-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Прилади для вимірювання величин
Прилади для вимірювання величин
Завершена
789 526.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 895.26 UAH
мін. крок: 1% або 7 895.26 UAH
Період оскарження:
14.03.2018 16:46 - 19.03.2018 17:00
Вимога
Відхилено
Підстава : порушення принципів добросовісної конкуренції серед учасників та встановлення замовником завідомо дискримінаційних вимог до учасників ст.ст.3,5 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Номер:
4ef58b32757846b4bc00f9c4c4f04cdb
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-14-001231-b.a6
Назва:
Підстава : порушення принципів добросовісної конкуренції серед учасників та встановлення замовником завідомо дискримінаційних вимог до учасників ст.ст.3,5 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Вимога:
ВСІ виробники пристроїв провантаження автоматичних вимикачів вказують в технічних характеристиках свого виробу навантажувальну характеристику пристрою (залежність напруги на вихідних клемах від вихідного струму), бо цей параметр якраз і є основним та обов’язковим.
Деякі виробники пристроїв навантаження приводять навіть графіки, наприклад Oden AT( виробник Megger. www.megger.com/eu або www.pergam.ua; ). Ця характеристика вкрай необхідна для користувача так як дає розуміння на якому навантаженні пристрій може видати потрібний струм, який необхідний для провантаження вимикача. Звичайно мається на увазі, що опір з’єднувальних шин та опір болтових з’єднань є постійною величиною, бо розраховується та постачається виробником, який має знати навантажувальну характеристику свого навантажувального пристрою .
Вкажіть яким чином забезпечить пристрій провантаження проведення випробовування типових вимикачів з повним опором одного полюсу 0,16 mOm ( на номінальний струм1600 А десятикратний струмом, тобто 16кА) ?
Наприклад, вимикачі серій А3700 ,(повний опір наведено у технічній документації виробника на вимикачі (або наприклад ГОСТ 28249-93).
Зазвичай, деякі українські виробники, мають звичку вказувати максимальний вихідний струм на коротко замкнуті шини, тобто навантаження дорівнює НУЛЮ, що є нікчемним. Бо відсутня можливість скористатися максимальним вихідним струмом. В тендерній документації замовник свідомо обмежує коло учасників закупівлі, не вказуючи основні характеристики та вказує невідоме технічній спільноті обладнання, що має назву ИТ 57 з не вказаними замовником технічними характеристиками.
Тобто складається враження, що умови прописані під одного учасника закупівлі.
А це і є порушення принципів добросовісної конкуренції серед учасників та встановлення замовником завідомо дискримінаційних вимог до учасників ст.ст.3,5 ЗУ «Про публічні закупівлі», за що передбачена відповідальність згідно законодавства України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.03.2018 16:46
Вирішення:
Державне підприємство «Ізмаїльський морський торговельний порт» (далі - ДП «ІЗМ МТП») уважно розглянуло вимогу UA-2018-03-14-001231-b.a6 від 19 березня 2018 та керуючись положеннями Наказу № 35 від 13.04.2016 ДП «Зовнішторгвидав України» (далі - Наказ) повідомляє таке.
Відомі нам українські виробники провантажувальних пристроїв для автоматичних вимикачів у технічних характеристиках не вказують вольтамперну навантажувальну характеристику своєї продукції, і тим більше, не приводять графіки залежності напруги на шинах від вихідного струму. Ви маєте право звернутись до виробників провантажувальних пристроїв для автоматичних вимикачів з вимогою розділити Ваш погляд щодо основних та важливих характеристик виробів.
Документація на проведення закупівлі через систему електронних закупівель за предметом: прилади для вимірювання величин містить повний перелік властивостей та характеристик обладнання, необхідних для виконання виробничих завдань відповідно до діяльності ДП «ІЗМ МТП». Примітки Документації передбачають можливість надати еквівалент товару, що закуповується. Також, наголошуємо, що відсутність у технічних характеристиках Документації якогось параметру не є обмеженням кола учасників закупівлі та порушенням принципів добросовісної конкуренції серед учасників, а навпаки, розширює коло учасників закупівлі.
