-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
ДК 021:2015 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (послуги з технічного обслуговування та виведення сигналу на пульт цілодобового спостереження системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення та управління евакуацією людей)
ДК 021:2015 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (послуги з технічного обслуговування та виведення сигналу на пульт цілодобового спостереження системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення та управління евакуацією людей) згідно документації.
Завершена
60 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 300.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 300.00 UAH
Період оскарження:
11.08.2023 15:30 - 20.08.2023 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога до наявності матеріально-технічної бази, яка є обовязковою і передбаченна чинним законодавством України, а не є нашою особистою примхою.
Номер:
8dd4d54478f64c199514e43041bd2fd7
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-11-009217-a.a6
Назва:
Вимога до наявності матеріально-технічної бази, яка є обовязковою і передбаченна чинним законодавством України, а не є нашою особистою примхою.
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі, предметом закупілі є ДК 021:2015 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (послуги з технічного обслуговування та виведення сигналу на пульт цілодобового спостереження системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення та управління евакуацією людей).
Повторно звертаємося до вас, так як ваша попередня відповідь на нашу вимогу, взагалі є незрозумілою, абсурдною і такою, яка не відповідає вашому ж Додатку 1
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ:
Ще раз підчеркуємо виключно для вас, як для Замовника, який не дотримується вимог чинного законодавства України (послуги з технічного обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення та управління евакуацією людей)
Відповідно до чинної Постанови №852 від 23.11.2016 року "ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення", розділу "Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень"
Кадрові вимоги
п.14. Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати:
вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”;
стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.
п.15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам:
- електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду;
- налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду.
Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб.
Технологічні вимоги щодо наявності матеріально-технічної бази:
16. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність:
- приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер);
- пристрою для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму);
- необхідних умов для доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до місць провадження своєї діяльності, у яких здійснюється обслуговування замовників.
У вашому ж Додатку 1 до тендерної документації "Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі". ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ: вами ж самим зазначено наступне:
При проведенні технічного обслуговування необхідно виконувати наступні регламенти:
Регламент 1 (один раз на місяць).
6. Перевірка лінійної частини шлейфа.
7. Перевірка працездатності променів пожежної сигналізації.
8. Перевірка працездатності сповіщувачів.
9. Перевірка спрацьовування приладів приймально-контрольних пожежних при обриві і короткому замиканні променя, моноблоку, блоку іскрозахисту
10. Перевірка напруги в променях пожежної сигналізації.
Регламент 2 (два рази на рік(вересень та грудень):
4. Вимір параметрів лінійних проводів сполучних ліній. (до-речі що таке "вимір", можливо "вимірювання"???
5. Вимір параметрів лінійних проводів шлейфа.
7. Перевірка надійності з'єднання всіх доступних випадковому доторканню металевих не струмопровідних частин ППКП з його зажимом "заземлення", а також вимірювання значення опору між вказаними частинами та зажимом "заземлення" на відповідність вимогам технічних умов на даний прилад.
Тобто у вас, відповідно до ваших Технічних вимог, а саме Регламенту 1 (один раз на місяць) та Регламенту 2 (два рази на рік(вересень та грудень) "обовязково" передбачені відповідні роботи (послуги), натомість наявність в учасника приладів якими будуть здійснюватися дані роботи (послуги) ви не вимагаєте. Якось дуже цікаво, абсурдно, нелогічно і з порушенням закону це вигладає.
Цікаво чим ваши потенційний Переможець, який у вас скоріш за все є, буде проводити (виконувати) відповідні електричні вимірювання??? Пальцями чи можливо пятою точкою??? Чи можливо язиком??? Чи можливо він взагалі не буде проводити даних робіт, а данна тендерна закупівлі це так "ширма" для списання 60 000 гривень бюджетних коштів під час війни.
Чому ми на цьому наголошуємо, тому що в тендерній документації відсутня основна та "обовязкова" вимога, щодо наявності в учасника відповідної матеріально-технічної бази, яка передбачена чинним законодавством України, а саме п.16. Постанови №852 від 23.11.2016 року в якому чітко зазначено, що ЛІЦЕНЗІАТ "зобовязаний" мати в своїй матеріально-технічній базі:
- прилади для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер);
та
- пристрій для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму);
Цікаво яким чином учасник, а відповідно Переможець буде перевіряти справність пожежних сповіщувачів - пальцем??? чи якимось іншим чином??? можливо ви підкажете яким чином, може ви винайшли якесь ноу-хау, шановний Замовнику процедури закупівлі???
