-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Опрмінювачі бактерецидні (Код ДК 021:2015- 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні)
Завершена
135 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 675.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 675.00 UAH
Період оскарження:
09.08.2023 19:13 - 14.08.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
251737a7987645939e1d9d8869a4a946
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-09-012406-a.b1
Назва:
Вимога
Вимога:
Уповноваженій особі з публічних закупівель
Комунального підприємства
«Волинська обласна психіатрична лікарня м.Луцька»
Волинської обласної ради
Ознайомившись із Протоколом уповноваженої особи від 18 серпня 2023 року уповноваженої особи Ройко Т.В. висловлюємо незгоду з рішенням щодо відхилення пропозиції учасника НВПП «МЕДПРОМСЕРВІС»
В Протоколі зазначено, що:
«1. Відповідно до ч.1 ст.29 Закону електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону автоматично проведена оцінка тендерних пропозицій учасників, за результатами якої найбільш економічно вигідною є тендерна пропозиція НВПП «МЕДПРОМСЕРВІС» з ціною 93600 грн.00коп.
Згідно ч.1, 10 ст.29 Закону після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерній документації, тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Розглядом тендерної пропозиції учасника НВПП «МЕДПРОМСЕРВІС» виявлені невідповідності, які полягають в наступному: учасником НВПП «МЕДПРОМСЕРВІС» подана пропозиція, в якій він пропонує зокрема власну продукцію НВПП «МЕДПРОМСЕРВІС», а саме: «Опромінювач ультрафіолетовий екрановий бактерицидний із жалюзі ( на площу приміщення до 15м2) – Опромінювач бактерицидний ОРБ-5.
Додатком №2 до Тендерної документації замовника «Медико-технічні вимоги до предмету закупівлі…» вимагається надання учасником підтверджень певних вимог, а саме:
- п.3 Безпечність для людини та ефективні рівні знезараження –вимагається документальне підтвердження параметрів ефективності та безпечності, незалежною лабараторією, яка атестована на проведення даного виду досліджень. Зазначені підтвердження незалежною лабараторією учасником НВПП «МЕДПРОМСЕРВІС» не надані. Надані лище документальні підтвердження лабараторією виробника продукції, а отже не може вважатися незалежною та не упередженою.
-п.9, Сфера застосування – вимагається підтвердження застосування в присутності людей висновком санітарно-епідеміологічної укспертизи або аналогічного за змістом документу Державної експертизи щодо підтвердження параметрів безпеки використання в присутності людей.
Зазначені підтвердження учасником НВПП «МЕДПРОМСЕРВІС» - не надані. Наданий висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи №602-123-20-1/20597 від 08.05.2018р. Сферою застосування визначає: «знезараження повітря приміщень: реалізація через спеціальну торгівельну мережу». Даний висновок не має підтвердження можливості застосування запропонованої продукції до використання в присутності людей. Це підтверджує той факт, що даною експертизою проведення дослідження застосування в присутності людей не проводилося.
2. Відхилити тендерну пропозицію НВПП «МЕДПРОМСЕРВІС» процедури відкритих торгів (з особливостями) згідно предмету закупівлі: Опромінювачі бактерецидні (Код ДК 021:2015-33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні).»
Щодо запропонованого учасником товару повідомляємо наступне:
Учасником НВПП «МЕДПРОМСЕРВІС» для участі у відкритих торгах (з особливостями) був запропонований товар згідно предмету закупівлі, а саме Опромінювач бактерицидний ОБР-5.
Опромінювач бактерицидний ОРБ-5, який вказаний у протоколі уповноваженої особи, не є товаром НВПП «МЕДПРОМСЕРВІС».
Щодо вимоги документального підтвердження параметрів ефективності незалежною лабораторією, яка атестована на проведення даного виду досліджень повідомляємо наступне:
Лабораторія НВПП «МЕДПРОМСЕРВІС» є технічно компетентною та стан її системи вимірювань відповідає вимогам ДСТУ ISO 0012:2005 Системи керування вимірювання, що підтверджується Свідоцтвом про відповідність стану системи випромінювань №027-22 від 28.02.2022року, виданий Державним підприємством «Полтавський регіональний науково-технічний центр Стандартизації, метрології та сертифікаці» та є відповідальна та вимоглива до продукції власного виробництва. Тому протоколи вимірювання параметрів ефективності запропонованих медичних виробів недоречно вважати упередженими,
Тому вимогу щодо документального підтвердження параметрів ефективності незалежною лабараторією є дискримінайційною, тому як медичні вироби запропоновані учасником є задекларовані та не потребують додаткових підтверджень незалежних лабораторій щодо параметрів ефективності.
