• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Продукція борошномельно-круп’яної промисловості

Торги не відбулися

311 834.36 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 559.17 UAH
Період оскарження: 06.03.2018 16:41 - 18.03.2018 00:00
Вимога
Є відповідь

оскарження результатів закупівлі

Номер: 3240a49118c245608a0fc69bda59e3f2
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-06-002720-c.a1
Назва: оскарження результатів закупівлі
Вимога:
Головним управлінням Національної поліції в Луганській області (надалі за текстом – Замовник), було оголошено проведення закупівлі борошна та круп в системі державних закупівель «Prozorro». Номер закупівлі UA-2018-03-06-002720-C (далі за текстом – закупівля). На теперішній час, тендерним комітетом Замовника розглянуто пропозиції учасників та відхилена наша пропозиція відповідно до п.4. ч.1. ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з невідповідністю наданої пропозиції умовам тендерної документації. Натомість згідно змісту викладеного на сайті протоколу засідання тендерного комітету пропозиція відхилена на підставі порушення Закону України «Про запобігання корупції» в частині наявності конфлікту інтересів за фактом надання нами на розгляд тендерному комітету ГУНП в Луганській області листа-відгука віз Замовника також в особі ГУНП в Луганській області. Вважаю рішення тендерного комітету таким, яке ухвалено з порушенням законодавства про публічні закупівлі, а саме Закону України «Про публічні закупівлі» № № 992-VIII від 25.12.2015 р (далі за текстом – Закон). Так ч.1 ст.30 Закону містить вичерпний перелік підстав для відхилення тендерної пропозиції, серед яких відсутні підстави вказані тендерним комітетом в протоколі. Учасником не було порушено вимог та умов тендерної документації Замовника. В протоколі Замовника не конкретизовані, які самі умови документації Замовника були порушені учасником, тим паче наявність листа відгука згідно умов ТД не є обов’язковим. Закон «Про запобігання корупції» не регулює питання проведення закупівель, тим паче там відсутні підстави, які можуть привести до відхилення відхилити пропозиції учасника торгів. Також згідно ст.1 Закону України «Про запобігання корупції»: Потенційний конфлікт інтересів - наявність у особи приватного інтересу у сфері, в якій вона виконує свої службові чи представницькі повноваження, що може вплинути на об’єктивність чи неупередженість прийняття нею рішень, або на вчинення чи невчинення дій під час виконання зазначених повноважень; Реальний конфлікт інтересів - суперечність між приватним інтересом особи та її службовими чи представницькими повноваженнями, що впливає на об’єктивність або неупередженість прийняття рішень, або на вчинення чи невчинення дій під час виконання зазначених повноважень; Приватний інтерес - будь-який майновий чи немайновий інтерес особи, у тому числі зумовлений особистими, сімейними, дружніми чи іншими позаслужбовими стосунками з фізичними чи юридичними особами, у тому числі ті, що виникають у зв’язку з членством або діяльністю в громадських, політичних, релігійних чи інших організаціях; Таким чином для наявності конфлікту інтересів членів тендерного комітету з учасником необхідна обов’язкова наявність приватного інтересу, який взагалі відсутній в нашому випадку. Відносини, які склались між ФОП Рохман О.М. та ГУНП в Луганській області щодо укладання договорів та їх виконання носять тільки службовий характер, а ні як ні приватний. Взагалі навіть якщо би був в наявності конфлікт інтересів у будь-якого члена тендерного комітету з учасником закупівлі з метою врегулювання необхідно було цьому члену комітету просто утриматись від голосування та повідомити про це комітет на засіданні і це не може бути підставою для відхилення пропозиції учасника, так як це не є порушенням з боку учасника. На підставі всього вищевикладеного, прошу відмити рішення тендерного комітету про відхилення пропозиції учасника ФОП Рохман О.М.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Вимога розглянута на засіданні тендерного комітету. Відповідь додана окремим файлом
Статус вимоги: Відхилено