Для цього учасник повинен "обовязково" мати і використовувати на обєктах - пристрій для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму);
Наполягаємо на внесенні змін до тендерної документації, шляхом долучення вимог, які є "обов'язковими" відповідно до чинного законодавства України, щодо виконання робіт(надання послуг), які є предметом закупівлі і не порушувати грубо на навмисно норми чинного законодавства України, ви не маєте ніякого на те права.
Ми розуміємо, що ваш потенційний Переможець це є чергова "шарашкіна контора" в якої немає ні відповідного матеріально-технічного забезпечення ні наявності відповідних працівників(фахівців), які передбачені Постановою №852 від 23.11.2016 року "ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення"
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу 6.pdf 22.08.2023 17:23
Дата подачі:
19.08.2023 22:37
Вирішення:
Шановний Учаснику, ще раз наголошуємо та звертаємо увагу, що Замовник складає тендерну документацію у відповідності до вимог Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», пункт 28, зокрема Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей, та статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформації про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Обсяги та перелік кваліфікаційних критеріїв встановлюється Замовником самостійно. Замовник не бачить підстав для додавання вимог.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога до учасників процедури закупівлі, яка була визнана дискримінаційною і яка взагалі не відповідає предмету закупівлі
Номер:
215a2af4a767429b9a18d60272c2eeeb
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-11-009217-a.a5
Назва:
Вимога до учасників процедури закупівлі, яка була визнана дискримінаційною і яка взагалі не відповідає предмету закупівлі
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі в Додатку №1 ЗМІНИ "Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі". ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ:
згідно п.9. ви вимагаєте від учасників процедури закупівлі - Для забезпечення надання послуг з підключення пожежної сигналізації на пульт централізованого спостереження, виконавець встановлює на кожному об’єкті комунікатор (GSM-передавач) для підключення на пульт, який надається в оренду на час дії договору, про що у складі пропозиції надається гарантійний лист.
Встановлена вимога є незаконною та такою, що порушує права учасників, щодо основних принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, визначені ста-ттею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
- максимальна економія та ефективність;
- запобігання корупційним діям і зловживанням;
- добросовісна конкуренція серед Учасників.
По-перше, предметом закупівлі є Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (послуги з технічного обслуговування та виведення сигналу на пульт цілодобового спостереження системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення та управління евакуацією людей);
По-друге, відповідно до додатку №1 тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні харакетристики предмета закупівлі» на надання послуг, згідно п.2. Технічні вимоги.Технічне обслуговування пристроїв виконується у відповідності до розроблених Виконавцем графіків, згідно вимог ДБН В.2.5-56:2014 «Системи протипожежного захисту».
2.1. Вимоги до проведення технічного обслуговування.
При проведенні технічного обслуговування необхідно виконувати наступні регламенти: Регламент 1 (один раз на місяць).
Відповідно до переліку робіт (послуг), які повинен виконати Учасник, будь-які роботи з монтажу обладнання, або поточного (капітального) ремонту відсутні!!!
По-третє, не зрозуміло, чому Учасник повинен витрачати додаткові кошти на придбання комунікатора(ів) для підключення на пульт централізованого спостереження та дообладнати (встановити) та за свій рахунок надати в оренду на час дії договору, як того вимагає Замовник процедури закупівлі? А де ці кошти у вас передбачені, стосовно оренди даного обладнання, адже бюджет всієї процедури закупівлі становить лише - 60 000 гривень!!!
Враховуючи те, що відповідно до додатку №1 тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні харакетристики предмета закупівлі» таких об’єк-тів 5 (п’ять), то відповідно сума на придбання комунікатора(ів) для підключення на пульт централізованого спостереження є значною (близько 4 000 гривень за один). Так як кількість об’єктів становить – 6!!! 6 х 4 000 = 24 000 гривень!!!
