-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги у сфері поводження з медичними та небезпечними відходами)
Торги відмінено
108 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 080.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 080.00 UAH
Період оскарження:
11.08.2023 10:18 - 18.08.2023 00:00
Вимога
Вирішена
Вимога щодо наявністі демеркутизатору та двох пічок на балансі Учасника
Номер:
ad0cc34b20994df98116a2512b7f0b7f
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-11-001868-a.a5
Назва:
Вимога щодо наявністі демеркутизатору та двох пічок на балансі Учасника
Вимога:
Шановний Замовнику!
У пункті 4 Додатку 3 Тендерної документації Ви вказали наступне:
"Виписка з балансу Учасника, що підтверджує наявність на балансі власної сміттєспалювальної печі (інсенераторного комплексу) (не менше двох одиниць), а також наявність демеркуризатору на переробку люмінесцентних ламп"
Ніде окрім цього пункту не вказано про те, що потрібно буде утилізувати Люмінесцентні лампи.
У Технічній специфікації вказано :
"Клінічні та подібні їм відходи (голки, скарифікатори, дзеркала, шприці, вата, бинт, перев’язувальні матеріали, системи, засоби індивідуального захисту, рукавички, біологічні відходи та ін.)".
За рахунок цих невідповідностей у Тендерній документації, виникає дискримінація Учасників. Так як для знешкодження переліку відходів вказаних у Технічній специфікації не потрібен демеркутизатор. Ви не вказуєте послугу з утилізації люмінесцентних ламп у Тендерній документації.
Також вказана вимога до учасника :наявність не менше двох одиниць інсинераторного комплексу. Це кількісна дискримінація. Ніяким нормативно-правовим актом не закріплена кількісна характеристика щодо матеріально-технічної бази.
Вивчаючи Тендерну Документацію, учасник приходить до висновкую, що вона написана під конкретного учасника.
Тому вимагаємо видалити цю вимогу з Тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.08.2023 00:16
Вирішення:
Зміни будуть внесені у найкоротші терміни
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Вимоги щодо Тендерної документації
Номер:
12840baff231444d848403cbe365e718
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-11-001868-a.a4
Назва:
Вимоги щодо Тендерної документації
Вимога:
У пункті 2 Додатку 2 Замовник зазначає наступне:
«Копія ліцензії на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, виданої Міністерством екології та природних ресурсів України з відповідним переліком необхідних операцій, а саме: збирання, зберігання, оброблення, видалення, утилізація, знешкодження, що дає право поводження з небезпечними відходами, яка буде дійсною на весь період надання послуг відносно предмету закупівлі»
Згідно Закону України «Про управління відходами»
Видалення відходів – операція, що не є відновленням відходів, навіть якщо одним із наслідків такої операції є використання речовин або енергії. Перелік видалення відходів наведено у Додатку 1 Закону України «Про управління відходами».
До медичних відходів операція «Видалення» та «Утилізація» не застосовується.
Після термічного знешкодження медичних відходів утворюється такий вид відходів, як «Зола-летка».
«Зола-летка» є малонебезпечним відходом і відноситься до 4 класу небезпеки, що підтверджує Звіт з визначення складу та властивостей, ступені небезпечності для навколишнього природного середовища промислових відходів, що утворюються в процесі виробничої діяльності Учасника.
На право провадження господарської діяльності операцій з поводження з відходами 4 класу небезпеки ліцензування не перебачено (згідно Закону України «Про управління відходами» № 2849-IX від 31.03.2023 (Додаток 3 «Перелік властивостей, що робить відходи небезпечними»).
Також наголошуємо, що згідно чинного законодавства
Компанії, які мають чинні ліцензії з поводження з небезпечними відходами, а саме збирання, зберігання, оброблення, знешкодження та мають власні інсинераторні комплекси (згідно пункту 13 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року № 446 «Суб’єкти господарювання для здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами повинні мати матеріально-технічну базу (разом з документами, що дають можливість її ідентифікувати), власні або орендовані виробничі площі, приміщення») здійснюють свою діяльність з операції з видалення відходів згідно Закону України "Про управління відходами" «D10 Спалювання на суші», що відповідає такій операції з поводження з небезпечними відходами , як знешкодження відходів.
Згідно статті 1 Закону України «Про управління відходами»:
-Пункт 3: «Видалення відходів - операція, що не є відновленням відходів, навіть якщо одним із наслідків такої операції є використання речовин або енергії. Перелік операцій з видалення відходів наведено в додатку 1»
- Пункт 20 : об’єкт оброблення відходів - установка, інженерна споруда або інший об’єкт, що використовується для здійснення операцій з відновлення або видалення відходів;
- Пункт 37: Термічне оброблення відходів - технологічний процес з термічного оброблення відходів, який відповідає правилам технічної експлуатації відповідної установки;
Пункт 39: Установка спалювання відходів - будь-яка стаціонарна або мобільна технічна одиниця та обладнання, призначене для термічного оброблення відходів, з відновленням утворюваного при горінні тепла або без нього, з метою видалення шляхом спалювання за допомогою окислення, а також інших процесів термічного оброблення, таких як піроліз, газифікація, плазмовий процес, якщо речовини, що утворюються в результаті термічного оброблення, у подальшому спалюються.
Тому вимагаємо, видалити з пункту 2 Додатку 2 Тендерної документації «Копія ліцензії на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, виданої Міністерством екології та природних ресурсів України з відповідним переліком необхідних операцій, а саме: збирання, зберігання, оброблення, видалення, утилізація, знешкодження, що дає право поводження з небезпечними відходами, яка буде дійсною на весь період надання послуг відносно предмету закупівлі.» таку операції як – видалення та утилізація, адже до відходів коду ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами - такі операції НЕ застосовується.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога Умань ліцензія.docx 13.08.2023 00:00
Дата подачі:
13.08.2023 00:00
Вирішення:
Шановний учасник!
Відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з
поводження з небезпечними відходами (ПОСТАНОВА КМУ № 446 від 13 липня 2016
року), поводження з небезпечними відходами - дії, спрямовані на запобігання утворенню
відходів, їх збирання, перевезення, зберігання, оброблення (перероблення, сортування),
утилізацію, видалення, знешкодження і захоронення.
Також, відповідно до п.4 ДЕРЖАВНИХ САНІТАРНО-ПРОТИЕПІДЕМІЧНИХ
ПРАВИЛ І НОРМ щодо поводження з медичними відходами, затверджених згідно Наказ
Міністерства охорони здоров’я України 08.06.2015 № 325, встановлено, що Провадження
господарської діяльності з оброблення, знешкодження, утилізації і видалення небезпечних
медичних відходів проводиться закладами або іншими суб’єктами господарювання, які
отримали ліцензію, відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської
діяльності з поводження з небезпечними відходами, затверджених постановою Кабінету
Міністрів України від 13 липня 2016 року № 446 (далі - Ліцензія).
Враховуючи зазначене, вимога щодо наявності у складі пропозиції «Ліцензія* на
провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, виданої
Міністерством екології та природних ресурсів України з відповідним переліком
необхідних операцій, а саме: збирання, зберігання, оброблення, видалення, утилізація,
знешкодження, що дає право поводження з небезпечними відходами, яка буде дійсною на
весь період надання послуг відносно предмету закупівлі.» - повністю відповідає
внутрішньому законодавству України.
Окрім цього, згідно редакції ЗУ «Управління про відходи», видалення відходів - операція,
що не є відновленням відходів, навіть якщо одним із наслідків такої операції є
використання речовин або енергії. Перелік операцій з видалення відходів наведено в
додатку 1; зберігання відходів - утримання відходів на об’єктах збирання, у тому числі до
їх оброблення, протягом не більше одного року з моменту їх утворення, що є безпечним
для здоров’я людей та навколишнього природного середовища відповідно до екологічних
та санітарно-епідеміологічних вимог; збирання відходів - операція, що полягає у
вилученні, купівлі, накопиченні та зберіганні відходів суб’єктами господарювання у сфері
управління відходами, включаючи роздільне збирання, з метою подальшого перевезення
відходів на об’єкти оброблення відходів; оброблення відходів - операція з відновлення або
видалення відходів, включаючи підготовку відходів до таких операцій, і на сам кінець
операції з управління відходами - збирання, перевезення, відновлення та видалення
відходів.
Отже такі операції з поводження з відходами як збирання, зберігання, оброблення,
видалення, утилізація, знешкодження передбачені чинним законодавством та
відповідають предмету закупівлі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
21.08.2023 00:02
Вимога
Залишено без розгляду
Порушення ЗУ "Про публічні закупівлі". Дискримінаційні вимоги
Номер:
1a45c5615c754d159bab858ddd0d9c05
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-11-001868-a.b3
Назва:
Порушення ЗУ "Про публічні закупівлі". Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовник.
У Додатку 2 до тендерної документації міститься наступна вимога надати наступний документ:
«Вимоги та настанови щодо застосування»; SIC.COVID-FREE:2020 «Система протидії COVID-19. Спеціальні вимоги для організацій»;»
Нагадуємо, що в Україні з 1 липня завершилася дія карантину та режиму надзвичайної ситуації у зв’язку з пандемією коронавірусу. Тому вимога щодо надання документів пов’язаних з СОVID-19 ‘ є безпідставною і такою, що не відноситься до предмета закупівлі. Вимагаємо прибрати дану вимогу з тендерної документації..
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.08.2023 12:51
Вирішення:
Шановний учасник!
Ознайомившись із вашою вимогою, повідомляємо наступне.
Враховуючи предмет закупівлі, яким є між іншого відходи внаслідок COVID-19. Враховуючи
зазначене, Замовник зацікавлений, щоб система учасника відповідала чинним вимогам протидії
COVID-19. Враховуючи зазначене – вимога щодо наявності «Вимоги та настанови щодо
застосування»; SIC. COVID-FREE:2020 «Система протидії COVID19. Спеціальні вимоги для
організації» з інформацією про щорічне підтвердження (у разі настання строку підтвердження).» -
є цілком доречною.
Відповідно до ч.3 ст. 22 Закону Тендерна документація може містити іншу інформацію,
вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за
необхідне включити до тендерної документації.
Враховуючи зазначене відсутні підстави для задоволення вашої вимоги.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
21.08.2023 00:02
Вимога
Залишено без розгляду
Порушення ЗУ "Про публічні закупівлі". Дискримінаційні вимоги
Номер:
ebf43a2c37f04cd0819a28a6a6e408c1
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-11-001868-a.b2
Назва:
Порушення ЗУ "Про публічні закупівлі". Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовник.
У Додатку 2 до тендерної документації міститься наступна вимога надати:
«Копія ліцензії на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, виданої Міністерством екології та природних ресурсів України з відповідним переліком необхідних операцій, а саме: збирання, зберігання, оброблення, видалення, утилізація, знешкодження, що дає право поводження з небезпечними відходами, яка буде дійсною на весь період надання послуг відносно предмету закупівлі. Інформація про зазначену діючу ліцензію повинна бути наявною у переліку ліцензіатів на провадження господарської діяльності із здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами, який розміщений на веб-сайті Міністерства екології та природних ресурсів України. У випадку наявності рішення/наказу Міністерства екології та природних ресурсів України про анулювання зазначеної ліцензії, вона є такою, що не надає права на надання послуг з предмету закупівлі;»
Дана вимога є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників. Відповідно до Закону України «Про відходи» наведено визначення, зокрема: утилізація відходів - використання відходів як вторинних матеріальних чи енергетичних ресурсів; видалення відходів - здійснення операцій з відходами, що не призводять до їх утилізації; Тобто «утилізація» та «видалення» відходів це дві операції поводження з відходами, які виключають одна одну. Додатково, Міністерства охорони здоров’я України 08.06.2015 № 325 не встановлено ОБОВ’ЯЗКОВІСТЬ наявності видалення відходів. За таких умов, участь у Процедурі закупівлі зможуть взяти лише учасники, які нададуть ліцензії на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, виданої Міністерством екології та природних ресурсів України з відповідним переліком необхідних операцій, а саме - видалення, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі Скаржника. Враховуючи викладене, вимагаємо усунути порушення законодавства та виключити з тендерної документації вимогу надання ліцензії саме на видалення відходів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.08.2023 12:41
Вирішення:
Шановний учасник!
