• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт приймального відділення КНП «Лановецька міська лікарня» по вул. Шевченка, 30 в м. Ланівці Кременецького району Тернопільської області ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи

Завершена

1 618 298.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 091.49 UAH
Період оскарження: 11.08.2023 15:44 - 18.08.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

скарга

Номер: 43c417b26efd42ff8aab193f7e84f16b
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-11-009693-a.b5
Назва: скарга
Вимога:
скарга
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учаснику! Розглянувши Вашу вимогу про порушення порядку проведення процедури закупівлі від 29 серпня 2023 року №2908/01 щодо предмету закупівлі «Поточний ремонт приймального відділення КНП «Лановецька міська лікарня» по вул. Шевченка, 30 в м. Ланівці Кременецького району Тернопільської області ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи» (ідентифікатор закупівлі UA-2023-08-11-009693-a), комунальне некомерційне підприємство «Лановецька міська лікарня» (далі – Замовник) повідомляє наступне. 1. Відповідно до Додатку №1 до тендерної документації на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 2. До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / наказ про призначення / інший документ); скан-копії документів (диплом, сертифікат, посвідчення, свідоцтво тощо) про освіту та/або підвищення кваліфікації та/або спеціальне навчання (посвідчення про проходження спеціального навчання мають бути дійсними на момент подання тендерної пропозиції Учасником). До довідки включаються тільки ті працівники, які будуть безпосередньо залучені при виконанні робіт/послуг на об’єкті , а також і інші працівники наприклад бухгалтер, економіст. Учасником ФОП «Данилейко Богдан Яремович», якого протокольним рішенням уповноваженої особи від 24.08.2023 №66 визнано переможцем закупівлі, надав всі підтверджуючі документи у складі своєї пропозиції щодо наявності у нього працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. У Вашій вимозі посилання на чотирьох працівників є не обгрунтованим, оскільки файл «Довідка про наявність працівникі.PDF» у складі пропозиції ФОП «Данилейко Богдан Яремович» містить 7 (сім) працівників, 5 з яких працівники-виконавці робіт, а також двоє працівників – бухгалтер та економіст. В даній довідці Данилейко Богдан Яремович вказаний як виконавець робіт, що підтверджується Випискою з ЄДР, необхідними посвідченнями та дозволами, а також має необхідні знання з питань охорони праці (файли «Виписка.PDF», «Дозвола.PDF», «Посвідчення Данилейко Б.Я..PDF», «Посвідчення працівники ОП.PDF»), а отже, слід вважати, що він також буде залучений при виконанні робіт/послуг на об’єкті. Так, у локальному кошторисі на будівельні роботи учасника ФОП «Данилейко Богдан Яремович» заявлена кошторисна трудомісткість 3,95394 тис.люд.год. У Вашій вимозі зазначено, що згідно норм трудового законодавства, 8-годинний робочий день та 5-ти денний робочий тиждень бригада при наявності 4 працівників роботи не будуть виконані до 30 листопада 2023 року, як вказано в тендерній документації Замовника та проєкті договору. Звертаємо увагу, що Указом Президента України №64/2022 від 24 лютого 2022 року в Україні введено воєнний стан. На період дії воєнного стану вводяться обмеження конституційних прав і свобод людини і громадянина відповідно до статей 43, 44 Конституції України. 