Зауважимо, що вартість наведеного Вами як приклад Oden AT (виробник Megger) у тій комплектації, що нам необхідна (це модель Oden AT/3Н) майже вдвічі перевищує всю очікувану вартість всієї закупівлі. Крім провантажувального пристрою для автоматичних вимикачів, предметом закупівлі є ще 13 позицій у різній кількості.
В Документації на проведення закупівлі через систему електронних закупівель за предметом: прилади для вимірювання величин обладнання з назвою "ИТ 57" відсутнє. Таким чином, висновки щодо обмеження кола учасників та «враження», наведені у Вимозі не є вірними. Уважніше читайте умови Документації.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
порушення принципів добросовісної конкуренції серед учасників та встановлення замовником завідомо дискримінаційних вимог до учасників ст.ст.3,5 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Номер:
989b5376a833402a941b7c80e5253a51
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-14-001231-b.a5
Назва:
порушення принципів добросовісної конкуренції серед учасників та встановлення замовником завідомо дискримінаційних вимог до учасників ст.ст.3,5 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Вимога:
Одним з основних параметрів пристрою провантажувального автоматичних вимикачів УПА-16 (поряд.№8 в Таблиці № 1) є вихідний струм, який має забезпечуватися у об’єкті випробовування.
Вкажіть у детальному описі технічних характеристик табл.1 навантажувальну характеристику пристрою УПА 16, тобто залежність напруги на вихідних клемах від вихідного струму ( або значень опору навантаження).
Відсутність цієї характеристики унеможливлює подання конкурентних пропозицій аналогів, обмежує коло учасників, що є порушенням ст.ст.3,5 ЗУ «Про публічні закупівлі», та здійснює несвідомим застосування та вибір пристрою для заявлених цілей.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.03.2018 21:30
Вирішення:
На вимогу № UA-2018-03-14-001231-b.a5 повідомляємо наступне:
Основними технічними характеристиками пристроїв провантажування автоматичних вимикачів являється вимірювання і реєстрація величин сили струму та часу проходження цього струму через автоматичний вимикач, також діапазон їхніх похибок. Саме ці перші дві величини встановлюють якісну характеристику об’єкту випробування (автоматичного вимикача), третя величина встановлює якісну характеристику пристрою провантажування автоматичних вимикачів. Величина напруги на вихідних клемах пристрою провантажування автоматичних вимикачів є параметром змінним, непостійним, вона залежить від величини струму та опору контактної системи автоматичного вимикача (який, в свою чергу, залежить від площі контактних з’єднань та матеріалу, з якого вироблені контакти), опору з’єднувальних шин та опору болтових з’єднань. В додаток до цього, ні один з виробників пристроїв провантажування автоматичних вимикачів не вказує в технічних характеристиках свого виробу навантажувальну характеристику пристрою (залежність напруги на вихідних клемах від вихідного струму), бо цій параметр не є основним та не є обов’язковим. Деякі виробники пристроїв провантажування автоматичних вимикачів в технічних даних пристроїв вказують величину максимальної напруги на вихідних шинах при повністю відкритому тиристорному ключі, але цей параметр є скоріше показником захисту з електробезпеки для персоналу, що працює з цим пристроєм, а не показником якості пристрою провантажування автоматичних вимикачів. Таким чином вважаємо, що ця вимога не є обґрунтованою.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
порушення принципів добросовісної конкуренції серед учасників та встановлення замовником завідомо дискримінаційних вимог до учасників ст.ст.3,5 ЗУ «Про публічні закупівлі» - вимога надати учаснику документ, який давно відмінений
Номер:
90a50b8dc79d415883ff7531ba2adbe2
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-14-001231-b.b4
Назва:
порушення принципів добросовісної конкуренції серед учасників та встановлення замовником завідомо дискримінаційних вимог до учасників ст.ст.3,5 ЗУ «Про публічні закупівлі» - вимога надати учаснику документ, який давно відмінений
Вимога:
Вкажіть яким діючим нормативним документом регламентується первинна атестація, документ про яку (атестат первинної атестації) є однією з вимог у тендерній документації для проведення закупівлі по позиціям поряд.№ 7 та поряд.№8.
