-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Аудит фінансової звітності ДП «НАЕК «Енергоатом» за 2023-2024 роки
Завершена
25 820 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 258 200.00 UAH
мін. крок: 1% або 258 200.00 UAH
Період оскарження:
09.08.2023 16:04 - 19.08.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога щодо предмету закупівлі та щодо усунення дискримінаційних кваліфікаційних критеріїв
Номер:
6c7aac8e54ed4bf9b76e2ee0985701dc
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-09-010461-a.c1
Назва:
Вимога щодо предмету закупівлі та щодо усунення дискримінаційних кваліфікаційних критеріїв
Вимога:
Шановний Замовнику,
Просимо розглянути Вимогу, текст якої наведено у файлі, що додається.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога на предмет закупівлі та кваліфікаційні вимоги.pdf 18.08.2023 13:45
Дата подачі:
18.08.2023 13:45
Вирішення:
Щодо пункту 1 вимоги.
Замовник не погоджується з вимогою ТОВ «ГРАНТ ТОРНТОН» щодо вилучення із предмета закупівлі послуги зі складання звіту щодо формування та сплати статутного капіталу товариства станом на дату державної реєстрації товариства.
Замовник не погоджується також з твердженням ТОВ «ГРАНТ ТОРНТОН» щодо створення конфлікту інтересів, суперечності здоровому глузду та неможливості одночасного надання послуг з обов’язкового аудиту фінансової звітності та послуг зі складання звіту щодо формування та сплати статутного капіталу товариства, оскільки Законом України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність» (далі – Закон про аудит) пунктом 4 статті 6 встановлене обмеження на одночасне надання суб’єктами аудиторської діяльності підприємствам, що становлять суспільний інтерес, послуг з обов’язкового аудиту фінансової звітності та надання такими суб’єктами аудиторської діяльності та/або пов’язаними з ними особами таких неаудиторських послуг:
1) складання податкової звітності, розрахунку податків, інших обов’язкових зборів та платежів, представництва юридичних осіб у спорах із зазначених питань;
1-1) надання консультаційних послуг з питань оподаткування, а також, у разі, коли допомога суб’єкта аудиторської діяльності не вимагається законодавством, послуг з визначення державних дотацій та податкових пільг;
2) послуги, що передбачають участь у процесі прийняття управлінських рішень або виконання будь-яких функцій з управління підприємством, що становить суспільний інтерес, якому надаються послуги з обов’язкового аудиту;
3) ведення бухгалтерського обліку і складання фінансової звітності;
4) розробка та впровадження процедур внутрішнього контролю або процедур з управління ризиками, що пов’язані з формуванням фінансової інформації, а також розробка та впровадження інформаційних систем, пов’язаних з фінансовою інформацією;
5) надання правової допомоги у формі: послуг юрисконсульта із забезпечення ведення господарської діяльності; ведення переговорів від імені юридичних осіб; представництва інтересів у суді;
6) кадрове забезпечення юридичних осіб у сфері бухгалтерського обліку, оподаткування та фінансів, у тому числі послуги з надання персоналу, що приймає управлінські рішення та відповідає за складання фінансової звітності;
7) послуги з оцінки, у тому числі виконані у зв’язку з наданням актуарних послуг чи послуг супроводу судового процесу;
8) послуги, пов’язані із залученням фінансування, розподілом прибутку, розробкою інвестиційної стратегії, окрім послуг з надання впевненості щодо фінансової інформації, зокрема проведення процедур, необхідних для підготовки, обговорення та випуску листів-підтверджень у зв’язку з емісією цінних паперів юридичних осіб;
9) послуги, пов’язані з функцією внутрішнього аудиту підприємства, що становить суспільний інтерес, якому надаються послуги з обов’язкового аудиту фінансової звітності;
10) послуги, пов’язані з просуванням акцій юридичної особи, якій надаються послуги з обов’язково аудиту, торгівля чи підписка на акції такої юридичної особи.
Таким чином, послуга зі складання звіту щодо формування та сплати статутного капіталу товариства не підпадає під жодну з перелічених неаудиторських послуг у п. 4 статті 6 Закону про аудит, а більш обґрунтованої аргументації із зазначенням конкретних норм, що порушуються, ТОВ «ГРАНТ ТОРНТОН» не надано. Крім того, діяльність аудиторів провадиться відповідно до міжнародних стандартів аудиту, а міжнародні стандарти фінансової звітності (МСФЗ/IFRS), на, начебто, порушення яких посилається ТОВ «ГРАНТ ТОРНТОН», унормовують питання бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності і жодним чином не регулюють питання надання аудиторських послуг.
Крім того, при підготовці до оголошення даної закупівлі ТОВ «ГРАНТ ТОРНТОН» у відповідь на запит ДП «НАЕК «Енергоатом» щодо надання цінових пропозицій в своєму листі від 27.07.2023 № 419-В-07 з ціновими пропозиціями висловило свою зацікавленість у наданні послуг, які були запитані в листі ДП «НАЕК «Енергоатом», та надало свої цінові пропозиції як щодо обов’язкового аудиту фінансової звітності, так і відносно послуги зі складання звіту щодо формування та сплати статутного капіталу. При цьому в листі ТОВ «ГРАНТ ТОРНТОН» жодних застережень та сумнівів щодо правомірності одночасного надання таких послуг не виказало.
Щодо пункту 2 вимоги ТОВ «ГРАНТ ТОРНТОН» відносно вилучення з кваліфікаційних критеріїв необхідність надання договору на щонайменше одне завдання зі складання звіту щодо формування та сплати статутного капіталу товариства станом на дату державної реєстрації товариства зазначаємо, що статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено право Замовника установити один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
22.08.2023 14:00