• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги дитячих таборів

Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Узбережжя Чорного та Азовського морів (31 одиниця) (місця оздоровлення, які можуть бути небезпечними для дітей, не пропонувати, оскільки в східній частині держави відбуваються бойові дії)

Завершена

900 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 000.00 UAH
Період оскарження: 12.03.2018 14:54 - 23.03.2018 23:00
Вимога
Є відповідь

Вимога Замовнику

Номер: 3f9669b5496443c9a17c59a3a42659e7
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-12-001518-c.a2
Назва: Вимога Замовнику
Вимога:
Вимога Кому: Тендерному комітету Домбоківської спеціальної загальноосвітної школи-інтернату І-ІІ ступенів Закарпатської обласної ради Від кого: Приватне підприємство «ЮГ-СК», Херсонська обл., м.Скадовськ,вул.Олександрівська, буд.29. Предмет оскарження: Повідомлення про намір укласти договір (документ без зазначення номера реєстрації, без зазначення дати складання), завантажений на сторінці прозоро 30 березня 2018 року о 13:10 Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-03-12-001518-с 30 березня 2018 року у 13:10 на сторінці прозоро в розділі «Рішення відповідальної особи» було опубліковано повідомлення про намір укласти договір закупівлі підписаний головою тендерного комітету Домбоківської спеціальної загальноосвітної школи-інтернату І-ІІ ступенів, Закарпатської обласної ради, Лавер Л.І.. Вказаний документ не має ні номеру реєстрації, ні дати складання. Згідно повідомленню переможцем відкритих торгів «Послуги дитячих таборів». Код ДК 021:2015 – 55243000-5 визнано ТОВ «АІФА», код 38543296. та винесено рішення про намір укласти договір з даним переможцем. За результатами вивчення пропозиції складається протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом, та оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону Складається враження, що саме голова тендерного комітету не використала право детально вивчити пропозицію протягом п’яти робочих днів згідно ч.4 ст.28 Закону, більш того, що рішення було прийняте автоматично, керуючись найбільш економічно вигідною пропозицією. Вивчивши документи учасника - ТОВ «АІФА», код 38543296, було виявлено повну невідповідність учасника кваліфікаційним, технічним, якіснім та кількіснім умовам тендерної документації, а саме: 1. Згідно додатку №2 в складі пропозиції учасник повинен надати копію перспективного меню, завіреного відповідними органами, на території якої знаходиться Учасник. Згідно з умовами закупівлі для отримання послуг з оздоровлення та відпочинку направляються діти віком від 7 до 17 років. Вказані норми харчування затверджені додатком 6 до постанови Кабінету Міністрів Україні від 22.11.2004 року № 1591 . Тобто харчуванням охоплюватимуться діти віком від 7-10 років, та від 11 до 17 років, норми харчування для яких є різними, а отже і перспективне меню для обох вікових груп дітей повинно відрізнятися за виходом страви. В складі тендерної пропозиції ТОВ «АІФА» надано скан-копію перспективного дитячого меню, лише для однієї вікової групи (не зазначено для якої саме), більш того, склад меню не має нічого спільного з згаданим вище Додатком 6. Так у приведеному в Тендерній пропозиції меню, взагалі відсутній житній хліб (згідно норм харчування денна норма на одну дитину хліба житнього складає від 100 до 125 грамів в залежності від віку дитини). Денна норма пшеничного хлібу, зазначена в меню в кількості 90 грамів, що також не відповідає денним нормам харчування та повинна складати 125-150 грамів в залежності від віку дитини. Денна норма твердого сиру, згідно Додатку 6 до постанови Кабінету Міністрів Україні від 22.11.2004 року № 1591 встановлено 15 грамів на добу для обох вікових груп, тоді як в меню денна норма, перевищена в два рази. Кількість свіжих фруктів вказана в меню, в 2,5 рази менше ніж передбачено Постановою. При уважному розгляді даного документу члени тендерного комітету зможуть найти багато подібних фактів. Таким чином надане ТОВ «АІФА» у складі тендерної пропозиції перспективне меню ДЗОВ «АІСТ» не відповідає Додатку 6 до постанови Кабінету Міністрів Україні від 22.11.2004 року № 1591 «Норми харчування у дитячих закладах оздоровлення та відпочинку». 2.Згідно додатку №2 в складі пропозиції учасник ТОВ «АІФА» надав калькуляцію вартості ліжко-дня (Додаток 6), в якій вказана денна ціна харчування в розмірі 60-ти гривень, що в дійсності не забезпечить придбання продуктів харчування по середньо ринковим цінам в кількості передбаченою нормами харчування в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку відповідно до Додатку 6 до постанови Кабінету Міністрів Україні від 22.11.2004 року № 1591. Таким чином ТОВ «АІФА» у складі тендерної пропозиції надав документ, який демонструє неспроможність учасника забезпечити дітям безпечне, якісне і повноцінне п’ятиразове харчування відповідно до встановлених фізіологічних та натуральних норм, з інтервалами не більше 4 години : сніданок, обід, полуденок (або другий сніданок), вечеря, друга вечеря (за годину перед сном). 3. Відповідно до пункту 6 Розділу 3 тендерної документації, учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, а саме: - довідка в довільній формі, яка містить інформацію про відповідність послуг, що пропонує Учасник, технічним якісні та кількісні характеристики технічним якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що наведені в Додатку №2; ТОВ «АІФА» в складі тендерної пропозиції надав «Довідку щодо відповідності технічному завданню», яка не містить інформацію про відповідність послуг, що пропонує Учасник, технічним якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Дана довідка являє собою незаповнену Учасником копію зразка наданого замовником. Таким чином ТОВ «АІФА» у складі тендерної пропозиції надав формальну Довідку, яка жодним чином не розкриває індивідуальні характеристики пропонуємих послуг Учасника, таких як місце розташування, кліматичні умови, особливості харчування, дозвілля тощо, які відносяться безпосередньо до табору. 4. Згідно додатку 1 п.1.3 Тендерної документації учасник повинен надати у складі пропозиції: «копії (не менше 2-х) аналогічних договорів із закупівлі послуг за 2016-2017 роки, які зазначені в даній тендерній документації, з підтверджуючими документами (копіями видаткових накладних та\або оригіналами листів-відгуків контрагентів). ТОВ «АІФА» в складі тендерної пропозиції не надав жодного додатку до договорів, які являються їх невід’ємною частиною та підтверджуючих документів. Наданий лише лист-відгук, який сам по собі не являється підтверджуючим документом (такими документами можуть бути видаткова накладна або акт виконаних робіт). Таким чином ТОВ «АІФА» у складі тендерної пропозиції не надав підтвердження виконання аналогічних договорів. Звертаємося до Замовника з вимогою: 1. Привести у відповідність до вимог чинного законодавства розділ «Рішення відповідальної особи» на сторінці прозоро та скласти протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом, та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі» 2. Відхилити пропозицію ТОВ «АІФА» відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. як ту, що не відповідає кваліфікаційним, технічним, якіснім та кількіснім умовам тендерної документації 3. Перейти до розгляду наступної найбільш економічно вигідної пропозиції. Направлення вимоги замовнику не позбавляє особу права звернутися зі скаргою до органу оскарження. У разі подання скарги щодо тієї ж процедури закупівлі, якої стосується звернення, замовник повідомляє орган оскарження про вжиті за цим зверненням заходи. В разі відсутності реакції Замовника на дану вимогу найближчим часом, ми будемо змушені звернутися до відповідного органу оскарження
Пов'язані документи: Замовник Учасник
Вирішення: Про розгляд вимоги Приватного підприємця „ЮГ-СК”. СЛУХАЛИ: Голова тендерного комітету Лавер Л.І повідомила, що 3 квітня 2018 року об 03:10 поступила вимога від учасника торгів ПП „ЮГ-СК” щодо рішення тендерного комітету про намір укласти угоду з учасником ТОВ „АІФА”. Запропоновано згідно чинного законодавства розглянути зазначену вимогу. Також повідомлено, що відповідно до оголошення, розміщеного у електронній системі закупівель UA-2018-03-12-001518-с на закупівлю: Послуги дитячих таборів 28 березня 2018 року відбувся аукціон. У зазначено аукціоні взяли участь наступні учасники: Товариство з обмежено відповідальністю „АІФА”; Приватне підприємство „ЮГ-СК”; Товариство з обмежено відповідальністю „ШАНС” та КП „Дитячий заклад санаторного типу „Таврія” Херсонської обласної ради”. Згідно пункту 1 статті 28 оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівлі на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. У відповідності до пункту 4 статті 28 після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Під час розгляду тендерних пропозицій замовник особливо звертає увагу на відповідність учасників кваліфікаційним критеріям, визначених статтею 16 Закону України „Про публічні закупівлі”. Так, 30.03.2018 року тендерним комітетом було розглянуто тендерну пропозицію Товариство з обмежено відповідальністю „АІФА” (Протокол від 30.03.2018 року). Згідно пункту 6 статті 28 Закону за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір. На Вашу вимогу щодо оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону України „Про публічні закупівлі” (далі Закону). Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до пункту 5 статті 28 Закону – у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів. За результатами розгляду складається протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом, та оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розсилаються повідомлення всім учасникам тендеру та оприлюднюється перелік учасників, тендерні пропозиції яких не відхилені згідно з цим Законом. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою автоматично, але не раніше ніж через п’ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій. Також, звертаємо Вашу увагу, що згідно пункту 1 статті 32 Закону Рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення переможця, та протягом одного дня після прийняття такого рішення замовник оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір та надсилає його переможцю. Усім іншим учасникам електронною системою закупівель автоматично надсилається повідомлення із зазначенням найменування та місцезнаходження переможця торгів. Крім того, звертаємо Вашу увагу, що відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 „Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель” не передбачено присвоєння номеру реєстрації та дату на Повідомленні про намір укласти угоду. Щодо питання пункту 1 вимоги. Згідно Додатку 2 „Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі” до тендерної документації учасник закупівлі повинен надати для підтвердження запропонованих послуг копію перспективного меню, завіреного відповідними органами, на території якої знаходиться Учасник або розташований дитячий заклад оздоровлення та відпочинку. Також п. 1.14 вище згаданого Додатку зазначає: організація харчування: безпечне, якісне і повноцінне п’ятиразове харчування відповідно до встановлених фізіологічних та натуральних норм, з інтервалами не більше 4 години : сніданок, обід, полуденок (або другий сніданок), вечеря, друга вечеря (за годину перед сном) в окремому приміщенні їдальні. Звертаємо Вашу увагу на вище викладені пункти, Замовником у тендерній документації наведено вимоги до порядку організації харчування і їх підтвердження потрібно було надати копію перспективного меню. Проте ні одне положення тендерної документації і її додатків не містить вимоги, щоб перспективне меню повністю відповідало вимогам постанови Кабінету Міністрів Україні від 22.11.2004 року № 1591, наявна лише вимога, що перспективне меню було завіреного відповідними органами, на території якої знаходиться Учасник або розташований дитячий заклад оздоровлення та відпочинку У складі тендерної пропозиції учасником ТОВ „АІФА” надано копію перспективного меню дитячого закладу, затвердження в. о. Начальника Кілійського районного управління Головного Управління Держпродспоживслужби в Одеській області, в якому передбачено п’ятиразове харчування. Щодо питання пункту 2 вимоги. Повідомляємо, що Учасник закупівлі сам визначає свою ціну, за якою він пропонує виконати договір за результатами закупівлі. Звертаємо Вашу увагу, що Закон України „Про публічні закупівлі” не передбачає такої підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника як неспроможність учасника виконати договір за запропонованою ціною. Навпаки одним із основних принципів здійснення публічних закупівель є максимальна економія та ефективність, а також відповідність учасника кваліфікаційним критеріям. На підставі вищевикладеного наголошуємо, зазначена підстава для відхилення тендерної пропозиції є видуманою і такою, яка суперечить положенням Закону. Щодо питання пункту 3 вимоги. Повідомляємо, що відповідно до пункту 6 Розділу 3 тендерної документації, учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, а саме: - довідка в довільній формі, яка містить інформацію про відповідність послуг, що пропонує Учасник, технічним якісні та кількісні характеристики технічним якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що наведені в Додатку №2. У складі тендерної пропозиції учасника наявний такий документ, який відповідає всім вимогам Замовника. Замовник у вище наведеному положенні тендерної документації зазначав надати довідку у довільній формі, як підтвердження відповідності запропонованих послуг Учасника вимогам Технічного завдання. Дане положення документації не містить ніякої вимоги щодо зазначення „…індивідуальних характеристик пропонуючих послуг Учасника, таких як місце розташування, кліматичні умови, особливості харчування, дозвілля тощо, які відносяться безпосередньо до табору”. Тим більше Замовник вказав що така інформація має бути подана у довільній формі, тобто на розсуд учасника. Тому ТОВ „АІФА” повністю виконала вимогу положення п.6 Розділу 3 тендерної документації. Щодо питання пункту 4 вимоги. Повідомляємо, що Замовник у тендерної документації встановив кваліфікаційний критерій „Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів”, документальне підтвердження якого повинно було містити в т.ч. копії (не менше 2-х) аналогічних договорів із закупівлі послуг за 2016-2017 роки, які зазначені в даній тендерній документації, з підтверджуючими документами (копіями видаткових накладних та\або оригіналами листів-відгуків контрагентів). У складі тендерної пропозиції учасника наявні два аналогічних договори і відгуки від замовників про виконання цих договорів (як підтверджуючі документи). З даної вимоги випливає, що як підтверджуючі документи учасник повинен був надати копії видаткових накладних та\або оригіналами листів-відгуків контрагентів. Тобто учасник мав вибір, які підтверджуючі документи надавати – копії видаткових накладних або відгуки від замовників. ТОВ „АІФА” у складі тендерної пропозиції надала відгуки по аналогічних договорах, тому повністю виконала усі вимоги Замовника. За результатом розгляду прийнято рішення про відмову у задоволені вимоги Приватного підприємця „ЮГ-СК”.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Вимога Замовнику

Номер: 1fe502d8aa27418e85e9944fb957b2c6
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-12-001518-c.a1
Назва: Вимога Замовнику
Вимога:
Вимога Кому: Тендерному комітету Домбоківської спеціальної загальноосвітної школи-інтернату І-ІІ ступенів Закарпатської обласної ради Від кого: Приватне підприємство «ЮГ-СК», Херсонська обл., м.Скадовськ,вул.Олександрівська, буд.29. Предмет оскарження: Повідомлення про намір укласти договір (документ без зазначення номера реєстрації, без зазначення дати складання), завантажений на сторінці прозоро 30 березня 2018 року о 13:10 Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-03-12-001518-с 30 березня 2018 року у 13:10 на сторінці прозоро в розділі «Рішення відповідальної особи» було опубліковано повідомлення про намір укласти договір закупівлі підписаний головою тендерного комітету Домбоківської спеціальної загальноосвітної школи-інтернату І-ІІ ступенів, Закарпатської обласної ради, Лавер Л.І.. Вказаний документ не має ні номеру реєстрації, ні дати складання. Згідно повідомленню переможцем відкритих торгів «Послуги дитячих таборів». Код ДК 021:2015 – 55243000-5 визнано ТОВ «АІФА», код 38543296. та винесено рішення про намір укласти договір з даним переможцем. За результатами вивчення пропозиції складається протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом, та оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону Складається враження, що саме голова тендерного комітету не використала право детально вивчити пропозицію протягом п’яти робочих днів згідно ч.4 ст.28 Закону, більш того, що рішення було прийняте автоматично, керуючись найбільш економічно вигідною пропозицією. Вивчивши документи учасника - ТОВ «АІФА», код 38543296, було виявлено повну невідповідність учасника кваліфікаційним, технічним, якіснім та кількіснім умовам тендерної документації, а саме: 1. Згідно додатку №2 в складі пропозиції учасник повинен надати копію перспективного меню, завіреного відповідними органами, на території якої знаходиться Учасник. Згідно з умовами закупівлі для отримання послуг з оздоровлення та відпочинку направляються діти віком від 7 до 17 років. Вказані норми харчування затверджені додатком 6 до постанови Кабінету Міністрів Україні від 22.11.2004 року № 1591 . Тобто харчуванням охоплюватимуться діти віком від 7-10 років, та від 11 до 17 років, норми харчування для яких є різними, а отже і перспективне меню для обох вікових груп дітей повинно відрізнятися за виходом страви. В складі тендерної пропозиції ТОВ «АІФА» надано скан-копію перспективного дитячого меню, лише для однієї вікової групи (не зазначено для якої саме), більш того, склад меню не має нічого спільного з згаданим вище Додатком 6. Так у приведеному в Тендерній пропозиції меню, взагалі відсутній житній хліб (згідно норм харчування денна норма на одну дитину хліба житнього складає від 100 до 