15 березня 2022 року Верховна Рада України ухвалила Закон України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану», який діє протягом воєнного стану, введеного відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану». Так, відповідно до статті 6 Закону України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану» від 15 березня 2022 року № 2136-IX (із змінами) нормальна тривалість робочого часу у період дії воєнного стану може бути збільшена до 60 годин на тиждень для працівників, зайнятих на об’єктах критичної інфраструктури (в оборонній сфері, сфері забезпечення життєдіяльності населення тощо). П’ятиденний або шестиденний робочий тиждень встановлюється роботодавцем, а тривалість щотижневого безперервного відпочинку може бути скорочена до 24 годин. Заклади охорони здоров’я є об’єктами критичної інфраструктури (об’єкти критичної інфраструктури — підприємства та установи (незалежно від форми власності) таких галузей, як енергетика, хімічна промисловість, транспорт, банки та фінанси, інформаційні технології та телекомунікації (електронні комунікації), продовольство, охорона здоров'я, комунальне господарство, що є стратегічно важливими для функціонування економіки і безпеки держави, суспільства та населення, виведення з ладу або руйнування яких може мати вплив на національну безпеку і оборону, природне середовище, призвести до значних матеріальних та фінансових збитків, людських жертв). На підставі вищезазначеного, керуючись нормами чинного законодавства, можна дійти висновку, що при наявності 5-ти працівників та враховуючи 60-ти годинний робочий тиждень, із заявленою ФОП «Данилейко Богдан Яремович» кошторисною трудомісткістю 3,95394 тис.люд.год., роботи на об’єкті будуть виконуватись 79 днів. Таким чином, згідно наведених розрахунків, ФОП «Данилейко Богдан Яремович» виконає роботи в терміни, що зазначені в тендерній документації та в проєкті договору. Окрім того, учасник ФОП «Данилейко Богдан Яремович» у складі своє тендерної пропозиції надав довідку-згоду з умовами проєкту договору (файл «Довідка згода з проєктом договору дод №3.PDF») та підписаний проєкт договору (файл «Проект договору Додаток№3.PDF») як гарантію виконання робіт на умовах, встановлених у проєкті договору про закупівлю, у повному обсязі, своєчасно та якісно. 2. У пункті 2 Вашої вимоги зазначено, що учасником ФОП «Данилейко Богдан Яремович» у складі пропозиції не надано довідку про «Підтвердження відповідності УЧАСНИКА (в тому числі для об’єднання учасників як учасника процедури) вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей згідно вимог розділу 2 Додатку 1 до тендерної документації, а також вимог розділу 3 п.5 тендерної документації. Вказана Вами невідповідність суперечить дійсності, оскільки у розділі 2. Підтвердження відповідності УЧАСНИКА (в тому числі для об’єднання учасників як учасника процедури) вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей Додатку 1 до тендерної документації зазначено: «Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у пункті 47 Особливостей (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого пункту 47 Особливостей. Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в пункті 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7, абзацу чотирнадцятого цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Замовник самостійно за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджує в електронній системі закупівель відсутність в учасника процедури закупівлі підстав, визначених підпунктами 1 і 7 цього пункту. Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в пункті 47 Особливостей (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Учасник повинен надати довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у цьому абзаці, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику процедури закупівлі не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі. На підтвердження даної вимоги учасником ФОП «Данилейко Богдан Яремович» у складі тендерної пропозиції надав довідку №235 від 16.08.2023 щодо відсутності підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей (файл «Довідка про відсутність підстав абз 14 п 47.PDF»). Таким чином, враховуючи необгрунтованість Вашої вимоги, Замовник вимушений відхилити її.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Відкликано скаржником

