання радіосигналу з приймальним пристроєм (Зовнішня ІР-камера відеоспостереження TIC6831ER-F50-4X38P або еквівалент; зовнішня ІР-камера відеоспостереження IPC6252SR-X22UG або еквівалент), ідентифікатор закупівлі: UA-2023-08-15-015327-a
Шановний учаснику! Відповідно до пункту 3 розділу 4 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства» Додатку 1 до тендерної документації на закупівлю зазначено, що Учасник надає підтвердження країни походження Товару. Документами, що підтверджують країну походження Товару, є: сертифікат про походження товару, засвідчена декларація про походження товару, декларація про походження товару, сертифікат про регіональне найменування товару (стаття 43 Митного кодексу України), тощо.
Отже, Країні походження товару відповідно до Розділу ІІ Митного кодексу України (далі – МКУ), а саме: частини 2 та 3 статті 36 МКУ вважається країна, в якій товар був повністю вироблений або підданий достатній переробці відповідно до критеріїв, встановлених МКУ.
Згідно з частиною 1 статті 40 МКУ у разі, якщо у виробництві товару беруть участь дві або більше країн, країною походження товару вважається країна, в якій були здійснені останні операції з переробки, достатні для того, щоб товар отримав основні характерні риси повністю виготовленого товару, що відповідають критеріям достатньої переробки згідно з положеннями статті 40 МКУ.
Стаття 43 МКУ встановлює перевірку документів, що підтверджують країну походження товару, після завершення митного оформлення.
Стаття 44 МКУ встановлює видачу сертифікатів про походження товару з України, тобто у разі вивезення товарів з митної території України видається сертифікат про походження товару.
Отже, якщо запропонований товар, є товаром українського виробництва, та цілком виробляється на території України та не передбачає його вивезення з території України або його митне оформлення, таким чином товар не підпадає під вимоги статті 43 та 44 МТУ.
Якщо товар реалізується в межах митної території України «Сертифікат походження форми У-1», видається Торгово-промисловою палатою на конкретну партію товару, тільки при наявності контракту або договору між двома Українськими суб’єктами, а саме: «Покупцем» та «Продавцем».
В зв’язку з чим тендерна документація не обмежує учасників тільки щодо надання сертифікату про походження товару, оскільки є слово «тощо», тобто надання інших документів, що підтверджують країну походження товару.
Оскільки учасником ФОП Кириченко А. В. на виконання пункту 3 розділу 4 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства» Додатку 1 до тендерної документації, на підтвердження країни походження товару надано Висновок Київської торгово-промислової палати про виробництво товарів/ виконання робіт/ надання послуг суб’єктом господарювання, розташованим на території України № ВТ-754 від 22.08.2023, вважаємо, що його тендерна пропозиція відповідає вимогам тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено