-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Сіль кам’яна - технічна ДК 021:2015:14410000-8: Кам’яна сіль
Завершена
1 353 990.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 13 539.90 UAH
мін. крок: 1% або 13 539.90 UAH
Період оскарження:
11.08.2023 08:08 - 19.08.2023 00:00
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні вимоги в Тендерній Документації Замовника
Номер:
199b1b9a5902445990aa7fb6ec0b1538
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-11-000092-a.a1
Назва:
Дискримінаційні вимоги в Тендерній Документації Замовника
Вимога:
Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-08-11-000092-a фахівцем з публічних закупівель КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Голосіївського району м. Києва» (юридична адреса: 03039, м. Київ, Голосіївський проспект, 17Б далі - Замовник) 11.08.2023 року розпочато процедуру публічної закупівлі – відкриті торги з особливостями Сіль кам’яна - технічна ДК 021:2015:14410000-8: Кам’яна сіль.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Торговий Дім «КиП і Ко» (ЄДРПОУ 40227262, юридична адреса: 01011, м. Київ, вул. Рибальська, 2) планує взяти участь у зазначеній вище закупівлі шляхом подання своєї тендерної пропозиції.
Вважаємо, незаконним та таким, що порушують права та законні інтереси ТОВ «ТД «КиП і Ко», є умови та положення тендерної документації, які суперечать вимогам Закону, положенням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», які носять дискримінаційний характер, обмежують конкуренцію та не стосуються предмета закупівлі.
Тендерна документація до закупівлі є такою, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель, та порушує право на участь у Процедурі закупівлі в тому числі на недискримінаційних засадах.
Кінцева редакція тендерної документації щодо здійснення Процедури закупівлі, опублікована Замовником 11.08.2023 на сайті https://prozorro.gov.ua (далі – Тендерна документація). У тендерній документації (Додаток 2) Замовником наведено перелік інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям.
Згідно технічному опису, Товар. Сіль кам’яна – технічна, иає відповідати ДСТУ 4246:2003 та оцінка якості запропонованого товару буде здійснюватись згідно ДСТУ 4246:2003
№ п/п Найменування Од. вим. Кіл-ть Технічні вимоги
1 Сіль кам’яна - технічна Тонна 110 Зовнішній вигляд – кристалічний сипкий продукт;
Колір – білий;
Запах – відсутній;
Помел (розмір фракції, крупність) – помел № 3 мелена: до 4,0 мм включно не менше 85%, понад 4,0 мм – не більше 15%;
Якість – вищий сорт;
Вологість – до 0,1%;
Домішки – з протизлежувальною добавкою;
Пакування – без пакування;
Оцінка якості – згідно ДСТУ 4246:2003.
Відповідно до п. 2.2. розділу 2 Додатку 2 до Тендерної документації Замовника, учасник, на підтвердження відповідності технічним вимогам, має надати «2.2. Сертифікат відповідності випробувань продукції виданий відповідним органом сертифікації з зазначенням відповідності до вимог ДСТУ 8853:2019 Матеріали протиожеледні для автомобільних доріг, дійсний на момент розкриття пропозицій.
* Сертифікат відповідності обов’язково надається разом із Протоколом сертифікаційних випробувань на підставі якого видано Сертифікат.»
Вважаємо дискримінаційними та такими що обмежують конкуренцію вимогу замовника щодо надання сертифікату відповідності до вимог ДСТУ 8853:2019 Матеріали протиожеледні для автомобільних доріг та надання протоколу сертифікаційних випробувань на підставі якого видано Сертифікат з наступних причин:
1. Сертифікат відповідності ДСТУ 8853:2019 Матеріали протиожеледні для автомобільних доріг та протокол випробувань на підставі якого видано Сертифікат - жодним чином не мають відношення до ДСТУ 4246:2003 та не підтверджує відповідність товару вимогам ДСТУ 4246:2003.
Зазначений сертифікат відповідності та протокол випробувань до нього підтверджують відповідність тільки вимогам ДСТУ 8853:2019 Матеріали протиожеледні для автомобільних доріг, ЩО СУПЕРЕЧИТЬ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА В ДОДАТКУ 2.
2. Сіль кам’яна ДСТУ 4246:2003 згідно з Переліком продукції, що затверджений Наказом Держспоживстандарту України від 01.02.2005р. №28 (у редакції наказу Міністерства економічного розвитку України 06.11.2013р. №1308) і зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 8 листопада 2013 року за №1907/24439 не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні.
Відповідно п. 11 розділу 4 Додатку 1 Тендерної Документації Замовника, учасник має надати «Документ, який підтверджує впровадження системи енергетичного менеджменту, яка забезпечує постійне покращення у сфері якості, безпеки та охорони навколишнього середовище, а саме сертифікат ISO 50001 «Системи енергетичного менеджменту або інший аналогічний сертифікат, виданий органом сертифікації, діючий на момент розкриття пропозицій»
Згідно ДСТУ ISO 5001:2020 Системи енергетичного менеджменту. Сфера застосування даного стандарту установлює вимоги щодо розроблення, управління, підтримання в робочому стані та поліпшення системи енергетичного менеджменту. Мета стандарту полягає в наданні можливості створити системи і процеси, необхідні для постійного поліпшення енергетичної результативності, охоплюючи енергетичну ефективність, використання енергії та споживання енергії.
