• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт дорожнього покриття та тротуарів по вул. Гагаріна в м. Миронівка Обухівського району Київської області. Коригування

Торги не відбулися

18 708 517.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 187 085.17 UAH
Період оскарження: 08.08.2023 16:59 - 08.10.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на неправомірне рішення про визначення переможця

Номер: 61e35a44d4194860acb9e306a7133f99
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-08-011292-a.b6
Назва: Скарга на неправомірне рішення про визначення переможця
Скарга:
Скарга на неправомірне рішення про визначення переможця
Дата розгляду скарги: 07.11.2023 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 31.10.2023 17:02
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 10.11.2023 17:24
Коментар замовника щодо усунення порушень: Під час проведення Закупівлі було прийнято рішення від «23» жовтня 2023 № 157-2023 (далі – Рішення), згідно з яким ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «РІАЛБУД» (далі – Учасник) визначено переможцем щодо Закупівлі та замовником прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю із переможцем Закупівлі, а саме Учасником, та оприлюднено таке Рішення в електронній системі закупівель. Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 07.11.2023 № 17847-р/пк-пз зобов’язано Миронівську міську раду скасувати Рішення. Відповідно до частини 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРКАСИМІСЬКБУД", Вінокур Маріанна 380472328189 vinokur@cmbud.com.ua
Скарга
Виконана замовником

Скарга на дискримінаційні умови

Номер: 7894c64ba72248c382933dfb890cc331
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-08-011292-a.b5
Назва: Скарга на дискримінаційні умови
Скарга:
Скарга на дискримінаційні умови закупілі
Дата розгляду скарги: 03.10.2023 10:30
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 26.09.2023 15:07
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 06.10.2023 11:50
Дата виконання рішення Замовником: 06.10.2023 21:59
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 15789-р/пк-пз від 03.10.2023, Замовником внесено зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі: "Капітальний ремонт дорожнього покриття та тротуарів по вул. Гагаріна в м. Миронівка Обухівського району Київської області. Коригування. Код та назва за ДК 021:2015 - 45233000-9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг.", оголошення про проведення якої оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2023-08-08-011292-a. Перелік змін додається.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРКАСИМІСЬКБУД", Вінокур Маріанна 380472328189 vinokur@cmbud.com.ua
Скарга
Виконана замовником

Скарга на дискримінаційні умови

Номер: 95e27991cf7d4f6eacab58994eaf2269
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-08-011292-a.a4
Назва: Скарга на дискримінаційні умови
Скарга:
Скарга на дискримінаційні умови закупівлі
Дата розгляду скарги: 13.09.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 05.09.2023 20:22
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 18.09.2023 13:12
Дата виконання рішення Замовником: 21.09.2023 23:17
Коментар замовника щодо усунення порушень: ПЕРЕЛІК ЗМІН, ЩО ВНОСЯТЬСЯ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ (згідно з рішенням уповноваженої особи Миронівської міської ради від «21» вересня 2023, протокол № 96-2023) за предметом закупівлі: Капітальний ремонт дорожнього покриття та тротуарів по вул. Гагаріна в м. Миронівка Обухівського району Київської області. Коригування. Код та назва за ДК 021:2015 - 45233000-9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг. Відповідно до пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами й доповненнями): «Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель, а саме в оголошенні про проведення відкритих торгів, таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів. Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.». Замовником прийнято рішення внести наступні зміни до тендерної документації: 1. Абзац перший частини першої розділу 4 тендерної документації викласти в наступній редакції: «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 26 вересня 2023, 00 год. 00 хв.». 2. Абзац перший частини четвертої розділу 6 тендерної документації викласти в наступній редакції: «Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої – п’ятої, сьомої – дев’ятої статті 41 Закону, та Особливостей.». 