• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Проведення незалежної оцінки майна КНП «Львівське ТМО 2» (ДК 021:2015: 79410000-1 Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління)

Завершена

281 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 405.00 UAH
Період оскарження: 10.08.2023 16:19 - 20.08.2023 00:00
Вимога
Вирішена

Вимога щодо усунення порушень

Номер: d6c5aa5d2aa24f7394b91da92da55f44
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-10-010711-a.c1
Назва: Вимога щодо усунення порушень
Вимога:
Шановний Замовнику! Засвідчуємо Вам свою повагу та хочемо звернути Вашу увагу на наступне. 10 серпня 2023 року Комунальне некомерційне підприємство «Львівське територіальне медичне об'єднання "Клінічна лікарня планового лікування, реабілітації та паліативної допомоги» (далі Замовник) оприлюднило, за наступним посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-08-10-010711-a, оголошення про проведення закупівлі послуги з проведення незалежної оцінки майна КНП «Львівське ТМО 2» (ДК 021:2015: 79410000-1 Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління), за процедурою – відкриті торги з особливостями. Уважно ознайомившись із тендерною документацією на закупівлю вказаних вище послуг вважаємо, що при складанні тендерної документації Замовником грубо порушено вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», шляхом встановлення дискримінаційних вимог, які обмежують конкуренцію, штучно звужуючи коло потенційних учасників процедури закупівлі, виходячи з наступного: 1. Згідно з розділом 1. «Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»» Додатка №1 до Тендерної документації, Замовник вимагає від учасників торгів подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. У п.п.1 розділа 1. Додатка №1 до Тендерної документації, встановлена вимога щодо наявності 3-х аналогічних за предметом закупівлі договорів за останній рік - під аналогічним слід вважати договір предметом оцінки в якому виступає об’єкт нерухомого майна, балансоутримувачем/ власником якого виступає медичний/клінічний заклад. Перелічена вище вимога Замовника порушують законні права та інтереси нашого підприємства на участь у вказаній закупівлі, оскільки є дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію, штучно звужуючи коло потенційних учасників закупівлі загалом та грубо порушуючи положення ст. 3, ст. 5, ст. 16 та ч. 4. ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Законом України «Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні» (далі Закон про оцінку) встановлені напрями оцінки майна та спеціалізації в межах оцінки майна в залежності від виду майна та відсутня залежність від типу балансоутримувача / власника майна. Таким чином, вимога щодо наявності договорів з оцінки нерухомого майна, балансоутримувачем/ власником якого виступає медичний/клінічний заклад є дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію, штучно звужуючи коло потенційних учасників закупівлі загалом та грубо порушуючи положення ст. 3, ст. 5, ст. 16 та ч. 4. ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». 2. Згідно з розділом 1. «Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»» Додатка №1 до Тендерної документації, Замовник вимагає від учасників торгів подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. У п.п.2 розділу 1. Додатка № 1 до Тендерної документації, встановлена вимога щодо наявності у складі СОД щонайменше 5 оцінювачів з кваліфікаційними свідоцтвами за напрямком 1.1 та стажем діяльності за даним напрямком щонайменше 3 років. Перелічена вище вимога Замовника порушують законні права та інтереси нашого підприємства на участь у вказаній закупівлі, оскільки є дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію, штучно звужуючи коло потенційних учасників закупівлі загалом та грубо порушуючи положення ст. 3, ст. 5, ст. 16 та ч. 4. ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Законом України «Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні» (далі Закон про оцінку) встановлено, що оцінка майна проводиться суб’єктами господарювання, які мають у своєму складі хоча б одного оцінювача, який має кваліфікаційне свідоцтво за будь-якими напрямами з оцінки для отримання сертифікату суб’єкта оціночної діяльності. Відповідно до ст.5 Закону про оцінку та будь-якими іншими нормативно-правовими документами, для здійснення оціночної діяльності за будь-якими напрямами оцінки та оцінки майна КНП «Львівське ТМО 2» для здійснення переоцінки активів підприємства з подальшим відображенням результатів оцінки у фінансовій звітності, не встановлено обов’язкової наявності у складі СОД 5 працівників відповідної кваліфікації зі стажем діяльності щонайменше 3 років. Таким чином, вимога щодо наявності у складі СОД щонайменше 5 оцінювачів з кваліфікаційними свідоцтвами за напрямком 1.1 та стажем діяльності за даним напрямком щонайменше 3 років є дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію, штучно звужуючи коло потенційних учасників закупівлі загалом та грубо порушуючи положення ст. 3, ст. 5, ст. 16 та ч. 4. ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Згідно з розділом 1. «Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»» Додатка №1 до Тендерної документації, Замовник вимагає від учасників торгів подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. У п.п.3 розділу 1. Додатка №1 до Тендерної документації, встановлена вимога щодо наявності у складі СОД щонайменше 2 працівників, що мають кваліфікаційне свідоцтво за напрямками: 1.6, 2.1. Згідно Додатку № 2 «Технічна специфікація на закупівлю: Проведення незалежної оцінки майна КНП «Львівське ТМО 2» (ДК 021:2015: 79410000-1 Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління)» майном КНП «Львівське ТМО 2» для здійснення переоцінки активів підприємства з подальшим відображенням результатів оцінки у фінансовій звітності є виключно нерухоме майно, що підтверджується замовником вимогою наявності у учасника процедури закупівлі оцінювача з кваліфікаційним свідоцтвом за напрямком 1.1. «Оцінка нерухомих речей (нерухомого майна, нерухомості), у том числі земельних ділянок, та майнових прав на них» та досвіду виконання послуг з оцінки об’єктів нерухомого майна. Таким чином, вимога щодо наявності в учасника процедури закупівлі щонайменше 2 працівників, що мають кваліфікаційне свідоцтво за напрямками: 1.6 «Оцінка рухомих речей, що становлять культурну цінність» та 2.1 «Оцінка цілісних майнових комплексів, паїв, цінних паперів, майнових прав та нематеріальних активів (крім прав на об’єкти інтелектуальної власності)» є дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію, штучно звужуючи коло потенційних учасників закупівлі загалом та грубо порушуючи положення ст. 3, ст. 5, ст. 16 та ч. 4. ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». 4. Згідно з розділом 1. «Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»» Додатка №1 до Тендерної документації, Замовник вимагає від учасників торгів подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. У п.п.4 розділу 1. Додатка №1 до Тендерної документації, встановлена вимога щодо наявності у складі СОД спеціаліста з будівельною освітою, що має кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника, який працює у складі СОД. Перелічена вище вимога Замовника порушують законні права та інтереси нашого підприємства на участь у вказаній закупівлі, оскільки є дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію, штучно звужуючи коло потенційних учасників закупівлі загалом та грубо порушуючи положення ст. 3, ст. 5, ст. 16 та ч. 4. ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Законом України «Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні» (далі Закон про оцінку) встановлено, що оцінка майна проводиться суб’єктами господарювання, які мають у своєму складі хоча б одного оцінювача, який має кваліфікаційне свідоцтво за будь-якими напрямами з оцінки для отримання сертифікату суб’єкта оціночної діяльності. Відповідно до ст.5 Закону про оцінку та будь-якими іншими нормативно-правовими документами, для здійснення оціночної діяльності за будь-якими напрямами оцінки та оцінки майна КНП «Львівське ТМО 2» для здійснення переоцінки активів підприємства з подальшим відображенням результатів оцінки у фінансовій звітності, не встановлено обов’язкової наявності у складі СОД спеціаліста з будівельною освітою та сертифікату інженера-проектувальника для здійснення оціночної діяльності. Таким чином, вимога щодо наявності у складі СОД спеціаліста з будівельною освітою, що має кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника, який працює у складі СОД є дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію, штучно звужуючи коло потенційних учасників закупівлі загалом та грубо порушуючи положення ст. 3, ст. 5, ст. 16 та ч. 4. ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». З метою приведення тендерної документації у відповідність з нормами Закону, просимо внести зміни до тендерної документації та виключити з неї дискримінаційні вимоги, а саме: 1. п.п.1 розділа 1. Додатка №1 до Тендерної документації викласти наступним чином: «Під аналогічним слід вважати договір предметом оцінки в якому виступає об’єкт нерухомого майна». 2. п.п.2 розділа 1. Додатка № 1 до Тендерної документації викласти наступним чином: «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Під відповідною кваліфікацією та досвідом слід мати на увазі наявність в оцінювача кваліфікаційного свідоцтва за напрямком 1.1.». 3. Вилучити вимогу в п.п.3 розділа 1. Додатка №1 до Тендерної документації. 4. Вилучити вимогу в п.п.4 розділа 1. Додатка №1 до Тендерної документації. Якщо замовником такі зміни не будуть внесені, ми будемо змушені у порядку, передбаченому статтею 18 Закону, звернутися до Антимонопольного комітету України зі скаргою щодо порушення наших прав та інтересів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за звернення! Замовником взято до уваги Ваше звернення та буде внесено зміни до до тендерної документації .
Статус вимоги: Задоволено