• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Автодрабини пожежні з комбінованими рухами з висотою підйому від 32 до 35 метрів та від 42 до 45 метрів (ДК 021:2015: 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби)

Закупівля проводиться на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (із змінами). Через відміну процедури закупівлі за результатами проведення закупівлі UA-2023-07-05-014624-a та необхідності здійснення нової закупівлі з урахуванням Довідки про зміни до Кошторису ГУ ДСНС на 2023 рік за КПКВ 1006280 від 01.05.2023 року №6132 та Довідки про зміни до Кошторису ГУ ДСНС на 2023 рік за КПКВ 1006280 від 09.05.2023 року №6154. Згідно абзацу 3 пункту 15 Особливостей затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 передбачено, що якщо у замовника виникла додаткова потреба (яку замовник не міг передбачити на момент здійснення закупівлі за тотожним предметом закупівлі) у здійсненні закупівлі за предметом закупівлі, закупівля за яким ним вже була здійснена у поточному році, очікувана вартість такого предмета закупівлі не додається до очікуваної вартості тотожного предмета закупівлі (тотожних предметів закупівель), закупівля яких була здійснена; замовник обирає вид закупівлі такого предмета закупівлі з урахуванням вартісних меж, визначених цими особливостями. Відповідно до роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 03 вересня 2020 року №3304-04/54160-06 “Щодо планування закупівель” Законом встановлено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану у разі: 1) виникнення нової чи додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити; 6) відміни закупівлі або визнання її такою, що не відбулась/неукладення договору про закупівлю за результатами проведення закупівлі та необхідності здійснення нової закупівлі; 8) інших подібних випадках, замовник може вносити відповідні зміни до річного плану закупівель, шляхом створення нових та/або редагування/видалення існуючих рядків річного плану з інформацією про закупівлі. Водночас, ураховуючи поняття “предмет закупівлі”, такий предмет закупівлі (у новоствореному чи відредагованому рядку річного плану) у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору і новим предметом закупівель.

Торги не відбулися

92 743 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 927 430.00 UAH
Період оскарження: 09.08.2023 18:40 - 16.08.2023 00:00
Вимога
Вирішена

Вимоги тендерної документації

Номер: 2eed6b458c524d69ac34eaeb9421e2b3
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-09-012305-a.c2
Назва: Вимоги тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовник. Просимо розглянути нашу вимогу: 1. Згідно з пунктом 3 розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації, Замовником встановлена вимога: «Учасник повинен мати документально підтверджений досвід виконання аналогічних договорів вартістю не менше 90% очікуваної вартості процедури закупівлі». Оскільки очікувана вартість предмета закупівлі, складає 92 743 000,00 грн, то вартість виконаних договорів повинна складати більше 83 468 700,00 грн, що практично неможливо виконати новоствореним підприємством у період військового стану. Вказану вимогу вважаємо дискримінаційною з причин відсутності підстав вважати що вартість виконаних договорів якимось чином характеризує досвід учасника. Просимо виключити дискримінаційну вимогу тендерної документації з позначенням суми вартості аналогічних виконаних договорів. 2. Згідно з пунктом 4 розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації, Замовником встановлена вимога щодо наявності фінансової спроможності, згідно якої обсяг річного доходу (виручки) Учасника за 2022 рік повинен складати не менше очікуваної вартості закупівлі замовника. Оскільки очікувана вартість предмета закупівлі, складає 92 743 000,00 грн, то обсяг річного доходу (виручки) учасника за один цей період має бути не менше 92 743 000,00 грн, тобто – 100%, який є дуже значним. Дискримінаційною вважаємо вимогу щодо того, що фінансова звітність учасника має підтвердити обсяг річного доходу (виручки) саме в розмірі не менше очікуваної вартості закупівлі замовника. При цьому відсутні об'єктивні підстави вважати, що договір закупівлі не може бути виконаний переможцем закупівлі, якщо його дохід складає менше ніж 100% від очікуваної вартості даної закупівлі. Наприклад, наша компанія є новоствореним підприємством та не має достатнього доходу за визначений Замовником період. Для підтвердження платоспроможності та фінансової стабільності для виконання умов договору учасник може надити відповідні гарантійні листи про зобов'язання поставити товар в необхідній кількості та якості. Крім того може надати гарантійні листи від виробників товару, що зазначений товар буде відвантажений та гарантувати виконання умов в частині отриманні грошових коштів за товар на умовах визначеними проектом договору до даної закупівлі. Обсяг річного доходу (виручки) у зазначену у тендерній документації розмірі жодним чином не вказують на фінансову спроможність учасників торгів, так як свідчать лише про господарську діяльність учасників торгів за попередній рік та жодним чином не свідчать про наявність коштів на рахунках учасників, а також не гарантують виконання умов договору за результатами закупівлі. Зазначена вимога порушує вимоги Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси учасників, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону. У зв?язку з вищевикладеним просимо виключити дискримінаційну вимогу тендерної документації та викласти дану вимогу в наступній редакції "для підтвердження платоспроможності та фінансової стабільності учасника закупівлі, останні повинні надати оригінал або копію фінансового балансу за останній звітний період; оригінал або копія звіту про фінансові результати за останній звітний період; оригінал або копія звіту про рух грошових коштів за останній звітний період".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Науково-виробнича компанія Патрон Демайнінг». Стосовно Вимоги 1 про документально підтверджений досвід виконання аналогічних договорів вартістю не менше 90% очікуваної вартості процедури закупівлі, замовником прийнято рішення внести зміни до тендерної документації у відповідності з вимогами чинного законодавства. Стосовно Вимоги 2 про наявність фінансової спроможності, згідно якої обсяг річного доходу (виручки) Учасника за 2022 рік повинен складати не менше очікуваної вартості закупівлі замовника. Замовник інформує вас, що у скарзі UA-2023-07-05-014624-a.c3 з аналогічною вимогою ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Науково-виробнича компанія Патрон Демайнінг» до Головного управління ДСНС України у Вінницькій області щодо закупівлі товару за предметом закупівлі: Автодрабини пожежні з комбінованими рухами з висотою підйому від 32-35м та від 42-45м (ДК 021:2015: 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби), ID: UA-2023-07-05-014624-a, Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 31 липня 2023 року №11687-р/пк-пз було доведено, що вимога замовника про підтвердження учасником обсягу річного доходу (виручки) за 2022 рік сумою не менше очікуваної вартості закупівлі замовника є правомірною. В цій частині замовник вирішив відхилити вимогу потенційного учасника.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

