-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Комплексне надання послуг з охорони об`єкту Замовника - фізична цілодобова охорона
Торги не відбулися
171 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 859.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 859.00 UAH
Період оскарження:
23.03.2018 16:19 - 05.04.2018 00:00
Скарга
Розгляд припинено
Про зміну вартості закупівлі або відміну відкритих торгів
Номер:
35ca5d92a0a9476aa82c1e61a35c431a
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-23-002587-b.a1
Назва:
Про зміну вартості закупівлі або відміну відкритих торгів
Скарга:
Тендерному комітету Замовника.
Ознайомившись з тендерною документацією на закупівлю послуг, вважаємо її такою, що потребує внесення відповідних змін, або відміни відкритих торгів взагалі.
Вважаємо, що вказані нами зауваження та вимоги повинні бути враховані при визначенні необхідного обсягу коштів, запланованих на забезпечення охорони в 2018 році, в очікувану вартість закупівлі повинні бути внесені зміни в сторону її збільшення.
А в разі неможливості такого перегляду – відмінити процедуру закупівлі та оприлюднити прийняте рішення в електронній системі закупівель.
Наші зауваження та вимоги ґрунтуються на наступному.
В пункті 1 Переліку критеріїв та методики оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію Розділу V. Оцінка тендерної пропозиції зазначено, що критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна за умови дотримання всіх інших вимог тендерної документації.
Щодо врахування в ціну, запропоновану учасником, всіх витрат, пов’язаних із сплатою податків (в тому числі ПДВ), обов’язкових платежів, страхування, витрат пов’язаних з отриманням необхідних дозволів та ліцензій, зрозуміло.
Хочемо звернути увагу Замовника на абзаци 4, 5 та 6 даного пункту, а саме.
Так, Замовником зазначено, що ціна предмету закупівлі, за яку Учасник згоден виконати замовлення, розраховується, виходячи з мінімальної заробітної плати станом на 01.01.2018 року, з урахуванням роботи в нічний час, у святкові та інші неробочі дні, відпусток, лікарняних та інших невиходів на роботу з поважних причин, а також податків, зборів та обов’язкових платежів, які необхідно буде сплатити суб’єкту господарської діяльності відповідно до чинного законодавства України.
Дотримання чинного законодавства з порядку оплати, її розміру, режиму роботи, тривалості робочого часу і відпочинку, прийому на роботу, умов та охорони праці підтверджується наданням Учасником сканованих оригіналів трудових договорів персоналу охорони суб’єкта господарської діяльності, який буде безпосередньо задіяний в охороні об’єкту замовника, або колективного договору, правил внутрішнього розпорядку та положення про оплату праці.
Після оцінки пропозицій Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку Учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
В додатку 1- вказані технічні вимоги до охорони приміщень, а саме, що об’єкт повинен охоронятися 1 (одним) цілодобовим постом, сім днів на тиждень, згідно дислокації, що учасник повинен забезпечити контроль і дотримання робочого режиму на об’єкті.
Учасник повинен підтвердити наявність у штаті посад охоронників, що мають відповідну кваліфікацію та досвід, охоронники здійснюють охорону об’єкту методом патрулювання, у нічний час за графіком, повинні бути у форменому одязі, встановленого зразка, забезпечуватися спецзасобами тощо.
В додатку 5 Технічне завдання:Перелік об’єктів та розрахунок вартості послуг, вказана кількість годин охорони 5880, що знову ж таки відповідає тому, що охорона повинна здійснюватися цілодобово, а саме 24 години на добу, а також вказана умова про оснащення охоронників спецзасобами та форменим одягом, який має відповідати кліматичним умовам періоду несення служби на посту охорони, тобто весна-літо-осінь-зима.
Очікувана вартість закупівлі становить 171600 грн., розмір мінімального кроку пониження 859 грн., тобто Замовник сподівається, що вартість закупівлі може буде меншою від запропонованої.
За таких умов, беручи за основу запропоновану Замовником вартість закупівлі, всі без винятку учасники, як добросовісні й законопослушні, так і не зовсім, змушені будуть розраховувати ціну своєї пропозиції з порушенням чинного законодавства.
До речі йти на такий крок вони змушені свідомо, так як з самого початку поставлені Замовником в такі умови.
