-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи (Капуста білоголова, Цибуля ріпчаста свіжа, Морква свіжа, Буряк столовий свіжий, Яблука свіжі, Огірки свіжі, Томати свіжі, Перець солодкий свіжий)
Мова тендерної пропозиції – українська. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі детальніше згідно Додатоку 2 до Тендрної Документації
Завершена
1 055 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 275.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 275.00 UAH
Період оскарження:
14.08.2023 12:07 - 19.08.2023 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
6dc6d703e3fd4b139b94cdf525d3b705
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-14-004702-a.a1
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний Замовник. Прошу розглянути нашу вимогу стосовно невідповідності вимог тендерної Документації на закупівлю діючему законодавству України. Підставами для подання цiєї вимоги є порушення Замовником Закону «Про публiчнi закупiвлi» вiд25.12.2015 р. № 922-VIII (далi - ЗУ «Про публiчнi закупiвлi»), Закону Украiни «Про захист економічної конкуренції») вiд 11.01.2001 № 2210-ІІІ (далi – ЗУ «Про захист економічної конкуренції») та iнших aктів чинного законодавства України, релевантного предмету вiдносин цієї вимоги, а також внесення до Тендерної документацii та додаткiв до неї дискримiнаційних умов, допущення при проведені процедури закупiвлi порушення дiючого законодавства та принципiв публiчних закупiвель. що порушують права Скаржлика на участь у процедурi закупiвлi на недискримiнаційних умовах.
Вiдповiдно до частини 1 cтатті 5 Закону України «Про публiчнi закупiвлi» (далі - Закон) Закупiвлi здiйснюються за такими принципами:
l.) добросовiсна конкуренція серед учасникiв:
2) максимальна економiя, ефективнiсть та пропорцiйнiсть;
3) вiдкритiсть та прозорiсть на вcix стадiях закупiвель;
4) недискримiнацiя учасникiв та piвне ставлення до них;
5) об'ективне та неупереджене визначення переможця процедури закупiвлi/спрощеної закупiвлi;
6) запобiгання корупцiйним дiям i зловживанням.
Частиною 4 cтатті 5 Закону передбачено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасникiв.
В якостi обrрунтування наявностi порушених прав та охоронюваних законом інтересів Суб'єкта оскарження з приводу публiчних закупiвель i внаслiдок яких порушено право Суб'єкта оскарження на участь в процедурi закупiвлi на недискримiнацiйних умовах зазначасмо насryпне:
У тендерпiй докумептацii', яка затверджена рiшенням Уповноваженоi особи встановлено дискримiнаційні вимоги, якi унеможливлюють участь скаржника у процедурi закупiвлi товару а саме:
У Додатку 2 до Тендерноi документацii Замовник передбачає змiст i спосiб подання тендерної пропозицii. Зокрема зазначає наступне Постачальник забезпечує належне санітарне утримання приміщень, транспортних засобів, обладнання та інвентарю, що використовуватимуться для зберігання/перевезення товару. Учасники повинні надати документальне підтвердження того, що потужності для зберігання та транспортування харчових продуктів знаходяться в належному санітарному стані та учасником регулярно виконуються процедури санітарної обробки: акт санітарно-епідеміологічного обстеження потужностей зі зберігання та транспортування виданий компетентним органом за формою №315/0, затвердженою наказом МОЗ України №160 від 11.07.2000р.;
У відповіді на вимогу за процедурою Відкриті торги з особливостями UA-2023-08-11-004406-a Ви зазначили наступне: Відповідно до ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Акт санітарно-епідеміологічного обстеження потужностей зі зберігання та транспортування виданий компетентним органом за формою № 315/0, затвердженою наказом МОЗ України №160 від 11.07.2000р., форма якого є чинною на сьогоднішній день (Документ v0160282-00, поточна редакція — Редакція від 25.07.2012, підстава - v0561282-12) видається компетентним органом Держпродспоживслужби за місцем реєстрації суб’єкта господарювання.
Повідомляю Вам згідно наданого роз’яснення у листі Головного Управління Держпродспоживслужби в Запорізької області читко зазначено, що згідно чинного законодавства України не передбачено застосування та видача акту за формою №315/0, затвердженою наказом МОЗ України №160 від 11.07.2000р, що до потужності для зберігання та транспортування харчових продуктів та данний компетентний орган, а саме Держпродспоживслужба не видає такий документ тобто видача акту за формою №315/0, затвердженою наказом МОЗ України №160 від 11.07.2000р, що до потужності для зберігання та транспортування харчових продуктів є прямим порушенням чинного законодавства України. Копія листа з Головного Управління Держпродспоживслужби в Запорізької області надається.
Вимагаю виключити вимогу тендерної документації Замовника стосовно пункту про надання Учасником акту за формою №315/0, затвердженою наказом МОЗ України №160 від 11.07.2000р, та внести зміни у документацію згідно чинного законодавства України.
Пов'язані документи:
Учасник
- Копія лист відповідь 18.08.2023 16:22
Дата подачі:
18.08.2023 16:22
Вирішення:
Шановний учасник, Замовник не вимагає від учасників надання Акту за формою згідно наказу МОЗ України від 04.08.20р. №1788, який би був складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного нагляду (контролю) щодо дотримання суб’єктом господарювання вимог законодавства у сфері санітарного та епідемічного благополуччя населення, тобто акту який складається винятково за результатами планового або позапланового заходу у формі державного нагляду (контролю), а Замовник вимагає надати акт санітарно-епідеміологічного обстеження потужностей зі зберігання та транспортування виданий компетентним органом за формою №315/0, затвердженою наказом МОЗ України №160 від 11.07.2000р., форма якого є чинною на сьогоднішній день (Документ v0160282-00, поточна редакція — Редакція від 25.07.2012, підстава - v0561282-12) та який видається компетентним органом за результатами перевірки у формі моніторингу (а не у формі заходу державного контролю (нагляду)), за результатами розгляду направлення суб’єктом господарювання запиту про проведення добровільної перевірки його потужностей, які використовуються для зберігання та обігу харчових продуктів.
Відповідно до ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Тому вважаємо, що зміст ТД повністю відповідає чинному Законодавству України, і ніяким чином не порушує права потенційних учасників торгів.
Слід зауважити, що наша установа є лікувальним закладом, де проходять лікування особи, які є незахищеною категорією населення, тож замовник має право впевнитись, що потужності учасника, які будуть задіяні в обігу харчових продуктів повністю відповідають санітарному законодавству України.
Статус вимоги:
Відхилено