В Законі України «Про метрологію та метрологічну діяльність» від 2014р.є тільки два поняття – повірка засобів вимірювальної техніки (ЗВТ) та калібрування ЗВТ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.03.2018 21:29
Вирішення:
На вимогу № UA-2018-03-14-001231-b.b4 повідомляємо наступне:
В даний час в Україні первинна метрологічна атестація на випробувальне обладнання регламентується ГОСТ 24555-81 «Система государственных испытаний продукции. Порядок аттестации испытательного оборудования. Основные положения».
Статус документа: діє в Україні до 01.01.2019 р.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Загальна вимога на умови закупівлі
Номер:
300be9c98ea34d7b8d55c1dcfd1bb2dc
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-14-001231-b.b3
Назва:
Загальна вимога на умови закупівлі
Вимога:
Роз'яснення від "Укрметртестстандарту"
Пов'язані документи:
Учасник
- лист.jpg 15.03.2018 13:07
- лист 001.jpg 15.03.2018 13:07
Дата подачі:
15.03.2018 13:07
Вирішення:
На вимогу № UA-2018-03-14-001231-b.b3 повідомляємо наступне:
Вимога не містить питань та є інформаційною.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Технічний регламент
Номер:
8ade599831e04907be11998717ca8515
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-14-001231-b.c2
Назва:
Технічний регламент
Вимога:
Відсутні вимоги відповідно до Технічних регламентів стосовно маркування ЗВТ. Просимо зазначити їх та внести відповідні зміни до тенденої документації!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.03.2018 13:06
Вирішення:
На вимогу № UA-2018-03-14-001231-b.c2 повідомляємо наступне:
В даний час розроблені та діють в України три технічних регламенти в частині використання засобів вимірювальної техніки:
1. Постанова КМУ від 13 січня 2016 р. № 94 «Про затвердження Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки» (Технічний регламент встановлює вимоги, яким повинні відповідати засоби вимірювальної техніки, які призначені для застосування у сфері законодавчо регульованої метрології, коли вони надаються на ринку та/або вводяться в експлуатацію для виконання завдань, пов’язаних з вимірюваннями).
2. Постанова КМУ №1062 від 16.12.15. Про затвердження Технічного регламенту щодо неавтоматичних зважувальних приладів (Дія цього Технічного регламенту поширюється на всі неавтоматичні зважувальні прилади).
3. Постанова КМУ №163 від 24.02.2016. Про затвердження Технічного регламенту засобів вимірювальної техніки (Дія цього Технічного регламенту поширюється на такі засоби вимірювальної техніки, а саме на лічильники води, лічильники газу та пристрої перетворення об'єму, лічильники активної електричної енергії, теплолічильники, вимірювальні системи для безперервного і динамічного вимірювання кількості рідин, крім води, автоматичні зважувальні прилади, таксометри, матеріальні міри, прилади для вимірювання розмірів та аналізатори вихлопних газів).
