-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт частини тротуару по вул. Соборній (від річки Стугна до перехрестя вул. Донбасівської) в м. Васильків Обухівського району Київської області
Завершена
3 868 354.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 38 683.54 UAH
мін. крок: 1% або 38 683.54 UAH
Період оскарження:
10.08.2023 07:45 - 19.08.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
неправомірне обрання переможця
Номер:
3da247e72dd54371916b524aa22e6f46
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-10-000069-a.b2
Назва:
неправомірне обрання переможця
Скарга:
Замовник неправомірно обрав переможця закупівлі з порушенням законодавства. Скарга у вкладенні
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Васильків вул Соборна UA-2023-08-10-000069-a 08.09.2023 15:39
- (Текст) Скарга Васильків вул Соборна UA-2023-08-10-000069-a 08.09.2023 15:39
- рішення від 12.09.2023 № 14443.pdf 12.09.2023 17:00
- Інформація про резолютивну частину рішення від 25.09.2023 № 15247.pdf 26.09.2023 13:02
- рішення від 25.09.2023 № 15247.pdf 28.09.2023 13:28
Дата прийняття скарги до розгляду:
08.09.2023 16:13
Дата розгляду скарги:
25.09.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
12.09.2023 17:01
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
28.09.2023 13:30
Дата виконання рішення Замовником:
29.09.2023 10:45
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення №15247-р/пк-пз від 25.06.2023 виконано в повному обсязі
Вимога
Є відповідь
неправомірне визначення переможця
Номер:
cfa3125a81a444618126f33d4dcd869f
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-10-000069-a.b1
Назва:
неправомірне визначення переможця
Вимога:
Додатком 3 до Тендерної документації встановлено наступні вимоги:
2.10. «Скан-копія чинного на кінцеву дату подання пропозиції сертифікату на систему якості ISO 9001:2015. Якщо з дати видачі сертифікату на систему якості ISO 9001:2015 на дату подачі пропозиції пройшло менше року, то надається копія рішення або інший документ, що підтверджує проведення первинного аудиту органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом. Якщо з дати видачі сертифікату на систему якості ISO 9001:2015 на дату подачі пропозиції пройшло більше одного року, то надається копія рішення або інший документ, що підтверджує проведення щорічного аудиту органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом та сертифікат внутрішнього аудитора системи менеджменту якості відповідно до ISO 9001:2015.
2.11. Скан-копія чинного на кінцеву дату подання пропозиції сертифікату Учасника закупівлі на систему екологічного менеджменту ISO 14001:2015 на будівництво та ремонт доріг і автострад (автомагістралей) (або інша сфера поширення сертифікату, що охоплює код 42.11 (ДКПП – ДК 016:2010 або КВЕД ДК 009:2010). Якщо з дати видачі сертифікату на систему якості ISO 14001:2015 на дату подачі пропозиції пройшло менше одного року, то надається копія рішення або інший документ, що підтверджує проведення первинного аудиту органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом. Якщо з дати видачі сертифікату на систему якості ISO 14001:2015 на дату подачі пропозиції пройшло більше одного року, то надається копія рішення або інший документ, що підтверджує проведення щорічного аудиту органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом та сертифікат внутрішнього аудитора системи екологічного менеджменту ISO 14001:2015.
2.12. Скан-копія чинного на кінцеву дату подання пропозиції сертифікату Учасника закупівлі на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ISO 45001:2018 на будівництво та ремонт доріг і автострад (автомагістралей) (або інша сфера поширення сертифікату, що охоплює код 42.11 (ДКПП – ДК 016:2010 або КВЕД ДК 009:2010). Якщо з дати видачі сертифікату на систему якості ISO 45001:2018 на дату подачі пропозиції пройшло менше одного року, то надається копія рішення або інший документ, що підтверджує проведення первинного аудиту органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом. Якщо з дати видачі сертифікату на систему якості ISO 45001:2018 на дату подачі пропозиції пройшло більше одного року, то надається копія рішення або інший документ, що підтверджує проведення щорічного аудиту органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом та сертифікат внутрішнього аудитора системи управління охороною здоров’я та безпекою праці ISO 45001:2018.
1.3.2. Документи, які підтверджують виконання договору (договорів), зазначеного (зазначених) в довідці:
• скан-копія договору з усіма додатками та додатковими угодами (якщо таке мало місце);
• скан-копія останньої довідки КБ-3;
• скан-копії актів приймання виконаних будівельних робіт КБ-2в, де відображено роботи, передбачені підпунктом
2.8. Лист в довільній формі за підписом учасника (уповноваженого представника) про згоду з Проектом договору.»