Скарга на дії замовника

Номер: ef82e71bc7174765b8a8ba4a20470778
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-11-009693-a.a4
Назва: Скарга на дії замовника
Вимога:
Скарга на дії замовника
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: не вклав документ
Дата скасування: 29.08.2023 17:07
Вимога
Відкликано скаржником

Підпис

Номер: fd349fb722464c11b18819aa08d47669
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-11-009693-a.c3
Назва: Підпис
Вимога:
Підпис
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: помилково
Дата скасування: 29.08.2023 16:36
Вимога
Відкликано скаржником

Скарга на дії замовника

Номер: aa86996c6e3344fa9e7def29fa8a3ea4
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-11-009693-a.c2
Назва: Скарга на дії замовника
Вимога:
Скарга на дії замовника
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: не поставлена печатка і підпис
Дата скасування: 29.08.2023 16:37
Вимога
Є відповідь

Вимога про усунення порушення

Номер: e8caa893bcca4bcd8bc843211f84cb10
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-11-009693-a.c1
Назва: Вимога про усунення порушення
Вимога:
Вимога про усунення порушення
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учаснику! Розглянувши Вашу вимогу про усунення порушення від 25 серпня 2023 року №01/25/08-2023 щодо предмету закупівлі «Поточний ремонт приймального відділення КНП «Лановецька міська лікарня» по вул. Шевченка, 30 в м. Ланівці Кременецького району Тернопільської області ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи» (ідентифікатор закупівлі UA-2023-08-11-009693-a), комунальне некомерційне підприємство «Лановецька міська лікарня» (далі – Замовник) повідомляє наступне. Відповідно до Додатку №2 до тендерної документації Учасники у складі своєї пропозиції повинні надати: - договірну ціну (має бути складена відповідно до кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281); - локальний кошторис (має бути складений відповідно до технічного завдання). - підсумкову відомість ресурсів. Ціна тендерної пропозиції учасника може бути визначена за динамічною договірною ціною згідно з кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281. Ціна тендерної пропозиції учасника означає суму (з урахуванням ПДВ), за яку учасник зобов’язується виконати всі види робіт, передбачених проектною документацією. Динамічна договірна ціна – кошторис, що підлягає уточненню у разі змінення поточних цін на ресурси, що враховані у договірній ціні, а також з інших підстав, визначених умовами договору. Договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків. Пунктом 4.41. Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова) визначено, що кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися з моменту складання інвесторської кошторисної документації. Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи зі строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у локальних кошторисах (кошторисних розрахунках), та прогнозного зростання їх вартості, яке визначається на підставі прогнозних індексів цін виробників промислової продукції на наступні періоди, що встановлюються Кабінетом Міністрів України. Розрахований розмір цих коштів за узгодженням із замовником включається до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва. Згідно пункту 5.1. Настанови ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них або з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені затвердженою проектною документацією. Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів. У ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) окремим розділом враховуються також кошти на покриття витрат, пов’язаних з придбанням та доставкою на об’єкт будівництва устаткування, меблів та інвентарю, забезпечення яким покладається на учасника процедури закупівлі (підрядника). Враховуючи вищезазначене, у пункті 5.1. відсутній вичерпний перелік обов’язкових складових, які включаються учасниками закупівлі в розрахунок договірної ціни пропозиції. Відповідно до пункту 5.32. Настанови під час розгляду проектної документації учасник процедури закупівлі (підрядник) вивчає можливість виникнення ризиків на об’єкті будівництва та при розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) визначає умови, які б запобігали виникненню ризикових ситуацій або компенсували його втрати на такий випадок. Пунктом 5.33. Настанови визначено, що до складу ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва. Разом з тим, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи зі строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні), та на підставі на підставі прогнозних індексів цін виробників промислової продукції на наступні періоди, що встановлюються Кабінетом Міністрів України. Водночас, відповідно до листа Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України Міністерства економіки України №7/7-1083 від 23.10.2000 «Щодо механізму розрахунку коштів, необхідних для покриття додаткових витрат, пов'язаних із зміненням цін на трудові і матеріально-технічні ресурси, яке відбувається у період між розробкою інвесторської кошторисної документації та здійсненням будівництва» кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами враховуються при терміні будівництва більше року. Окрім того, Замовником в тендерній документації не було встановлено вимоги про обов’язковість включення вищевказаних витрат при розрахунку договірної ціни, оскільки предметом закупівлі є поточний ремонт (а Настанова визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві, капітальному ремонті, реконструкції тощо) терміном виконання – 3 місяці (тобто недовготривалий). В даному випадку, якщо Учасник не включає витрати, пов’язані з інфляційними процесами при розрахунку тендерної пропозиції, то добровільно бере на себе ризики можливого подорожчання вартості матеріальних ресурсів у період надання послуг з поточного ремонту, можливого подорожчання вартості обсягів робіт та витрат, тощо. Таким чином, включення коштів на покриття додаткових витрат до розрахунку ціни тендерної документації є правом, а не обов’язком підрядника. У складі тендерної пропозиції ФОП «Данилейко Богдан Яремович» містяться всі документи, які вимагав Замовник на підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, здійснено розрахунок договірної ціни та надано підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни відповідно до обов’язкових вимог Настанови, а також надано гарантійний лист щодо включення в ціну пропозиції всіх витрат (файл Лист-гарантія про розрахунок ціни.pdf) та підписаний проєкт договору (файл Проект договору Додаток№3.PDF), а отже, ФОП «Данилейко Богдан Яремович» гарантує виконання робіт на умовах, встановлених у проєкті договору про закупівлю, у повному обсязі, своєчасно та якісно. Таким чином, відсутність в договірній ціні розрахунку коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами Учасника ФОП «Данилейко Богдан Яремович» жодним чином не впливає на об’єм та якість виконання робіт і не може бути істотною причиною для відхилення його тендерної пропозиції. Пропозиція ФОП «Данилейко Богдан Яремович» відповідає умовам технічної специфікації, іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації згідно Закону України «Про публічні закупівлі» та є найбільш економічно вигідною для Замовника.
Статус вимоги: Відхилено