• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ЦЗВ-23Т_429_ВО: З’єднувачі рейкові (34630000-2 - частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху)

Категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Місцезнаходження замовника: 03049, Україна, Київська область, м. Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15.

Торги не відбулися

2 757 623.55 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 788.12 UAH
Період оскарження: 10.08.2023 15:51 - 19.08.2023 00:00
Вимога
Вирішена

Необхідність зменшення розміру забезпечення виконання договору про закупівлю

Номер: 55fd10c45e2b4b5c854c8211976fd3cf
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-10-009975-a.a4
Назва: Необхідність зменшення розміру забезпечення виконання договору про закупівлю
Вимога:
Наше підприємство, яке є вітчизняним виробником, має намір взяти участь в даній закупівлі. Ми є соціальним підприємством, на якому працюють та проходять реабілітацію люди з інвалідністю. Засновником нашого підприємства є Громадська організація «Всеукраїнська організація інвалідів «Українське товариство сліпих». В 2023 році наше підприємство вже приймало участь в закупівлях рейкових з’єднувачів, було визнано переможцем та поставляло продукцію для потреб АТ «Укрзалізниця». Але в закупівлях UA-2023-02-15-006063-a и UA-2023-06-05-012359-a забезпечення виконання договору про закупівлю становило 0,5 % від вартості договору про закупівлю. В даній закупівлі цей розмір збільшився до 5 % від вартості договору про закупівлю. Наслідком чого стане блокування значної суми коштів підприємства майже на півроку, що приведе до зменшення вільних обігових коштів для забезпечення статутної діяльності підприємства. Всі угоди, які були укладені між нашими підприємствами, включаючи період дії військового стану в Україні, були виконані нами в повному обсязі згідно рознарядок замовника. Зауважень та рекламацій не надходило. Просимо внести зміни в тендерну документацію щодо зменшення розміру забезпечення виконання договору про закупівлю та встановити його в розмірі 0,5 % від вартості договору про закупівлю.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, дякуємо за запитання та увагу до даної закупівлі. Повідомляємо про розгляд Вашого звернення відповідно до затвердженої в АТ «Укрзалізниця» процедури щодо надання відповіді за суттю порушеного питання. У разі прийняття позитивного рішення будуть внесені зміни до тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Необхідність змін умов розрахунків

Номер: 15d9e2eed45b4d2fb634d6a2641964cf
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-10-009975-a.a3
Назва: Необхідність змін умов розрахунків
Вимога:
Наше підприємство, яке є вітчизняним виробником, має намір взяти участь в даній закупівлі, але за умовами тендерної документації передбачене відтермінування платежу 45 банківських днів. Проте, на виконання та за дорученням Кабінету Міністрів України 28.06.2022 року проводилася зустріч представників керівництва АТ «Українська залізниця» з керівництвом ГО «УТОС» згідно протоколу якої розглядалось питання про необхідність зменшення відтермінування платежів по договорах або надання часткової передоплати за виготовлену продукцію. Крім того 21.07.2023 р. відбулась зустріч з керівництвом філії ЦЗВ АТ «Укрзалізниця» з питань постачання продукції від виробника, на якої розглядалась наша комерційна пропозиція та умови постачання даної продукції. В 2022 та 2023 роках наше підприємство поставляло продукцію АТ «Українська залізниця» на умовах попередньої оплати у розмірі 30 відсотків, яка використовувалась для придбання сировини (закупівлі UA-2023-06-05-012359-a, № 17014541 – розкриття 07.06.2022р.). Слід також враховувати, що в умовах військового стану більшість постачальників сировини не працюють на умовах відтермінування. Просимо внести зміни в тендерну документацію щодо умов оплати – передбачити часткову попередню оплату в розмірі 30% вартості продукції та остаточний розрахунок за поставлену продукцію встановити протягом 10 (десяти) банківських днів з дати оформлення та реєстрації податкової накладної.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, дякуємо за запитання та увагу до даної закупівлі. Повідомляємо про розгляд Вашого звернення відповідно до затвердженої в АТ «Укрзалізниця» процедури щодо надання відповіді за суттю порушеного питання. У разі прийняття позитивного рішення будуть внесені зміни до тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Необхідність зменшення розміру забезпечення виконання договору про закупівлю

