-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
робоче взуття різне
Торги не відбулися
3 686 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.4% або 50 000.00 UAH
мін. крок: 1.4% або 50 000.00 UAH
Період оскарження:
26.12.2017 13:19 - 07.01.2018 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на порушення Замовником вимог Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер:
96b3572fc89547cbbd68624609d31f5a
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-12-26-001232-b.c4
Назва:
Скарга на порушення Замовником вимог Закону України "Про публічні закупівлі"
Скарга:
Замовник- Державне підприємство"Східний гірничо-збагачувальний комбінат" . Відкриті торги, щодо закупівлі товарів, а саме : "18810000-0 Взуття різне, крім спортивного та захисного" номер оголошення UA-2017-12-26-001232-b. Надається : Скарга, платіжне доручення на суму 5000,00 грн, Протокол розгляду, тендерна документація, тендерна пропозиція ТОВ "Валтекс".
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА 02.03.18.pdf 02.03.2018 10:34
- Платіжне доручення.pdf 02.03.2018 10:34
- про намір укласти договір.pdf 02.03.2018 10:34
- ТД взуття СГЗК.doc 02.03.2018 10:34
- 20180110_Guarantee_73700.pdf 02.03.2018 10:34
- документи на підтвердження якості продукцї.pdf 02.03.2018 10:34
- рішення від 05.03.2018 № 2000.pdf 06.03.2018 13:40
- Інформація про резолютивну частину рішення від 22.03.2018 № 2599.pdf 23.03.2018 21:05
- Рішення від 22.03.2018 № 2599.pdf 27.03.2018 22:29
- Відповідь на скаргу 19.03.2018 13:14
- Скасувати рішення 28.03.2018 09:39
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.03.2018 10:34
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
27.03.2018 22:30
Дата виконання рішення Замовником:
28.03.2018 09:40
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання вимог рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України скасувати рішення тендерного комітету від 22.02.2018р. № 30/3 Е про намір укласти договір з Товариством з обмеженою відповідальністю «ВАЛТЕКС».
Скарга
Залишено без розгляду
Скарга на порушення Замовником вимог Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер:
bd90b4fd1e7b4336ad7cefaf84c9abea
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-12-26-001232-b.a5
Назва:
Скарга на порушення Замовником вимог Закону України "Про публічні закупівлі"
Скарга:
Замовник- Державне підприємство"Східний гірничо-збагачувальний комбінат" . Відкриті торги, щодо закупівлі товарів, а саме : "18810000-0 Взуття різне, крім спортивного та захисного" номер оголошення UA-2017-12-26-001232-b. Надається : Скарга, платіжне доручення на суму 5000,00 грн, Протокол розгляду, тендерна документація, тендерна пропозиція ТОВ "Валтекс".
Пов'язані документи:
Учасник
- інші документи згідно з Додатком 4.pdf 02.03.2018 10:36
- специфікація (цінова) (1).pdf 02.03.2018 10:36
- Рішення від 05.03.2018 № 1987.pdf 05.03.2018 18:40
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.03.2018 10:36
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
05.03.2018 18:40
Скарга
Виконана замовником
наявность порушень Замовником вимог Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер:
99ca46aca71e40e7b97854e6db91946e
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-12-26-001232-b.c3
Назва:
наявность порушень Замовником вимог Закону України "Про публічні закупівлі"
Скарга:
СКАРГА
щодо наявності порушень Замовником вимог Закону України «Про публічні закупівлі»
(в порядку, встановленому статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
12 січня 2018 року Державним підприємством «Східний гірничо-збагачувальний комбінат» (надалі – Замовник торгів) було проведено відкриті торги (надалі – торги, аукціон) на закупівлю товарів: 18810000-0 Взуття різне, крім спортивного та захисного) номер оголошення UA-2017-12-26-001232-b.
У торгах взяли участь три учасники: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КИЙІНВЕСТ», ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА «ТЕПЛОТЕХНІК, ЛТД» та ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВАЛТЕКС».