3. В ПРИМІТКАХ до тендерної документації абзац третій викласти в наступній редакції: «З метою виконання вимог законодавства, Закону України «Про публічні закупівлі», вимог Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 № 680, Наказу Міністерства юстиції України від 11.11.2014 № 1886/5 «Про затвердження Порядку роботи з електронними документами у діловодстві та їх підготовки до передавання на архівне зберігання» тощо датою і номером цієї тендерної документації є № 96-2023 від «21» вересня 2023.». 4. Підпункт 3.1.1. пункту 3 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації викласти в наступній редакції: «3.1.1. Під аналогічним договором (-ами) у розумінні предмета закупівлі слід вважати виконаний (виконані) на не менше ніж 50% договір (-и) на виконання робіт з нового будівництва, або капітального ремонту, або реконструкції, або поточного середнього ремонту, що виконані протягом 2019-2023 років та які, зокрема, підтверджують досвід виконаних наступних основних (ключових) робіт в обсягах (об’ємах) не менше: • улаштування покриттів із гарячих асфальтобетонних сумішей – не менше 11060 м2; • улаштування основи тротуарів – не менше 3848 м2; • улаштування покриття з фігурних елементів мощення (ФЕМ) – не менше 3848 м2; • установлення бетонних поребриків на бетонну основу – не менше 2975 м; • установлення бортових каменів бетонних і залізобетонних при інших видах покриттів – не менше 618 м. Учасник може надати документальне підтвердження досвіду виконання основних робіт одним договором або сумарно в обсязі 100% від об’ємів визначених основних робіт;». 5. Положення Додатку 2 до тендерної документації після таблиці 4 доповнити наступним текстом: «*При обчисленні загальновиробничих та адміністративних витрат, а також прибутку в цілому по будові трудовитрати робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів, які орендуються разом із цими робітниками, не враховуються. **Згідно Настанови з визначення вартості будівництва п. 5.9. «При розрахунках вартості експлуатації будівельних машин та механізмів, якщо внаслідок об’єктивних причин (ускладнені умови виконання робіт через обмеженість території будівельного майданчика, неможливість розміщення підйомних механізмів тощо) будівельні роботи планується виконувати без застосування будівельних машин та механізмів як для внутрішньо будівельного транспортування матеріальних ресурсів (горизонтального і вертикального), так і для виконання будівельних робіт, або із застосуванням наявних у підрядній організації не передбачених нормами машин та механізмів, вартість таких робіт визначається з урахуванням змінених умов виконання робіт. У випадку, якщо при такій заміні технічних ресурсів, технологія виконання робіт та показники цих норм не змінюються, вартість будівельних робіт визначається за тими самими КНУ РЕКН із заміненими технічними ресурсами.». 6. Вимоги та документи, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації Додатку 2 до тендерної документації доповнити пунктом дев’ятим та викласти в наступній редакції: «9. Учасник надає копії документів, що підтверджують якість та безпечність щебенево-піщаних сумішей (ЩПС), що будуть використовуватися при виконанні робіт: – протокол випробування показників продукції згідно вимог ДСТУ 9177-2:2022 (п.п. 7.2 табл.7.1 (ч1-4), 7.3, 7.4), виконаний акредитованою / атестованою випробувальною лабораторією (компетентність випробувальної лабораторії має бути підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством [надати копію документу]). Також, у разі, якщо учасник процедури не є виробником щебенево-піщаних сумішей (ЩПС), надається: - копія чиного договору поставки (продажу) ЩПС, укладеного між виробником та учасником, або уповановаженим предстаником / дилером виробника (з наданням підтвердженням відповідних повноважень) та учасником; - або лист-підтвердження виробника ЩПС про можливість ЩПС в необхідних обсягах. Також, учасником надається паспорт / сертифікат радіаційної якості на ЩПС, що підтверджує їх відповідність І класу радіаційної безпеки (для всіх видів будівництва без обмежень), виданий (-і) компетентною випробувальною лабораторією (компетентність випробувальної лабораторії має бути підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством [надати копію документу] [сфера акредитації - випробовування будівельних матеріалів за показником радіаційної безпеки]).». 7. У вступній частині (преамбулі) Додатку 3 до тендерної документації слова «уклали цей договір про закупівлю товарів» замінити на слова «уклали цей договір про закупівлю робіт», слова та символи «третьої – п’ятої» замінити на слова та символи «другої – п’ятої».
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРКАСИМІСЬКБУД", Вінокур Маріанна 380472328189 vinokur@cmbud.com.ua
Скарга
Виконана замовником

Скарга на дискримінаційні умови

Номер: 9f1cd929668e4d439e661326c51fca15
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-08-011292-a.a3
Назва: Скарга на дискримінаційні умови
Скарга:
Скарга на дискриманіційні умови
Дата розгляду скарги: 24.08.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 15.08.2023 19:16
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 29.08.2023 11:24
Дата виконання рішення Замовником: 01.09.2023 23:35
Коментар замовника щодо усунення порушень: ПЕРЕЛІК ЗМІН, ЩО ВНОСЯТЬСЯ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ (згідно з рішенням уповноваженої особи Миронівської міської ради від «01» вересня 2023, протокол № 71-2023) за предметом закупівлі: Капітальний ремонт дорожнього покриття та тротуарів по вул. Гагаріна в м. Миронівка Обухівського району Київської області. Коригування. Код та назва за ДК 021:2015 - 45233000-9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг. Відповідно до пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами й доповненнями): «Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель, а саме в оголошенні про проведення відкритих торгів, таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів. Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.». Замовником прийнято рішення внести наступні зміни до тендерної документації: 1. Абзац перший частини першої розділу 4 тендерної документації викласти в наступній редакції: «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 06 вересня 2023, 00 год. 00 хв.». 2. Положення підпункту 1.1. пункту 1 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації викласти в наступній редакції: «1.1.Довідка в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи учасника та печаткою учасника (у разі наявності) або з накладенням КЕП/УЕП, електронної печатки (у разі наявності), в якій зазначається інформація про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної та технологій із зазначенням, зокрема, типу обладнання та приналежності (власне, субпідрядної організації, залучене чи орендоване обладнання, тощо). Обов’язкова наявність в учасника наступних дорожньо-будівельних машин (не менше), що будуть залучатися до виконання робіт: - вантажні автомобілі – самоскиди (самоскиди) – не менше 4 од.; - асфальтоукладальник – не менше 1 од; - котки дорожні самохідні масою до 8 тон – не менше 1од; - котки дорожні самохідні масою до 13 тон – не менше 1од; - кран на автомобiльному ходу, вантажопiдйомнiсть від 6,3 т – не менше 1 од; - екскаватор (екскаватор - навантажувач) – не менше 1 од; - автонавантажувачі – не менше 1 од; - машини поливально-мийні – не менше 1 од; - автогрейдер – не менше 1 од. Дорожньо-будівельні машини, які будуть залучатися учасником до виконання робіт та які вказані у довідці, мають бути готові до виконання робіт та бути у технічно справному стані. Учасник повинен підтвердити, що дорожньо-будівельні машини, які будуть залучатися учасником до виконання робіт та які вказані у довідці, мають бути готові до виконання робіт та бути у технічно справному стані. На підтвердження учасник має надати: для кранів вантажопідйомних – чинні дозволи Держпраці на експлуатацію; для вантажних автомобілів самоскидів (самоскиди), асфальтоукладальників, котків дорожніх самохідних, екскаваторів (екскаваторів - навантажувачів), автонавантажувачів, машин поливально-мийних – чинні протоколи перевірки технічного стану, що підтверджують відповідність встановленим показникам контролю, що виданий уповноваженим на це органом. або У разі відсутності встановлених протоколів перевірки технічного стану учасник повинен підтвердити можливість відшкодування завданих збитків у випадку створення аварійних ситуацій при виконанні робіт чи пошкодженні вуличної інфраструктури. Для цього учасником надаються поліси обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників вказаних дорожньо-будівельних машин. У разі, якщо дорожньо-будівельні машини належать учаснику на праві власності, надаються копії документів, які підтверджують право власності / державну реєстрацію дорожньо-будівельної техніки - свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (машини). У всіх інших випадках, у разі, якщо обладнання залучається учасником на умовах користування, лізингу, надання послуг, тощо, учасник має надати договори оренди (користування, лізингу, надання послуг та/або ін.) з додатками та документи, що підтверджують право власності/ державну реєстрацію дорожньо-будівельної техніки - свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (машини). Залучені дорожньо-будівельні машини мають бути не відчуженими та готовими до виконання робіт. Допускається заміна вантажних автомобілів – самоскидів на вантажні автомобілі - сидільні тягачі з напівпричіпами самоскидами. В такому разі, учасником надається свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (машини) як на автомобілі - сидільні тягачі, так і на напівпричіп самоскид.». 