• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Аптечка колективна для захисних споруд закладів освіти Святошинського району м. Києва за наказом від 09.07.2018 № 579 МВС України (зі змінами), код ДК 021:2015 33190000-8 - медичне обладнання та вироби медичного призначення різні»

Завершена

708 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 542.50 UAH
Період оскарження: 09.08.2023 14:40 - 16.08.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

щодо вимог

Номер: 03bd8a34fe7048569eebfb58f718642f
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-09-008034-a.a2
Назва: щодо вимог
Вимога:
Вимагаємо усунути вимоги, які не узгоджуються із законодавством, а саме. У Додатку 4, п.5 написано: У складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати: декларації про відповідність або сертифікат..якості; інструкцію або опис, на кожний медичний виріб та перев'язувальні засоби, що зазначені у Таблиці 1. Постає питання - а чому замовник не вимагає надати Декларацію про відповідність на саму аптечку, яка за вимогами Технічного регламенту №753 щодо медичних виробів - є МЕДИЧНИМ виробом? Виробник повинен скласти Декларацію, повідомити про введення медичного виробу в обіг, зареєструватись в Реєстрі Держлікслужби і потім тільки він може вводити товар в обіг. Ніяких інструкцій або паспортів якості він покупцю на вкладання він не повинен давати. Пункт 5 дублюється з пунктом 10..!!! Повторюємо, що виробник аптечок може складати набір за наказом 579 так, як в цьому наказі зазначено, і там не зазначені ці всі Ваші технічні вимоги. А також, маючи Декларацію відповідності на аптечки - він вже доводить, що вкладає належні комплектуючі засоби. До того ж, достатньо створити порівняльну таблицю, де виробник буде описувати те, що надасть. Ваші детальні вимоги з описом до товару, а вимоги про надання документів на вкладення - не узгоджуються з вимогами чинного законодавства, тому вимагаємо усунути їх, а саме вимоги про надання декларації про відповідність або сертифікат..якості; інструкцію або опис, на кожний медичний виріб та перев'язувальні засоби, що зазначені у Таблиці 1
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації (надалі – Замовник), уважно розглянувши Вимогу (Скаргу), щодо порушень вимог тендерної документації, ID: UA-2023-08-09-008034-A.A2 (надалі - Вимога), подану в період оскаржень закупівлі за предметом «Аптечка колективна для захисних споруд закладів освіти Святошинського району м. Києва за наказом від 09.07.2018 № 579 МВС України (зі змінами), код ДК 021:2015 33190000-8 - медичне обладнання та вироби медичного призначення різні», Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-08-09-008034-a (надалі - Закупівля), повідомляє наступне. Згідно з пунктом 3 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". На виконання вимог закону Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. Аптечки першої медичної допомоги компонуються медичним виробами та перев’язувальними засобами, які можуть бути різної якості. По причині того, що медичні вироби та перев’язувальні засоби зі складу аптечки першої медичної допомоги призначені для закладів освіти і можуть бути використані в основному для дітей, тому п. 5 Додатку № 4 до тендерної документації, як і п. 10 Додатку № 4 до тендерної документації встановлено вимогу щодо надання у складі тендерної пропозиції Учасника декларації про відповідність або сертифікату (або паспорту) якості; інструкції або опису, на кожний медичний виріб та перев'язувальний засіб, щоб в результаті проведеної Закупівлі Замовник міг отримати товар належної якості. Наголошуємо, що Замовник зацікавлений у проведенні процедури відкритих торгів з подальшим здійснення закупівлі з дотриманням усіх принципів добросовісної конкуренції. Основним принципом оцінки тендерних пропозицій буде найбільш економічно вигідна пропозиція, що визнана найнижчою за результатами проведеної закупівлі та пропозиція якого відповідає всім умовам, що визначені в тендерній документації. Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що тендерна документація складена з дотриманням чинного законодавства України, в т. ч. з урахуванням вимог ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, так як Інформація про необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі не містить посилання на конкретні торговельну марку, фірму або виробника та ніяким чином не обмежують коло потенційних учасників. З огляду на зазначене вище Замовник не бачить необхідності для внесення змін до Тендерної документації та задоволення Вимоги.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 19.08.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