Відповідно до ЗУ «Управління про відходи», видалення відходів - операція, що не є
відновленням відходів, навіть якщо одним із наслідків такої операції є використання
речовин або енергії. Перелік операцій з видалення відходів наведено в додатку 1;
зберігання відходів - утримання відходів на об’єктах збирання, у тому числі до їх
оброблення, протягом не більше одного року з моменту їх утворення, що є безпечним для
здоров’я людей та навколишнього природного середовища відповідно до екологічних та
санітарно-епідеміологічних вимог; збирання відходів - операція, що полягає у вилученні,
купівлі, накопиченні та зберіганні відходів суб’єктами господарювання у сфері управління
відходами, включаючи роздільне збирання, з метою подальшого перевезення відходів на
об’єкти оброблення відходів; оброблення відходів - операція з відновлення або видалення
відходів, включаючи підготовку відходів до таких операцій, і на сам кінець операції з
управління відходами - збирання, перевезення, відновлення та видалення відходів.
З огляду зазначеного, необхідність зазначених у тендерній документації операцій
повністю відповідає вимогам законодавства.
Відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з
поводження з небезпечними відходами (ПОСТАНОВА КМУ № 446 від 13 липня 2016
року), поводження з небезпечними відходами - дії, спрямовані на запобігання утворенню
відходів, їх збирання, перевезення, зберігання, оброблення (перероблення, сортування),
утилізацію, видалення, знешкодження і захоронення.
Нагадуємо учаснику, що предметом закупівлі є ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у
сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами.
Також, відповідно до п.4 ДЕРЖАВНИХ САНІТАРНО-ПРОТИЕПІДЕМІЧНИХ
ПРАВИЛ І НОРМ щодо поводження з медичними відходами, затверджених згідно Наказ
Міністерства охорони здоров’я України 08.06.2015 № 325, встановлено, що Провадження
господарської діяльності з оброблення, знешкодження, утилізації і видалення небезпечних
медичних відходів проводиться закладами або іншими суб’єктами господарювання, які
отримали ліцензію, відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської
діяльності з поводження з небезпечними відходами, затверджених постановою Кабінету
Міністрів України від 13 липня 2016 року № 446 (далі - Ліцензія).
Підстави для задоволення вашої вимоги – відсутні.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
21.08.2023 00:02
Вимога
Вирішена
Тендерна документація. Вимоги не відповідають предмету закупівлі.
Номер:
765f6ffa9e3d4ea6934a12fcb7fb535c
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-11-001868-a.b1
Назва:
Тендерна документація. Вимоги не відповідають предмету закупівлі.
Вимога:
Шановний Замовник.
У Додатку 1 до тендерної документації міститься наступна вимога:
«1.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати:
1.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору).
АНАЛОГІЧНИМ ВВАЖАЄТЬСЯ ДОГОВІР ЗА ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ ЗА ДК 021:2015 – 33140000-3 «МЕДИЧНІ МАТЕРІАЛИ»
1.1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі,
1.1.3. копії/ю документів/у на підтвердження виконання не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці.»
Хочемо звернути вашу увагу на те, що ПРЕДМЕТОМ ДАНОЇ ЗАКУПІВЛІ є ДК 021:2015: 90520000-8 ПОСЛУГИ У СФЕРІ ПОВОДЖЕННЯ З РАДІОАКТИВНИМИ, ТОКСИЧНИМИ, МЕДИЧНИМИ ТА НЕБЕЗПЕЧНИМИ ВІДХОДАМИ. (ПОСЛУГИ У СФЕРІ ПОВОДЖЕННЯ З МЕДИЧНИМИ ТА НЕБЕЗПЕЧНИМИ ВІДХОДАМИ). Відповідно і вимоги щодо наявності досвіду мають бути за вищезазначеним кодом ДК.
Вимагаємо виправити невідповідності в тендерній документації, що призводять до порушення ЗУ «Про публічні закупівлі»..
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.08.2023 12:35
Вирішення:
Зміни у тендерну документацію буде внесено і оприлюднено у найкоротші терміни.
Статус вимоги:
Задоволено