• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги перевезення вантажів залізничним транспортом

Завершена

2 452 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 500.00 UAH
Період оскарження: 03.03.2018 10:32 - 16.03.2018 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога усунути порушення Закону України "Про публічні закупівлі"

Номер: b6b4571cdc22436d9f046522a6ccef37
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-03-000248-c.b1
Назва: Вимога усунути порушення Закону України "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Визнавши ТОВ "ГАЛИЦЬКА ТРАНСПОРТНА КОМПАНІЯ" переможцем даної процедури закупівлі Замовником було порушено п.4 ч.1 ст.30 Закону України “Про публічні закупівлі”, оскільки пропозиція зазначеного учасника не відповідає умовам тендерної документації, а саме: - учасником не надано "Інформацію про необхідні якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі", що не відповідає вимогам п.2 Зміст тендерної пропозиції учасника Розділу 3 Тендерної документації (далі-ТД); - учасником не надано Інформація про субпідрядника (субпідрядників), якого учасник планує залучати до виконання робіт або послуг як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (або інформацію щодо не залучення таких субпідрядників), що не відповідає вимогам п.8 Розділу 3 ТД. Пунктом 4) частини 1 статті 30 Закону встановлено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Отже, очевидним є факт, що визнання пропозиції ТОВ "ГАЛИЦЬКА ТРАНСПОРТНА КОМПАНІЯ" такою, що відповідає вимогам тендерної документації та прийняття рішення про визнання вказаного учасника переможцем даних торгів є грубим порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. Як наслідок цього, є порушення прав та законних інтересів інших учасників процедури закупівлі, у тому числі ТОВ «МЕТРУДТРАНС», оскільки визнанням переможцем учасника, пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації замовника, спотворюється основна мета публічних закупівель щодо забезпечення їх законності, ефективного та прозорого здійснення, створенню конкурентного середовища, розвитку добросовісної конкуренції. Вимагаємо у найкоротші терміни усунути зазначене порушення законодавства у сфері публічних закупівель шляхом скасування протиправного рішення тендерного комітету, оформленого Протоколом №26/03/18/1, та подальшого проведення даної закупівлі у відповідності до Закону. У разі не задоволення законних вимог учасника ТОВ "МЕТРУДТРАНС" про приведення процедури закупівлі до відповідності Закону, будемо змушені звертатися до Антимонопольного Комітету України для захисту своїх прав та законних інтересів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: 1. Закон України «Про публічні закупівлі» та інші нормативні документи не містять зразків документів, які необхідно подавати у складі тендерної пропозиції. Так, зокрема не визначено у якій формі повинна подаватись «Інформація про необхідні якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» – у формі окремої довідки чи шляхом розміщення цієї інформації безпосередньо у інших документах тендерної пропозиції. Вимогами п.7 розділу 3 тендерної документації («Інформація про необхідні якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі») передбачено, що учасники процедури закупівлі повинні надати в складі пропозицій конкурсних торгів документи, які підтверджують відповідність пропозиції конкурсних торгів учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником: 1) Копії чинних на момент розкриття сертифікатів відповідності на товар, що пропонується; 2) Довідка в довільній формі, яка містить відомості про детальний опис товару, що пропонується та джерело його походження. 3) Гарантійний лист на продаж (реалізацію) товару у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни, який наданий на торги, виданим із зазначенням замовника торгів та номером оголошення, що оприлюднене на веб-порталі з питань державних закупівель; Отже, умовами тендерної документації визначено, що надання учасником вищезазначених документів є достатньою інформацією про необхідні якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Зазначені документи були подані у складі тендерної пропозиції ТОВ «Галицька транспортна компанія». Та така інформація розміщена і у інших документах, поданих ТОВ «Галицька транспортна компанія». 2. Пунктом 17 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація повинна містити вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю лише у разі закупівлі робіт. Положення про субпідряд наведено у главі 61 Цивільного кодексу України, яка стосується договору підряду – викання певних робіт. Аналогічне викладене у п.8 розділу 3 тендерної документації («Інформація про субпідрядника») - у разі закупівлі робіт або послуг учасник процедури закупівлі зазначає у тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Для підтвердження залучення до виконання робіт інших суб’єктів господарювання як субпідрядників Учасник надає в складі пропозиції інформацію в довільній формі про кожного суб’єкта господарювання (повне найменування та місцезнаходження), якого Учасник планує залучити для виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (або інформацію щодо не залучення до виконання робіт таких субпідрядників). Оскільки предметом закупівлі ДП «Бережанське ЛГ» були послуги перевезення лісопродукції залізничним транспортом, надання інформації про субпідрядника для учасника є необов’язковою. 3. Відповідно до абз. 2 ч.1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення. Подана вимога ТОВ «Метрудтранс» не стосується зазначеної інформації. Таким чином, вищенаведене свідчить про відсутність підстав для відміни тендерних торгів. Зауваження до тендерної пропозиції не впливають на її зміст та не можуть бути підставою для її відхилення.
Статус вимоги: Відхилено