щодо порушень вимог тендерної документації

Номер: f3c6973cf35a40548b2ff5b94833eaf0
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-09-008034-a.a1
Назва: щодо порушень вимог тендерної документації
Вимога:
Добрий день. Вимагаємо усунути невідповідності, які Замовник встановив у вимогах ТД, а саме. У Додатку 4, п.6 зазначено, "З метою запобігання закупівлі фальсифікатів.... учасник надає гарантійний лист виробника....., яким підтверджується можливість поставки товару, ЯКИЙ Є ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ цих торгів.......Дана вимога стосується позиції 1,2,3,4,5,6 Таблиці 1 "Медичні вироби та перев'язувальні засоби". Шановний Замовник, ПРЕДМЕТОМ закупівлі є не позиції 1,2,3,4,5,6, а Аптечка медична, на яку ж Ви самі вимагаєте і Аналогічний договір (не на рукавички ж, і не набинт, джгут тощо). Будь-ласка, купуйте окремо Рукавички, бинти, джгути, розписуйте їх по лотам, або поштучно - і встановлюйте вимоги саме на ці позиції. Зараз Ваші вимоги не узгоджені між собою. Адже зараз, це просто протиріччя самій ТД. Мало того, що за законодавством, виробник ДЕКЛАРУЄ Аптечку в реєстрі ДЛС, несе відповідальність за введення її в обіг, несе зобов'язання перед покупцем, щоб вкладання були усі задекларовані та зареєстровані. випускає Декларацію під свою відповідальність (яку ви наче чомусь не вимагаєте - цікаво), то Ви ще вимагаєте на вкладання те, що не прописано законодавством а ні до виробників аптечок, а ні в наказі 579 (деталізація про рукавички, деталізація про пластири, тоді як за наказом 579 - ЖОДНОЇ деталізації і притискання до виробника немає). Ви хочете протягти когось свого? Або так сумлінно виконуєте Наказ 579? Тоді чому, Термометр - за наказом 579 вимагається безртутний ,і такий на ринку існує. Проте , ви інтерпретуєте своє щось, і хочете електронний, і мало того, настільки деталізуєте опис цього термометра, під якийсь бренд чи що, щоб звузити коло учасників, Ви читаєте опис з конкретного бренду - не озвучуючи його? То тут, не тільки не узгодженність у вимогах Тендерної закупівлі, і не розуміння, що є предметом закупівлі, а що НЕ є предметом закупівлі. Тут спостерігається "викручування" Наказу 579 на свій лад. Ви роздробили аптечку на частини, наче купуючи цукерку в коробці, ви розклали б її на частини: окремо шоколад, окремо горіхи, окремо - помадку, і вимагаєте на це все документи, тоді як виробник цукерок - повинен за законодавством вводити в обіг КОРОБКУ цукерок, і надавати документи якості на цю коробку цукерок, а не на горішки чи помадку. Виробник аптечок не може покласти туди не зареєстрований товар, не може покласти не введені медичні вироби в обіг. А тут розпанахана аптечка, і на кожне вкладення вимога - надавати документи, тоді як навіть закон цього не вимагає. Та ще і гарантійні листі, чи то на позиції 1,2,3,4,5,6, чи то на предмет закупівлі (?). Вимагаємо внести відповідні зміни в ТД, та вилучити вимогу про надання гарантійних листів на позиції 1,2,3,4,5,6, зазначені в Додатку 4.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації (надалі – Замовник), уважно розглянувши Вимогу (Скаргу), щодо порушень вимог тендерної документації, ID: UA-2023-08-09-008034-A.A1 (надалі - Вимога), подану в період оскаржень закупівлі за предметом «Аптечка колективна для захисних споруд закладів освіти Святошинського району м. Києва за наказом від 09.07.2018 № 579 МВС України (зі змінами), код ДК 021:2015 33190000-8 - медичне обладнання та вироби медичного призначення різні», Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-08-09-008034-a (надалі - Закупівля), повідомляє наступне. Згідно з пунктом 3 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". На виконання вимог закону Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. Так як аптечки будуть використовуватись в закладах освіти (дошкільної освіти та школах), тому вимоги в тендерній документації щодо якості наповнення аптечок викладено більш детально, тому що, як зазначено у Вимозі: «виробник ДЕКЛАРУЄ Аптечку в реєстрі ДЛС, несе відповідальність за введення її в обіг, несе зобов'язання перед покупцем, щоб вкладання були усі задекларовані та зареєстровані», але не відповідає за якість того чи іншого виробу, тому що його виготовляють інші виробники, а учасник може компонувати їх на свій розсуд. У зв’язку з цим Замовником в тендерній документації і вимагаються гарантійні листи виробників виробів медичного призначення та лікарських засобів. Замовником вимагається термометр безртутний, саме електронний, з більш детальними вимогами, в зв’язку з тим, що інші безртутні термометри не є безпечнішими для дітей та мають меншу зручність у використанні та більшу похибку вимірювань. Варто зазначити, що не всі електронні термометри, які є на ринку, якісні, тому в тендерній документації і зазначені більш детальні вимоги. В той же час, учасник в складі своєї тендерної пропозиції може запропонувати еквівалент. Наголошуємо, що Замовник зацікавлений у проведенні процедури відкритих торгів з подальшим здійснення закупівлі з дотриманням усіх принципів добросовісної конкуренції. Основним принципом оцінки тендерних пропозицій буде найбільш економічно вигідна пропозиція, що визнана найнижчою за результатами проведеної закупівлі та пропозиція якого відповідає всім умовам, що визначені в тендерній документації. Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що тендерна документація складена з дотриманням чинного законодавства України, в т. ч. з урахуванням вимог ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, так як Інформація про необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі не містить посилання на конкретні торговельну марку, фірму або виробника та ніяким чином не обмежують коло потенційних учасників. З огляду на зазначене вище Замовник не бачить необхідності для внесення змін до Тендерної документації та задоволення Вимоги.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 19.08.2023 00:00