3. Підпункти 3.1.1., 3.1.2. та 3.1.3. пункту 3 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації викласти в наступній редакції: «3.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Під аналогічним договором (-ами) у розумінні предмета закупівлі слід вважати повністю виконаний (-ні) протягом 2020-2023рр. договір (-ри) на виконання робіт за кодом ДК 021:2015 - 45233000-9 або ДК 021:2015 - 45230000-8, з об’ємами основних робіт не менше: • улаштування покриттів із гарячих асфальтобетонних сумішей – не менше 11060 м2; • улаштування основи тротуарів - не менше 3848 м2; • улаштування покриття з фігурних елементів мощення (ФЕМ) - не менше 3848 м2; • установлення бетонних поребриків на бетонну основу – не менше 2975 м; • установлення бортових каменів бетонних і залізобетонних при інших видах покриттів – не менше 618 м; 3.1.2. копію (копії) договору (-ів), зазначеного (-их) в довідці, в повному обсязі; 3.1.3. акт(-ти) виконаних робіт (форми КБ-2В) та довiдка (-ки) про вapтicть виконаних робiт (форми КБ-3). У випадку, якщо Учасником для підтвердження виконання аналогічного договору, надано договір, який укладений з замовником ним надається лише останній акт виконаних робіт (форми КБ-2В) та остання довiдка про вapтicть виконаних робiт (форми КБ-3);». 4. Пункту 3 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації доповнити підпунктом 3.1.4. та викласти в наступній редакції: «3.1.4. Бажаним (не обов’язковим) є позитивний відгук від замовника виконаних робіт.». 5. Положення пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації щодо вимог та документів, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації викласти в наступній редакції: «1. Будівельні матеріали та вироби, від яких залежить якість будівельної продукції, мають відповідати вимогам ДБН, ДСТУ, ДСН та іншим нормативно-правовим актам у сфері будівництва. Учасником обов’язково надається: - чинні сертифікати відповідності та протоколи сертифікаційних випробувань до сертифікатів відповідності видані акредитованою випробувальною лабораторією (лабораторія має бути акредитованою/атестованою згідно вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17025 в останній редакції [додатково надати документ, що підтверджує атестацію/акредитацію]), які підтверджують властивості асфальтобетонної суміші та емульсії, що будуть використовуватися при виконанні робіт, вимогам ДСТУ Б В.2.7-119:2011 та ДСТУ Б В.2.7-129:2013 відповідно. або чинні висновки за результатом санітарно-епідеміологічної експертизи на асфальтобетонну суміш та емульсію, що будуть використовуватися при виконанні робіт, що виданий (-ні) Держпродспоживслужбою, або акредитованою/атестованою санітарно-промисловою лабораторією (додатково надати атестат, або свідоцтво про атестацію на санітарно-промислову лабораторію та звіт за результатом санітарно-гігієнічної оцінки), які підтверджують відповідність вимогам діючого санітарно-гігієнічного законодавства України та можливість їх (сумішей та емульсій) використання у заявленій сфері застосування;». 6. Пункт 8 Додатку 2 до тендерної документації викласти в наступній редакції: «8. При виконанні робіт замовник вимагає використання асфальтобетонної суміш гарячої, дрібнозернистої, щільної, типу В, непереривчастої гранулометрії, марки І, бітум нафтовий дорожній 70/100.». 7. В ПРИМІТКАХ до тендерної документації абзац третій викласти в наступній редакції: «З метою виконання вимог законодавства, Закону України «Про публічні закупівлі», вимог Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 № 680, Наказу Міністерства юстиції України від 11.11.2014 № 1886/5 «Про затвердження Порядку роботи з електронними документами у діловодстві та їх підготовки до передавання на архівне зберігання» тощо датою і номером цієї тендерної документації є № 71-2023 від «01» вересня 2023.»
