• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (Вівсяні пластівці, Крупа гречана, Крупа перлова, Крупа пшенична, (Арнаутка), Крупа пшоняна, Крупа рисова, Крупа ячна, Крупа горох)

Мова тендерної пропозиції – українська. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі детальніше згідно Додатоку 2 до Тендрної Документації Вівсяні пластівці ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості- 1000 кг Крупа гречана ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості- 800 кг Крупа перлова ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості- 300 кг Крупа пшенична (Арнаутка) ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості- 1000 кг Крупа пшоняна ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості- 1200 кг Крупа рисова ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості- 1000 кг Крупа ячна ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості- 2000 кг Крупа горох ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості- 400 кг

Завершена

229 410.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 147.05 UAH
Період оскарження: 14.08.2023 09:22 - 19.08.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: 02065f76c81b450ba2e1fdcef97ed929
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-14-000666-a.b1
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Замовник. Прошу розглянути нашу вимогу стосовно невідповідності вимог тендерної Документації на закупівлю діючему законодавству України. Підставами для подання цiєї вимоги є порушення Замовником Закону «Про публiчнi закупiвлi» вiд25.12.2015 р. № 922-VIII (далi - ЗУ «Про публiчнi закупiвлi»), Закону Украiни «Про захист економічної конкуренції») вiд 11.01.2001 № 2210-ІІІ (далi – ЗУ «Про захист економічної конкуренції») та iнших aктів чинного законодавства України, релевантного предмету вiдносин цієї вимоги, а також внесення до Тендерної документацii та додаткiв до неї дискримiнаційних умов, допущення при проведені процедури закупiвлi порушення дiючого законодавства та принципiв публiчних закупiвель. що порушують права Скаржлика на участь у процедурi закупiвлi на недискримiнаційних умовах. Вiдповiдно до частини 1 cтатті 5 Закону України «Про публiчнi закупiвлi» (далі - Закон) Закупiвлi здiйснюються за такими принципами: l.) добросовiсна конкуренція серед учасникiв: 2) максимальна економiя, ефективнiсть та пропорцiйнiсть; 3) вiдкритiсть та прозорiсть на вcix стадiях закупiвель; 4) недискримiнацiя учасникiв та piвне ставлення до них; 5) об'ективне та неупереджене визначення переможця процедури закупiвлi/спрощеної закупiвлi; 6) запобiгання корупцiйним дiям i зловживанням. Частиною 4 cтатті 5 Закону передбачено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасникiв. В якостi обrрунтування наявностi порушених прав та охоронюваних законом інтересів Суб'єкта оскарження з приводу публiчних закупiвель i внаслiдок яких порушено право Суб'єкта оскарження на участь в процедурi закупiвлi на недискримiнацiйних умовах зазначасмо насryпне: У тендерпiй докумептацii', яка затверджена рiшенням Уповноваженоi особи встановлено дискримiнаційні вимоги, якi унеможливлюють участь скаржника у процедурi закупiвлi товару а саме: У Додатку 2 до Тендерноi документацii Замовник передбачає змiст i спосiб подання тендерної пропозицii. Зокрема зазначає наступне Постачальник забезпечує належне санітарне утримання приміщень, транспортних засобів, обладнання та інвентарю, що використовуватимуться для зберігання/перевезення товару. Учасники повинні надати документальне підтвердження того, що потужності для зберігання та транспортування харчових продуктів знаходяться в належному санітарному стані та учасником регулярно виконуються процедури санітарної обробки: акт санітарно-епідеміологічного обстеження потужностей зі зберігання та транспортування виданий компетентним органом за формою №315/0, затвердженою наказом МОЗ України №160 від 11.07.2000р.; У відповіді на вимогу за процедурою Відкриті торги з особливостями UA-2023-08-11-004406-a Ви зазначили наступне: Відповідно до ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Акт санітарно-епідеміологічного обстеження потужностей зі зберігання та транспортування виданий компетентним органом за формою № 315/0, затвердженою наказом МОЗ України №160 від 11.07.2000р., форма якого є чинною на сьогоднішній день (Документ v0160282-00, поточна редакція — Редакція від 25.07.2012, підстава - v0561282-12) видається компетентним органом Держпродспоживслужби за місцем реєстрації суб’єкта господарювання. Повідомляю Вам згідно наданого роз’яснення у листі Головного Управління Держпродспоживслужби в Запорізької області читко зазначено, що згідно чинного законодавства України не передбачено застосування та видача акту за формою №315/0, затвердженою наказом МОЗ України №160 від 11.07.2000р, що до потужності для зберігання та транспортування харчових продуктів та данний компетентний орган, а саме Держпродспоживслужба не видає такий документ тобто видача акту за формою №315/0, затвердженою наказом МОЗ України №160 від 11.07.2000р, що до потужності для зберігання та транспортування харчових продуктів є прямим порушенням чинного законодавства України. Копія листа з Головного Управління Держпродспоживслужби в Запорізької області надається. Вимагаю виключити вимогу тендерної документації Замовника стосовно пункту про надання Учасником акту за формою №315/0, затвердженою наказом МОЗ України №160 від 11.07.2000р, та внести зміни у документацію згідно чинного законодавства України.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учасник, Замовник не вимагає від учасників надання Акту за формою згідно наказу МОЗ України від 04.08.20р. №1788, який би був складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного нагляду (контролю) щодо дотримання суб’єктом господарювання вимог законодавства у сфері санітарного та епідемічного благополуччя населення, тобто акту який складається винятково за результатами планового або позапланового заходу у формі державного нагляду (контролю), а Замовник вимагає надати акт санітарно-епідеміологічного обстеження потужностей зі зберігання та транспортування виданий компетентним органом за формою №315/0, затвердженою наказом МОЗ України №160 від 11.07.2000р., форма якого є чинною на сьогоднішній день (Документ v0160282-00, поточна редакція — Редакція від 25.07.2012, підстава - v0561282-12) та який видається компетентним органом за результатами перевірки у формі моніторингу (а не у формі заходу державного контролю (нагляду)), за результатами розгляду направлення суб’єктом господарювання запиту про проведення добровільної перевірки його потужностей, які використовуються для зберігання та обігу харчових продуктів. Відповідно до ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Тому вважаємо, що зміст ТД повністю відповідає чинному Законодавству України, і ніяким чином не порушує права потенційних учасників торгів. Слід зауважити, що наша установа є лікувальним закладом, де проходять лікування особи, які є незахищеною категорією населення, тож замовник має право впевнитись, що потужності учасника, які будуть задіяні в обігу харчових продуктів повністю відповідають санітарному законодавству України.
Статус вимоги: Відхилено