• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

послуга з утилізації небезпечних медичних відходів

Завершена

96 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 480.00 UAH
Період оскарження: 09.08.2023 10:26 - 20.08.2023 00:00
Вимога
Вирішена

Щодо сплати послуг Консультанта торгів

Номер: aaffc10d616a4b79a35930262ac237d1
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-09-002282-a.a3
Назва: Щодо сплати послуг Консультанта торгів
Вимога:
Шановний замовнику! У пункті 5.2.3 Розділу 5 ви зазначаєте наступне: «5.2.3. На Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати в сумі 10 000.00 грн. (десять тисяч) гривень, на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Учасник має право ознайомитись з даним договором.» Стаття 527. Виконання зобов'язання належними сторонами 1. Боржник зобов'язаний виконати свій обов'язок, а кредитор - прийняти виконання особисто, якщо інше не встановлено договором або законом, не випливає із суті зобов'язання чи звичаїв ділового обороту. 2. Кожна із сторін у зобов'язанні має право вимагати доказів того, що обов'язок виконується належним боржником або виконання приймається належним кредитором чи уповноваженою на це особою, і несе ризик наслідків непред'явлення такої вимоги. Стаття 528. Виконання обов'язку боржника іншою особою 1. Виконання обов'язку може бути покладено боржником на іншу особу, якщо з умов договору, вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства або суті зобов'язання не випливає обов'язок боржника виконати зобов'язання особисто. У цьому разі кредитор зобов'язаний прийняти виконання, запропоноване за боржника іншою особою. 2. У разі невиконання або неналежного виконання обов'язку боржника іншою особою цей обов'язок боржник повинен виконати сам. 3. Інша особа може задовольнити вимогу кредитора без згоди боржника у разі небезпеки втратити право на майно боржника (право оренди, право застави тощо) внаслідок звернення кредитором стягнення на це майно. У цьому разі до іншої особи переходять права кредитора у зобов'язанні і застосовуються положення статей 512-519 цього Кодексу. Учасник не запропоновує виконати замість Замовника умови договору та відмовляється від виконання обов’язку Замовника. (пункт 2 ст.528 ЦК України) Стаття 629. Обов'язковість договору 1. Договір є обов'язковим для виконання сторонами. Стаття 636. Договір на користь третьої особи 1. Договором на користь третьої особи є договір, в якому боржник зобов'язаний виконати свій обов'язок на користь третьої особи, яка встановлена або не встановлена у договорі. 2. Виконання договору на користь третьої особи може вимагати як особа, яка уклала договір, так і третя особа, на користь якої передбачено виконання, якщо інше не встановлено договором або законом чи не випливає із суті договору. 3. З моменту вираження третьою особою наміру скористатися своїм правом сторони не можуть розірвати або змінити договір без згоди третьої особи, якщо інше не встановлено договором або законом. 4. Якщо третя особа відмовилася від права, наданого їй на підставі договору, сторона, яка уклала договір на користь третьої особи, може сама скористатися цим правом, якщо інше не випливає із суті договору. Між Замовником та Учасником не було укладено договору на користь третьої особи (Консультанта торгів). За даним випадком третя особа не може вимагати виконання зобов’язання за договором від Учасника. Стаття 903. Плата за договором про надання послуг 1. Якщо договором передбачено надання послуг за плату, замовник зобов'язаний оплатити надану йому послугу в розмірі, у строки та в порядку, що встановлені договором. 2. У разі неможливості виконати договір про надання послуг, що виникла не з вини виконавця, замовник зобов'язаний виплатити виконавцеві розумну плату. Якщо неможливість виконати договір виникла з вини замовника, він зобов'язаний виплатити виконавцеві плату в повному обсязі, якщо інше не встановлено договором або законом. Учасник не потребує ніяких консультацій з торгів. На учасника покладаються усі витрати за участь у торгах, а не витрати на консультації уповноважених осіб, які складають Тендерну документацію. Також у Тендерній документації вказано, що Учасник має право ознайомитись з даним договором. Чому його не має у файлах до Тендерної документації? Чому така сума на оплату послуг? Вимагаємо видалити даний пункт з Тендерної документації, адже Учасник не зобов’язаний оплачувати консультації з торгів уповноваженої особи. Якщо уповноважена особа не може скласти самостійно Тендерну документацію, то це питання уповноваженої особи, а не Учасника Закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: вказаний пункт видалено із ТД
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: 670df2b0eaf3436bb8a7ab34f1ba0048
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-09-002282-a.a2
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Замовник! Згідно умов тендерної документації, предметом даної закупівлі є "комплекс послуг щодо поводження з відходами, які утворюються в результаті господарської діяльності Замовника, а саме збирання, зберігання, оброблення, видалення, знешкодження, перевезення, та організації утилізації небезпечних медичних відходів, власником яких є Замовник. Код ДК 021:2015 90520000-8 ". Натомість, у тексті тендерної документації взагалі відсутні будь-які технічні вимоги щодо потенційного учасника, зокрема щодо наявності ліцензії на поводження з небезпечними відходами та перевезення небезпечних вантажів. На сьогоднішній день, під час проведення державних закупівель у системі Prozorro, які стосуються сфери поводження з небезпечними відходами, ми, на жаль, вимушені стикатися із порушенням екологічного та економічного законодавства з боку інших ліцензіатів. Заходи недобросовісної конкуренції, а також штучне заниження цін на послуги – вводить замовників в оману, вимушуючи їх укладати договори на надання послуг із підприємствами, які за своїми матеріально-технічними властивостями не можуть біти кінцевим утилізатором небезпечних відходів. Все це підриває екологічну та економічну сферу країни. В погоні за отриманням прибутку, недобросовісні ліцензіати, в порушення ЗУ «Про відходи» та «Про захист навколишнього середовища» - не здійснюють відповідних операцій із оброблення, знешкодження, утилізації та видалення. Існують випадки, навіть коли небезпечні відходи просто скидаються у поля, яри, лісосмуги, тощо. Чинним законодавством України передбачені критерії, яким повинні відповідати всі ліцензіати у сфері поводження з небезпечними відходами. Згідно Постанови КМУ «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами» від 13.07.2016 р. № 446, Замовники мають проявляти обачність, уважність та принциповість у виборі суб’єкта господарювання у сфері поводження з відходами, що полягає у наступному - перевірки наявності у суб’єкта господарювання відповідної ліцензії на поводження з небезпечними відходами з відповідним переліком необхідних операцій, а саме: збирання, зберігання, оброблення, видалення, утилізація, знешкодження; - перевірки наявності у суб’єкта господарювання необхідної матеріально-технічної бази для надання відповідних послуг, зокрема сміттєспалювальної печі температурою спалювання не менше ніж 1100 °C; - перевіряти наявність у суб’єкта господарювання кваліфікованого персоналу, зокрема посадові особи які мають екологічні знання, особи, які пройшли професійну підготовку фахівців у сфері поводження з небезпечними відходами, водіїв, які мають свідоцтво ДОПНВ та пройшли підготовку щодо перевезення небезпечних вантажів. Також, відповідно до ч.2 ст.41 ЗУ "Про управління відходами", суб’єкти господарювання для здійснення операцій з оброблення відходів зобов’язані отримати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів до початку своєї діяльності. З огляду зазначеного, Замовнику за доцільне додати до технічних вимог тендерної документації наступне: Копія ліцензії на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, виданої Міністерством екології та природних ресурсів України з відповідним переліком необхідних операцій, а саме: збирання, зберігання, оброблення, видалення, , знешкодження, що дає право поводження з небезпечними відходами, яка буде дійсною на весь період надання послуг відносно предмету закупівлі. Інформація про зазначену діючу ліцензію повинна бути наявною у переліку ліцензіатів на провадження господарської діяльності із здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами, який розміщений на веб-сайті Міністерства екології та природних ресурсів України. У випадку наявності рішення/наказу Міністерства екології та природних ресурсів України про анулювання зазначеної ліцензії, вона є такою, що не надає права на надання послуг з предмету закупівлі; Копія ліцензії на провадження господарської діяльності з перевезення небезпечних відходів автомобільним транспортом, виданої Державною службою України з безпеки на транспорті, яка буде дійсною на весь період надання послуг з предмету закупівлі. Сподіваємося на Ваше порозуміння!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: додано у дендерну документацію вимогу про наявнісь ліцензії
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: a50abe956a3e4951a614cbb6fedd85fa
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-09-002282-a.a1
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Замовник! У складі тендерної документації відсутній документ "• форма " ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ", згідно додатку №1;", на який є посилання. Просимо додати цей документ!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: додаток по формі тендерної пропозиції додано
Статус вимоги: Задоволено