Щодо вимоги : «Сфера застосування» - вимагається підтвердження застосування в присутностi людей висновком санiтарно-епiдемiолоriчної експертизи або аналоriчноrо за змістом документу Державноїi експертизи щодо пітвердження параметрiв безпеки використання в присутностi людей щодо запропонованих медичних виробів повідомляємо наступне:
У складі тендерної пропозиції НВПП «МЕДПРОМСЕРВІС» надано Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи №602-123-20-1/20597 від 08.05.2018р.
У даному висновку вказано, що запропоновані медичні вироби, а саме Опромінювач бактерицидний виготовлений у відповідності із ТУ У 33.1-32256828-001:2005 «Опромінювачі бактерицидні. Технічні умови» зі зміною №3.
В ТУ У 33.1-32256828-001:2005 «Опромінювачі бактерицидні. Технічні умови» зі зміною №3, вказано:
«Ці технічні умови (далі за текстом ТУ) розповсюджуються на опромінювачі бактерицидні (далі за текстом – «опромінювачі», які призначені для знешкодження бактерій, вірусів та інших найпростіших організмів. Опромінювачі відкритого типу використовують для дезінфекції повітря та поверхонь в медичній, фармацевтичній та харчовій сферах у відсутності людини. Опромінювачі-рециркулятори та опромінювачі з екраном використовують для дезінфекції повітря в присутності людини.»
Згідно з вищевказаним Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи №602-123-20-1/20597 від 08.05.2018р. підтверджує параметри безпеки використання в присутностi людей щодо запропонованих медичних виробів. Також дана інформація підтверджується в Розділах 1 «Призначення» наданих інструкцій з експлуатації запропонованих медичних виробів.
Звертаємо увагу, що надання Технічних умов не було передбачено тендерною документацією Замовника, тому не було подано в тендерній пропозиції.
Вважаємо причини відхилення пропозиції НВПП «МЕДПРОМСЕРВІС», опубліковані в Протоколі уповноваженої особи від від 18 серпня 2023року такими, що є неправомірними та мають відверто дискримінаційний характер, так як припускаємо, що вимогам, які наявні в тендерній документації можуть відповідати лише обмежене коло учасників.
Згідно з частиною 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Вимагаємо перегляду пропозиції НВПП «МЕДПРОМСЕРВІС» та перегляду рішення щодо відхилення пропозиції учасника НВПП «МЕДПРОМСЕРВІС»
У разі негативної відповіді, готуємо оскарження до Антимонопольного комітету України.
Директор
НВПП «МЕДПРОМСЕРВІС»
Волковицький С.Б.
Пов'язані документи:
Учасник
- Свідоцтво про відповідність стану системи вимірювань.pdf 21.08.2023 16:29
- Витяг з ТУ.pdf 21.08.2023 16:29
- Вимога.pdf 21.08.2023 16:29
Дата подачі:
21.08.2023 16:29
Вирішення:
Пунктом 3 Медико-технічних вимог до опромінювача ультрафіолетового екранованого бактерицидного (на площу приміщення до 15 м2) додатку № 3 до Тендерної документації Замовника «Безпечність для людини та ефективні рівні знезараження» - зокрема вимагається документальне підтвердження параметрів ефективності, незалежною лабораторією яка атестована на проведення даного виду досліджень.
Вами, як учасником процедури закупівлі закупівлі представлена продукція НВПП «МЕДПРОМСЕРВІС», а саме опромінювач батерецидний ОБР-5. Також в тендерній документації представлено Свідоцтво про відповідність стану системи вимірювань № 027-22 від 28.02.2022 р., виданого «Полтавським регіональним науково-технічним центром стандартизації, метрології та сертифікації», яке видано на лабораторію світлотехнічних та електричних параметрів НВПП «МЕДПРОМСЕРВІС».