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРКАСИМІСЬКБУД", Вінокур Маріанна 380472328189 vinokur@cmbud.com.ua
Вимога
Відхилено

Вимога щодо дискримінаційних умов тендерної документації

Номер: 87bf75402a3f4bd0ba03ebfcd0484fbe
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-08-011292-a.a2
Назва: Вимога щодо дискримінаційних умов тендерної документації
Вимога:
08.08.2023 року Миронівською міською радою було оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів (з особливостями) на закупівлю робіт, а саме Капітальний ремонт дорожнього покриття та тротуарів по вул. Гагаріна в м. Миронівка Обухівського району Київської області. Коригування. ідентифікатор закупівлі: UA-2023-08-08-011292-a, ID e939d6cbbef14e5a91a3415171f6cc58 Готуючи свою тендерну документацію та ознайомившись з вимогами тендерної документації, нашим підприємством було виявлено дискримінаційні вимоги тендерної документації. Відповідно до пункту 1 Розділу ІІІі тендерної документації, Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям - згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації. 1.Згідно з одним із положень підпункту 1.1 Додатку 1 до тендерної документації, дорожньо-будівельні машини, які будуть залучатися учасником до виконання робіт та які вказані у довідці, мають бути готові до виконання робіт та бути у технічно справному стані. На підтвердження учасник має надати: для кранів вантажопідйомних – чинні дозволи Держпраці на експлуатацію, для вантажних автомобілів самоскидів (самоскиди), асфальтоукладальників, котків дорожніх самохідних, екскаваторів (екскаваторів – навантажувачів), машин поливально- мийних – чинні протоколи перевірки технічного стану, що підтверджують відповідність встановленим показникам контролю. Ознайомившись із зазначеними вимогами, вважаємо таку вимогу дискримінаційною, виходячи із наступного: Відповідно до статті 35 Закону України «Про дорожній рух» транспортні засоби, що беруть участь у дорожньому русі та зареєстровані у відповідних підрозділах МВС України, що забезпечують безпеку дорожнього руху, підлягають обов'язковому технічному контролю відповідно до цієї статті. Таким чином, трактори, самохідні шасі, самохідні сільськогосподарські, дорожньо-будівельні і меліоративні машини, сільськогосподарська техніка, інші механізми, які зареєстровані в територіальних органах Держпродспоживслужби України, не підлягають обов'язковому технічному контролю. Зважаючи на вищезазначене, участь у даній процедурі закупівлі зможуть взяти тільки ті Учасники, які заздалегідь могли знати про таку вимогу та провели технічний контроль власних/залучених вантажних автомобілів самоскидів (самоскиди), асфальтоукпадальників, котків дорожніх самохідних, екскаваторів (екскаваторів - навантажувачів), автонавантажувачів, машин поливально-мийних на добровільній основі. Наше підприємство не здійснювало такий технічний контроль, оскільки технічний контроль власних/залучених вантажних автомобілів самоскидів (самоскиди), асфальтоукпадальників, котків дорожніх самохідних, екскаваторів (екскаваторів - навантажувачів), автонавантажувачів, машин поливально-мийних, є добровільним і підприємство не зобов'язане це робити на підставі актів чинного законодавства. Ваховуючи викладене та вимагаємо виключити вимогу щодо надання у складі тендерної пропозиції документів що підтверджують проходження технічного контролю. 2. Згідно з одним із положенням підпункту 1.3 Додатку 1 до тендерної документації, в підтвердження наявності в Учасника власного заводу з виробництва емульсії бітумної, що буде залучений при виконанні робіт, Учасник в складі тендерної пропозиції надає копію (ї) документу(ів), що підтверджує(ють) право власності на нього (них) та бухгалтерську довідку про знаходження заводу, який(і) включений(і) Учасником до довідки, на балансі підприємства (Учасника) за підписом керівника та/або головного бухгалтера та/або бухгалтера, та/або за підписом фізичної особи-підприємця. В підтвердження наявності в Учасника орендованого чи залученого заводу (оренда, лізинг тощо) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) при виконанні робіт на об’єкті згідно предмету закупівлі, Учасник в складі тендерної пропозиції надає: - сканкопію(ї) договору(ів) оренди, або лізингу, або надання послуг, або поставки емульсій бітумних, укладеного (-их) між учасником та виробником емульсії бітумної (договір (-и) має (-ть) бути чинним протягом всього строку виконання робіт). Учасник має надати чинний атестат виробництва виробника емульсії бітумної дорожньої, яка буде використовуватися ним (Учасником) при виконанні робіт, що є предметом закупівлі. Атестат має засвідчувати забезпечення стабільності