Той факт, що представлені прилади не будуть використовуватися в сфері законодавчо регульованої метрології, означає що дія всіх діючих технічних регламентів на ці прилади не поширюється. Таким чином вимоги щодо маркування не обґрунтовані.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Технічний регламент
Номер:
8a91d98c22384cef88d21ae042f15304
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-14-001231-b.b1
Назва:
Технічний регламент
Вимога:
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 13 січня 2016 р. № 94 "Технічний регламент законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки". Відповідно до Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки (Постанова КМУ № 94 від 13.01.2016 р.) – засоби вимірювальної техніки можуть бути надані на ринку та/або введені в експлуатацію тільки у разі, коли вони відповідають вимогам Технічного регламенту. Тобто пройшли оцінку відповідності та отримали сертифікат затвердження типу засобу вимірювальної техніки. Відповідно до Закону України "Про метрологію та метрологічну діяльність" від 05.06.2014 № 1314-VII регламентовані законодавчо регульовані засоби вимірювальної техніки та не законодавчо регульовані засоби вимірювальної техніки. Законодавчо регульовані засоби вимірювальної техніки повинні пройти процедуру оцінки відповідності в призначених органах з оцінки відповідності в Україні. Та мати документальне підтвердження а саме -сертифікат відповідності типу за результатами перевірки засобу вимірювальної техніки або сертифікат відповідності за результатами перевірки засобу вимірювальної техніки або сертифікат відповідності за результатами перевірки кожного окремого засобу вимірювальної техніки. Відповідно до Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» (Розділ Х, прикінцеві положення) сертифікати відповідності засобів вимірювальної техніки затвердженому типу, видані в установленому порядку до набрання чинності цим Законом, чинні протягом визначеного в них строку дії. Виходячи з вище зазначеного, засіб вимірювальної техніки, який підпадає під сферу законодавчо регульованої метрології, повинен мати сертифікати відповідності засобів вимірювальної техніки затвердженому типу який видан до набрання чинності Закону та має строк дії або пройти оцінку відповідності за Технічним регламентом. Відсутні вимоги відповідно до Технічних регламентів та Закону України "Про метрологію та метрологічну діяльність" стосовно наявності сертифікатів відповідності засобів вимірювальної техніки Просимо зазначити їх та внести відповідні зміни до тендерної документації!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.03.2018 13:05
Вирішення:
На вимогу UA-2018-03-14-001231-b.b1 повідомляємо наступне:
В даний час в Україні головним за статусом документом, який регламентує процедури та послуги в сфері метрології та метрологічної діяльності є Закон України «Про метрологію та метрологічну діяльність». Згідно ст. 3 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» визначені сфери законодавчо регульованої метрології, до яких належать такі види діяльності:
1) забезпечення захисту життя та охорони здоров’я громадян;
2) контроль якості та безпечності харчових продуктів і лікарських засобів;
3) контроль стану навколишнього природного середовища;
4) контроль безпеки умов праці;
5) контроль безпеки дорожнього руху та технічного стану транспортних засобів;
6) топографо-геодезичні, картографічні та гідрометеорологічні роботи, роботи із землеустрою;
7) торговельно-комерційні операції та розрахунки між покупцем (споживачем) і продавцем (постачальником, виробником, виконавцем), у тому числі під час надання транспортних, побутових, комунальних, телекомунікаційних послуг, послуг поштового зв’язку, постачання та/або споживання енергетичних і матеріальних ресурсів (електричної і теплової енергії, газу, води, нафтопродуктів тощо);
8) обчислення сум податків і зборів, податковий та митний контроль;
9) роботи, пов’язані з визначенням параметрів будівель, споруд і території забудови;
10) роботи із забезпечення технічного захисту інформації згідно із законодавством;
11) роботи з використання апаратури глобальних супутникових навігаційних систем;
12) роботи, що виконуються за дорученням органів досудового розслідування, органів прокуратури та судів;
13) реєстрація національних і міжнародних спортивних рекордів.
Зазначаємо, що сферу використання засобів вимірювальної техніки (далі - ЗВТ) може визначити тільки власник-користувач. Прилади: вимірювачі опору ізоляції та опору заземлення, вимірювачі опору петлі фаза-нуль, кліщі струмовимірювальні тощо, не будуть використовуватися в сфері законодавчо регульованої метрології, а значить вони не є законодавчо регульованими. Тому дія Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» та дія «Технічного регламенту законодавчо регульованих ЗВТ» на ці прилади не поширюється.
Статус вимоги:
Відхилено