-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Проведення експертного обстеження та повного технічного огляду котла ПТВМ-50, №3-2, реєстр. № 46703
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі передбачена документами оголошення. Перелік критеріїв та методика оцінки - ціна 100%. Інша інформація в документах закупівлі.
Торги відмінено
1 344 863.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 13 448.63 UAH
мін. крок: 1% або 13 448.63 UAH
Період оскарження:
14.08.2023 16:57 - 19.08.2023 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга
Номер:
06828e3685e14b67bf621870bf3f2213
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-14-016964-a.c5
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга відносно відхилення тендерної пропозиції
Пов'язані документи:
Учасник
- 4. Протоколи перевірки знань.pdf 18.10.2023 13:13
- 1. Довідка про акредитацію лабораторії.pdf 18.10.2023 13:14
- 1.2. Атестат акредитації 70231 зі сферою.pdf 18.10.2023 13:14
- 3. Довідка щодо обладнання та мат.-тех. бази.pdf 18.10.2023 13:14
- 549-1-04-23 (18.10.23) Скарга.pdf 18.10.2023 13:14
- 3.1. Свідоцтва про калібрування-2.pdf 18.10.2023 13:14
- 3.1. Свідоцтва про калібрування-3.pdf 18.10.2023 13:14
- 3.1. Свідоцтва про калібрування.pdf 18.10.2023 13:14
- рішення від 20.10.2023 № 16804.pdf 20.10.2023 14:41
- Інформація про резолютивну частину рішення від 30.10.2023 № 17340.pdf 31.10.2023 13:33
- рішення від 30.10.2023 № 17340.pdf 02.11.2023 15:55
- свідоцтва калібрування.pdf 24.10.2023 15:47
- відповідь на скаргу від 17.10.2023.docx 24.10.2023 15:47
- на скаргу від 17.10.2023.pdf 24.10.2023 15:47
- Повідомлення з вимогою ПромТехДіагностика (Автосохраненный).docx 24.10.2023 15:47
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.10.2023 13:38
Дата розгляду скарги:
30.10.2023 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
20.10.2023 14:42
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
02.11.2023 15:55
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
aea41d7136ea4ff8998080c27c4b2d71
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-14-016964-a.b4
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга відносно відхилення тендерної пропозиції
Пов'язані документи:
Учасник
- 8. Обгрунтування аномально низької ціни.pdf 31.08.2023 10:49
- 6. Аналогічний договір.pdf 31.08.2023 10:49
- 1. Довідка про лабораторію.pdf 31.08.2023 10:49
- 2. Атестат акредитації 70231 зі сферою.pdf 31.08.2023 10:49
- 3. Статут.pdf 31.08.2023 10:49
- 4. Протоколи перевірки знань.pdf 31.08.2023 10:49
- 7. Довідка про відсутність підстав.pdf 31.08.2023 10:49
- 549-03-23 (29.08.23) Скарга.pdf 31.08.2023 10:49
- 5. Довідка про виконання аналогічних договорів.pdf 31.08.2023 10:49
- рішення від 04.09.2023 № 13931.pdf 04.09.2023 18:00
- інформація про резолювативну частину рішення від 13.09.2023 № 14618.pdf 14.09.2023 13:21
- рішення від 13.09.2023 № 14618.pdf 18.09.2023 13:38
- відповідь на скаргу від 31.08.23.docx 05.09.2023 14:41
- відповідь на скаргу від 31.08.23.pdf 05.09.2023 14:41
- протокол поверн на кваліф ПромТехДіагностика.pdf 09.10.2023 15:52
Дата прийняття скарги до розгляду:
31.08.2023 11:03
Дата розгляду скарги:
13.09.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
04.09.2023 18:00
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
18.09.2023 13:40
Дата виконання рішення Замовником:
09.10.2023 15:52
Коментар замовника щодо усунення порушень:
виконання рішення АМКУ від 13.09.2023 №14618-р/пк щодо повернення Учасника на кваліфікацію
Скарга
Скасована
Скарга
Номер:
ac2dd096c00d4376bffc79fbb5699aa0
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-14-016964-a.a3
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга відносно відхилення тендерної пропозиції
Пов'язані документи:
Учасник
- 8. Обгрунтування аномально низької ціни.pdf 30.08.2023 11:39
- 7. Довідка про відсутність підстав.pdf 30.08.2023 11:39
- 4. Протоколи перевірки знань.pdf 30.08.2023 11:39
- 3. Статут.pdf 30.08.2023 11:39
- 6. Аналогічний договір.pdf 30.08.2023 11:39
- 1. Довідка про лабораторію.pdf 30.08.2023 11:39
- 2. Атестат акредитації 70231 зі сферою.pdf 30.08.2023 11:39
- 549-03-23 (29.08.23) Скарга.pdf 30.08.2023 11:39
- 5. Довідка про виконання аналогічних договорів.pdf 30.08.2023 11:39
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
04.09.2023 00:03
Вимога
Залишено без розгляду
Дискриминація участників закупівлі
Номер:
