• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги (путівки) з сімейного відпочинку учасників антитерористичної операції та членів їх сімей в будинках відпочинку на узбережжі Чорного моря

190 путівок (142 дорослі + 48 дитячих) тривалістю 7 календарних днів цілодобового перебування в закладі

Торги не відбулися

500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 3 000.00 UAH
Період оскарження: 06.03.2018 10:44 - 21.03.2018 23:00
Вимога
Без відповіді

Скарга в АМКУ на рішення про віхилення пропозиції

Номер: a3ada2ffaaa944c09e4356b22472eac8
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-06-000152-a.b3
Назва: Скарга в АМКУ на рішення про віхилення пропозиції
Вимога:
№ 6 від 30 березня 2018 року. До Антимонопольного комітету України Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035 Суб’єкт оскарження: ФОП Черниш Олександра Леонтіївна (код ЄДРПОУ 1591108027) Адреса: 54003, Україна, м. Миколаїв, пр.Центральний, буд.152, кв.37 електронна пошта: valchern17@gmail.com телефон: +380999012349, +380638003010, +380985683908 Замовник: Управління соціального захисту населення виконавчого комітету Фортечної районної у м. Кропивницькому ради (код ЄДРПОУ 03197635) Адреса: 25030, Україна, Кіровоградська обл., місто Кропивницький, вул. Шатило,12 електронна пошта: kirovsk-upszn@ukrpost.ua телефон: +380522371415 Інформація про закупівлю Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-03-06-000152-a Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника – 30 березня 2018р. Плата за подання скарги – 5.000 грн. Без ПДВ СКАРГА на рішення про відхилення пропозиції учасника у процедурі закупівлі 30 березня 2018 року Управління соціального захисту населення виконавчого комітету Фортечної районної у м. Кропивницькому ради (Далі — Замовник) оприлюднив Оголошення про заплановану закупівлю Послуги (путівки) з сімейного відпочинку учасників антитерористичної операції та членів їх сімей в будинках відпочинку на узбережжі Чорного моря. Код ДК 021-2015 (CPV): 55240000-4 - Послуги центрів і будинків відпочинку (індифікатор закупівлі UA-2018-03-06-000152-a) (надалі – Процедура закупівлі). Ознайомившись з тендерною документацією, опублікованою на сайті Публічних закупівель (https://prozorro.gov.ua), ФОП Черниш О.Л. (надалі – Скаржник) прийняла рішення про прийняття участі у процедурі закупівлі. 17 березня 2018 року Скаржник надіслав Замовнику свою пропозицію щодо процедури закупівлі. Відповідно до ст. 25 Закону України " Про публічні закупівлі" пропозиція була подана в електронному вигляді через електронну систему закупівель. При розкритті тендерних пропозицій 27 березня 2018 року виявилось, що запропонована Скаржником остаточна пропозиція (ціна на надання послуги) є найменшою. Проте в ході розгляду та оцінки тендерної пропозиції Замовником було відхилено пропозицію Скаржника на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» - тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Однак, Скаржник ознайомившись з Повідомленням про відхилення пропозиції від 30.03.2018 року, Протокол № 24. Згідно з пунктом 3 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» - У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Тому Скаржник вважає, що рішення комітету про відхилення пропозиції від 30.03.2018р. Протоколу № 24 є недостатньо аргументованим, а саме: - до п.1 Протоколу «Довідка учасника у довільній формі щодо харчоблоку (кухня, їдальня, приміщення для зберігання продуктів) відповідно до Розділу 1 «Документи на підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку 1 Тендерної документації, не містить інформацію щодо наявності кухні» є необґрунтованим, оскільки в поданої Скаржником документації є достатньо інформації щодо наявності харчоблоку (а саме кухні), яка розташована в цеху для приготування їжі, що фактично і є кухня. - до п.2 цього ж Протоколу зазначено таке: «Технічне завдання надане учасником не відповідає змісту Тендерної документації». А саме до якого пункту технічного завдання немає відповідності не зазначено. Виходячи з вищевказаного, Скаржник вважає, що дане відхилення пропозиції є необґрунтованим і неправомірним. Замовник не повністю та недосконало ознайомився з наданою йому документацією і тому виніс неаргументоване та безпідставне рішення щодо Скаржника, яке повністю відповідає вказаним критеріям, які були зазначені Замовником: Тому звертаємося до уповноваженого органу та просимо зобов’язати Замовника переглянути та прийняти законне рішення щодо тендерної пропозиції Скаржника на підставі того, що наданні Скаржником документи повністю відповідають вимогам процедурі закупівлі. Згідно зі ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Вказаних принципів при оцінці пропозиції Замовник не дотримувався, оскільки не є чіткого аргументу щодо відхилення пропозиції Скаржника та відповідно до Розділу 1 «Документи на підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям» в якому було зазначено надати довідку в довільній формі в якій зазначались всі вимоги щодо умов процедурі закупівлі. На підставі викладеного, керуючись ст. 3, ч. 2 ст. 16, ст. 18 Закону України "Про публічні закупівлі", ПРОСИМО: 1. Встановити наявність порушення процедури закупівлі Замовником. 2. Скасувати рішення Замовника про відхилення конкурсної пропозиції Скаржника. 3. Призупинити процедуру закупівлі на строк до винесення рішення за скаргою. 4. Розглянути конкурсну пропозицію Скаржника ФОП Черниш О.Л.
Вимога
Без відповіді

