• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт котельні з заміною твердопаливних котлів військової частини 2269 Національної гвардії України за адресою: м. Олександрія

Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (в редакції закону від 01.01.2023 № 850-IX).

Завершена

3 204 222.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 32 042.22 UAH
Період оскарження: 09.08.2023 09:41 - 15.08.2023 09:30
Вимога
Вирішена

Дискримінаційні вимоги тендерної документації

Номер: 214d7cfd816242b9a9f147267bc3c4d8
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-09-001190-a.b1
Назва: Дискримінаційні вимоги тендерної документації
Вимога:
В тендерній документації (оголошені) у Додатку 3 "ВИМОГИ ЩОДО ТЕХНІЧНИХ, ЯКІСНИХ, КІЛЬКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ" п.5 Замовник вимагає : "Учасник закупівлі в період уточнень задля об’єктивної оцінки об’ємів та складності надання послуг/виконання робіт за предметом закупівлі, передбачених технічним завданням даної закупівлі, повинен відвідати та оглянути об’єкт. За результатами відвідування та огляду об’єкта у складі пропозиції надається акт огляду об’єкту, за підписом сторони Учасника та Замовника об’єкта. Витрати на відвідування об’єкту Замовника несе Учасник із власних коштів (надати в складі акт огляду).". Встановлюючи відповідні вимоги, Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі в тендері необхідно отримувати Акт обстеження об’єкта за підписом Замовника. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання Акта обстеження об’єкта є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), адже є декілька рішень Антимонопольного комітету України, що ця вимога (акт обстеження) є дискримінаційною. Приклад рішень АМКУ: № 6298-р/пк-пз від 29.03.2021, оголошення № UA-2021-02-19-001564-b; рішенні від 30.10.2020 № 20243-р/пк-пз оголошення UA-2020-09-18-007021-b; рішенні від 13.10.2020 № 19212 оголошення UA-2020-09-18-006970-b. Наполягаємо прибрати вимогу із тендерної документації даних Відкритих торгів з особливостями, щодо надання у складі тендерної пропозиції Акта обстеження об'єкту за даною закупівлею. Якщо замовник залише дану вимогу, то для захисту своїх прав ми будемо змушені звернутися до суду.
Вирішення: «Шановний Учасник! Замовником розглянуто Вимогу по закупівлі за ідентифікатором UA-2023-08-09-001190-a, на підставі наявної практики з розгляду подібних питань Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного Комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, на прикладі рішення №:6298-р/пк-пз від 29.03.2021, оголошення № UA-2021-02-19-001564-b; рішення від 30.10.2020 № 20243-р/пк-пз оголошення UA-2020-09-18-007021-b; рішення від 13.10.2020 № 19212 оголошення UA-2020-09-18-006970-b. Замовником прийнято рішення щодо внесення змін до оголошення на проведення спрощеної закупівлі Капітальний ремонт і реставрація (ДК 021:2015: 45453000-7) Капітальний ремонт котельні з заміною твердопаливних котлів військової частини 2269 Національної гвардії України за адресою: м. Олександрія, а саме, видалити пункт 5 Додатку 3 "Вимоги щодо технічних, якісних, кількісних характеристик предмета закупівлі" до оголошення на проведення спрощеної закупівлі, щодо надання Учасником в пропозиції акту огляду об’єкту, за підписом сторони Учасника та Замовника». Додаток №3 буде викладено в новій редакції та додано перелік внесених змін до оголошення.
Статус вимоги: Задоволено