ТОВ «ДОРБУД-11» у складі тендерної пропозиції не надано копії рішення або інший документ, що підтверджують проходження первинного аудиту до сертифікатів на систему якості ISO 9001:2015; на систему якості ISO 14001:2015; на систему якості ISO 45001:2018.
ТОВ «ДОРБУД-11» у складі тендерної пропозиції не надано скан-копії довідок форми КБ-3 по всім аналогічним договорам;
ТОВ «ДОРБУД-11» у складі тендерної пропозиції не надано листа погодження з проектом договору.
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених ПКМУ 1178 (далі – Особливості) розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, ящо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Відповідно до частини 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
У пункті 44 Особливостей встановлено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: ) тендерна пропозиція: - не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Статтею 5 Закону України передбачено, що Закупівлі здійснюються зокрема на принципах об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Пунктом 49 Особливостей встановлено, що у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списка тендерних пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, яка вважається в такому випадку найбільш економічно вигідною, у порядку та строки, визначені цими особливостями.
Замовником, всупереч невідповідностям тендерної пропозиції ТОВ «ДОРБУД-11» визнано дану компанію переможцем процедури закупівлі, не дотримавши вимог п. 43 Особливостей про необхідність оприлюднення вимоги про усунення невідповідностей.
Тим самим Замовник порушив право ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» на об’єктивну та неупереджену оцінку пропозицій і вибір переможця процедури закупівлі, адже у разі, якщо ТОВ «ДОРБУД-11» не усуне невідповідності у строк 24 години, то пропозиція даного учасника по закону має бути відхилена, а Замовник має перейти до розгляду наступної у списку пропозиції, яка належить ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ».
Враховуючи вищезазначене, з метою відновлення наших прав та охоронюваних законом інтересів в означеній процедурі закупівлі та на підставі викладеного вимагаємо скасувати рішення про визначення переможцем закупівлі ТОВ «ДОРБУД-11» та розглянути тендерні пропозиції відповідно до принципу об’єктивного та неупередженого вибору переможця та у відповідності до Закону та Особливостей.
Пов'язані документи:
Учасник
- Сертифікат ISO 14001.2015 05.09.2023 14:49
- Сертифікат ДСТУ ISO 45001.2019 05.09.2023 14:49
- Сертифікат ДСТУ ISO 9001.2018 05.09.2023 14:49
- Довідка про Аналогічні договори 05.09.2023 14:49
- Додаток_3_до_ТД - соборна НР 05.09.2023 14:49
- Довідка про аналогічні договори_compressed (1).pdf 05.09.2023 16:14
- Проект договору.pdf 05.09.2023 16:14
- ВІДГУК.pdf 05.09.2023 16:14
Дата подачі:
05.09.2023 14:49
Вирішення:
1. згода з проєктом договору, знаходиться у файлі проект договору (копія додається)
2. щодо ISO:
відповідно вимог щодо отримання даного сертифікату, необхідно пройти сертифікаційний аудит, який проводиться сертифікаційним органом у два етапи:
аудит документації, під час якого аудитор перевіряє відповідність процесів компанії вимогам ISO 9001:2015.
аудит на місці, в ході якого аудитор перевіряє, чи працює організація відповідно до документації та застосовних вимог ISO 9001:2015 в рамках заявленої сфери дії.
ОСНОВНИМ документам являється сам сертифікат, дані документи є первинними та не обов'язковими, СЕРТИФІКАТИ ISO є дійсними на момент подачі та відповідають всім вимогам Закону про Сертифікацію, відповідно ЗАКОНУ з врахуванням Особливостей, відсутність додаткових, не суттєвих документів не несуть суттєвої зміни до предмету закупівлі та не впливають на цінову пропозицію, також наголосимо, що основним Критерієм в тендерній документації є ціна.
3. Щодо листа відгуку: Замовником не вимагався Лист відгук кольорові копії чи подібне, КП "ККП м.Василькова" підтверджує справжність листа та підвантажує завірену КОЛЬОРОВУ копію.
Навіть, якщо взяти до уваги, той факт, що Замовник міг вимагати від Учасника Лист відгук в кольорі, тне вірне оформлення подачі даної довідки, відноситься до формальних (несуттєвих) помилок.
*Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції. Рішення про віднесення допущеної учасником помилки до формальної (несуттєвої) приймається колегіально на засіданні тендерного комітету.
4.Щодо КБ-3
замовником не уточнювалась кількість КБ-3, до одного з Договору КБ-3 наявне (копія додається)
Статус вимоги:
Відхилено