Згідно з протоколом розгляду тендерних пропозицій за результатами аукціону відкритих торгів № 30 «Е» від 16.01.2018 року, оприлюдненим 16.01.2018 року, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЙІНВЕСТ" визнано переможцем торгів та вирішено оприлюднити повідомлення про намір укласти договір в системі електронних закупівель (так як повідомлення про намір укласти договір, викладене в окремому документі, не оприлюднено Замовником торгів в системі електронних закупівель, то вважаємо, що протокол розгляду тендерних пропозицій за результатами аукціону відкритих торгів № 30 «Е» від 16.01.2018 року (надалі – Протокол) є одночасно й повідомленням про намір укласти договір).
Після оприлюднення Протоколу статус ТОВ «КИЙІНВЕСТ» як учасника торгів на веб-порталі Уповноваженого органу змінено на «ПЕРЕМОЖЕЦЬ».
Товариство з обмеженою відповідальністю «Валтекс», не погодившись з рішенням тендерного комітету Замовника щодо обрання переможцем торгів ТОВ «КИЙІНВЕСТ», 17 січня 2018 року звернулось до Замовника торгів з обгрунтованою вимогою скасувати дане рішення (вимога була оприлюднена в системі електронних закупівель).
22 січня 2018 року Замовником торгів було надано відповідь нашому товариству про відхилення вимоги та залишення без змін рішення тендерного комітету.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Валтекс» вважає, що під час здійснення закупівлі Замовником торгів було порушено ряд норм чинного законодавства, що вплинуло на об’єктивність визначення переможця процедури закупівлі та призвело до порушення прав нашого товариства. На обгрунтування своєї позиції зазначимо наступне:
Порядок здійснення процедур закупівлі визначається Законом України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон). Згідно з ст. 3 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно з ч. 3 ст. 11 Закону тендерний комітет або уповноважена особа (особи):
- планує закупівлі, складає та затверджує річний план закупівель;
- здійснює вибір процедури закупівлі;
- проводить процедури закупівель;
- забезпечує рівні умови для всіх учасників, об'єктивний та чесний вибір переможця;
- забезпечує складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених цим Законом;
- забезпечує оприлюднення інформації та звіту щодо публічних закупівель відповідно до Закону;
- здійснює інші дії, передбачені цим Законом.
Вважаємо, що вибір переможця було здійснено тендерним комітетом не об'єктивно.
У своїй вимозі до тендерного комітету Замовника про скасування рішення про обрання переможця ТОВ «Валтекс» вказувало на те, що у складі тендерної пропозиції ТОВ "КИЙІНВЕСТ" містяться наступні документи:
- Сертифікат експертизи типу, виданий Товариству з обмеженою відповідальністю «Валтекс» державним підприємством «Криворізький науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації», зареєстрований у Реєстрі 28.12.2016 року за № UA.TR.016.B.1534-16 (напівчеревики, черевики, напівчоботи, чоботи);
- Сертифікат експертизи типу, виданий Товариству з обмеженою відповідальністю «Валтекс» державним підприємством «Криворізький науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації», зареєстрований у Реєстрі 12.12.2016 року за № UA.TR.016.B.1528-16 (напівчеревики, черевики (в т.ч. утеплені), черевики з завищеними берцями (в т.ч. утеплені), напівчоботи (в т.ч. утеплені), чоботи (в т.ч. утеплені);
- Декларація про відповідність вимогам Технічного регламенту, видана Товариству з обмеженою відповідальністю «Валтекс» Органом з оцінки відповідності державного підприємства «Криворізький науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації», реєстраційний номер UA.016.D.2455-16 від 12.12.2016 року (терміном дії до 12.12.2017 року) (напівчеревики, черевики (в т.ч. утеплені), черевики з завищеними берцями (в т.ч. утеплені), напівчоботи (в т.ч. утеплені), чоботи (в т.ч. утеплені);
- Сертифікат експертизи типу, виданий Товариству з обмеженою відповідальністю «Валтекс» державним підприємством «Криворізький науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації», зареєстрований у Реєстрі 17.10.2016 року за № UA.TR.016.B.1500-16 (напівчеревики, черевики, напівчоботи, чоботи, черевики з завищеними берцями);
- Декларація про відповідність вимогам Технічного регламенту, видана Товариству з обмеженою відповідальністю «Валтекс» Органом з оцінки відповідності державного підприємства «Криворізький науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації», реєстраційний номер UA.016.D.2416-16 від 17.10.2016 року (терміном дії до 16.10.2017 року) (напівчеревики, черевики, напівчоботи, чоботи, черевики з завищеними берцями).