фізико-технічних показників емульсії вимогам ДСТУ Б В.2.7-129:2013 Емульсії бітумні дорожні. Технічні умови. Ознайомившись із зазначеною вимогою, вважаємо таку вимогу дискримінаційною виходячи із наступного: Так відповідно до розділу ІІІ. Будівельні матеріали, вироби і комплекти Таблиці 2 Відомість ресурсів (1 черга) Тендерної документації зазначено, що потреба в кількості Емульсія бітумної, дорожна становить 0,152628 т. Зважаючи на зазначену необхідну кількість визначеного матеріалу в об’ємі виконуваних робіт, такий матеріал без будь-яких ризиків для виконання дорожніх робіт може бути закуплений у контрагента виробника емульсії бітумної. У практиці розгляду Комісії Антимонопольного Комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель сформувалась усталена практика щодо вимог Замовників про наявність правовстановлюючих документів на обладнання та матеріально технічної бази. (рішення АМКУ № 16-781-р/пк-пз від 15.11.2019 UA-2019-10-18-003446-b) Ваховуючи викладене та вимагаємо виключити з тендерної документації в підпункті 1.3 (з Додатку 1) вимогу щодо надання у складі тендерної пропозиції документів що підтверджують право власності, або право оренди/залучення заводу з виробництва емульсії бітумної. 3. Згідно з одним із положенням пункту 4 Додатку 1 до тендерної документації, Згідно з пунктом 1 Додатку 2 до тендерної документації, Вимоги та документи, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації: Надати у складі тендерної пропозиції протоколи підбору, паспорти (сертифікати) якості на використовувану асфальтобетонну суміш та паспорти (сертифікати) якості на використовувану емульсію бітумну. Учасником надається чинний висновок (-ки) за результатом санітарно-епідеміологічної експертизи на асфальтобетонну суміш, що буде використовуватися при виконанні робіт, що виданий (-ні) Держпродспоживслужбою, або акредитованою/ атестованою санітано- промисловою лабораторією (додатково надати атестат, або свідоцтво про атестацію на санітарно-промислову лабораторію та звіт за результатом санітарно-гігієнічної оцінки), які підтверджують відповідність вимогам діючого санітарно-гігієнічного законодавства України та можливість їх (сумішей) використання у заявленій сфері застосування. Детально вивчивши формулювання даної вимоги, вважаємо таку вимогу дискримінаційною виходячи із наступного: Чинним законодавством України не встановлено необхідності здійснювати/проводити санітарно- епідеміологічну експертизу на асфальтобетонну суміш. А тому наше підприємство не замовляло та не проходило процедуру санітарно-епідеміогологічної експертизи на асфальтобетонну суміш, і відповідно не має змоги надати у складі тендерної пропозиції чинного висновку (-ків) за результатом санітарно-епідеміологічної експертизи на асфальтобетонну суміш, що буде використовуватися при виконанні робіт, що виданий (-ні) Держпродспоживслужбою, або акредитованою/ атестованою санітано-промисловою лабораторією. Практика Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо вимог Замовників про надання у складі тендерних пропозицій чинного висновку (-ків) за результатом санітарно-епідеміологічної експертизи на асфальтобетонну суміш, що буде використовуватися при виконанні робіт, що виданий (-ні) Держпродспоживслужбою, або акредитованою/ атестованою санітано-промисловою лабораторією підтверджує факт дискрмінаційності зазначеної вимоги. (№ 11383-р/пк-пз від 25.07.2023 року скарга ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» в межах процедури закупівлі UA-2023-07-03-000213-а) Зважаючи на все вищевикладене, вимагаємо внести зміни до тендерної документації в частині оскаржуваних вимог, які викладені у пункті 1 цієї Вимоги. У випадку, якщо дана вимога щодо дискримінаційних умов тендерної документації буде проігнорована Замовником, наше підприємство залишає за собою право звертатися до контролюючих органів і повідомляти про допущенні порушення норм чинного законодавства, зокрема до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, територіальних органів ДАСУ, правоохоронних органів тощо.