-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Код за ДК 021:2015 - 34350000-5 - Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності (шини для автомобілів та інших транспортних засобів)
Місце поставки Товару:за адресою м. Київ, вул. Старонаводницька, 40-42 Обсяг поставки Товару : 118 штук
Торги не відбулися
556 724.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 784.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 784.00 UAH
Період оскарження:
22.02.2018 20:08 - 08.03.2018 00:00
Вимога
Є відповідь
Заперечення
Номер:
5ac96a96a9f74f11b2c03633d84494f8
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-22-001633-b.b3
Назва:
Заперечення
Вимога:
Ви що, знущаєтесь? Звертаю Вашу увагу, що Ваша відповідь була скопійована з попередньої Вашої ж відповіді. Такий підхід при закупках за державні/комунальні кошти вважаємо неприпустимим. Прошу надати розгорнуту відповідь та усунути наявні порушення. У іншому випадку ми будемо захищати свої права у встановлений Законом спосіб та сприяти максимальному розголосу ситуації, що сталася.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.03.2018 08:00
Вирішення:
У відповідності до положень ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерним комітетом прийнято рішення надати наступну відповідь на вимогу
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
28.03.2018 11:16
Підтвердження вирішення:
У відповідності до норм частини 1 статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі. Зважаючи на те, що ТОВ «Авторинок на Кільцевій» звернувся до замовника з вимогами після закінчення строку подання тендерних пропозицій, слід говорити про пропущення строків на звернення до замовника з вимогою.
До того ж , слід відмітити що рішенням тендерного комітету закупівля, предметом якої є: «Код за ДК 021:2015 - 34350000-5 - Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності (шини для автомобілів та інших транспортних засобів)», що була опублікована за № UA-2018-02-22-001633-b була відмінена. В подальшому замовником буде повторно оголошено торги на закупівлю шин для автомобілів та інших транспортних засобів. ТОВ «Авторинок на Кільцевій» при бажанні може скористатися своїм правом та у відповідності до положень ЗУ «Про публічні закупівлі» подати свою пропозицію на торги. Дякую.
Вимога
Є відповідь
Заперечення
Номер:
c5a9607b68f74ba280e5ad1dd7801ff0
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-22-001633-b.a2
Назва:
Заперечення
Вимога:
Повторно наголошуємо, що у ході підготовки тендерної пропозиції нашою компанією не було допущено жодних порушень вимог Документації, Закону. Жодних помилок, як суттєвих так і несуттєвих допущено не було. Надана Вами інформація не відповідає дійсності. Нами був наданий лист-відгук №809 від 24.11.2016 завірений підписом та печаткою замовника, що документально підтверджує наявність досвіду виконання аналогічного договору, відповідно до ч.2 ст. 16 Закону та п.3 додатку 1 документації.
Відхилення нашої пропозиції є безпідставним, таким, що має ознаки порушення принципів добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності,
відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. У Ваших діях ми вбачаємо порушення наших прав як Учасника торгів, ознаки зацікавленості у перемозі конкретного учасника.
Ще раз наполегливо просимо Вас не порушувати Закону, переглянути Ваше рішення про дискваліфікацію нашої компанії.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.03.2018 17:13
Вирішення:
За результатами розгляду вимоги
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
27.03.2018 16:55
Підтвердження вирішення:
«Умовами тендерної документації (додаток 1 до тендерної документації) було визначено документи обов’язкові для надання у підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям закріплених ч.2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі». Так, пунктом 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду аналогічного договору» додатку 1 документації визначено обов’язкове надання листа-відгуку (-и) від замовника (ів) завірений (-ні) підписом замовника (ків) товару та печаткою (у разі наявності печатки). В порушення даного пункту Учасником надано копію листа - відгуку № 217/40 від 18.02.2017 року від замовника товару не завіреного печаткою Замовника.
До того ж, слід відмітити що умовами тендерної документації на закупівлю предметом якої є: «Код за ДК 021:2015 - 34350000-5 - Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності (шини для автомобілів та інших транспортних засобів)», опублікованої за № UA-2018-02-22-001633-b , а саме пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» було визначено:
До формальних (несуттєвих) помилок відносяться:
- незначні неточності перекладу, якщо вони не впливають на зміст пропозиції;
- самостійне виправлення учасником технічних, механічних помилок у поданій пропозиції під час складання учасником такої пропозиції, якщо вони не впливають на зміст пропозиції. Такі виправлення мають бути засвідчені печаткою Учасника та написом «Виправленому вірити» із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи, що здійснила таке виправлення, дати завірення;
- не завірення окремої сторінки (сторінок) підписом та/або печаткою (за наявності) учасника торгів (на документах, що підтверджують відповідність учасника вимогам кваліфікаційних критерій визначених статтею 16 та відсутності підстав визначених статтею 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» наявність підпису уповноваженої особи та завірення печаткою* документів є обов’язковим (*вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством, за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами)) ;
- невірне (неповне) завірення або не завірення учасником копії документу згідно вимог цієї документації. Наприклад: завірення копії документу лише підписом уповноваженої особи;
- орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, що підготовлені безпосередньо учасником та надані у складі пропозиції. Наприклад: зазначення в довідці русизмів, сленгових слів або технічних помилок;
- зазначення невірної назви документу, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документу повністю відповідає вимогам цієї документації. Наприклад: замість вимоги надати довідку в довільній формі учасник надав лист-пояснення.