При цьому ТОВ «Валтекс» звернуло увагу тендерного комітету Замовника на те, що:
1. ТОВ «КИЙІНВЕСТ» не є офіційним представником (дилером)ТОВ «Валтекс», а тому не має права представляти продукцію, вироблену ТОВ «Валтекс», на публічних торгах без згоди виробника. ТОВ «Валтекс» не надавало ТОВ "КИЙІНВЕСТ" ані усної, ані письмової згоди на представництво продукції ТОВ «Валтекс» на публічних торгах.
2. ТОВ «КИЙІНВЕСТ» не є контрагентом (покупцем) ТОВ «Валтекс», що виключає факт законного отримання даним підприємством від ТОВ «Валтекс» оригіналів сертифікатів та декларацій. ТОВ «Валтекс» не надавало ТОВ «КИЙІНВЕСТ» ані оригіналів, ані копій серфікатів та декларацій.
3. Дії ТОВ «КИЙІНВЕСТ» грубо порушують охоронювані законом права та інтереси ТОВ «Валтекс».
Але тендерний комітет Замовника, не зважаючи на доводи вимоги ТОВ «Валтекс», посилаючись на:
- відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі»;
- проведення оцінки тендерних пропозицій автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону;
- відповідність тендерної пропозиції ТОВ «КИЙІНВЕСТ» вимогам тендерної документації (у тому числі відповідповідність ТОВ «КИЙІНВЕСТ» кваліфікаційним вимогам, встановленим тендерною документацією);
- відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КИЙІНВЕСТ», встановлених статтею 30 Закону,
визнав вимогу ТОВ «Валтекс» безпідставною та відмовив в її задоволенні.
Згідно з ч. 4 ст. 28 Закону після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Відповідно до ч. 7 ст. 28 Закону Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Вважаємо, що тендерному комітету Замовника після отримання від ТОВ «Валтекс» вимоги необхідно було б, як мінімум, звернутись до ТОВ «КИЙІНВЕСТ» за отриманням відповідних роз’яснень з метою підтвердження інформації, наданої учасником (переможцем) у складі тендерної пропозиції. Але, нажаль, тендерним комітетом Замовника цього не було зроблено.
Хочемо звернути увагу Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель на наступне:
Пунктом 10 додатку № 4 до тендерної документації «Інші документи, які вимагаються при поданні пропозиції» встановлено вимогу надання документів (сканкопій), що підтверджують якість продукції: зразки документів, які підтверджують технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, форма яких передбачена чинними нормативними документами (сертифікати заводу-виробника або паспорт заводу-виробника, або сертифікованої лабораторії, або інший документ, що підтверджує технічні та якісні характеристики предмету закупівлі).
Згідно з додатком № 4 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» визначено предмет закупівлі, а саме:
п/н Найменування Один. виміру Кількість
Продукція, яка планується до закупівлі Замовником Зазначається продукція, яка буде постачатися
1 2 3 4 5
1 Черевики робочі МБС, КЛС згідно з ДСТУ 3962-2000 пар 1000
2 Черевики робочі зі збільшенними захисними якостями згідно з ДСТУ EN ISO 20347:2015 Засоби індивідуального захисту. Взуття робоче (EN ISO 20347:2012, IDT) пар 2000
3 Тапочки жіночі текстильні пар 500
4 Черевики шкіряні клейового методу кріплення згідно з ДСТУ EN ISO 20347:2015 Засоби індивідуального захисту. Взуття робоче (EN ISO 20347:2012, IDT) пар 300
5 Черевики робочі зі збільшенними захисними якостями з закритими шнурками для зварників згідно з ДСТУ EN ISO 20347:2015 Засоби індивідуального захисту. Взуття робоче (EN ISO 20347:2012, IDT) пар 200
6 Чоботи робочі неутеплені згідно з ДСТУ3962-2000 зі збільшенними якостями пар 50
7 Чоботи робочі неутеплені, згідно з ДСТУ3962-2000 пар 500
8 Чоботи робочі утеплені, згідно з ДСТУ3962-2000 пар 400
9 Чоботи гумові шахтарські пар 1000
10 Чоботи гумові шахтарські з підноском пар 800
11 Туфлі робочі пар 300
Тобто, умовно предмет закупівлі можна розділити на 5 видів взуття:
- Чоботи робочі - 950 пар
- Чоботи гумові - 1800 пар
- Тапочки – 500 пар
- Туфлі - 300 пар
- Черевики - 3500 пар
Так, на виконання пункту 10 додатку № 4 до тендерної документації ТОВ «КИЙІНВЕСТ» на підтвердження якості продукції, яку дане підприємство зобов’язалось поставити Замовнику у випадку акцепту його пропозиції (черевиків у кількості 3500 пар), було надано у складі своєї тендерної документації сканкопії (з оригіналів) документів, які є власністю ТОВ «Валтекс», перелічених на другій сторінці скарги.
