-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Дверні блоки металеві протипожежні
Завершена
520 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 200.00 UAH
мін. крок: 1% або 5 200.00 UAH
Період оскарження:
15.08.2023 18:46 - 20.08.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Скасування рішення про визнання ФОП Сидлецького А.В. переможцем
Номер:
ed33ee18e81f49bf8aec00afdb87e100
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-15-015292-a.b1
Назва:
Скасування рішення про визнання ФОП Сидлецького А.В. переможцем
Вимога:
1. В документі 16 Тендерна пропозиція (Додаток 5).pdf Цінова пропозиція 22.08.2023 16:12 в 15 та 17 рядку зазначено по 2 одиниці товару, в той час, як сума вказана а одну одиницю товару. При перерахунку загальна сума тендерної пропозиції не відповідає ціні зазначеній Учасником, який визнаний переможцем.
2.Всі копії документів та копія паспорта підписанта зокрема, не завірені належним чином, відповідно до п.5.26 ДСТУ 4163:2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів» НАЦІОНАЛЬНИЙ СТАНДАРТ УКРАЇНИДЕРЖАВНА УНІФІКОВАНА СИСТЕМА ДОКУМЕНТАЦІЇ Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації Вимоги до оформлення документів.
Зокрема, Відмітка про засвідчення копії документа складається з таких елементів: слів
«Згідно з оригіналом» (без лапок), найменування посади, особистого підпису особи,
яка засвідчує копію, її власного імені та прізвища, дати засвідчення копії.
Натомість всі копії засвідчені ФОП Сідлецьким А. лише шляхом проставлення печатки, підпису та штампу з оригіналом згідно. Тобто відсутні найменування посади , власного імені та прізвища, дати засвідчення копії.
Відповідно до п.1.1. вищевказаного стандарту він є обов’язковим та використовується: 1.1. Цей стандарт поширюється на організаційно-розпорядчі документи незалежно від носія інформації (далі — документи), зокрема на: організаційні (положення, статути, посадові інструкції, штатні розписи тощо); розпорядчі (постанови, рішення, накази, розпорядження); інформаційно-аналітичні (акти, довідки, доповідні записки, пояснювальні записки, службові листи тощо) документи, створювані в результаті діяльності державних органів, органів місцевого самоврядування, установ, підприємств, організацій та інших юридичних осіб (далі — юридична особа) незалежно від їхнього функціонально- цільового призначення, рівня і масштабу діяльності та форми власності.
ЗВЕРТАЄМО УВАГУ, ЩО НА РЯДІ ДОКУМЕНТІВ ПЕЧАТКА СИНЬОГО КОЛЬОРУ, А НА РЯДІ ДОКУМЕНТІВ ЗЕЛЕНА. БІЛЬШ ТОГО, НА КОПІЇ ДОВІДКИ ПРО ПРИСВОЄННЯ ІНДИФІКАЦІЙНОГО НОМЕРУ ВЗАГАЛІ ІНШИЙ ПІДПИС, ЩО ВИКЛИКАЄ СУМНІВИ ЩОДО ДОСТОВІРНОСТІ НАДАНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ЩОДО ВСІЄЇ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ.
3. Відповідно до розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог:
1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання.
Натомість копія паспорту є розмитою, неможливо прочитати по батькові, дату народження, графи паспорту,щодо індивідуального запису, немає частини літер на другій сторінці паспорту.
Дійсність паспорту викликає сумніви, так як виданий він 10,06.2022, але в інших відкритих торгах з особливостями, а саме UA-2023-08-09-009228-a, UA-2023-08-09-005058-a, UA-2023-08-09-002840-a та інших.
Звертаємо увагу, що на вимогу Замовника в тендері UA-2023-06-09-007717-a надати всі сторінки паспорту Сідлецький А. надає замість всіх сторінок паспорта книжечки пластиковий паспорт. А паспорт книжечка був замінений більше року до моменту тендеру. Тобто УЧАСНИК ЗАВІДОМО ВВОДИВ ЗАМОВНИКА В ОМАНУ ТА НАДАВАВ НЕДІЙСНИЙ ПАСПОРТ.
Просимо скасувати рішення про визнання ФОП Сидлецький А.В. переможцем в закупівлі UA-2023-08-15-015292-a, а саме Замовник відхиляє тендерну пропозицію із пропозицій зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 1) учасник процедури закупівлі: зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей; 2) тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Пов'язані документи:
Учасник
- зауваження Сідлецький Миколаїв.docx 30.08.2023 13:02
Дата подачі:
30.08.2023 13:02
Вирішення:
Шановний Учаснику, дякуємо за увагу до нашої закупівлі. За результатами опрацювання наданої Вами інформації повідомляємо наступне.
"1. В документі 16 Тендерна пропозиція (Додаток 5).pdf Цінова пропозиція 22.08.2023 16:12 в 15 та 17 рядку зазначено по 2 одиниці товару, в той час, як сума вказана а одну одиницю товару. При перерахунку загальна сума тендерної пропозиції не відповідає ціні зазначеній Учасником, який визнаний переможцем."
Пунктом 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), встановлено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням цих особливостей. Зокрема, у тендерній документації повинна міститись інструкція з підготовки тендерних пропозицій, тому замовники повинні чітко та зрозуміло прописати умови щодо оформлення документів тендерної пропозиції та спосіб їх подання.
Пунктом 31 Особливостей (як і частиною 1 статті 26 Закону) передбачено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником) тощо. Тобто законодавством чітко передбачено, яким чином учасник зазначає ціну своєї тендерної пропозиції — шляхом заповнення електронних форм з окремими полями.