Адже неможливо при здоровому глузді розрахувати ціну пропозиції, виходячи з мінімальної заробітної плати станом на 01.01.2018 року у місячному розмірі 3723 грн. чи погодинному – 22.41 грн. При цьому врахувати роботу у нічний час, святкові та інші неробочі дні, перебування охоронників у щорічних основних відпустках (чи компенсації за них), на лікарняному, а також дотримуватися необхідної чисельності персоналу охорони і т.і.
Погоджуючись з заявленою ціновою пропозицією Замовника, яка безумовно є заздалегідь фінансово необґрунтованою, учасник свідомо повинен піти не тільки на порушення вимог Закону України «Про охоронну діяльність» та Ліцензійних умов провадження такого виду діяльності, що може слугувати в подальшому позбавлення таких суб’єктів господарської діяльності відповідної ліцензії, а й на грубе порушення чинного трудового законодавства з оплати праці, захисту інших трудових прав своїх працівників, адже ні Закон України «Про охоронну діяльність», ні Ліцензійні умови не передбачають укладання з громадянами так званих договорів цивільно-правового характеру, щоб мінімізувати витрати на винагороду та податки, виходячи з очікуваної вартості закупівлі.
Пересвідчитись в тому, що запропонована Замовником вартість закупівлі є необґрунтованою, тобто заниженою, а отже не реальною для виконання договору у законний спосіб можна, навіть не маючи відповідної освіти та кваліфікації, зробити наступні прості розрахунки.
Так, середня кількість годин охорони на місяць на період з травня по грудень 2018 року при цілодобовій охороні складає 735 годин (5880 годин ділимо на 8 місяців).
Середньомісячна норма робочого часу на одного охоронника за 8 місяців 2018 року становить 167.38 години (159+159+176+175+160+176+176+158):8 міс.
Таким чином кількість штатних охоронників для цілодобового поста становить 4.39 осіб, яка визначається шляхом ділення середньої щомісячної кількості годин охорони (735 годин), на середньомісячну норму робочого часу (167.38 години).
Так, як оклад охоронника не може бути меншим від мінімальної заробітної плати у місячному розмірі 3723 грн., заробітна плата охоронників поста охорони без оплати нічних, святкових та інших неробочих днів, становить 16343.97 грн. (3723.00 х 4.39).
Доплата за нічні 20% - 3268.79 грн. (16343.97 грн.х20%).
Отже, місячний фонд заробітної плати, навіть без доплати за роботу у святкові та інші неробочі дні) становить 19612.76 грн. (16343.97 грн.+3268.79 грн.).
Нарахування на заробітну плату – єдиний соціальний внесок 22% - 4314.81 грн.
Всього на оплату праці охоронників на місяць потрібно 23927.57 грн. (19612.76 грн.+ 4314.81 грн.), а на весь період 191420.56 грн., що на 19820.56 грн. більше (!!!!!!), ніж запропонована Замовником вартість послуги закупівлі (171600.00 грн.).
Як бачимо, це вартість послуги лише з урахуванням вартості заробітної плати самих охоронників.
В цей розрахунок не включені інші прямі витрати (спецодяг, взуття, засоби індивідуального захисту, амортизація технічних засобів, витрати на перевірку постів, навчання, медичні огляди), а також накладні витрати (заробітна плата управлінського апарату, оренда приміщення, оплата комунальних послуг, послуг поштового та телефонного зв’язку, Інтернету, банківських послу і т.і.).
За таких обставин на підставі простих розрахунків, які можна зробити Замовнику самостійно, просимо змінити очікувану вартість закупівлі у сторону її збільшення на економічно обгрунтовану, а в разі коли це неможливо зробити у зв’язку з недостатністю видатків на здійснення такого виду закупівлі, відмінити відкриті торги на вказаних в тендерній документації умовах.
В разі незадоволення вимоги, залишаємо за собою право на оскарження будь-якого рішення тендерного комітету щодо визначення переможця торгів на будь-яку суму запропонованої ним ціни, в тому числі в судовому порядку та звернення до відповідних правоохоронних та інших органів для перевірки відповідності чинному законодавству запропонованих замовником умов проведення відкритих торгів, в тому числі щодо достатності видатків на здійснення закупівлі послуг, та подальшого дотримання переможцем умов укладеного з ним договору відповідно до запропонованої тендерної пропозиції при його виконанні.
Дякуємо.
