-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
24455000-8 Дезинфекційні засоби (Дезанол Екстра, Деланол, Дезанол Хлор)
закупівля на 2018 рік
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 2 722 дні назад
105 925.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 530.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 530.00 UAH
Період оскарження:
29.03.2018 17:35 - 01.04.2018 17:00
Вимога
Без відповіді
Щодо відповіді Замовника
Номер:
89333f4aa1604d788dc0cf5becef3275
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-29-000704-c.a2
Назва:
Щодо відповіді Замовника
Вимога:
Враховуючи таку протизаконну позицію Замовника-корупціонера ми направляємо до вказаних у скарзі контролюючих органів листи для притягнення до відповідальності посадових осіб Замовника за корупційний зговір.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.04.2018 09:24
Вимога
Вирішена
Вимога!
Номер:
b1aa8b29796a49d582f43506a1d2da41
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-29-000704-c.a1
Назва:
Вимога!
Вимога:
Ми категорично не згодні з аргументацією дискваліфікації нашої пропозиції. Замовник Зазначив, що не мав на меті розглядати еквіваленти та послався на п.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України . Такий підхід грубо порушує положення Закону про публічні закупівлі та Наказу Зовнішторгвидав України №35, де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме нерозгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, або компаній-виробників. П.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України дає право Замовнику визначати,які саме еквіваленти він буде розглядати, але НЕ ДАЄ права Замовнику не розглядати еквіваленти взагалі!!! Це велика різниця! Зазначані в документації засоби не є унікальними і на ринку є безліч еквівалентів значно кращих та дешевших. Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров`я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.04.2018 15:34
Вирішення:
Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» у статті 2 «Сфера застосування Закону» у частині 1 абзац 2 зазначається, що Закон про публічні закупівлі застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт – 1,5 мільйона гривень.
Згідно Наказу ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35 «Порядок здійснення допорогових закупівель» пункт 1.2 визначається значення терміну «допорогова закупівля» – допорогова закупівля (далі – Закупівля) - закупівля замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 Закону наші закупівлі відносяться до допорогових закупівель.
Це єдиний документ, який регулює порядок проведення допорогових закупівель.
У частині 6, пункт 6.4 даного наказу передбачається, що вимоги до предмета Закупівлі можуть встановлюватися Замовником у доданих файлах або в екранних формах Закупівлі. У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торгівельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.
Згідно вищесказаному, Замовник жодним чином не порушує законодавства та має повне право передбачити той тип виробника, товару, який безпосередньо необхідний йому (замовнику) для повноцінної безперебійної роботи в закладі, тому що даний Наказ його (Замовника) в цьому не обмежує.
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Ні