Враховуючи викладене, надання запропонованої тендерною документацією форми «Цінова пропозиція» має на меті лише уточнення інформації щодо вартості кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі для забезпечення подальшого належного укладення договору.
Більш того, звертаємо Вашу увагу, що пунктом 18 Особливостей встановлено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків:
визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті;
перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі;
перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки.
Враховуючи викладене та дотримуючись принципів здійснення публічних закупівель, зокрема максимальної економії, ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням, надана Вами інформація жодним чином не може слугувати підставою для відхилення наданої найбільш економічно вигідної пропозиції.
"2. Всі копії документів та копія паспорта підписанта зокрема, не завірені належним чином, відповідно до п.5.26 ДСТУ 4163:2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів» НАЦІОНАЛЬНИЙ СТАНДАРТ УКРАЇНИДЕРЖАВНА УНІФІКОВАНА СИСТЕМА ДОКУМЕНТАЦІЇ Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації Вимоги до оформлення документів. Зокрема, Відмітка про засвідчення копії документа складається з таких елементів: слів «Згідно з оригіналом» (без лапок), найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її власного імені та прізвища, дати засвідчення копії. Натомість всі копії засвідчені ФОП Сідлецьким А. лише шляхом проставлення печатки, підпису та штампу з оригіналом згідно.
Тобто відсутні найменування посади , власного імені та прізвища, дати засвідчення копії. Відповідно до п.1.1. вищевказаного стандарту він є обов’язковим та використовується: 1.1. Цей стандарт поширюється на організаційно-розпорядчі документи незалежно від носія інформації (далі — документи), зокрема на: організаційні (положення, статути, посадові інструкції, штатні розписи тощо); розпорядчі (постанови, рішення, накази, розпорядження); інформаційно-аналітичні (акти, довідки, доповідні записки, пояснювальні записки, службові листи тощо) документи, створювані в результаті діяльності державних органів, органів місцевого самоврядування, установ, підприємств, організацій та інших юридичних осіб (далі — юридична особа) незалежно від їхнього функціонально- цільового
призначення, рівня і масштабу діяльності та форми власності. ЗВЕРТАЄМО УВАГУ, ЩО НА РЯДІ ДОКУМЕНТІВ ПЕЧАТКА СИНЬОГО КОЛЬОРУ, А НА РЯДІ ДОКУМЕНТІВ ЗЕЛЕНА. БІЛЬШ ТОГО, НА КОПІЇ ДОВІДКИ ПРО ПРИСВОЄННЯ ІНДИФІКАЦІЙНОГО НОМЕРУ ВЗАГАЛІ ІНШИЙ ПІДПИС, ЩО ВИКЛИКАЄ СУМНІВИ ЩОДО ДОСТОВІРНОСТІ НАДАНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ЩОДО ВСІЄЇ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ."
Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Тож документи, які учасник готує та подає в складі тендерної пропозиції, вважаються оригіналом електронного документа у разі наявності обов’язкових реквізитів, зокрема, ЕЦП/КЕП.
Крім того, слід відмітити, що відповідно до вимог тендерної документації визнано серед іншого формальною помилкою наступне: Окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та / або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання).
Отже, враховуючи наявність електронного підпису на тендерній пропозиції та печатки, підпису та штампу з оригіналом на документах вважаємо, що документи подані у відповідності до вимог тендерної документації.
Окремо слід відмітити, що тендерна документація не містить окремих вимоги щодо надання копій документів у відповідності до вимог ДСТУ 4163:2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації.
Вимоги до оформлення документів».
"3. Відповідно до розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання. Натомість копія паспорту є розмитою, неможливо прочитати по батькові, дату народження, графи паспорту,щодо індивідуального запису, немає частини літер на другій сторінці паспорту. Дійсність паспорту викликає сумніви, так як виданий він 10,06.2022, але в інших відкритих торгах з
особливостями, а саме UA-2023-08-09-009228-a, UA-2023-08-09-005058-a, UA-2023-08-09-002840-a та інших. Звертаємо увагу, що на вимогу Замовника
в тендері UA-2023-06-09-007717-a надати всі сторінки паспорту Сідлецький А. надає замість всіх сторінок паспорта книжечки пластиковий паспорт. А
паспорт книжечка був замінений більше року до моменту тендеру. Тобто УЧАСНИК ЗАВІДОМО ВВОДИВ ЗАМОВНИКА В ОМАНУ ТА НАДАВАВ
НЕДІЙСНИЙ ПАСПОРТ. Просимо скасувати рішення про визнання ФОП Сидлецький А.В. переможцем в закупівлі UA-2023-08-15-015292-a, а саме Замовник відхиляє тендерну пропозицію із пропозицій зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 1) учасник процедури закупівлі: зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей; 2) тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної
документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей."
Додатково хочемо відмітити, що чітким або нечітким є зображення — це категорії оціночні та залежать від суб`єктивного сприйняття особи, яка це зображення переглядає, а чіткість або нечіткість зображення при скануванні того чи іншого документа залежать від технічних можливостей та якості роботи електронних засобів зняття та передачі інформації, а не від волі та дій Учасників.
Як вже зазначалось вище, тендерна пропозиція подається шляхом завантаження документів, що вимагались замовником в рамках конкретної процедури закупівлі, а тому замовник не має права перевіряти подані документи Учасника в рамах інших процедур закупівель.
Статус вимоги:
Відхилено