Дана незаконна вимога повністю суперечить основним принципам здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», адже призведе для Учасників до незрозумілих додаткових фінансових витрат.
Ваша вимога, щодо придбання та відповідно забезпечення надання послуг з підключення пожежної сигналізації на пульт централізованого спостереження, виконавець встановлює на кожному об’єкті комунікатор (GSM-передавач) для підключення на пульт, який надається в оренду на час дії договору, про що у складі пропозиції надається гарантійний лист. Тобто іншими словами учасник спочатку повинен придбати (купити) комунікатор (GSM-передавач) за свої кошти, змонтувати (встановити), а потім за незрозумілі кошти, чому незрозумілі, тому що незрозуміло де вони "передбачені" процедурою закупівлі є великою загадкою.
Окрім того аналогічна вимога в аналогічній тендерній закупівлі була визнана, як дискримінаційна рішеннями постійно діючої колегії АМКУ, саме рішеннями від 11.01.2023 № 359 (питання 9) та від 11.01.2023 №360 (питання 9). Додаємо рішення постійно діючої колегії АМКУ, як доказ.
На підставі вищезазначеного, наполягаємо на внесенні відповідних змін до Тендерної документації, шляхом видалення вимоги згідно додатку №1 п.9. Для забезпечення надання послуг з підключення пожежної сигналізації на пульт централізованого спостереження, виконавець встановлює на кожному об’єкті комунікатор (GSM-передавач) для підключення на пульт, який надається в оренду на час дії договору, про що у складі пропозиції надається гарантійний лист.
Та не порушувати чинне законодавство України та Закон України "Про публічні закупівлі" та Постанову №1178 Особливості.
Пов'язані документи:
Учасник
- рішення АМКУ від 11.01.2023 №359 (питання 9).pdf 19.08.2023 22:16
- рішення АМКУ від 11.01.2023 №360 (питання 9).pdf 19.08.2023 22:16
- Відповідь на вимогу 5.pdf 22.08.2023 17:21
Дата подачі:
19.08.2023 22:16
Вирішення:
Шановний Учаснику, дякуємо за запитання. У відповідь, повідомляємо:для нас важливо, щоб Виконавець якісно, своєчасно, оперативно надавав послуги вказані в умовах тендерної закупівлі та мав можливість надання таких послуг власними силами та обладнанням, без залучення субпідрядних організацій, оскільки вказані послуги стосуються пожежної безпеки так як несвоєчасне або не якісне надання таких послуг може призвести до непередбачуваних обставин в закладах освіти.Шановний Учаснику, дякуємо за запитання. У відповідь, повідомляємо:для нас важливо, щоб Виконавець якісно, своєчасно, оперативно надавав послуги вказані в умовах тендерної закупівлі та мав можливість надання таких послуг власними силами та обладнанням, без залучення субпідрядних організацій, оскільки вказані послуги стосуються пожежної безпеки так як несвоєчасне або не якісне надання таких послуг може призвести до непередбачуваних обставин в закладах освіти.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Наявність дискримінаційної вимоги до учасників процедури закупівлі.
Номер:
fee44388ade9412fbc6e89406a8ef8b0
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-11-009217-a.c4
Назва:
Наявність дискримінаційної вимоги до учасників процедури закупівлі.
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі в Додатку 1 "Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ви вимагаєте від учасників процедури закупівлі, згідно п.4. На підтвердження відповідності запропонованих учасником послуг учасник у складі пропозиції надає гарантійний лист про можливість надання послуг на умовах та у відповідності до технічних вимог визначених у тендерній документації та додатках до неї. Учасники надають документи, що підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві системи управління якістю стосовно предмета закупівлі (чинний Сертифікат системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015, виданий акредитованим органом НААУ).
По-перше, в Україні розроблений та затверджений Держстандарт ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT). Дата прийняття – 30.11.2018 року. Дата початку дії - 05.12.2018 року.
По-друге, Замовник вимагаючи від учасників процедури надати сертифікат відповідності ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», не надає можливості учасникам надати аналогічний, еквівалентний сертифікат відповідності, а саме ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT), ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю. Вимоги.», тим самим навмисно обмежує кількість потенційних учасників процедури закупівлі та призводить до їх дискримінації.
