• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Деззасоби

Деззасоби

Завершена

12 900.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 64.50 UAH
Період оскарження: 05.02.2018 09:18 - 08.02.2018 09:05
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: 5bd968fe4e414290b3113f74298afaef
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-05-000151-b.c2
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! Ми категорично не згодні з аргументацією відхилення нашої пропозиції на підставі протизаконних аргументів другого Учасника. Другим Учасником навмисно перекручено формулювання Наказу №236 Зовнішторгвидав України. Вірне трактування: Відповідно до 9.11 “Інструкції щодо організації контролю та профілактики післяопераційних гнійно-запальних інфекцій, спричинених мікроорганізмами, резистентними до дії антимікробних препаратів”, затвердженої наказом Міністерства охорони здоров’я України від 04.04.2012 № 236 (http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/z0912-12): “Медичним персоналом хірургічна обробка рук проводиться із застосуванням різних спиртових (понад 65,0%) або інших швидкодіючих (експозиція 1,0-1,5 хв.) антисептичних (дезінфекційних) засобів методом їх втирання в кисті рук та передпліччя, включаючи ліктьові суглоби.” Згідно з п.1.2 Методичних рекомендацій "Хірургічна та гігієнічна обробка рук медичного персоналу", затверджених наказом Міністерства охорони здоров'я України від 21.09.2010 №798 (http://document.ua/pro-zatverdzhennja-metodichnih-rekomendacii-hirurgichna-ta-g-doc34054.html): “Антисептик для рук – засіб на основі спирту з додаванням або без додавання інших сполук, призначений для деконтамінації шкіри рук з метою переривання ланцюгу передачі інфекції”. Враховуючи вищенаведене антисептичні (дезінфекційні) засоби для рук поділяються на дві групи: Перша група — спиртові засоби (засоби на основі спирту без додавання інших сполук); Друга група — інші засоби, зокрема, засоби на основі спирту з додавання інших сполук. Засоби, що зазначені в тендерної документації, відносяться до другою групи, а не до першої, як помилково зазначено у вашому твердженні. Крім того, вищезазначені засоби, зареєстровані у встановленому порядку та відповідно до ст. 34 Закону України “Про захист населення від інфекційних хвороб” (http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/1645-14/page2) дозволені до використання в Україні, зокрема, і у лікувально-профілактичних закладах. Тобто, якщо запропоновані нами засоби не відповідали Наказу №236 МОЗ України, вони не пройшли б реєстрацію, а свідоцтво про Державну реєстрацію на ці засоби видане пізніше, ніж був введений в дію Наказ №236! Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, призначення, спектр антимікробної дії, режими використання, клас безпеки. Враховуючи те, що наша пропозиція є економічно найвигідніша, а запропоновані засоби є повними еквівалентами, вимагаємо її акцептувати згідно чинного законодавства. В іншому випадку ми звернемося зі скаргами до Департаменту охорони здоров"я, Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У відповідь на вимогу, повідомляємо наступне. Дана Процедура закупівлі є допороговою і здійснена згідно Порядку, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» № 35 від 13.04.2016р. (далі – Порядок), Згідно п. 6.3 Порядку під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозиції, а також вимоги до учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. З огляду на зазначене вище ані Закон, ані Порядок не обмежує права замовника допорогової закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які замовник вважає необхідні, в т.ч. з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності, а також особливостей організації безпосередньо тих процесів, в яких така продукція використовується, з огляду на конкретні умови та обставини, за яких такі процеси відбуваються. Згідно п. 6.4 Порядку у вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях Учасників. Отже, в даній Процедурі закупівлі, яка є допороговою, чинним законодавством передбачено саме право, а не обов’язок Замовника передбачити можливість надання пропозицій еквіваленту зазначеної в предметі Закупівлі конкретної продукції (товару). Таким чином Замовник за своїм внутрішнім переконанням або реалізовує це право, або ж утримується від його реалізації. Отже,закупівля проводилась згідно з потреб закладу, а самезасоби: Мікрасепт 1л-19 шт; Неосептінперевін 1л-2 шт; АХД 2000 експрес №200 (серветки)- 2 шт;Ензоклін 1л-7 шт; Санітаб 350таб-5шт; Госпісепт гран.-7шт; Фермісепт 1л -17шт; Біонолбактеріцид 1л-5шт. Надана вами пропозиція не відповідаєвимогамзакупівлі, запропонованідещоіншізасоби, які не є предметом закупівлі: Нор-експрес 1л; Нор- експрес №100 (серветки) ; Леавен; Санідез ; Пелесепт;Хлоросан гран.; Еконорм актив. То ж пропозиція ,що не відповідаєВимогамзакупівлі ( п.9.2 наказ №35) відхиляється.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

оскарження рішення

Номер: 55927fb3decc4aedaa9526ada23c6a3f
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-05-000151-b.a1
Назва: оскарження рішення
Вимога:
оскарження рішення, неправомірне рішення
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Ваша скарга вивчена та підлягає задоволенню
Статус вимоги: Задоволено
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 19.02.2018 11:26