time

Номер: 68cb2638b3244820bb2ecd4293c6f6bf
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-09-012305-a.c1
Назва: 1758234536
Вимога:
How many times this your tender defaulted? 2 or 3? Are you able to understand that no one real factory is able and so much motivated to analyze tens pages of specifications, issue a pile of documents and bank guarantee. And all this headache for 2 trucks? Come-on... Big manufacturers are not interested. Small locals - yes. But they will build you fire trucks... You are not alone in this trouble: over 50 such tenders are failed. Reasonable buyers are reissuing with 2-3 weeks time. But you seems stepping on the same rack...
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник: SENSO DYNAMICS LLC. У зв'язку з військовою агресією російської федерації проти України, на підставі пропозиції Ради національної безпеки і оборони України, відповідно до пункту 20 частини першої статті 106 Конституції України, Закону України “Про правовий режим воєнного стану” Указом Президента України №64/2022 в Україні введено правовий режим воєнного стану з 24 лютого 2022 року. Замовником відповідно до вимог пункту 24 та пункту 34 “Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі — Особливості) встановлено часовий проміжок для підготовки та подання тендерних пропозицій учасниками даної закупівлі загальною тривалістю 8 (вісім) днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій з дня оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель. Зазначена закупівля оголошується замовником за одними й тими ж технічними вимогами уже втретє, тому у потенційних учасників загалом вже було 52 (п’ятдесят два) дні на отримання роз’яснень щодо закупівлі, скарги на умови тендерної документації, аналіз специфікації (технічних вимог) замовника на 24 сторінках, підготовку необхідних документів та отримання банківської гарантії, тощо. Замовником на виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель усунуто дискримінаційні вимоги у тендерній документації до попередньої закупівлі. Враховуючи короткий термін, після внесення замовником змін до тендерної документації у попередній закупівлі, є велика ймовірність того, що потенційні учасники не своєчасно зреагувати на попередню закупівлю, та не встигли подати свої пропозиції з урахуванням внесених змін, через що попередня закупівля не відбулася. Однак, враховуючи подальшу потребу гарнізону в закупівлі спеціальної пожежної техніки для виконання завдань за призначенням в будівлях підвищеної поверховості, замовником прийнято рішення повторно оголосити закупівлю вказаного товару за раніше затвердженими технічними якісними вимогами до предмету закупівлі, з урахуванням раніше внесених змін, згідно з нормами чинного законодавства України з питань публічних закупівель, та встановити строк для подання тендерних пропозицій потенційними учасниками не менше 7 (сім) днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій (п.34 Особливостей) з дня оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель. Разом з цим, вимогами пункту 25 Особливостей передбачено, що положення частини третьої статті 10 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015р. №922-VIII (далі - Закон) до відкритих торгів, оголошених замовником згідно з цими Особливостями, не застосовуються, тобто у замовника немає обов’язку додатково оприлюднювати в електронній системі закупівель оголошення англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму еквівалентну 133 тисячі євро, а також, в такому разі, немає обов’язку дотримуватись строків встановлених у частині першій статті 10 Закону (оприлюднення оголошення не пізніше 30 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій). Інформуємо, що на виконання вимог пункту 8 частини 2 статті 21 Закону замовником в оголошенні про проведення процедури закупівлі визначено мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції потенційних учасників — українська. Також частиною 9 статті 12 Закону встановлено, що під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Spending budget funds in a legal manner does not seem to the customer to be stepping on the same rake for the third time...
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 19.08.2023 00:02