По-третє, Замовник грубо порушує вимоги частини 6 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», абзац 2 в якій зазначене наступне: Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
По-четверте, вимога щодо надання учасниками Сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015, виданий акредитованим органом НААУ, без можливості надання учасниками еквівалентного (аналогічного) сертифікату відповідності ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT), ISO 9001:2015,IDT) «Система управління якістю. Вимоги.» була визнана, як дискримінаційною рішенням постійно діючої колегії АМКУ від 27.04.2023р. № 5553 (питання 3). Додаємо як доказ до вимоги.
Наполягаємо на внесенні відповідних змін до тендерної документації та не призводити до дискримінації учасників процедури закупівлі та не обмежувати навмисно потенційну їх кількість.
Статтею 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискри-мінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з ч.4 статті 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників процедури закупівлі.
Відповідно до ч.3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замов-ник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Вимога до Учасників проце-дури закупівлі, яку зазначив Замовник в своїй тендерній документації не передбачена чин-ним законодавством України.
Ч.4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації вищезазначеної вимоги порушують вимоги ч.4 статті 5 та ч.4 статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Пов'язані документи:
Учасник
- Рішення АМКУ від 27.04.2023 № 5553 (питання 3).pdf 15.08.2023 14:53
- Відповідь на вимогу 4.pdf 18.08.2023 15:46
Дата подачі:
15.08.2023 14:53
Вирішення:
Шановний Учаснику, Ваше зауваження враховане та будуть внесені відповідні зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Невідповідність тендерної документації вимогам чинного законодавства України
Номер:
55502e7c50824defbddae713b927065e
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-11-009217-a.b3
Назва:
Невідповідність тендерної документації вимогам чинного законодавства України
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі, предметом закупілі є ДК 021:2015 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (послуги з технічного обслуговування та виведення сигналу на пульт цілодобового спостереження системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення та управління евакуацією людей).
Ще раз підчеркуємо виключно для вас, як для Замовника, який не дотримується вимог чинного законодавства України (послуги з технічного обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення та управління евакуацією людей)
Відповідно до чинної Постанови №852 від 23.11.2016 року "ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення", розділу "Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень"
Кадрові вимоги
п.14. Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати:
вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”;
стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.
п.15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам:
- електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду;
- налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду.
Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб.
Технологічні вимоги щодо наявності матеріально-технічної бази:
16. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність:
- приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер);
- пристрою для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму);
- необхідних умов для доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до місць провадження своєї діяльності, у яких здійснюється обслуговування замовників.
Наполягаємо на внесенні змін до тендерної документації, шляхом долучення вимог, які є "обовязковими" відповідно до чинного законодавства України, щодо виконання робіт(надання послуг), які є предметом закупівлі і не порушувати норми чинного законодавства України, ви не маєте ніякого на те права.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу 3.pdf 18.08.2023 14:40
Дата подачі:
15.08.2023 14:27
Вирішення:
Шановний Учаснику, звертаємо увагу, що Замовник складає тендерну документацію у відповідності до вимог Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», пункт 28, зокрема Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей, та статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформації про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Обсяги та перелік кваліфікаційних критеріїв встановлюється Замовником самостійно. Замовник не бачить підстав для додавання вимог.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
23.08.2023 09:03
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога в тендерній документації, яка не відповідає чинному законодавству України.
Номер:
cfd197086743469db0c593ba639721ab
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-11-009217-a.b2
Назва:
Вимога в тендерній документації, яка не відповідає чинному законодавству України.
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі в Додатку 1 "Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ" ви вимагаєте від учасників процедури закупівлі наступне:
п.8. Для забезпечення надання послуг зі спостереження за системою протипожежної сигналізації на об’єкті Замовника, учасник повинен використовувати власний пульт централізованого спостереження, який має бути сертифікованим (надати копію сертифікату відповідності).
Зазначено, що учасник повинен використовувати "власний" пульт централізованого спостереження!!!
