-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Меблі медичного призначення
Найменування та кількість вказана у специфікації
Завершена
805 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 805.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 805.00 UAH
Період оскарження:
02.03.2018 17:15 - 13.03.2018 00:00
Вимога
Є відповідь
Щодо оцінки "АТОН"
Номер:
87d3ec16641e475eb41cea256dcc0c78
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-02-001957-c.c2
Назва:
Щодо оцінки "АТОН"
Вимога:
СКАРГА
На дії Учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРИВАТНЕ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "АТОН" згідно замовлення Замовником, щодо закупівлі: UA-2018-03-02-001957-c.
Фізична особа-підприємець «Слизченко Ігор Володимирович» (надалі - Підприємець) виявив бажання взяти участь у відповідному тендері КУ «Маріупольська міська лікарня № 4 ім.Мацука» та ознайомившись з тендерною документацією замовника опублікованою в документі «ТД медичні меблі зі змінами від 07.03.2018.doc» . Предметом закупівлі було, - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні згідно ДК 021:2015: 33190000-8 , що зазначено у оголошенні .
За результатами розгляду оголошення було прийнято рішення прийняти участь в даній закупівлі.
На основі ст. 9 Громадський контроль у сфері публічних закупівель ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме:
ч.1. Громадський контроль забезпечується через вільний доступ до всієї інформації щодо публічних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно до цього Закону, до аналізу та моніторингу інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, а також шляхом інформування через електронну систему закупівель або письмово органів, уповноважених на здійснення контролю, про виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та недоліки роботи електронної системи закупівель.
ч.2. Замовники і учасники процедур закупівель та Уповноважений орган повинні сприяти залученню громадськості до здійснення контролю у сфері закупівель відповідно до законів України "Про громадські об’єднання", "Про звернення громадян" і "Про інформацію".
Мною було помічено порушення, ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ ПРИВАТНЕ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "АТОН", в дотриманні законодавства щодо порядку здійснення подачі документів які зазнали змін на основі ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Порушення учасником ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ ПРИВАТНЕ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "АТОН" поданням не відповідних вимогам вказаним замовником продуктів заявлених на основі:
п.3,ч.1 ст 22 Тендерна документація
3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання наконкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля;
Отже, запропоновані ліжка функціональні та шафи, запропоновані як аналоги, які мають гірші функціональні властивості та не відповідні вимогам розміри не відповідають потребам та вимогам замовника.
Надання даної продукції не відповідає заявленим вимогам замовника, що не унеможливлює використання продукції за цільовим призначенням та потребам Замовника.
Прийняте рішення про визнання переможцем ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРИВАТНЕ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "АТОН" - є не правомірним та порушує ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Попереджуємо вас, що на основі абз. 12, ч.1, ст. 10 «Відповідальність за повноту та достовірність інформації, що оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу, несуть голова та секретар тендерного комітету замовника або уповноважена особа (особи).» - ст. 38 Відповідальність за порушення вимог цього Закону. ЗУ «Про публічні закупівлі»,
1. За порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України.
2. За порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально.
- ст.ст 1643, 16414 КУпАП:
• ст. 1643 Недобросовісна конкуренція «Умисне поширення неправдивих або неточних відомостей, які можуть завдати шкоди діловій репутації або майновим інтересам іншого підприємця, - тягне за собою накладення штрафу від п'яти до дев'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.»
• ст. 164-14. Порушення законодавства про закупівлі «Здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації; укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами і обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом, - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.»
- ч.1 ст. 364 Зловживання владою або службовим становищем. КК України.
«1. Зловживання владою або службовим становищем, тобто умисне, з метою одержання будь-якої неправомірної вигоди для самої себе чи іншої фізичної або юридичної особи використання службовою особою влади чи службового становища всупереч інтересам служби, якщо воно завдало істотної шкоди охоронюваним законом правам, свободам та інтересам окремих громадян або державним чи громадським інтересам, або інтересам юридичних осіб, - карається арештом на строк до шести місяців або обмеженням волі на строк до трьох років, або позбавленням волі на той самий строк, з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років, із штрафом від двохсот п’ятдесяти до семисот п’ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.»
Також доводимо вас до відому щодо можливості звернення у відповідні органи для захисту порушених замовником особистих прав, мене як громадянина України гарантованих мені ст. 42 Конституцією України, ст. 16 ЦК України. У разі відсутності реагування на мою скаргу, буду подавати повідомлення про порушення законодавства України зігдно з ст. 55 Конституції України до органів уповноважених контролювати дотримання законодавства України!
На основі вищезазначених порушень, вимагаємо:
1. Дискваліфікувати учасника «Атон» на основі п.4, ч.1, ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі»
2. Прийняти до кваліфікації пропозицію ФОП «Слизченка Ігоря Володимировича»
3. Надати можливість ФОП «Слизченку Ігорю Володимировичу» на основі ч.4. ст. 25 ЗУ «Про публічні закупівлі» :
«Ч.4. Тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом зазначеного в тендерній документації строку. До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерних пропозицій.
Учасник має право:
• відхилити таку вимогу, не втрачаючи при цьому наданого ним забезпечення тендерної пропозиції;
• погодитися з вимогою та продовжити строк дії поданої ним тендерної пропозиції та наданого забезпечення тендерної пропозиції.»
Директор ФОП «Слизченко І.В.»____________________________________Слизченко І.В.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 28.03.2018 16:15
- відповідь на вимогу.pdf 30.03.2018 15:45
Дата подачі:
28.03.2018 16:15
Вирішення:
Розгляд тендерної пропозиції учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРИВАТНЕ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "АТОН" проведено відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі". Тендерна пропозиція учасника-переможця повністю відповідає вимогам тендерної документації, у тому числі технічним, якісним та кількісним характеристикам до предмета закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Вимоги щодо умов тендерної документації
Номер:
19d928fcef514452814ee7bab99d35d7
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-02-001957-c.c1
Назва:
Вимоги щодо умов тендерної документації
Вимога:
Вимоги містяться у прикріпленому файлі
Пов'язані документи:
Учасник
- вимоги меблі.docx 06.03.2018 17:33
- Відповідь на вимогу.docx 07.03.2018 15:58
Дата подачі:
06.03.2018 17:33
Вирішення:
Щодо питання 1. При формуванні технічного завдання Замовником помилково було вказано у технічної спеціфікації вимогу за позицією "Шафи для інвентарю 2-х ярусні ШМ 2" щодо виробу, який не підлягає аналогічним пропозиціям інших виробників. Згідно п.3 ч.2 ст.22 закону України "Про публічні закупівлі" технічна спеціфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання е необхідним, воно повинно бути обгрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Наша технічна специфікація містить примітку "або еквівалент". Помилковий вираз щодо аналогічної пропозиції видалено з технічного завдання. Примітку " будь-які посилання в технічних вимогах на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, передбачає надання еквіваленту (технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими" залишено.
Щодо питання 2. У технічний опис щодо наявності скла за позицією "Шафа металева ШХМ 1" внесено зміни.
Щодо питання 3. По позиціях "Шафи для медичного інвентарю ШМ 2" та "Шафи для інвентарю 2-ярусні ШМ2 " креслення замінено на ескізи вказаних шаф. Усі перелічені зміни Замовником було внесено до тендерної документації та оприлюднено.
Статус вимоги:
Задоволено