-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям ( вивезення твердих побутових відходів)
Завершена
90 165.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 450.82 UAH
мін. крок: 0.5% або 450.82 UAH
Період оскарження:
11.08.2023 11:59 - 16.08.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Щодо визначення переможця закупівлі
Номер:
6d6896072da04331acf54fe387d1e3a7
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-11-004570-a.b2
Назва:
Щодо визначення переможця закупівлі
Вимога:
1. Відповідно до пункту 1 Додатку № 1 Тендерної документації на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник мав надати довідку, складену в довільній формі, про наявність техніки, із зазначенням: марки та моделі, року випуску техніки, підстави користування технікою (право власності/оренда/інше). Дана довідка була відсутня у складі тендерної пропозиції ФОП Руденко Н.С.
22.08.2023 Замовником була висунута Вимога про усунення порушення, відповідно до якої ФОП Руденко Н.С. мала надати документи відповідно кваліфікаційним вимогам в повному обсязі, як передбачалось тендерною документацію.
23.08.2023 ФОП Руденко Н.С. було надано документи на усунення порушення, але дана довідка відсутня у складі наданих документів. Файл «Довідка про авто1» містить Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (згідно форми 1 п.1 Додатку 1 тендерної документації). Довідка про наявність техніки, із зазначенням: марки та моделі, року випуску техніки, підстави користування технікою (право власності/оренда/інше) відсутня, що суперечить умовам тендерної документації Замовника.
2. Відповідно до пункту 1 Додатку № 1 Тендерної документації на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник мав надати оригінал або копію документу що підтверджує право користування полігону або копія договору про надання послуг з захоронення твердих побутових та великогабаритних відходів, термін дії такого документу має бути не меншим ніж строк надання послуг даної закупівлі (у разі, якщо термін дії договору менший ніж строк надання послуг, учасник повинен надати гарантійний лист про те, що він зобов’язується укласти такий договір на весь період надання послуг).
22.08.2023 Замовником була висунута Вимога про усунення порушення, відповідно до якої ФОП Руденко Н.С. мала надати документи відповідно кваліфікаційним вимогам в повному обсязі, як передбачалось тендерною документацію.
23.08.2023 ФОП Руденко Н.С. було надано документи на усунення порушення, а саме у файлі «документи на кваліфікацію2.» міститься Договір 230723-02 від 23.07.2023, предметом якого є приймання твердих побутових відходів для їх сортування (відбору вторинної сировини) та для подальшого захоронення відходів або утилізації, або переробки. Копія договору про надання послуг з захоронення твердих побутових відходів або документ що підтверджує право користування полігоном відсутні в складі тендерної пропозиції ФОП Руденко Н.С., що суперечить умовам тендерної документації Замовника.
Враховуючи викладене вище, ФОП Руденко Н.С. протягом 24 години не було усунуто всі порушення, вказані у вимозі Замовника.
Згідно п. 1 Розділу «Оцінка тендерної пропозиції» Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Відповідно до частини 3 підпункту 1 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівель є об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Враховуючи вищевикладене просимо:
1. Розглянути дану вимогу належним чином та визначити переможця з дотриманням вимог тендерної документації, Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.08.2023 09:02
Вирішення:
На Вашу вимогу КНП «КМКЛ №8» надаємо відповідь:
ФОП Руденко надав документи про наявність автомобільного транспорту в довільній формі, в якій вказав про те, що автомобілі орендовані. На підтвердження цього надав договори оренди, акти передачі, протокол випробування, реєстраційні посвідчення, в яких вказана інформація про марки та моделі, рік випуску техніки.
Про наявність документів, що підтверджують наявність полігонів для захоронения твердих побутових та великогабаритних відходів ФОП Руденко надані копії договорів з Товариством з обмеженою відповідальністю «ПЕРЕЯСЛАВ БУД» та Товариством з обмеженою відповідальністю «УТІЛ-СЕРВІС», які свідчать про те, що дані компанії займаються утилізацією та захороненням твердих побутових відходів. Так як дані організації не являються учасниками процедури закупівлі ФОП Руденко не зобов»язаний додавати їхні договори з полігоном.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Щодо умов тендерної документації
Номер:
26b1a79216f6432d89b89f90ca241a33
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-11-004570-a.b1
Назва:
Щодо умов тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику!
Відповідно до п. 1. Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії» Тендерної документації на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі повинен також надати «договір на приймання та знешкодження рідких побутових відходів зі спеціалізованим підприємством термін дії такого документу має бути не меншим ніж строк надання послуг даної закупівлі (у разі, якщо термін дії договору менший ніж строк надання послуг, учасник повинен надати гарантійний лист про те, що він зобов’язується укласти такий договір на весь період надання послуг)».
Відповідно до умов Загальних положень Тендерної документації:
пункт. 4.1 назва предмета закупівлі: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Вивезення будівельних відходів).
п. 4.2 опис окремої частини (частин) предмета закупівлі (лота), щодо якої можуть бути подані тендерні пропозиції: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Вивезення твердих побутових відходів).
п. 4.3 кількість товару та місце його поставки: Місце поставки: 04159, м. Київ, вул. Кондратюка,8. Кількість товару: 500 контейнерів
Тобто, вивезення рідких відходів не є предметом даної закупівлі.
Крім того, згідно Класифікатора єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 вивезення та знешкодження рідких відходів підпадає під код 90460000-9: Послуги зі спорожнення вигрібних ям і септиків (код групи 90400000-1 - Послуги у сфері водовідведення).
Враховуючи вище вказане, просимо:
1. Внести зміни до тендерної документації та виключити дискримінаційну вимогу щодо надання у складі тендерної пропозиції «договору на приймання та знешкодження рідких побутових відходів зі спеціалізованим підприємством;
2. Конкретизувати предмет закупівлі, а саме привести пункти 4.1. та 4.2. Загальних положень Тендерної документації у відповідність один одному.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.08.2023 13:25
Вирішення:
зміни в тендерну документацію внесені
Статус вимоги:
Задоволено