Номер: 2d9dedd08fb74097ae5a4f980f160f55
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-10-009975-a.b2
Назва: Необхідність зменшення розміру забезпечення виконання договору про закупівлю
Вимога:
Наше підприємство, яке є вітчизняним виробником, має намір взяти участь в даній закупівлі. Ми є соціальним підприємством, на якому працюють та проходять реабілітацію люди з інвалідністю. Засновником нашого підприємства є Громадська організація «Всеукраїнська організація інвалідів «Українське товариство сліпих». В 2023 році наше підприємство вже приймало участь в закупівлях рейкових з’єднувачів, було визнано переможцем та поставляло продукцію для потреб АТ «Укрзалізниця». Але в закупівлях UA-2023-02-15-006063-a и UA-2023-06-05-012359-a забезпечення виконання договору про закупівлю становило 0,5 % від вартості договору про закупівлю. В даній закупівлі цей розмір збільшився до 5 % від вартості договору про закупівлю. Наслідком чого стане блокування значної суми коштів підприємства майже на півроку, що приведе до зменшення вільних обігових коштів для забезпечення статутної діяльності підприємства. Всі угоди, які були укладені між нашими підприємствами, включаючи період дії військового стану в Україні, були виконані нами в повному обсязі згідно рознарядок замовника. Зауважень та рекламацій не надходило. Просимо внести зміни в тендерну документацію щодо зменшення розміру забезпечення виконання договору про закупівлю та встановити його в розмірі 0,5 % від вартості договору про закупівлю.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, дякуємо за запитання та увагу до даної закупівлі. Повідомляємо про розгляд Вашого звернення відповідно до затвердженої в АТ «Укрзалізниця» процедури щодо надання відповіді за суттю порушеного питання. У разі прийняття позитивного рішення будуть внесені зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Необхідність змін умов розрахунків

Номер: 6ebb6d559ab54e22ae3ed2f0f51b1b59
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-10-009975-a.b1
Назва: Необхідність змін умов розрахунків
Вимога:
Наше підприємство, яке є вітчизняним виробником, має намір взяти участь в даній закупівлі, але за умовами тендерної документації передбачене відтермінування платежу 45 банківських днів. Проте, на виконання та за дорученням Кабінету Міністрів України 28.06.2022 року проводилася зустріч представників керівництва АТ «Українська залізниця» з керівництвом ГО «УТОС» згідно протоколу якої розглядалось питання про необхідність зменшення відтермінування платежів по договорах або надання часткової передоплати за виготовлену продукцію. Крім того 21.07.2023 р. відбулась зустріч з керівництвом філії ЦЗВ АТ «Укрзалізниця» з питань постачання продукції від виробника, на якої розглядалась наша комерційна пропозиція та умови постачання даної продукції. В 2022 та 2023 роках наше підприємство поставляло продукцію АТ «Українська залізниця» на умовах попередньої оплати у розмірі 30 відсотків, яка використовувалась для придбання сировини (закупівлі UA-2023-06-05-012359-a, № 17014541 – розкриття 07.06.2022р.). Слід також враховувати, що в умовах військового стану більшість постачальників сировини не працюють на умовах відтермінування. Просимо внести зміни в тендерну документацію щодо умов оплати – передбачити часткову попередню оплату в розмірі 30% вартості продукції та остаточний розрахунок за поставлену продукцію встановити протягом 10 (десяти) банківських днів з дати оформлення та реєстрації податкової накладної.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, дякуємо за запитання та увагу до даної закупівлі. Повідомляємо про розгляд Вашого звернення відповідно до затвердженої в АТ «Укрзалізниця» процедури щодо надання відповіді за суттю порушеного питання. У разі прийняття позитивного рішення будуть внесені зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено