• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Вершкове масло

Завершена

222 319.50 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 223.20 UAH
Період оскарження: 26.02.2018 01:53 - 10.03.2018 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Звернення до Замовника за роз'ясненнями

Номер: 246919dd86604bddb1b5ee64be5d334d
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-26-000002-b.a1
Назва: Звернення до Замовника за роз'ясненнями
Вимога:
Змушені до Вас звернутися ,так як в тендерній документації встановлена вимога, яка порушує чинне законодавство, а саме пунктом (5) Додатку 4 тендерної документації встановлена вимога щодо надання: • акт або інший документ, який виданий територіальним органом компетентного органу, що формує та забезпечує реалізацію державної політики у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів, учасника як операторові ринку за результатами інспектування його потужності, на яку видано експлуатаційний дозвіл, за півроку до дати подання тендерної пропозиції. Згідно частини першої статті 5 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» № 877-V від 05.04.2007р.: Протягом планового періоду здійснення більш як одного планового заходу державного нагляду (контролю) щодо одного суб’єкта господарювання одним і тим самим органом державного нагляду (контролю) не допускається. Плановим періодом вважається рік. Згідно частини другої статті 5 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» № 877-V від 05.04.2007р. Планові заходи державного нагляду (контролю) здійснюються органом державного нагляду (контролю) за діяльністю суб’єктів господарювання, яка віднесена: до високого ступеня ризику - не частіше одного разу на два роки; до середнього ступеня ризику - не частіше одного разу на три роки; до незначного ступеня ризику - не частіше одного разу на п’ять років. Таким чином вимога надання вищевказаного акту з датою за півроку до дати подання тендерної пропозиції прямо порушує норми статті 5 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» № 877-V від 05.04.2007р., оскільки планові заходи державного нагляду (контролю) здійснюються органом державного нагляду (контролю) за діяльністю суб’єктів господарювання не частіше одного разу на два роки, або три роки або п’ять років. Більш того проведення інспектування потужностей кожні півроку прямо заборонено вищевказаним законом. Окрім того вважаємо цю вимогу обмежуючою та дискримінаційною, оскільки вона не дає змоги прийняти участь у закупівлі учасникам, обстеження потужностей яких відбулося раніше ніж за півроку до дати подання тендерної пропозиції, що порушує принципи публічних закупівель, визначені ЗУ “Про публічні закупівлі”. Прошу вас внести зміни в тендерну документацію та виправити зазначене порушення законодавства.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У відповідь на звернення щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі замовник у строк та у порядку, визначений частиною першою статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник надає наступні роз’яснення: Пунктом 5 додатку №4 до тендерної документації передбачено, що учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником у Додатку №3 до тендерної документації, зокрема якщо предметом закупівлі є товари тваринного походження - акт або інший документ, який виданий територіальним органом компетентного органу, що формує та забезпечує реалізацію державної політики у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів, учаснику як операторові ринку за результатами інспектування його потужності, на яку видано експлуатаційний дозвіл, за півроку до дати подання тендерної пропозиції. Умовами цієї закупівлі передбачено, що учасник-переможець торгів повинен забезпечити зберігання на власних складах не менше 10% товару за кожним найменуванням товару згідно із цією закупівлею для забезпечення нагальної потреби замовника (у разі її виникнення) або заміни неякісного товару. Замовник повинен пересвідчитися, що приміщення, які використовуються для зберігання харчових продуктів, що будуть постачатися для дитячого харчування у навчальних закладах, відповідають санітарним нормам та правилам. На правовідносини щодо інспектування потужностей операторів ринку харчових продуктів Закон України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» не поширюється згідно із статтею 2 закону, а орган, що формує та забезпечує реалізацію державної політики у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів, не входить до переліку органів, які здійснюють заходи державного нагляду (контролю). Для забезпечення однакового підходу до розуміння положень тендерної документації усіма потенційними учасниками закупівлі роз’яснюємо, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати акт або інший документ (рішення, довідка, протокол тощо), який виданий територіальним органом Держпродспоживслужби, учаснику як операторові ринку за результатами інспектування його потужності, на яку видано експлуатаційний дозвіл, за півроку до дати подання тендерної пропозиції. Вказаний документ може бути отриманий учасником як у плановому, так і позаплановому порядку за зверненням учасника до органу за власним бажанням. Документ, який подається учасником повинен запевнити замовника, що приміщення, які використовуються для зберігання харчових продуктів, що будуть постачатися для дитячого харчування у навчальних закладах, відповідають санітарним нормам та правилам. Замовник не обмежує учасників щодо форми подання вказаного документа, а отже не дискримінує учасників. Зважаючи на вищевикладене, підстав для внесення змін до тендерної документації немає.
Статус вимоги: Не задоволено