• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Технічне обслуговування автоматичних систем: пожежної сигналізації, пожежогасіння та димовидалення.

Торги не відбулися

85 299.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 1 705.99 UAH
Період оскарження: 09.02.2018 18:00 - 22.02.2018 00:00
Вимога
Без відповіді

Скарга про незаконні дії комітету з конкурсних торгів

Номер: 2f91ad1ad73f4c1c864c7e9c25f69806
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-09-001916-c.c1
Назва: Скарга про незаконні дії комітету з конкурсних торгів
Вимога:
Відповідно до оголошення про заплановану закупівлю, опублікованого на веб-порталі Уповноваженого органу: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-02-09-001916-c Ідентифікатор закупівлі UA-2018-02-09-001916-c, оголошену 09.02.2018 Національним музеєм історії України у Другій світовій війні. Меморіальний комплекс, надалі – Замовник, щодо закупівлі : «Технічне обслуговування автоматичних систем: пожежної сигналізації, пожежогасіння та димовидалення.Код ДК 021-2015 (CPV): 50413200-5 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання». Одночасно із зазначеним вище оголошенням Замовником була опублікована Тендерна Документація відкритих торгів (надалі – Документація) Проаналізувавши Документацію, маючи у своєму розпорядженні необхідну матеріально-технічну базу, працівників відповідної кваліфікації, позитивний досвід виконання подібних робіт, ТОВ «ПЕРУН» вирішило взяти участь у даній процедурі. Відповідно до Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції пункт 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції зазначено, що Учасник подає 1) «Тендерна пропозицію», складену за формою та змістом, що визначена у Додатку № 1 до тендерної документації. Звертаю Вашу увагу, що дана тендерна пропозиція надана не на фірмовому бланку учасника. Відповідно Додатку 2 до тендерної пропозиції «Кваліфікаційні критерії до учасників торгів» чітко визначено, що Учасник в складі своєї пропозиції подає такі документи: - Відомості у довільній формі про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід і будуть залучені до виконання замовлення., а також -Свідоцтва працівників, чинні на дату подання та до завершення виконання робіт : а)свідоцтва про проходження навчання з питань охорони праці; б)свідоцтва про проходження навчання з питань пожежної безпеки (не менше 4 працівників) в)свідоцтва про проходження навчання «допуск до робіт в електроустановках напругою до 1000В» (не менше 5 працівників); Учасник аукціону- ТОВ «АПС-КИЇВ» надав Довідку про працівників в якій зазначені працівники , але не підтверджений їх кваліфікаційний рівень. Свідоцтва про проходження навчання з питань охорони праці надані на працівників, які жодним чином учасник ТОВ «АПС-КИЇВ» не планував залучити до виконання робіт оскільки вони не зазначені в довідці про працівників. Свідоцтва про проходження навчання з питань пожежної безпеки (не менше 4 працівників) аналогічно надані на працівників, які жодним чином учасник ТОВ «АПС-КИЇВ» не планував залучити до виконання робіт оскільки вони не зазначені в довідці про працівників. Свідоцтва про проходження навчання «допуск до робіт в електроустановках напругою до 1000В» (не менше 5 працівників); аналогічно надані на працівників, які жодним чином учасник ТОВ «АПС-КИЇВ» не планував залучити до виконання робіт оскільки вони не зазначені в довідці про працівників та не містять терміну дії посвідчення, що не відповідає вимогам чинного Закону України. А також посвідчення, які надані про проходження спеціального навчання працівниками ТОВ «АПС-КИЇВ» втратили свою чинність 22 листопада 2016 року. Відповідно вимог Замовника, які визначені в Додатку 2 чітко визначено, що Учасники повинні надати «- Листи відгуки (не менше 3-х), що засвідчують факт виконання аналогічних договорів (за бюджетні кошти) зазначених в Інформаційній довідці про виконання аналогічних договорів.» ТОВ «АПС-КИЇВ» не надав жодного Листа відгука за бюджетні кошти. Відповідно Додатку 2 Учасник в складі своєї пропозиції надає «Копії аналогічних договорів зазначених в Інформаційній довідці (учасник може не показувати інформацію, що становить комерційну таємницю (сума договору))». Копії аналогічних договорів надані не на всі Договора, що зазначені в довідці. Відповідно вимог Замовника, які визначені в Додатку 2 чітко визначено, що Учасники повинні надати «-Сертифікат на систему управління якістю ISO 9001: 2015.». В складі документації ТОВ «АПС-КИЇВ» надав Сертифікат на систему управління якістю ISO 9001: 2009, що суперечить вимогам замовника. Відповідно вимог Замовника, які визначені в Додатку 2 чітко визначено, що Учасники повинні надати «- Копії договору оренди автотранспорту або документа на право власності» ТОВ «АПС-КИЇВ» не надав даних документів. Відповідно Додатку 6 визначена вимога до Учасника : Учасник повинен надати наступні документи: «1.1. Довідка в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі наявності) на підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктами 2,4,5,6,10 ч.1 та ч.2 ст. 17 Закону.» Звертаю Вашу увагу на ту обставину, що на момент закінчення кінцевого строку подання пропозицій конкурсних торгів дана Довідка відсутня в Документації, яку надав учасник - ТОВ"АПС-КИЇВ", що суперечить вимогам Документації опублікованої Замовником. Звертаю Вашу увагу на ту обставину, що на момент закінчення кінцевого строку подання пропозицій конкурсних торгів у учасника ТОВ «АПС-КИЇВ» відсутні вищезазначені документи, що суперечить вимогам документації відкритих торгів де прописано, що «У разі ненадання одночасно усіх необхідних документів, пропозиція Учасника розгляду не підлягає та відхиляється як така, що не відповідає вимогам, зазначеним в документації.» Вважаємо, що дії комітету з конкурсних торгів є незаконними, містять корупційну складову, носять дискримінаційний характер по відношенню до учасників. Беззаперечним є факт лобіювання членами комітету з конкурсних торгів інтересів учасника – ТОВ «АПС-КИЇВ», та поверхневого вивчення, поданих ним пропозицій конкурсних торгів, внаслідок чого порушені основні принципи здійснення державних закупівель, передбачені ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі»: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів; запобігання корупційним діям і зловживанням. На підставі зазначеного та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Просимо: -перевірити вищенаведені факти та вжити відповідних заходів; - скасувати рішення про визнання переможця; - переглянути пропозиції Учасників торгів - письмово повідомити скаржника про прийняте рішення. Додатково направляємо копію даної скарги до Міністерства культури для роз’яснення даної ситуації по визначенню переможця з порушеннями чинного Закону України.
Пов'язані документи: Учасник