• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля (картопля)

Мова тендерної пропозиції – українська. Картопля ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля -10000 кг. Кількість докладно визначено у Додатку 3

Завершена

200 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
Період оскарження: 11.08.2023 11:46 - 16.08.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: de815aa26e2942e1b9c46b4b8d46a978
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-11-004406-a.c1
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Замовник. Прошу розглянути нашу вимогу стосовно невідповідності вимог тендерної Документації на закупівлю діючему законодавству України. Підставами для подання цiєї вимоги є порушення Замовником Закону «Про публiчнi закупiвлi» вiд25.12.2015 р. № 922-VIII (далi - ЗУ «Про публiчнi закупiвлi»), Закону Украiни «Про захист економічної конкуренції») вiд 11.01.2001 № 2210-ІІІ (далi – ЗУ «Про захист економічної конкуренції») та iнших aктів чинного законодавства України, релевантного предмету вiдносин цієї вимоги, а також внесення до Тендерної документацii та додаткiв до неї дискримiнаційних умов, допущення при проведені процедури закупiвлi порушення дiючого законодавства та принципiв публiчних закупiвель. що порушують права Скаржлика на участь у процедурi закупiвлi на недискримiнаційних умовах. Вiдповiдно до частини 1 cтатті 5 Закону України «Про публiчнi закупiвлi» (далі - Закон) Закупiвлi здiйснюються за такими принципами: l.) добросовiсна конкуренція серед учасникiв: 2) максимальна економiя, ефективнiсть та пропорцiйнiсть; 3) вiдкритiсть та прозорiсть на вcix стадiях закупiвель; 4) недискримiнацiя учасникiв та piвне ставлення до них; 5) об'ективне та неупереджене визначення переможця процедури закупiвлi/спрощеної закупiвлi; 6) запобiгання корупцiйним дiям i зловживанням. Частиною 4 cтатті 5 Закону передбачено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасникiв. В якостi обrрунтування наявностi порушених прав та охоронюваних законом інтересів Суб'єкта оскарження з приводу публiчних закупiвель i внаслiдок яких порушено право Суб'єкта оскарження на участь в процедурi закупiвлi на недискримiнацiйних умовах зазначасмо насryпне: У тендерпiй докумептацii', яка затверджена рiшенням Уповноваженоi особи встановлено дискримiнаційні вимоги, якi унеможливлюють участь скаржника у процедурi закупiвлi товару а саме: У Додатку 2 до Тендерноi документацii Замовник передбачає змiст i спосiб подання тендерної пропозицii. Зокрема зазначає наступне Постачальник забезпечує належне санітарне утримання приміщень, транспортних засобів, обладнання та інвентарю, що використовуватимуться для зберігання/перевезення товару. Учасники повинні надати документальне підтвердження того, що потужності для зберігання та транспортування харчових продуктів знаходяться в належному санітарному стані та учасником регулярно виконуються процедури санітарної обробки: акт санітарно-епідеміологічного обстеження потужностей зі зберігання та транспортування виданий компетентним органом за формою №315/0, затвердженою наказом МОЗ України №160 від 11.07.2000р.; У відповіді на вимогу за процедурою Відкриті торги з особливостями UA-2023-08-09-005100-a Ви зазначили наступне: Замовник вимагає надати акт санітарно-епідеміологічного обстеження потужностей зі зберігання та транспортування виданий компетентним органом за формою №315/0, затвердженою наказом МОЗ України №160 від 11.07.2000р., форма якого є чинною на сьогоднішній день (Документ v0160282-00, поточна редакція — Редакція від 25.07.2012, підстава - v0561282-12) та який видається компетентним органом за результатами перевірки у формі моніторингу (а не у формі заходу державного контролю (нагляду)), за результатами розгляду направлення суб’єктом господарювання запиту про проведення добровільної перевірки його потужностей, які використовуються для зберігання та обігу харчових продуктів. Повідомляю Вам згідно наданого роз’яснення у листі Головного Управління Держпродспоживслужби в Запорізької області читко зазначено, що згідно чинного законодавства України не передбачено застосування та видача акту за формою №315/0, затвердженою наказом МОЗ України №160 від 11.07.2000р у сфері безпечності харчових продуктів та данний компетентний орган не проводить перевірки у формі моніторингу. Копія листа з Головного Управління Держпродспоживслужби в Запорізької області надається. Вимагаю читко надати роз’яснення стосовно якої статті Закону України Замовник вирішив, що має право вимагати від Учасника акт за формою №315/0, затвердженого наказом МОЗ України №160 від 11.07.2000р саме на зберігання та транспортування харчових продуктів. Та який саме компетентний орган станом на сьогодні уповноважений видавати акт за формою №315/0, затвердженого наказом МОЗ України №160 від 11.07.2000р., якщо єдиний компетентний орган, а саме Головне Управління Держпродспоживслужби в Запорізької області уповноважений видавати даний акт читко зазначив, що видача акту за формою №315/0, затвердженого наказом МОЗ України №160 від 11.07.2000р не передбачена чинним Зааконодавством України та не видає даний акт також за результатами перевірки у формі моніторингу. Вимагаю виключити вимогу тендерної документації Замовника стосовно пункту про надання Учасником акту за формою №315/0, затвердженою наказом МОЗ України №160 від 11.07.2000р, та внести зміни у документацію згідно чинного законодавства України.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідно до ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Акт санітарно-епідеміологічного обстеження потужностей зі зберігання та транспортування виданий компетентним органом за формою № 315/0, затвердженою наказом МОЗ України №160 від 11.07.2000р., форма якого є чинною на сьогоднішній день (Документ v0160282-00, поточна редакція — Редакція від 25.07.2012, підстава - v0561282-12) видається компетентним органом Держпродспоживслужби за місцем реєстрації суб’єкта господарювання.
Статус вимоги: Відхилено