Відповідно ДСТУ ISO 5001:2020 Системи енергетичного менеджменту, стандарт не застосовують для використання продукції.
Отже виходячи з вищенаведеного саме сертифікат ISO 50001 «Системи енергетичного менеджменту не підтверджує постійне покращення у сфері якості, безпеки та охорони навколишнього середовище.
Зважаючи на вищевказане, вважаємо, що умови та положення тендерної документації є незаконними, дискримінаційними та такими що обмежують конкуренцію, не відповідають вимогам до предмета закупівлі, та сформовані всупереч ЗУ «Про публічні закупівлі».
Тендерна документація, що сформована Замовником суперечить законодавству у сфері публічних закупівель. В наслідок зазначеного, порушені права постачальників на участь у Процедурі закупівлі на недискримінаційних засадах, право на рівне ставлення до учасників закупівель.
Вимагаємо внести зміни до умов та положень тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.08.2023 17:17
Вирішення:
За результатами розгляду Вашої вимоги до закупівлі Сіль кам’яна - технічна ДК 021:2015:14410000-8: Кам’яна сіль, ідентифікатор закупівлі UA-2023-08-11-000092-a повідомляємо.
1. Тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням вимог Постанови КМУ №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова).
Зокрема п. 3 частини 2 статті 22 Закону з урахуванням частини 4 статті 5 Закону, крім того відповідно до частини 3 статті 22 Закону Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
2. Скаржник вважає, що тендерна документація суперечить законодавств, але жодним чином не обґрунтовує чим вимоги до закупівлі обмежують його права на участь, тільки наголошує, що у нього відсутні документи, які Замовник вимагає від учасників закупівлі. Всі вимоги відповідають Сертифікації Солі кам’яної та підтверджують технічні, якісні характеристики Товару, який пропонують учасники закупівлі. Відповідно до Рішення Колегії АМКУ № 9066-р/пк-пз від 26.04.2021, оголошення № UA-2021-03-19-000685-c дана вимога є безпідставною та необґрунтованою.
3. Технічні характеристики до закупівлі, а саме: Найменування Од. вим. Кіл-ть Технічні вимоги 1 Сіль кам’яна - технічна Тонна 110 Зовнішній вигляд – кристалічний сипкий продукт; Колір – білий; Запах – відсутній; Помел (розмір фракції, крупність) – помел № 3 мелена: до 4,0 мм включно не менше 85%, понад 4,0 мм – не більше 15%; Якість – вищий сорт; Вологість – до 0,1%; Домішки – з протизлежувальною добавкою; Пакування – без пакування; - підтверджуються не одним ДСТУ 4246:2003, а і ДСТУ 8853:2019.
Зокрема Сертифікат відповідності ДСТУ 4246:2003, який видається на підставі Протоколу випробувань підтверджує фізико-хімічні показники, вміст протизлежувальної добавки та ґатунку солі, а ДСТУ 8853:2019 надає інформацію про такі показники, як колір, запах та інші технічні характеристики визначені вимогами до закупівлі.
Слід зазначити, Скаржник оскаржує неправомірність вимоги ДСТУ 8853:2019 Матеріали протиожеледні для автомобільних доріг, коли Замовник проводить закупівлю для належного утримання, обслуговування та посипання внутрішньо квартальних проїздів, тобто – автомобільних доріг, що саме собою підтверджує необхідність зазначення даної вимоги.
4. Пунктом 11 розділу 4 Додатку 1 Тендерної документації Замовник вимагає від учасників «Документ, який підтверджує впровадження системи енергетичного менеджменту, яка забезпечує постійне покращення у сфері якості, безпеки та охорони навколишнього середовище, а саме сертифікат ISO 50001 «Системи енергетичного менеджменту або інший аналогічний сертифікат, виданий органом сертифікації, діючий на момент розкриття пропозицій».
Системи енергетичного менеджменту запроваджуються з метою впровадження на підприємстві систем енергетичного менеджменту, зокрема:
1) ефективного споживання енергії/енергетичних ресурсів та комунальних послуг;
2) раціонального використання коштів на оплату енергії/енергетичних ресурсів та комунальних послуг, впровадження заходів з енергоефективності та інших витрат;
3) підвищення рівня енергетичної ефективності у будівлях та зменшення викидів CO2;
4) створення та функціонування механізмів матеріального стимулювання працівників до ефективного використання енергії/енергетичних ресурсів та комунальних послуг.
З огляду на вищевикладене повідомляємо, що дотримання і впровадження екологічних стандартів є передумовою економії витрат на енергетичні ресурси, що безпосередньо впливає на ціноутворення товару, тому Замовник, зазначає надання Сертифікату – стандарту ISO 50001 у складі пропозиції або іншого аналогічного сертифікату.
Крім того, Замовник зазначає, що Учасник може надати інший, аналогічний сертифікат, тобто не обмежує Учасників.
Слід зазначити, що Замовник неухильно дотримується вимог чинного законодавства, з огляду на вищевикладене Замовник не встановлює дискримінаційні вимоги чи вимоги, які обмежують учасників, вважає вимоги Скаржника безпідставними та необґрунтованими.
Статус вимоги:
Відхилено