Скарга на відхилення пропозиції

Номер: 6a322bd5d0e74346a68bb7ba23a641aa
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-06-000152-a.b2
Назва: Скарга на відхилення пропозиції
Вимога:
№ 5 від 30 березня 2018 року. Суб’єкт оскарження: ФОП Черниш Олександра Леонтіївна (код ЄДРПОУ 1591108027) Адреса: 54003, Україна, м. Миколаїв, пр.Центральний, буд.152, кв.37 електронна пошта: valchern17@gmail.com телефон: +380999012349, +380638003010, +380985683908 Замовник: Управління соціального захисту населення виконавчого комітету Фортечної районної у м. Кропивницькому ради (код ЄДРПОУ 03197635) Адреса: 25030, Україна, Кіровоградська обл., місто Кропивницький, вул. Шатило,12 електронна пошта: kirovsk-upszn@ukrpost.ua телефон: +380522371415 Інформація про закупівлю Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-03-06-000152-a Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника – 30 березня 2018р. СКАРГА на рішення про відхилення пропозиції учасника у процедурі закупівлі 30 березня 2018 року Управління соціального захисту населення виконавчого комітету Фортечної районної у м. Кропивницькому ради (Далі — Замовник) оприлюднив Оголошення про заплановану закупівлю Послуги (путівки) з сімейного відпочинку учасників антитерористичної операції та членів їх сімей в будинках відпочинку на узбережжі Чорного моря. Код ДК 021-2015 (CPV): 55240000-4 - Послуги центрів і будинків відпочинку (індифікатор закупівлі UA-2018-03-06-000152-a) (надалі – Процедура закупівлі). Ознайомившись з тендерною документацією, опублікованою на сайті Публічних закупівель (https://prozorro.gov.ua), ФОП Черниш О.Л. (надалі – Скаржник) прийняла рішення про прийняття участі у процедурі закупівлі. 17 березня 2018 року Скаржник надіслав Замовнику свою пропозицію щодо процедури закупівлі. Відповідно до ст. 25 Закону України " Про публічні закупівлі" пропозиція була подана в електронному вигляді через електронну систему закупівель. При розкритті тендерних пропозицій 27 березня 2018 року виявилось, що запропонована Скаржником остаточна пропозиція (ціна на надання послуги) є найменшою. Проте в ході розгляду та оцінки тендерної пропозиції Замовником було відхилено пропозицію Скаржника на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» - тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Однак, Скаржник ознайомившись з Повідомленням про відхилення пропозиції від 30.03.2018 року, Протокол № 24. Згідно з пунктом 3 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» - У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Тому Скаржник вважає, що рішення комітету про відхилення пропозиції від 30.03.2018р. Протоколу № 24 є недостатньо аргументованим, а саме: - до п.1 Протоколу «Довідка учасника у довільній формі щодо харчоблоку (кухня, їдальня, приміщення для зберігання продуктів) відповідно до Розділу 1 «Документи на підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку 1 Тендерної документації, не містить інформацію щодо наявності кухні» є необґрунтованим, оскільки в поданої Скаржником документації є достатньо інформації щодо наявності харчоблоку (а саме кухні), яка розташована в цеху для приготування їжі, що фактично і є кухня. - до п.2 цього ж Протоколу зазначено таке: «Технічне завдання надане учасником не відповідає змісту Тендерної документації». А саме до якого пункту технічного завдання немає відповідності не зазначено. Виходячи з вищевказаного, Скаржник вважає, що дане відхилення пропозиції є необґрунтованим і неправомірним. Замовник не повністю та недосконало ознайомився з наданою йому документацією і тому виніс неаргументоване та безпідставне рішення щодо Скаржника, яке повністю відповідає вказаним критеріям, які були зазначені Замовником. Тому звертаємося до Вас та просимо переглянути та прийняти законне рішення щодо тендерної пропозиції Скаржника на підставі того, що наданні Скаржником документи повністю відповідають вимогам процедурі закупівлі. Згідно зі ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Вказаних принципів при оцінці пропозиції Замовник не дотримувався, оскільки не є чіткого аргументу щодо відхилення пропозиції Скаржника та відповідно до Розділу 1 «Документи на підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям» в якому було зазначено надати довідку в довільній формі в якій зазначались всі вимоги щодо умов процедурі закупівлі. На підставі викладеного, керуючись ст. 3, ч. 2 ст. 16, ст. 18 Закону України "Про публічні закупівлі", ПРОСИМО: 1. Встановити наявність порушення процедури закупівлі Замовником. 2. Скасувати рішення Замовника про відхилення конкурсної пропозиції Скаржника. 3. Розглянути конкурсну пропозицію Скаржника ФОП Черниш О.Л
Пов'язані документи: Учасник
Вимога
Відкликано скаржником

Скарга на рішення про відхилення пропозиції учасника

Номер: da0f318911d04473b1a4e42bb3f25d46
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-06-000152-a.c1
Назва: Скарга на рішення про відхилення пропозиції учасника
Вимога:
Скарга на рішення замовника
Опис причини скасування: Зміна переліку документів
Дата скасування: 09.04.2018 21:23