-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Вода питна бутильована(18,9 л.)
Поставка товару здійснюється відповідно до заявок замовника
Завершена
18 772.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 187.72 UAH
мін. крок: 1% або 187.72 UAH
Період оскарження:
27.03.2018 09:44 - 30.03.2018 00:00
Вимога
Відхилено
скарга
Номер:
552c574fefd5418da159179f22004d94
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-27-000312-b.b2
Назва:
скарга
Вимога:
Згідно протоколу засідання тендерного комітету Житомирського геріатричного пансіонату вказано що учасник ФОП Бовсунівська С.М. невідповідае кваліфікаційним вимогам ,а саме: не подано Додаток №2,№4
Прошу Вас пояснити і показати де у вимогах до кваліфікації учасника вказано на подання Додатку №2,№4.
Зверніть увагу , що в оголошені для проведення допорогової закупівлі відсутній Додаток №4 –Проект Договору. Є окремий документ під назвою договір в якому невказано що це Додаток №4 і Проект Договору.
Згідно оголошення для проведення допорогової закупівлі №UA-2018-03-27-000312-b
Пункт 3. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження. (Додаток №3).
Учасник в складі своєї пропозиції надає наступні документи:
Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи :
- цінова пропозиція
- копія свідоцтва про державну реєстрацію або копію витягу або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
- свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ або витяг з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку);
- контактні данні учасника (з зазначенням реквізитів учасника, наприклад, назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси; відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон).
- копія ідентифікаційного коду (для фізичних осіб – підприємців);
- копію паспорту (для фізичних осіб-підприємців);
- сертифікат якості виробника, реєстраційне посвідчення та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, або іншій подібний документ, що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами, повинен бути оформлений відповідно до вимог законодавства України;
- статут (іншого установчого документу, а також іншого документу (за наявності).
Пункт 6.6. Учасник, який надає пропозицію, автоматично погоджується з усіма умовами та вимогами, викладеними в документації до закупівлі
Розглянувши документацію ФОП Остапчук О.В. вважаю що ряд документів не відповідає кваліфікаційним вимогам, а саме:
1. Змінена форма цінової пропозиції .
2. Загальна вартість вказана з ПДВ і без ПДВ однакова.
3. В технічних вимогах до предмету закупівлі вказана загальна жорсткість 0,9 (ммоль/дм3) ,ФОП Остапчук О.В. надає протокол контрольних випробувань де загальна жорсткість 1,6 (ммоль/дм3) що не відповідає технічним вимогам.
Просимо прийняти міри.
4.04.2018 ФОП Бовсунівська С.М.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 2.jpg 06.04.2018 09:01
Дата подачі:
04.04.2018 19:45
Вирішення:
Шановний учасник, розглянувши Вашу скаргу повідомляємо, що стосовно учасника ФОП Остапчук О. В. вже прийнято протокол засідання тендерного комітету Житомирського геріатричного пансіонату від 04.04.2018 р., яким вирішено визнати зазначеного суб’єкта господарювання переможцем електронних торгів.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Лист-прохання
Номер:
e7a7648f67d049ec92c2f28cafd753ff
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-27-000312-b.b1
Назва:
Лист-прохання
Вимога:
Шановні члени тендерного комітету Житомирського геріатричного пансіонату Житомирської обласної ради, розглянувши документацію, ФОП Остапчук Олександр Вікторович вважає, що ФОП Бовсунівська Світлана Миколаївна при участі в тендері по закупці UA-2018-03-27-000312-b не дотрималась Вимог щодо переліку документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним вимогам, а саме:
1. Цінова пропозиція була подана з порушенням – загальна вартість пропозиції потрібно було вказати в гривнях цифрами та прописом без ПДВ та з урахуванням ПДВ.
2. Не були подані Додаток №2 – Технічні вимоги до предмету закупівлі та Додаток №4 – Проект Договору;
3. Були порушені вимоги до кваліфікації учасників, а саме не було подано в складі своєї пропозиції «свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ або витяг з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку)».
Просимо прийняти міри.
03.04.18р. ______________ О. В. Остапчук
Пов'язані документи:
Учасник
- Лист.pdf 03.04.2018 13:59
- розгляд вимоги.jpg 04.04.2018 08:49
Дата подачі:
03.04.2018 13:59
Вирішення:
вимогу № 86323 від ФОП Остапчук Олександ Вікторович, Ідентифікатор вимоги UA-2018-03-27-000312-b.b1 – задовільнити, учасника ФОП Бовсунівська Світлана Миколаївна – відхилити
Статус вимоги:
Задоволено