З цього слідує висновок, що Замовник торгів, уважно (як він стверджує) розглянувши пропозицію ТОВ «КИЙІНВЕСТ», розраховував отримати від даного підприємства після укладення договору 3500 пар черевиків виробництва ТОВ «Валтекс», при цьому за цінами, вказаними ТОВ «КИЙІНВЕСТ» у тендерній пропозиції (зауважимо, що ціна товару, яка вказана ТОВ «КИЙІНВЕСТ» у тендерній пропозиції є абсолютно економічно не обгрунтованою та не актуальними станом на даний час).
Таким чином, уже на даній стадії процедури закупівлі стає зрозумілим, що виконання ТОВ «КИЙІНВЕСТ» зобов’язання з поставки черевиків в кількості 3500 пар є неможливим, що матиме наслідком порушення затвердженого річного плану закупівлі.
Крім того, просимо звернути увагу на те, що проект договору про закупівлю, який є додатком до тендерної документації, містить наступні вимоги:
- п. 2.1. Постачальник повинен поставити Покупцеві новий, не бувший у використанні, Товар, якість якого відповідає умовам діючих стандартів, ТУ, тощо та підтверджується письмовим документом, який надає підприємство-виготовлювач або правомочний орган;
- п. 5.3. При поставці партії Товару Постачальник надає паспорт виробника, завірений належним чином, рахунок-фактуру, видаткову накладну, транспортні документи.
Отже, ТОВ «КИЙЇНВЕСТ» не зможе виконати й обов’язку документального підтвердження якості товару.
ТОВ «Валтекс» стверджує, що не має і на даний час не планує мати господарських відносин з ТОВ «КИЙІНВЕСТ»; договори на поставку ТОВ «Валтекс» взуття даному підприємству не укладались; документи (а тим більше оригінали) на підтвердження якості товару не надавались.
На підставі викладеного вище, вважаємо, що дії Замовника, які полягають у обранні ТОВ «КИЙІНВЕСТ» переможцем торгів, порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», інтереси держави та права ТОВ «Валтекс».
З метою недопущення порушення законодавства України з питань здійснення закупівель, недопущення порушення принципів здійснення закупівель (добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; відсутність дискримінації учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням), а також недопущення дискримінації учасників, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
Просимо:
1. Прийняти скаргу до розгляду та зупинити перебіг строку, установленого частиною 2 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Зобов’язати Державне підприємство «Східний гірничо-збагачувальний комбінат» скасувати рішення про визнання ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЙІНВЕСТ" переможцем процедури закупівлі «18810000-0 Взуття різне, крім спортивного та захисного) номер оголошення UA-2017-12-26-001232-b, та повідомлення про намір укласти договір з ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЙІНВЕСТ", оформлене протоколом розгляду тендерних пропозицій за результатами аукціону відкритих торгів № 30 «Е» від 16.01.2018 року.
Додатки:
1. Тендерна документація, затверджена протоколом № 113 «Е» від 18.12.2017 року.
2. Протокол розгляду тендерних пропозицій за результатами аукціону відкритих торгів № 30 «Е» від 16.01.2018 року.
3. Складові тендерної пропозиції ТОВ «КИЙІНВЕСТ»:
3.1. «Договір взуття»
3.2. «Згода з осн. умовами договору»
3.3. «3835-98 до 2018 р.»
3.4. «3962-2000 н»
3.5. «5394-89 н»
4. Платіжне доручення № 157 від 24 січня 2018 року на суму 5 000,00 грн.
