-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт приміщення під встановлення ангіографа лікувально-діагностичного корпусу №26, 2 поверху Київської міської клінічної лікарні №1 по вул. Харківське шосе, 121
Детальний опис вказано в Додатках
Торги не відбулися
5 200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 26 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 26 000.00 UAH
Період оскарження:
15.01.2018 10:08 - 09.02.2018 00:00
Скарга
Виконана замовником
про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
510709b8749244a5bf7de0f419fbdf0b
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-01-15-000243-a.c2
Назва:
про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
міститься у вкладеннях
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга 5,4 млн.pdf 03.03.2018 13:22
- Інтеграл техніка.pdf 03.03.2018 13:22
- Леокон_Спецбуд Інтеграл.pdf 03.03.2018 13:22
- Оренда_Укрвент_Інтеграл.pdf 03.03.2018 13:22
- Регіонбуд.pdf 03.03.2018 13:22
- Регіонбуд2.pdf 03.03.2018 13:22
- file.pdf 03.03.2018 13:22
- статут Укрвентпромстач.pdf 20.03.2018 17:22
- статут п.6.pdf 20.03.2018 17:22
- додаткові пояснення до скарги.pdf 20.03.2018 17:22
- Рішення від 06.03.2018 № 2048+лист Замовнику.pdf 06.03.2018 21:30
- Інформація про резолютивну частину рішення від 21.03.2018 № 2554.pdf 22.03.2018 21:06
- Рішення від 21.03.2018 № 2554.pdf 26.03.2018 21:43
- Протокол 56.pdf 07.03.2018 10:47
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.03.2018 13:22
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
26.03.2018 21:44
Дата виконання рішення Замовником:
27.03.2018 10:54
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Тендерний комітет КМКЛ 1 вважає обгрунтованими зауваження скаржника.
Вимога
Вирішена
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Номер:
c048381a7eb349088f7710a1b69cb8b7
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-01-15-000243-a.a1
Назва:
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Вимога:
У п.3.1. Додатку 1 ТД Закупівлі UA-2018-01-15-000243-a «Капітальний ремонт приміщення під встановлення ангіографа лікувально-діагностичного корпусу №26, 2 поверху Київської міської клінічної лікарні №1 по вул. Харківське шосе, 121» зазначено, що учасник для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів повинен подати копію «аналогічного договору про виконання робіт (під аналогічним договором розуміється договір на виконання робіт близьких за характером до робіт/частини робіт, що закуповуються замовником,
укладеного ІЗ ЗАКЛАДОМ ОХРОНИ ЗДОРОВ'Я…».
15.01.2018р. та 16.01.2018 р. в електронній систем prozorro нами було розміщено прохання до замовника щодо роз'яснення даного пункту тендерної документації : « У п.3.1. Додатку 1 ТД зазначено, що учасник для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів повинен подати копію «аналогічного договору про виконання робіт (під аналогічним договором розуміється договір на виконання робіт близьких за характером до робіт/частини робіт, що закуповуються замовником, укладеного ІЗ ЗАКЛАДОМ ОХРОНИ ЗДОРОВ'Я…». У ЗВ'ЯЗКУ ІЗ ВІДСУТНІСТЮ ВІДПОВІДІ, ПОВТОРНО просимо відповісти, чи буде відхилено пропозицію учасника у разі, коли він має досвід виконання аналогічних договорів (видів робіт), роботи виконувались у закладах охорони здоров'я, але замовником виступало районне управління містобудування? При цьому в наявності є всі документи (договори, акти, позитивні відгуки від замовника та районного управління охорони здоров'я).»
На наше запитання 16.01.2018р Замовником було надано наступну відповідь : «На Ваше
запитання повідомляємо наступне. Керуючись ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник встановив наступні кваліфікаційні критерії:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні
знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів.
Відповідно до вимог підпункту 3.1 пункту 3 додатку 1 до Тендерної документації учасник надає в складі своєї тендерної пропозиції договір на виконання робіт близьких за характером до робіт/частини робіт, що закуповуються замовником, укладеного між таким учасником та закладом охорони здоров’я. Під закладом охорони здоров’я замовник має на увазі юридичну особу будь-якої форми власності та організаційно-правової форми або її відокремлений підрозділ, що забезпечує медичне обслуговування населення на основі відповідної ліцензії та професійної діяльності медичних (фармацевтичних) працівників. Договір вважається укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору (ч. 1 ст. 638 ЦК України). У разі невідповідності учасника одному чи кільком кваліфікаційним критеріям тендерна пропозиція такого учасника відхиляється з підстави зазначеної у пункті 3 розділу V Тендерної документації. Отже, якщо на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію Вами, у складі тендерної пропозиції, буде надано аналогічний договір на виконання робіт, стороною за яким виступає не заклад охорони здоров’я, замовник буде змушений відхилити таку тендерну пропозицію.»
Згідно частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Однак, всупереч Закону Замовником оприлюднено тендерну документацію, яка містить дискримінаційні вимоги, про що наведено вище в скарзі.
Звертаємо вашу увагу на те, що ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», на яку посилається Замовник у своїй відповіді на наше запитання, не передбачає наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних Договорів саме у КОНТКРЕТНОГО ЗАМОВНИКА (ІВ), тому посилаючись на неї Замовник намагається спотворити/переінакшити чинне законодавство України у своїх інтересах.
Таким чином, викладений у такий спосіб п.3.1. Додатку 1 ТД до Закупівлі UA-2018-01-15-000243-a «Капітальний ремонт приміщення під встановлення ангіографа лікувально-діагностичного корпусу №26, 2 поверху Київської міської клінічної лікарні №1 по вул. Харківське шосе, 121» обмежує конкуренцію серед учасників торгів та призводять до дискримінації та штучного звуження кола потенційно можливих учасників торгів, і як наслідок - порушує один з основних принципів публічних закупівель, закріплених у статті 3 Закону, зокрема, недискримінації учасників, та загалом призводять до порушення норм діючого законодавства у сфері публічних закупівель.
Пропонуємо внести зміни до тендерної документації, а саме до п.3.1. Додатку 1 ТД, та викласти його в такій редакції: «3.1. копія аналогічного договору про виконання робіт (під аналогічним договором розуміється договір на виконання робіт близьких за характером до робіт/частини робіт, що закуповуються замовником, у 2015 та/або 2016 та/або 2017 роках та документом, що підтверджує його виконання: копія належним чином оформленого акту(-ів) виконаних робіт;».
Дані зміни дозволять збільшити коло потенційних учасників у даній закупівлі та усунуть дискримінацію.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.01.2018 14:03
Вирішення:
За результатами розгляду Замовником, внесено зміни до Тендерної документції.
Статус вимоги:
Задоволено