78a2cd6f44ee459094d5ecf8813d64c6
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-14-016964-a.c2
Назва:
Дискриминація участників закупівлі
Вимога:
В Додатку 4, до теденої документації п. 10, вимагається "Копія дозволу Держпраці України на виконання технічного огляду, випробування (неруйнівний контроль: візуально-оптичний, ультразвуковий, радіографічний, акустико-емісійний та руйнівний контроль: вимірювання твердості, металографічні дослідження, механічні випробування), експертного обстеження (технічне діагностування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме: - Обладнання, що працює під тиском, яке зазначене: 1) у Технічному регламенті обладнання, що працює під тиском, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 16 січня 2019 р. № 27 (Офіційний вісник України, 2019 р., № 9, ст. 325); - Котли з високотемпературним органічним теплоносієм теплопродуктивністю понад 0,1 МВт. 2. Копію дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, або копію зареєстрованої в Держпраці Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці з додатком «Види робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці», що зазначені в Постанові КМУ № 1107 (з урахування змін від 07.02.2018 № 48 та від 03 лютого 2021 р. № 77) «Перелік видів робіт підвищеної небезпеки», «Перелік машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» до «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», а саме: · Газонебезпечні роботи та роботи у вибухопожежонебезпечних та/або пожежонебезпечних зонах. · Технічний огляд, випробування, експертне обстеження (технічне діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки. · Монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкція машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки. · Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра. · Роботи в зонах дії іонізуючого випромінювання, електростатичного та електромагнітного полів, а також роботи із застосуванням лазерів, дозиметрів.
Але, згідно до вимог до спеціалізованих та експертних організацій, передбачених постановою КМУ України від 26.05.2004 № 687 п.2.2 «Суб'єкт господарювання повинен: бути незалежним, тобто його діяльність не повинна бути пов'язана з проектуванням, виготовленням, постачанням, придбанням, володінням, користуванням (експлуатацією, введенням в експлуатацію), монтажем, налагодженням, технічним обслуговуванням, ремонтом, модернізацією, реконструкцією чи заміною устаткування, технічний огляд або експертне обстеження якого він проводить, чи аналогічного устаткування; одержати статус юридичної особи та мати належне матеріально-технічне забезпечення, в тому числі приміщення, засоби вимірювальної техніки, обладнання тощо, які необхідні для проведення технічного огляду та/або експертного обстеження устаткування, відповідно до заявлених напрямів діяльності або мати довгостроковий договір (на строк дії дозволу Держгірпромнагляду) на оренду приміщень та обладнання для проведення руйнівних випробувань». Тобто, підпунки « - монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкція машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» не відповідають вимогам діючого законодавства України.
На виконання статі 5 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо внести відповідні зміни.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.08.2023 12:00
Вирішення:
Згідно Постанови КМУ 687 від 26.05.2004 р. п.2 «…експертна організація - незалежний суб’єкт господарювання, який проводить технічний огляд, експертне обстеження (технічне діагностування) устаткування та провадить діяльність у цій сфері як третя сторона відповідно до вимог, встановлених Мінекономіки…».
Згідно цієї постанови п.5 «Технічний огляд та/або експертне обстеження устатковання проводять атестовані в установленому порядку фахівці спеціалізованої та експертної організації, які безпосередньо не беруть участі у проектуванні, виготовленні, постачанні, придбанні, володінні, користуванні, монтажі, налагоджуванні, технічному обслуговуванні, ремонті, модернізації, реконструкції чи заміні цього або аналогічного устатковання.» Зазначена вимога не забороняє залучати працівників експертної організації до підготовки обладнання до проведення технічного огляду, експертного обстеження, а саме демонтаж обмурівки котла в місцях проведення контролю, за умови якщо саме ці працівники не будуть проводити технічний огляд, експертне обстеження.