Генеральний директор ТОВ «Валтекс» О.В.Рубленко
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга.pdf 26.01.2018 12:01
- ТД.(тендерна дкументація затверджена протоколом№113...doc 26.01.2018 12:01
- про намір укласти договір (протокол розгляду тендерної пропозиції).pdf 26.01.2018 12:01
- Договір взуття.pdf 26.01.2018 12:01
- Згода з осн умовами договору.pdf 26.01.2018 12:01
- 3835-98 до 2018.pdf 26.01.2018 12:01
- 3962-2000 Н.pdf 26.01.2018 12:01
- 5394-89 Н.pdf 26.01.2018 12:01
- платіжне дорученнч №157.pdf 26.01.2018 12:01
- рішення від 29.01.2018 № 743 + лист Замовнику.pdf 30.01.2018 19:46
- інформація про резолютивну частину рішення від 14.02.2018 № 1344.pdf 15.02.2018 11:10
- Рішення від 14.02.2018 № 1344.pdf 19.02.2018 19:27
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.01.2018 12:01
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
19.02.2018 19:28
Дата виконання рішення Замовником:
21.02.2018 14:10
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання вимог рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України скасувати рішення тендерного комітету від 16.01.2018р. № 30 Е про намір укласти договір з Товариством з обмеженою відповідальністю «КИЙІНВЕСТ».
Вимога
Є відповідь
вимога скасувати рішення тендерного комітету
Номер:
bf96a54fc3f14e09beedb210293a81f4
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-12-26-001232-b.a2
Назва:
вимога скасувати рішення тендерного комітету
Вимога:
З метою дотримання усіма сторонами процедури закупівлі вимог Закону України «Про публічні закупівлі», принципів здійснення закупівель, серед яких добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням, а також з метою запобігання можливим негативним наслідкам, Товариство з обмеженою відповідальністю «Валтекс» вважає за необхідне надати власні пояснення щодо обставин процедури закупівлі «18810000-0 Взуття різне, крім спортивного та захисного) номер оголошення UA-2017-12-26-001232-b (надалі – відкриті торги) та висловити власні вимоги. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАЛТЕКС" категорично не погоджується з рішенням тендерного комітету про визнання ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЙІНВЕСТ" переможцем торгів. Усе викладене вище свідчить про те, що тендерним комітетом замовника торгів (ДП «Східний гірничо-збагачувальний комбінат») не належним чином здійснено аналіз документів пропозиції ТОВ «КИЙІНВЕСТ» на відповідність вимогам тендерної документації.
На підставі викладеного в прикріпленому документі ВИМАГАЄМО СКАСУВАТИ:
- рішення про визнання ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЙІНВЕСТ" переможцем процедури закупівлі «18810000-0 Взуття різне, крім спортивного та захисного) номер оголошення UA-2017-12-26-001232-b, оформлене протоколом розгляду тендерних пропозицій за результатами аукціону відкритих торгів № 30 «Е» від 16.01.2018 року;
- повідомлення про намір укласти договір з ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЙІНВЕСТ".
Пов'язані документи:
Учасник
- лист-вимога.pdf 17.01.2018 15:22
Дата подачі:
17.01.2018 15:22
Вирішення:
Відповідно до вимог ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація на закупівлю «Взуття різне, крім спортивного та захисного, код 1881 (робоче взуття різне) містила:
1. Інструкцію з підготовки тендерних пропозицій.
2. Один із кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до вимог ст. 16 Закону, а саме: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
3. Вимоги, встановлені ст. 17 закону та спосіб установлення відповідним вимогам.
4. Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі з детальним описом технічних вимог та з інформацією щодо застосування заходів із захисту довкілля.
5. Кількість товару та місце його поставки.
6. Строки поставки товарів.
7. Проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов, а також вимогами щодо дотримання якості товару діючим стандартам, ТУ, тощо з підтвердженням письмовими документами, які надає підприємство – виготовлювач або правомочний орган.
8. Методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв ( в нашому випадку – ціна).
9. Строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними (в нашому випадку 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій).
10. Інформацію про валюту, у якій повинна бути розрахована і зазначена ціна тендерної пропозиції.
11. Інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції.
12. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
13. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій.
14. Розмір, вид, строк та умови надання, умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (в нашому випадку - не вимагалося).
15. Прізвище, ім’я та по батькові, посаду та адресу однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками.
16. Інші документи, відповідно до вимог частини 3 ст.22 Закону.