Тобто виробником запропонованого Вами товару є НВПП «МЕДПРОМСЕРВІС». У складі тендерної пропозиції надано протокол вимірювання опроміненості №1490/2 за підписом начальника вимірювальної лабораторії та з відтиском печатки НВПП «МЕДПРОМСЕРВІС», що підтверджує належність лабораторії світлотехнічних та електричних параметрів НВПП «МЕДПРОМСЕРВІС». Видача протоколу підприємством виробником на виріб, який ним же самим і вироблений, не те що не є незалежним, а навіть породжує конфлікт інтересів, та як наслідок, не відповідає вимогам закупівлі. Нажаль непоодинокою є практика недобросовісності учасників (виробників) при представленні своєї продукції.
Також враховуючи, вище зазначене, беручи до уваги той факт, що жоден з учасників не позбавлений можливості отримати документальне підтвердження параметрів ефективності незалежною атестованою лабораторією, вважаємо вимогу (практику) проведення вимірювань незалежною лабораторією законною та обґунтованою, такою що не порушує принципи законодавства про закупівлі та є не дискримінаційною.
2. Пунктом 9 Медико-технічних вимог до опромінювача ультрафіолетового екранованого бактерицидного (на площу приміщення до 15 м2), додатку № 3 до Тендерної документації Замовника «Сфера застосування» - зокрема вимагається підтвердження застосування в присутності людей висновком санітарно-епідеміологічної експертизи або аналогічного за змістом документу Державної експертизи щодо підтвердження параметрів безпеки використання в присутності людей.
Згідно з ст.11 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення» державній санітарно-епідеміологічній експертизі підлягають проекти нормативно-технічної, інструкційно-методичної документації, що стосується здоров’я та середовища життєдіяльності людини, документація на розроблювальні техніку, технології, устаткування, інструменти, продукція, напівфабрикати, речовини, матеріали та небезпечні фактори, використання, передача або збут яких може завдати шкоду здоров’ю людей тощо.
Ст. 1 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення» визначено. Що державна санітарно-епідеміологічна експертиза – це вид професійної діяльності органів державної санітарно-епідеміологічної служби, що полягає у комплексному вивченні об’єктів експертизи з метою виявлення можливих небезпечних факторів у цих об’єктах, встановленні відповідності об’єктів експертизи вимогам санітарного законодавства, а у разі відсутності відповідних санітарних норм – в обґрунтуванні медичних вимог щодо безпеки об’єкта для здоров’я та життя людини;
Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи – документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об’єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров’я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов’язковим для виконання власником об’єкта експертизи.
Учасником, НВПП «МЕДПРОМСЕРВІС», надано Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи № 602-123-20-1/20597 від 08.05.2018 р. на об’єкт експертизи Опромінювачі бактерицидні виготовлені у відповідності із ТУ У 33.1-32256828 «Опромінювачі бактерицидні. Технічні умови зі зміною № 3». Виробник та заявник експертизи: Науково-виробниче приватне підприємство «МЕДПРОМСЕРВІС», Україна, 36000, м. Полтава, вул. Комарова, 5, Код ЄДРПОУ 32256828. Сфера застосування та реалізації об’єкта експертизи: знезараження повітря приміщень; реалізація через торгівельну мережу. Висновок дійсний на термін дії ТУ У 33.1-32256828 «Опромінювачі бактерицидні. Технічні умови зі зміною № 3». У даному висновку знаходження людей в приміщенні під час застосування зазначених пристроїв не передбачено.
Наявність у виробника Декларації відповідності медичних виробів вимогам Технічного регламенту щодо медичних виробів (Постанова КМУ № 753 від 02.10.2013 р.) не звільняє від виконання Закону України «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення», яким передбачено проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи кожного наявного зразка продукції. Закон не тільки надає право, але і зобов’язує проводити обов’язкову експертизу кожного зразка продукції.
Бактерицидні опромінювачі - є приладами підвищеної небезпеки, так як при не досконалій конструкції може бути ураження УФ. Для нас надзвичайно важливо, щоб прилад не тільки ефективно знезаражував повітря в присутності людей, а саме головне - щоб був безпечним для пацієнтів, відвідувачів та персоналу. Саме проведення санітарно-епідеміологічної експертизи компітентним органом підтверджує безпечність опромінювачів, а вказана сфера застосування: знезараження повітря в присутності людей, свідчить що проведені всі необхідні дослідження для підтвердження безпеки. Замовником було акцентовано увагу саме на показниках безпечності випромінювання УФ в зоні постійного перебування людей. Тому, дану вимогу дискримінаційною не вважаємо, а навпаки вважаємо, що це має бути обов’язкова умова при закупівлі приладів з ризиками такого класу.
Статус вимоги:
Відхилено