Пов'язані документи:
Орган оскарження
- Рішення від 04.04.2018 № 3115.pdf 05.04.2018 14:25
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.04.2018 10:16
Опис причини скасування:
Помилково
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
02.04.2018 10:19
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
05.04.2018 14:25
Вимога
Відкликано скаржником
Про зміну вартості закупівлі або відміну відкритих торгів
Номер:
cf73fec4aff84fe1bfb83adf53341014
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-23-002587-b.a2
Назва:
Про зміну вартості закупівлі або відміну відкритих торгів
Вимога:
Тендерному комітету Замовника.
Ознайомившись з тендерною документацією на закупівлю послуг, вважаємо її такою, що потребує внесення відповідних змін, або відміни відкритих торгів взагалі.
Вважаємо, що вказані нами зауваження та вимоги повинні бути враховані при визначенні необхідного обсягу коштів, запланованих на забезпечення охорони в 2018 році, в очікувану вартість закупівлі повинні бути внесені зміни в сторону її збільшення.
А в разі неможливості такого перегляду – відмінити процедуру закупівлі та оприлюднити прийняте рішення в електронній системі закупівель.
Наші зауваження та вимоги ґрунтуються на наступному.
В пункті 1 Переліку критеріїв та методики оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію Розділу V. Оцінка тендерної пропозиції зазначено, що критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна за умови дотримання всіх інших вимог тендерної документації.
Щодо врахування в ціну, запропоновану учасником, всіх витрат, пов’язаних із сплатою податків (в тому числі ПДВ), обов’язкових платежів, страхування, витрат пов’язаних з отриманням необхідних дозволів та ліцензій, зрозуміло.
Хочемо звернути увагу Замовника на абзаци 4, 5 та 6 даного пункту, а саме.
Так, Замовником зазначено, що ціна предмету закупівлі, за яку Учасник згоден виконати замовлення, розраховується, виходячи з мінімальної заробітної плати станом на 01.01.2018 року, з урахуванням роботи в нічний час, у святкові та інші неробочі дні, відпусток, лікарняних та інших невиходів на роботу з поважних причин, а також податків, зборів та обов’язкових платежів, які необхідно буде сплатити суб’єкту господарської діяльності відповідно до чинного законодавства України.
Дотримання чинного законодавства з порядку оплати, її розміру, режиму роботи, тривалості робочого часу і відпочинку, прийому на роботу, умов та охорони праці підтверджується наданням Учасником сканованих оригіналів трудових договорів персоналу охорони суб’єкта господарської діяльності, який буде безпосередньо задіяний в охороні об’єкту замовника, або колективного договору, правил внутрішнього розпорядку та положення про оплату праці.
Після оцінки пропозицій Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку Учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
В додатку 1- вказані технічні вимоги до охорони приміщень, а саме, що об’єкт повинен охоронятися 1 (одним) цілодобовим постом, сім днів на тиждень, згідно дислокації, що учасник повинен забезпечити контроль і дотримання робочого режиму на об’єкті.
Учасник повинен підтвердити наявність у штаті посад охоронників, що мають відповідну кваліфікацію та досвід, охоронники здійснюють охорону об’єкту методом патрулювання, у нічний час за графіком, повинні бути у форменому одязі, встановленого зразка, забезпечуватися спецзасобами тощо.
В додатку 5 Технічне завдання:Перелік об’єктів та розрахунок вартості послуг, вказана кількість годин охорони 5880, що знову ж таки відповідає тому, що охорона повинна здійснюватися цілодобово, а саме 24 години на добу, а також вказана умова про оснащення охоронників спецзасобами та форменим одягом, який має відповідати кліматичним умовам періоду несення служби на посту охорони, тобто весна-літо-осінь-зима.
Очікувана вартість закупівлі становить 171600 грн., розмір мінімального кроку пониження 859 грн., тобто Замовник сподівається, що вартість закупівлі може буде меншою від запропонованої.
За таких умов, беручи за основу запропоновану Замовником вартість закупівлі, всі без винятку учасники, як добросовісні й законопослушні, так і не зовсім, змушені будуть розраховувати ціну своєї пропозиції з порушенням чинного законодавства.
До речі йти на такий крок вони змушені свідомо, так як з самого початку поставлені Замовником в такі умови.