Відповідно до вимог частини 1 ст.28 Закону оцінка тендерних пропозицій Учасників проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Електронною системою за результатами аукціону було визначено Учасника з найменшою ціною - ТОВ «КИЙІНВЕСТ».
Всі вимоги Закону та вимоги ст.22 Закону щодо змісту тендерної пропозиції Учасник ТОВ «КИЙІНВЕСТ» дотримано, у зв’язку із чим твердження, що тендерним комітетом ДП «СхідГЗК» неналежним чином здійснено аналіз документів пропозиції ТОВ «КИЙІНВЕСТ» є безпідставними.
Крім того, звертаємо Вашу увагу, що Замовник відхиляє (ст.30 Закону) тендерну пропозицію в разі якщо:
1) учасник:
- не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
- не надав забезпечення тендерної пропозиції.
2) переможець:
- відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
- не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону.
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону.
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Виходячи з вищевикладеного та зважаючи, що Ваші Вимоги про скасування тендерним комітетом ДП «СхідГЗК» рішення від 16.01.2018 року №30Е про намір укласти договір з ТОВ "КИЙІНВЕСТ" є безпідставними та враховуючи вимоги ст. 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством, повідомляємо, що рішення тендерного комітету залишаться без змін.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
вимога скасувати рішення тендерного комітету
Номер:
7aad4a468e6a455c9f355e6130628d90
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-12-26-001232-b.c1
Назва:
вимога скасувати рішення тендерного комітету
Вимога:
Державному підприємству
«Східний гірничо-збагачувальний комбінат»
З метою дотримання усіма сторонами процедури закупівлі вимог Закону України «Про публічні закупівлі», принципів здійснення закупівель, серед яких добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням, а також з метою запобігання можливим негативним наслідкам, Товариство з обмеженою відповідальністю «Валтекс» вважає за необхідне надати власні пояснення щодо обставин процедури закупівлі «18810000-0 Взуття різне, крім спортивного та захисного) номер оголошення UA-2017-12-26-001232-b (надалі – відкриті торги) та висловити власні вимоги.
У відкритих торгах, які відбулись 12.01.2018 року, взяли участь три учасники: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЙІНВЕСТ", ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "ТЕПЛОТЕХНІК, ЛТД" та ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАЛТЕКС".
Згідно з протоколом розгляду тендерних пропозицій за результатами аукціону відкритих торгів № 30 «Е» від 16.01.2018 року ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЙІНВЕСТ" визнано переможцем торгів.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАЛТЕКС" категорично не погоджується з рішенням тендерного комітету про визнання ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЙІНВЕСТ" переможцем торгів, виходячи з наступного:
Звертаємо увагу тендерного комітету на те що у складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЙІНВЕСТ" містяться наступні документи:
- Сертифікат експертизи типу, виданий Товариству з обмеженою відповідальністю «Валтекс» державним підприємством «Криворізький науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації», зареєстрований у Реєстрі 28.12.2016 року за № UA.TR.016.B.1534-16;
- Сертифікат експертизи типу, виданий Товариству з обмеженою відповідальністю «Валтекс» державним підприємством «Криворізький науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації», зареєстрований у Реєстрі 12.12.2016 року за № UA.TR.016.B.1528-16;
- Декларація про відповідність вимогам Технічного регламенту, видана Товариству з обмеженою відповідальністю «Валтекс» Органом з оцінки відповідності державного підприємства «Криворізький науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації», реєстраційний номер UA.016.D.2455-16 від 12.12.2016 року (терміном дії до 12.12.2017 року);
- Сертифікат експертизи типу, виданий Товариству з обмеженою відповідальністю «Валтекс» державним підприємством «Криворізький науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації», зареєстрований у Реєстрі 17.10.2016 року за № UA.TR.016.B.1500-16;
- Декларація про відповідність вимогам Технічного регламенту, видана Товариству з обмеженою відповідальністю «Валтекс» Органом з оцінки відповідності державного підприємства «Криворізький науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації», реєстраційний номер UA.016.D.2416-16 від 17.10.2016 року (терміном дії до 16.10.2017 року).
