• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Картриджи

Торги не відбулися

360 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.8% або 3 000.00 UAH
Період оскарження: 20.02.2018 12:53 - 07.03.2018 00:00
Вимога
Є відповідь

Голові та членам тендерного комітету Департаменту фінансів Вінницької міської ради

Номер: 6c88277a1092443abd5657e4aa34138b
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-20-000639-b.a2
Назва: Голові та членам тендерного комітету Департаменту фінансів Вінницької міської ради
Вимога:
Лист-довідка про відсутність підстав у Відмові в участі у процедурі закупівлі. (Стаття 17. Відмова в участі у процедурі закупівлі
Вирішення: Лист довідку про відсутність підстав у Відмові в участі у процедурі закупівлі взято до відома.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Департаменту фінансів Вінницької міської ради оскарження дискваліфікації ФОП Синюченко А.М.

Номер: 50447755d7d9451388549e65cfae8b56
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-20-000639-b.a1
Назва: Департаменту фінансів Вінницької міської ради оскарження дискваліфікації ФОП Синюченко А.М.
Вимога:
Оскарження дискваліфікації ФОП Синюченко А.М. відповідно до Статті 3, Статті 5, Статтяі16, Статті 22, Статті 28. Закону України «Про публічні закупівлі»
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Роз’яснення щодо відхилення тендерної пропозиції на закупівлю Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Картридж Canon 703 для принтера LBP-2900) (ДК 021:2015 – 30120000-6) (Ідентифікатор закупівлі UA-2018-02-20-000639-b), а саме: Відповідно до пункту 2 розділу 5 тендерної документації «Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі». Учасник ФОП Синюченко А. М. не звертався до Замовника за будь-яким роз’ясненням щодо даної закупівлі, отже повністю усвідомлював зміст тендерної документації. Під час подання тендерних пропозицій (11.03.2018 р., 11:51-11:54) у учасника ФОП Синюченко А. М. були відсутні наступні документи: - реєстр наданих документів; - завірений проект договору про закупівлю; - технічні вимоги до предмета закупівлі; - оригінал авторизаційного листа від виробника товару або від постачальника офіційної продукції виробництва компанії Canon в якому зазначено, що між учасником та постачальником офіційної продукції виробництва компанії Canon укладено господарський договір поставки, а також, що продукція офіційно імпортована в Україну та на неї розповсюджуються гарантійні зобов'язання компанії Canon. Подана ФОП Синюченко А. М. «Тендерна пропозиція», не відповідає технічним вимогам до предмета закупівлі Замовника. Відповідно до пункту 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник в «тендерній документації може розміщувати також іншу інформацію, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити». На виконання пункту 1 розділу 3 тендерної документації учасником ФОП Синюченко А. М. не надано реєстр наданих документів. На виконання вимог пункту 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 1 розділу 3 тендерної документації учасник ФОП Синюченко А.М. не надав в складі тендерної пропозиції: - завірений проект договору про закупівлю (додаток 5 тендерної документації); - технічні вимоги до предмета закупівлі (додаток 4 тендерної документації); В додатку 3 «Тендерна пропозиція» учасником ФОП Синюченко А.М. було запропоновано - Картридж Canon 703 (оригінальний) (Номер по заводському каталогу виробника – 30120000), який не відповідає технічним вимогам до предмета закупівлі Замовника, які були зазначені в додатку 4 тендерної документації. Відповідно до пункту 6 додатку 4 тендерної документації учасником ФОП Синюченко А.М. також не надано в складі своєї пропозиції оригінал авторизаційного листа від виробника товару або від постачальника офіційної продукції виробництва компанії Canon в якому зазначено, що між УЧАСНИКОМ та постачальником офіційної продукції виробництва компанії Canon укладено господарський договір поставки, а також, що продукція офіційно імпортована в Україну та на неї розповсюджуються гарантійні зобов'язання компанії Canon. Відповідно до п.1 розділу 4 тендерної документації та відповідно до пункту 3 статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» - «Тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали». Кінцевий строк подання тендерних пропозицій для даної процедури закупівлі - 11.03.2018 12:00, отже наступні документи до уваги не приймаються: Технічні вимоги до предмета закупівлі - картр..pdf Завантажено в ЦБД Prozorro: 15.03.2018 20:21 Версія документу від 15.03.2018 20:21 Розкрито: 15.03.2018 20:21 ВИТЯГ 14.03 18..docx Завантажено в ЦБД Prozorro: 15.03.2018 21:02 Версія документу від 15.03.2018 21:02 Розкрито: 15.03.2018 21:02 ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ оновлена картртдж Департамент фінансів Вінницької міської ради.pdf Завантажено в ЦБД Prozorro: 15.03.2018 21:02 Версія документу від 15.03.2018 21:02 Розкрито: 15.03.2018 21:02 Додаток 4 Технічні вимоги до предмета закупівлі - картр. Вінниця.pdf Завантажено в ЦБД Prozorro: 15.03.2018 21:15 Версія документу від 15.03.2018 21:15 Розкрито: 15.03.2018 21:15 проект договору Департамент фінансів Вінницької міської ради.pdf Завантажено в ЦБД Prozorro: 15.03.2018 22:45 Версія документу від 15.03.2018 22:45 Розкрито: 15.03.2018 22:45 Враховуючи вищезазначене, тендерним комітетом департаменту фінансів прийнято рішення вважати пропозицію Учасника - ФОП Синюченко А. М. такою, що не відповідає умовам тендерної документації.
Статус вимоги: Не задоволено