Згідно відомості обсягів робіт проведення експертного обстеження та повного технічного огляду котла ПТВМ-50 ст.№3-2 реєст.№46703 (Додаток 4 до тендерної документації) Розділ 4. п.11, п.13, п.15, Розділ 5. п.21, п.22, п.28, п.31. виконавець робіт повинен виконати зачищення поверхонь в місцях контролю. Тобто виконати демонтаж обмурівки котла в місцях проведення контролю. Дана вимога спричинена дефіцитом працівників замовника необхідних для виконання зазначених робіт. На даний вид робіт - «Монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкція машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» необхідно отримати дозвіл (у воєнний час декларацію).
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
22.08.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Дискремінація участників закупівлі
Номер:
9298464a366b4f3ea43b5800b2977a0a
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-14-016964-a.a1
Назва:
Дискремінація участників закупівлі
Вимога:
В Додатку 4, до теденої документації п. 10, вимагається наявниість у виконавця "Копію чинних документів що підтверджують акредитацію випробувальної лабораторії Учасника відповідно до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 для підтвердження спроможності Учасника за необхідності та в залежності від отриманих результатів обстеження виконати механічні випробування на зразках обладнання для визначення механічних характеристик матеріалу. Сфера акредитації має містити котли; посудин, що працюють під тиском; трубопроводи пари та гарячої води.", але Постанова КМУ 687 від 26.05.2004 р. не вимагає наявності акредитації ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 "Загальні вимоги до компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій (EN ISO/IEC 17025:2017, IDT; ISO/IEC 17025:2017, IDT). Підтвердження проведення робіт з неруйнівного контролю для проведення експертного обстеження , технічного огляду, випробування машин механізмів, устаткування підвищеної небезпеки також визначається вимогами міжнародного стандарту ДСТУ EN ISO/IEC 17020 2019 «Оцінка відповідності. Вимоги до роботи різних типів органів з інспектування (EN ISO/IEC 17020:2012, IDT)», в зв’язку з цім, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.08.2023 11:55
Вирішення:
Предметом закупівлі є проведення експертного обстеження та повного технічного огляду котла ПТВМ-50, №3-2, реєстр. № 46703, тобто обладнання, від фактичного стану якого залежить їх безпечна експлуатація та в свою чергу надійне та безперебійне постачання обсягів теплової енергії споживачам міста Кривого Рогу. серед яких велика кількість соціально-важливих об'єктів (лікарні, школи, дитячі садочки та ін.)/
Згідно з ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019, розділ 1 "Сфера застосування"- цей міжнародний стандарт містить вимоги до компетентності, неупередженості та стійкого функціювання лабораторій з проведення випробувань. Крім того, в розділі "Вступ" ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019, зазначено, що цей міжнародний стандарт було розроблено для зміцнення довіри до роботи лабораторій. Цей стандарт містить вимоги до лабораторій, які дозволяють їм продемонструвати, що вони діють компетентно та здатні отримувати достовірні результати.
Окремо необхідно зазначити, що відповідно до чинного Реєстру акредитованих органів з оцінки відповідності, що розміщений на сайті Національного агентства з акредитації України у відкритому доступі за посиланням http://naau.org.ua/, наявна велика кількість акредитованих випробувальних лабораторій, які зареєстровані на території України, що підтверджує можливість проходження процедури акредитації в Національному органі акредитації з метою забезпечення довіри лабораторій та результатів їх діяльності. Тобто ця вимога не суперечить Закону України «Про публічні закупівлі» в частині недискримінації учасників.
Виходячи із вищенаведеного, ми, як Замовник вважаємо, що наявність у учасника торгів
Статусу акредитованої випробувальної лабораторії відповідно до вимог ДСТУ EN ISO/IEC17025:2019 в сфері механічних випробувань, забезпечує упевненість в тому, що результат виконаних досліджень є достовірним.
Також зазначаємо, що відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії та указує у ТД інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням принципів здійснення закупівель та недискримінації учасників. У зв’язку з специфікою діяльності підприємства, що полягає у наданні достовірних, відповідно до вимог ТД, виконавець повинен підтвердити свою кваліфікацію для виконання механічних випробувань як акредитована випробувальна лабораторія.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
22.08.2023 00:00