ТОВ «Валтекс» заявляє, що:
1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЙІНВЕСТ" не є офіційним представником (дилером) нашого товариства, а тому не має права представляти продукцію, вироблену ТОВ «Валтекс», на публічних торгах без згоди виробника. ТОВ «Валтекс» наполягає на тому, що не надавало ТОВАРИСТВУ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЙІНВЕСТ" ані усної, ані письмової згоди на представництво продукції ТОВ «Валтекс» на публічних торгах.
2. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЙІНВЕСТ" не є контрагентом (покупцем) ТОВ «Валтекс», що виключає факт законного отримання даним підприємством від ТОВ «Валтекс» оригіналів сертифікатів та декларацій. ТОВ «Валтекс» наполягає на тому, що не надавало ТОВАРИСТВУ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЙІНВЕСТ" ані оригіналів, ані копій серфікатів та декларацій.
3. Дії ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЙІНВЕСТ" грубо порушують охоронювані законом права та інтереси ТОВ «Валтекс».
Усе викладене вище свідчить про те, що тендерним комітетом замовника торгів (ДП «Східний гірничо-збагачувальний комбінат») не належним чином здійснено аналіз документів пропозиції ТОВ «КИЙІНВЕСТ» на відповідність вимогам тендерної документації.
На підставі викладеного вище ВИМАГАЄМО СКАСУВАТИ:
- рішення про визнання ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЙІНВЕСТ" переможцем процедури закупівлі «18810000-0 Взуття різне, крім спортивного та захисного) номер оголошення UA-2017-12-26-001232-b, оформлене протоколом розгляду тендерних пропозицій за результатами аукціону відкритих торгів № 30 «Е» від 16.01.2018 року;
- повідомлення про намір укласти договір з ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЙІНВЕСТ".
Генеральний директор ТОВ «Валтекс» О.В.Рубленко
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.01.2018 14:29
Вирішення:
Відповідно до вимог ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація на закупівлю «Взуття різне, крім спортивного та захисного, код 1881 (робоче взуття різне) містила:
1. Інструкцію з підготовки тендерних пропозицій.
2. Один із кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до вимог ст. 16 Закону, а саме: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
3. Вимоги, встановлені ст. 17 закону та спосіб установлення відповідним вимогам.
4. Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі з детальним описом технічних вимог та з інформацією щодо застосування заходів із захисту довкілля.
5. Кількість товару та місце його поставки.
6. Строки поставки товарів.
7. Проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов, а також вимогами щодо дотримання якості товару діючим стандартам, ТУ, тощо з підтвердженням письмовими документами, які надає підприємство – виготовлювач або правомочний орган.
8. Методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв ( в нашому випадку – ціна).
9. Строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними (в нашому випадку 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій).
10. Інформацію про валюту, у якій повинна бути розрахована і зазначена ціна тендерної пропозиції.
11. Інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції.
12. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
13. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій.
14. Розмір, вид, строк та умови надання, умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (в нашому випадку - не вимагалося).
15. Прізвище, ім’я та по батькові, посаду та адресу однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками.
16. Інші документи, відповідно до вимог частини 3 ст.22 Закону.
Відповідно до вимог частини 1 ст.28 Закону оцінка тендерних пропозицій Учасників проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Електронною системою за результатами аукціону було визначено Учасника з найменшою ціною - ТОВ «КИЙІНВЕСТ».
Всі вимоги Закону та вимоги ст.22 Закону щодо змісту тендерної пропозиції Учасник ТОВ «КИЙІНВЕСТ» дотримано, у зв’язку із чим твердження, що тендерним комітетом ДП «СхідГЗК» неналежним чином здійснено аналіз документів пропозиції ТОВ «КИЙІНВЕСТ» є безпідставними.
Крім того, звертаємо Вашу увагу, що Замовник відхиляє (ст.30 Закону) тендерну пропозицію в разі якщо:
1) учасник:
- не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
- не надав забезпечення тендерної пропозиції.
2) переможець:
- відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
- не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону.
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону.
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Виходячи з вищевикладеного та зважаючи, що Ваші Вимоги про скасування тендерним комітетом ДП «СхідГЗК» рішення від 16.01.2018 року №30Е про намір укласти договір з ТОВ "КИЙІНВЕСТ" є безпідставними та враховуючи вимоги ст. 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством, повідомляємо, що рішення тендерного комітету залишаться без змін.
Статус вимоги:
Не задоволено