• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

Електрична енергія (ДК 021:2015: 09310000-5 Електрична енергія)

Завершена

6 120 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 61 200.00 UAH
Період оскарження: 15.08.2023 15:21 - 15.09.2023 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга на рішення Замовника

Номер: fa36aa2bf37e434898ccf8091acefbac
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-15-012114-a.c3
Назва: Скарга на рішення Замовника
Скарга:
Скарга на рішення Замовника про обрання переможця процедури закупівлі
Дата розгляду скарги: 25.10.2023 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 17.10.2023 17:23
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 30.10.2023 11:47
Автор: ТОВ "ЕНЕРГЕТИЧНО-ІНВЕСТИЦІЙНА ГРУПА", Карен Єнокян +380993849916 energoinvestgroup13@gmail.com https://www.e-invest.com.ua/
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: fa496ab3d68247bdaa1251af92c05dbc
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-15-012114-a.c2
Назва: Скарга
Скарга:
на дискримінаційні умови тендерної документації
Дата розгляду скарги: 30.08.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 22.08.2023 14:42
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 04.09.2023 15:47
Дата виконання рішення Замовником: 13.09.2023 10:35
Коментар замовника щодо усунення порушень: Доброго часу доби! Повідомляємо, що Рішення Комісії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №13782-р/пк-пз від 30.08.2023 виконане Замовником 13.09.2023 року.
Автор: ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД", ЖУК РОМАН ЄВСТАХІЙОВИЧ 380675380454 gasenergo2019@gmail.com http://gasenergotrade.com.ua/
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги

Номер: 9c6bb0b941de486cb17021c1b744ec63
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-15-012114-a.b1
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Тендерною документацією передбачено надання учасниками документів про створення Учасником на території Закарпатської області власного структурного підрозділу - Центру обслуговування споживачів (клієнтів) Таким чином зазначені вище вимоги передбачають підтвердження наявності в учасника тендеру відповідної матеріально-технічної бази (офісних приміщень) виключно на території Закарпатської області. Відповідно до розділу 8.3. «Процедура розгляду скарг та вирішення спорів» «Правил роздрібного ринку електричної енергії», затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 (далі – Правила роздрібного ринку електричної енергії): «8.3.6. Учасники роздрібного ринку мають здійснювати особистий прийом споживачів, реєстрацію та збереження звернень/скарг/претензій споживачів та додатків до них відповідно до порядку, визначеного цими Правилами та/або положенням про інформаційно-консультаційний центр по роботі зі споживачами електричної енергії, затвердженим Регулятором. Учасники роздрібного ринку мають виконувати функції, які виконує інформаційно-консультаційний центр, незалежно від того, чи створено учасником роздрібного ринку такий центр. Забезпечення виконання такої роботи може виконуватись відповідним структурним підрозділом (сектором) учасника роздрібного ринку чи окремим його працівником. 8.3.17. Учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз'яснення та інформацію, передбачену законодавством. У центрі обслуговування споживачів має бути організоване єдине вікно для прийому та видачі документів щодо надання послуг учасниками роздрібного ринку, а також може бути створений інформаційно-консультаційний центр та кол-центр, які функціонують відповідно до вимог, установлених Регулятором. Для учасників роздрібного ринку, які обслуговують менше 50000 споживачів, створення центрів обслуговування споживачів не є обов'язковим. У такому разі функції центра обслуговування споживачів, зокрема щодо забезпечення дотримання визначеного цими Правилами порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів, покладаються на окремий структурний підрозділ (посадову особу) учасника роздрібного ринку.» Таким чином, «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» не передбачено наявність відповідних структурних підрозділів в конкретно визначеному регіоні України (області). Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Пунктом 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Таким чином вимога щодо наявності структурного підрозділу саме в Закарпатській області не є обґрунтованою та дискримінує потенційних учасників з інших областей України, що є порушенням ст. 5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Незаконність зазначеної вимоги підтверджено висновками Антимонопольного комітету України, зокрема рішенням комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг № 11881-р/пк-пз від 01.08.2023 (номер оголошення UA-2023-07-10-010043-a). Враховуючи вищевикладене, вимагаємо усунути порушення законодавства та привести тендерну документацію у відповідність шляхом виключення з неї вимог щодо наявності в учасника структурного підрозділу в Закарпатській області. Просимо врахувати, що у випадку відсутності належного реагування на дане звернення ми залишаємо право звертатися до Антимонопольного комітету України та/або інших контролюючих чи правоохоронних органів.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Надано відповідь у вкладенні
Статус вимоги: Відхилено