- у разі допущення помилок при розрахунку загальної вартості пропозиції учасника вірною буде вважатися ціна пропозиції зазначена в електронній системі закупівель»
Вимога
Є відповідь
Заперечення
Номер:
45311a328543408facac7da0d07966c4
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-22-001633-b.a1
Назва:
Заперечення
Вимога:
Відповідно до тексту Протоколу №67 від 19 березня 2018 року повідомляємо наступне:
1. Інформація про порушення ч.2 ст. 16 Закону та п.3 додатку 1 документації, зазначена у Протоколі не відповідає дійсності.
2. Нами був наданий лист-відгук №809 від 24.11.2016 завірений підписом та печаткою замовника, що документально підтверджує наявність досвіду виконання аналогічного договору, відповідно до ч.2 ст. 16 Закону та п.3 додатку 1 документації. Відхилення нашої пропозиції з цього приводу є безпідставним.
3. Повідомляємо також, що нами був ДОДАТКОВО наданий лист №217/70 від 18.02.17 року. Відповідно до тексту документації даний додатково наданий лист має бути завірений печаткою лише У РАЗІ ЇЇ НАЯВНОСТІ. Відповідно до ДСТУ 4163-2003, Закону України 1982-VIII розміщення печатки на даному листі не передбачено. Відсутність печатки на листі не може бути причиною відхилення нашої пропозиції.
Зважаючи на те, що наша пропозиція повністю відповідає вимогам торгів, як у технічній, так і у кваліфікаційній частинах, вважаємо відхилення нашої пропозиції безпідставним, необґрунтованим, таким, що порушує наші права як Учасника.
Просимо переглянути Ваше рішення про дискваліфікацію нашої компанії. У іншому випадку ми будемо змушені захищати наші права як Учасника у встановлений Законом спосіб.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.03.2018 15:30
Вирішення:
За результатами розгляду вимоги повідомляємо наступне
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
23.03.2018 16:19
Підтвердження вирішення:
Умовами тендерної документації (додаток 1 до тендерної документації) було визначено документи обов’язкові для надання у підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям закріплених ч.2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі». Так, пунктом 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду аналогічного договору» додатку 1 документації визначено обов’язкове надання листа-відгуку (-и) від замовника (ів) завірений (-ні) підписом замовника (ків) товару та печаткою (у разі наявності печатки). В порушення даного пункту Учасником надано копію листа - відгуку № 217/40 від 18.02.2017 року від замовника товару не завіреного печаткою Замовника.
До того ж, слід відмітити що умовами тендерної документації на закупівлю предметом якої є: «Код за ДК 021:2015 - 34350000-5 - Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності (шини для автомобілів та інших транспортних засобів)», опублікованої за № UA-2018-02-22-001633-b , а саме пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» було визначено:
До формальних (несуттєвих) помилок відносяться:
- незначні неточності перекладу, якщо вони не впливають на зміст пропозиції;
- самостійне виправлення учасником технічних, механічних помилок у поданій пропозиції під час складання учасником такої пропозиції, якщо вони не впливають на зміст пропозиції. Такі виправлення мають бути засвідчені печаткою Учасника та написом «Виправленому вірити» із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи, що здійснила таке виправлення, дати завірення;
- не завірення окремої сторінки (сторінок) підписом та/або печаткою (за наявності) учасника торгів (на документах, що підтверджують відповідність учасника вимогам кваліфікаційних критерій визначених статтею 16 та відсутності підстав визначених статтею 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» наявність підпису уповноваженої особи та завірення печаткою* документів є обов’язковим (*вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством, за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами)) ;
- невірне (неповне) завірення або не завірення учасником копії документу згідно вимог цієї документації. Наприклад: завірення копії документу лише підписом уповноваженої особи;
- орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, що підготовлені безпосередньо учасником та надані у складі пропозиції. Наприклад: зазначення в довідці русизмів, сленгових слів або технічних помилок;
- зазначення невірної назви документу, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документу повністю відповідає вимогам цієї документації. Наприклад: замість вимоги надати довідку в довільній формі учасник надав лист-пояснення.
- у разі допущення помилок при розрахунку загальної вартості пропозиції учасника вірною буде вважатися ціна пропозиції зазначена в електронній системі закупівель.