-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Електрична енергія
Завершена
426 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 130.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 130.00 UAH
Період оскарження:
11.08.2023 14:58 - 09.09.2023 00:00
Скарга
Розгляд припинено
Скарга
Номер:
f337dd86f2b141bda1f2fdbf6257599b
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-11-008545-a.b2
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга на незаконні вимоги тендерної документації
Пов'язані документи:
Учасник
- Про затвердження особливостей з... _ від 12.10.2022 № 1178 (Текст для друку).pdf 16.08.2023 17:07
- Додаток1 Кваліфікаційні критерії _ включно 471 Постанову.doc 16.08.2023 18:01
- Додаток1 Кваліфікаційні критерії _ включно 471 Постанову.doc.p7s 16.08.2023 18:01
- Лист НКРЕКП.pdf 16.08.2023 18:01
- 5 договір Арата.pdf.p7s 16.08.2023 18:01
- наказ створення ЦОС.pdf 16.08.2023 18:01
- 5 договір Арата.pdf 16.08.2023 18:01
- Положення ЦОС.pdf.p7s 16.08.2023 18:01
- Положення ЦОС.pdf 16.08.2023 18:01
- наказ створення ЦОС.pdf.p7s 16.08.2023 18:01
- 1. аналогічний Камянська МР (1).pdf.p7s 16.08.2023 18:01
- скарга_ГЕТ.doc 16.08.2023 18:01
- скарга_ГЕТ.doc.p7s 16.08.2023 18:01
- Про затвердження особливостей з... _ від 12.10.2022 № 1178 (Текст для друку).pdf.p7s 16.08.2023 18:01
- скарга_ГЕТ.pdf 16.08.2023 18:01
- 1. аналогічний Камянська МР (1).pdf 16.08.2023 18:01
- скарга_ГЕТ.pdf.p7s 16.08.2023 18:01
- тендерна документація.pdf.p7s 16.08.2023 18:01
- тендерна документація.pdf 16.08.2023 18:01
- рішення від 18.08.2023 № 13020.pdf 18.08.2023 15:20
- інформація про резолютивну частину рішення від 28.08.2023 № 13534.pdf 29.08.2023 13:24
- рішення від 28.08.2023 № 13534.pdf 31.08.2023 12:21
- Протокол уповноваженої особи _.docx 22.08.2023 11:56
- report_20230821092510 (1).xlsx 22.08.2023 11:56
- Протокол про внесення змін до тендерної документації (1) _ копія.docx 22.08.2023 11:56
- Додаток1 Кваліфікаційні критерії _ВНЕСЕНІ ЗМІНИ (3).doc 22.08.2023 11:56
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.08.2023 17:34
Дата розгляду скарги:
28.08.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
18.08.2023 15:20
Причина:
Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
31.08.2023 12:23
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
31.08.2023 12:23
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційні вимоги
Номер:
4e3134965cd444ad932a4a7bb91d231b
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-11-008545-a.b1
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Тендерною документацією передбачено надання учасниками документів про створення Учасником на території Чернігівської області власного структурного підрозділу - Центру обслуговування споживачів (клієнтів)
Таким чином зазначені вище вимоги передбачають підтвердження наявності в учасника тендеру відповідної матеріально-технічної бази (офісних приміщень) виключно на території Чернігівської області.
Відповідно до розділу 8.3. «Процедура розгляду скарг та вирішення спорів» «Правил роздрібного ринку електричної енергії», затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 (далі – Правила роздрібного ринку електричної енергії):
«8.3.6. Учасники роздрібного ринку мають здійснювати особистий прийом споживачів, реєстрацію та збереження звернень/скарг/претензій споживачів та додатків до них відповідно до порядку, визначеного цими Правилами та/або положенням про інформаційно-консультаційний центр по роботі зі споживачами електричної енергії, затвердженим Регулятором. Учасники роздрібного ринку мають виконувати функції, які виконує інформаційно-консультаційний центр, незалежно від того, чи створено учасником роздрібного ринку такий центр. Забезпечення виконання такої роботи може виконуватись відповідним структурним підрозділом (сектором) учасника роздрібного ринку чи окремим його працівником.
8.3.17. Учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз'яснення та інформацію, передбачену законодавством.
У центрі обслуговування споживачів має бути організоване єдине вікно для прийому та видачі документів щодо надання послуг учасниками роздрібного ринку, а також може бути створений інформаційно-консультаційний центр та кол-центр, які функціонують відповідно до вимог, установлених Регулятором.
Для учасників роздрібного ринку, які обслуговують менше 50000 споживачів, створення центрів обслуговування споживачів не є обов'язковим. У такому разі функції центра обслуговування споживачів, зокрема щодо забезпечення дотримання визначеного цими Правилами порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів, покладаються на окремий структурний підрозділ (посадову особу) учасника роздрібного ринку.»
Таким чином, «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» не передбачено наявність відповідних структурних підрозділів в конкретно визначеному регіоні України (області).
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Пунктом 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Таким чином вимога щодо наявності структурного підрозділу саме в Чернігівській області не є обґрунтованою та дискримінує потенційних учасників з інших областей України, що є порушенням ст. 5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Незаконність зазначеної вимоги підтверджено висновками Антимонопольного комітету України, зокрема рішенням комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг № 11881-р/пк-пз від 01.08.2023 (номер оголошення UA-2023-07-10-010043-a).
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо усунути порушення законодавства та привести тендерну документацію у відповідність шляхом виключення з неї вимог щодо наявності в учасника структурного підрозділу в Чернігівській області.
Просимо врахувати, що у випадку відсутності належного реагування на дане звернення ми залишаємо право звертатися до Антимонопольного комітету України та/або інших контролюючих чи правоохоронних органів.
Пов'язані документи:
Учасник
- рішення від 01.08.2023 № 11881.pdf 15.08.2023 16:39
- лист відповідь.docx 16.08.2023 17:06
Дата подачі:
15.08.2023 16:39
Вирішення:
На Вашу скаргу та зауваження надали пояснення в листу-відповідь, яку підвантажили до документу.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
12.09.2023 15:07