125 грамів в залежності від віку дитини). Денна норма пшеничного хлібу, зазначена в меню в кількості 90 грамів, що також не відповідає денним нормам харчування та повинна складати 125-150 грамів в залежності від віку дитини. Денна норма твердого сиру, згідно Додатку 6 до постанови Кабінету Міністрів Україні від 22.11.2004 року № 1591 встановлено 15 грамів на добу для обох вікових груп, тоді як в меню денна норма, перевищена в два рази. Кількість свіжих фруктів вказана в меню, в 2,5 рази менше ніж передбачено Постановою. При уважному розгляді даного документу члени тендерного комітету зможуть найти багато подібних фактів. Таким чином надане ТОВ «АІФА» у складі тендерної пропозиції перспективне меню ДЗОВ «АІСТ» не відповідає Додатку 6 до постанови Кабінету Міністрів Україні від 22.11.2004 року № 1591 «Норми харчування у дитячих закладах оздоровлення та відпочинку». 2.Згідно додатку №2 в складі пропозиції учасник ТОВ «АІФА» надав калькуляцію вартості ліжко-дня (Додаток 6), в якій вказана денна ціна харчування в розмірі 60-ти гривень, що в дійсності не забезпечить придбання продуктів харчування по середньо ринковим цінам в кількості передбаченою нормами харчування в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку відповідно до Додатку 6 до постанови Кабінету Міністрів Україні від 22.11.2004 року № 1591. Таким чином ТОВ «АІФА» у складі тендерної пропозиції надав документ, який демонструє неспроможність учасника забезпечити дітям безпечне, якісне і повноцінне п’ятиразове харчування відповідно до встановлених фізіологічних та натуральних норм, з інтервалами не більше 4 години : сніданок, обід, полуденок (або другий сніданок), вечеря, друга вечеря (за годину перед сном). 3. Відповідно до пункту 6 Розділу 3 тендерної документації, учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, а саме: - довідка в довільній формі, яка містить інформацію про відповідність послуг, що пропонує Учасник, технічним якісні та кількісні характеристики технічним якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що наведені в Додатку №2; ТОВ «АІФА» в складі тендерної пропозиції надав «Довідку щодо відповідності технічному завданню», яка не містить інформацію про відповідність послуг, що пропонує Учасник, технічним якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Дана довідка являє собою незаповнену Учасником копію зразка наданого замовником. Таким чином ТОВ «АІФА» у складі тендерної пропозиції надав формальну Довідку, яка жодним чином не розкриває індивідуальні характеристики пропонуємих послуг Учасника, таких як місце розташування, кліматичні умови, особливості харчування, дозвілля тощо, які відносяться безпосередньо до табору. 4. Згідно додатку 1 п.1.3 Тендерної документації учасник повинен надати у складі пропозиції: «копії (не менше 2-х) аналогічних договорів із закупівлі послуг за 2016-2017 роки, які зазначені в даній тендерній документації, з підтверджуючими документами (копіями видаткових накладних та\або оригіналами листів-відгуків контрагентів). ТОВ «АІФА» в складі тендерної пропозиції не надав жодного додатку до договорів, які являються їх невід’ємною частиною та підтверджуючих документів. Наданий лише лист-відгук, який сам по собі не являється підтверджуючим документом (такими документами можуть бути видаткова накладна або акт виконаних робіт). Таким чином ТОВ «АІФА» у складі тендерної пропозиції не надав підтвердження виконання аналогічних договорів. Звертаємося до Замовника з вимогою: 1. Привести у відповідність до вимог чинного законодавства розділ «Рішення відповідальної особи» на сторінці прозоро та скласти протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом, та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі» 2. Відхилити пропозицію ТОВ «АІФА» відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. як ту, що не відповідає кваліфікаційним, технічним, якіснім та кількіснім умовам тендерної документації 3. Перейти до розгляду наступної найбільш економічно вигідної пропозиції. Направлення вимоги замовнику не позбавляє особу права звернутися зі скаргою до органу оскарження. У разі подання скарги щодо тієї ж процедури закупівлі, якої стосується звернення, замовник повідомляє орган оскарження про вжиті за цим зверненням заходи. В разі відсутності реакції Замовника на дану вимогу найближчим часом, ми будемо змушені звернутися до відповідного органу оскарження.
Пов'язані документи: Учасник
Дата опублікування: 02.04.2018 07:56
Опис причини скасування: Невірно завантажено файл PDF
Дата скасування: 02.04.2018 07:56