По-перше, яким чинним документом передбачається та вимагається, що учасник повинен обов'язково мати власний пульт централізованого спостереження??? А чому учасник процедури закупівлі не має права мати субпідрядну організацію з якою в нього заключений договір субпідряду, яка має пульт централізованого спостереження та відповідну ліцензію на здійснення "Пожежного спостерігання за пожежною автоматикою". Чинне законодавство не забороняє заключати учасникам договора на субпідрядні роботи, з відповідним субпідрядником, який має ліцензію та матеріально-технічне забезпечення.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу 2.pdf 18.08.2023 14:24
Дата подачі:
15.08.2023 14:16
Вирішення:
Шановний Учасник!
Замовник здійснює закупівлю відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі», Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) та у відповідності із нормами чинного законодавства. Зокрема, наказом МВС України від 30.03.2015р. №349 затверджено Правила з пожежного спостерігання, якими встановлено: 1) Правила є обов’язковими для виконання всіма суб’єктами господарювання, які здійснюють пожежне спостерігання за системами протипожежного захисту (далі - СПЗ) об’єктів, виконують роботи з підключення та підтримання експлуатаційної придатності (далі - технічне обслуговування) СПТС, а також всіма суб’єктами господарювання незалежно від форм власності та органами виконавчої влади, які є учасниками процесу з пожежного спостерігання. 2) Пожежне спостерігання є невід’ємною функцією СПЗ, за допомогою якого забезпечуються, зокрема прийом від приймально-контрольних приладів СПЗ (далі – ППКП) об’єктів спостерігання сигналів пожежної тривоги і несправності та їх передача за допомогою СПТС до ЦПТС пультових організацій; 3) інші правила та вимоги до пожежного спостереження.
Так повідомляємо, що відповідно до проектної документації змонтована система пожежної сигналізації та оповіщення повинна бути підключена до приймально-контрольного приладу для здійснення цілодобового спостереження за спрацюваннями засобів пожежної сигналізації. У разі надходження на ПЦС сигналів "Тривога" забезпечувати негайну передачу такого сигналу в пожежну охорону ДСНС. Замовник має право встановлювати вимоги до наявності у Учасника досвіду надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Учасник, який має власне обладнання та досвід з цілодобового спостереження має можливість надати послуги на належному рівні та у відповідності до проекту.
Відповідно до листа Департаменту поліції охорони Національної поліції України від 09 січня 2018 №85/43/01-2018 « …Метою будь – яких закупівель є, в першу чергу, придбання надійних та якісних товарів, робіт і послуг. Для підтвердження відповідності продукції, закупівля яких планується, вимогам щодо їх якості, покупець може вимагати від постачальників, у тому числі, сертифікат відповідності. Наявність власного пульту цілодобового спостереження, забезпечить надання Замовнику якісних послуг.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
23.08.2023 09:03
Вимога
Вирішена
Вимога в тендерній документації, яка не відповідає чинному законодавству України.
Номер:
701bc392b89c49ff8e0077b5778b2c00
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-11-009217-a.b1
Назва:
Вимога в тендерній документації, яка не відповідає чинному законодавству України.
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі в Додатку 1 "Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ" ви вимагаєте від учасників, що:
технічне обслуговування пристроїв автоматичної пожежної сигналізації розпочинається з моменту прийняття до експлуатування організаціями, які мають відповідну ліцензію, згідно ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009 «Системи пожежної сигналізації та провіщування. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування (CEN/TS 54-14:2004, IDT)»
Доводимо до вашого ваідома, що державний стандарт України, а саме: ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009 «Системи пожежної сигналізації та провіщування. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування (CEN/TS 54-14:2004, IDT)» є вже не діючим!!!
На його заміну прийнятий, затверджений та є вже діючим ДСТУ CEN/TS 54-14:2021 Системи пожежної сигналізації та оповіщування. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, пусконалагоджування, введення в експлуатацію, експлуатування та технічного обслуговування (CEN/TS 54-14:2018, IDT)
Дата початку дії 01.07.2021р.
Дата прийняття 16.06.2021р.
Внесіть відповідні зміни до тендерної документації, згідно чинного законодавтва України. Ви як Замовник і представники державної установки повинні обовязково посилатися в тендерній документації на діючі нормативні документи та держстандарти.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу 1.pdf 18.08.2023 14:23
Дата подачі:
15.08.2023 14:05
Вирішення:
Шановний Учаснику, Ваше зауваження враховане та будуть внесені відповідні зміни.
Статус вимоги:
Задоволено