Адже неможливо при здоровому глузді розрахувати ціну пропозиції, виходячи з мінімальної заробітної плати станом на 01.01.2018 року у місячному розмірі 3723 грн. чи погодинному – 22.41 грн. При цьому врахувати роботу у нічний час, святкові та інші неробочі дні, перебування охоронників у щорічних основних відпустках (чи компенсації за них), на лікарняному, а також дотримуватися необхідної чисельності персоналу охорони і т.і.
Погоджуючись з заявленою ціновою пропозицією Замовника, яка безумовно є заздалегідь фінансово необґрунтованою, учасник свідомо повинен піти не тільки на порушення вимог Закону України «Про охоронну діяльність» та Ліцензійних умов провадження такого виду діяльності, що може слугувати в подальшому позбавлення таких суб’єктів господарської діяльності відповідної ліцензії, а й на грубе порушення чинного трудового законодавства з оплати праці, захисту інших трудових прав своїх працівників, адже ні Закон України «Про охоронну діяльність», ні Ліцензійні умови не передбачають укладання з громадянами так званих договорів цивільно-правового характеру, щоб мінімізувати витрати на винагороду та податки, виходячи з очікуваної вартості закупівлі.
Пересвідчитись в тому, що запропонована Замовником вартість закупівлі є необґрунтованою, тобто заниженою, а отже не реальною для виконання договору у законний спосіб можна, навіть не маючи відповідної освіти та кваліфікації, зробити наступні прості розрахунки.
Так, середня кількість годин охорони на місяць на період з травня по грудень 2018 року при цілодобовій охороні складає 735 годин (5880 годин ділимо на 8 місяців).
Середньомісячна норма робочого часу на одного охоронника за 8 місяців 2018 року становить 167.38 години (159+159+176+175+160+176+176+158):8 міс.
Таким чином кількість штатних охоронників для цілодобового поста становить 4.39 осіб, яка визначається шляхом ділення середньої щомісячної кількості годин охорони (735 годин), на середньомісячну норму робочого часу (167.38 години).
Так, як оклад охоронника не може бути меншим від мінімальної заробітної плати у місячному розмірі 3723 грн., заробітна плата охоронників поста охорони без оплати нічних, святкових та інших неробочих днів, становить 16343.97 грн. (3723.00 х 4.39).
Доплата за нічні 20% - 3268.79 грн. (16343.97 грн.х20%).
Отже, місячний фонд заробітної плати, навіть без доплати за роботу у святкові та інші неробочі дні) становить 19612.76 грн. (16343.97 грн.+3268.79 грн.).
Нарахування на заробітну плату – єдиний соціальний внесок 22% - 4314.81 грн.
Всього на оплату праці охоронників на місяць потрібно 23927.57 грн. (19612.76 грн.+ 4314.81 грн.), а на весь період 191420.56 грн., що на 19820.56 грн. більше (!!!!!!), ніж запропонована Замовником вартість послуги закупівлі (171600.00 грн.).
Як бачимо, це вартість послуги лише з урахуванням вартості заробітної плати самих охоронників.
В цей розрахунок не включені інші прямі витрати (спецодяг, взуття, засоби індивідуального захисту, амортизація технічних засобів, витрати на перевірку постів, навчання, медичні огляди), а також накладні витрати (заробітна плата управлінського апарату, оренда приміщення, оплата комунальних послуг, послуг поштового та телефонного зв’язку, Інтернету, банківських послу і т.і.).
За таких обставин на підставі простих розрахунків, які можна зробити Замовнику самостійно, просимо змінити очікувану вартість закупівлі у сторону її збільшення на економічно обгрунтовану, а в разі коли це неможливо зробити у зв’язку з недостатністю видатків на здійснення такого виду закупівлі, відмінити відкриті торги на вказаних в тендерній документації умовах.
В разі незадоволення вимоги, залишаємо за собою право на оскарження будь-якого рішення тендерного комітету щодо визначення переможця торгів на будь-яку суму запропонованої ним ціни, в тому числі в судовому порядку та звернення до відповідних правоохоронних та інших органів для перевірки відповідності чинному законодавству запропонованих замовником умов проведення відкритих торгів, в тому числі щодо достатності видатків на здійснення закупівлі послуг, та подальшого дотримання переможцем умов укладеного з ним договору відповідно до запропонованої тендерної пропозиції при його виконанні.
Дякуємо.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата опублікування:
02.04.2018 12:21
Опис причини скасування:
помилково
Дата скасування:
02.04.2018 12:21