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день! Інформуємо Вас, що відповідь (роз’яснення) на пункт 1 та пункт 3 Вашого звернення раніше було надано у відповідь на аналогічне звернення за ідентифікатором UA-2023-08-08-011292-a.a1. Натомість, стосовно Вашого звернення, що стосується підтвердження наявності власного/залученого/орендованого заводу з виробництва емульсії бітумної, повідомляємо наступне. Відповідно до положень підпункту 1.3. пункту 1 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації, в підтвердження наявності в Учасника власного заводу з виробництва емульсії бітумної, що буде залучений при виконанні робіт, Учасник в складі тендерної пропозиції надає копію (ї) документу(ів), що підтверджує(ють) право власності на нього (них) та бухгалтерську довідку про знаходження заводу, який(і) включений(і) Учасником до довідки, на балансі підприємства (Учасника) за підписом керівника та/або головного бухгалтера та/або бухгалтера, та/або за підписом фізичної особи-підприємця. В підтвердження наявності в Учасника орендованого чи залученого заводу (оренда, лізинг тощо) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) при виконанні робіт на об’єкті згідно предмету закупівлі, Учасник в складі тендерної пропозиції надає: - сканкопію(ї) договору(ів) оренди, або лізингу, або надання послуг, або поставки емульсій бітумних, укладеного (-их) між учасником та виробником емульсії бітумної (договір (-и) має (-ть) бути чинним протягом всього строку виконання робіт). Учасник має надати чинний атестат виробництва виробника емульсії бітумної дорожньої, яка буде використовуватися ним (Учасником) при виконанні робіт, що є предметом закупівлі. Атестат має засвідчувати забезпечення стабільності фізико-технічних показників емульсії вимогам ДСТУ Б В.2.7-129:2013 Емульсії бітумні дорожні. Технічні умови. Також, відповідно до положень абзацу першого пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації, замовником встановлено вимоги та документи, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме: надати у складі тендерної пропозиції протоколи підбору, паспорти (сертифікати) якості на використовувану асфальтобетонну суміш та паспорти (сертифікати) якості на використовувану емульсію бітумну. За таких умов, окрім очевидної необхідності встановити можливість потрібних обсягів поставки, замовник прагне переконатися, що необхідні паспорти (сертифікати) якості надаються саме на ту продукцію, що буде використовуватися учасником при виконанні робіт.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога щодо дискримінаційних умов тендерної документації

Номер: d9172b71aea04a29995c0e993508f7b8
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-08-011292-a.a1
Назва: Вимога щодо дискримінаційних умов тендерної документації
Вимога:
08 серпня 2023 року в електронній системі закупівель було оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів (з особливостями) на закупівлю по предмету Капітальний ремонт дорожнього покриття та тротуарів по вул. Гагаріна в м. Миронівка Обухівського району Київської області. Коригування. Код та назва за ДК 021:2015 - 45233000-9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг, номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2023-08-08-011292-a. Готуючи свою тендерну пропозицію та ознайомившись з вимогами тендерної документації, нашим підприємством було виявлено дискримінаційні вимоги тендерної документації. 1. Відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації, Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації:  інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі — згідно з Додатком 2 до тендерної документації. Згідно з пунктом 1 Додатку 2 до тендерної документації, Вимоги та документи, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації: Надати у складі тендерної пропозиції протоколи підбору, паспорти (сертифікати) якості на використовувану асфальтобетонну суміш та паспорти (сертифікати) якості на використовувану емульсію бітумну. Учасником надається чинний висновок (-ки) за результатом санітарно-епідеміологічної експертизи на асфальтобетонну суміш, що буде використовуватися при виконанні робіт, що виданий (-ні) Держпродспоживслужбою, або акредитованою/ атестованою санітано-промисловою лабораторією (додатково надати атестат, або свідоцтво про атестацію на санітарно-промислову лабораторію та звіт за результатом санітарно-гігієнічної оцінки), які підтверджують відповідність вимогам діючого санітарно-гігієнічного законодавства України та можливість їх (сумішей) використання у заявленій сфері застосування. Детально вивчивши формулювання даної вимоги, вважаємо таку вимогу дискримінаційною та вимагаємо виключити з тендерної документації (з Додатку 2) вимогу щодо надання у складі тендерної пропозиції чинного висновку (-ків) за результатом санітарно-епідеміологічної експертизи на асфальтобетонну суміш, що буде використовуватися при виконанні робіт, що виданий (-ні) Держпродспоживслужбою, або акредитованою/ атестованою санітано-промисловою лабораторією, а також вимоги про те, що учасники додатково повинні надати атестат, або свідоцтво про атестацію на санітарно-промислову лабораторію та звіт за результатом санітарно-гігієнічної оцінки), які підтверджують відповідність вимогам діючого санітарно-гігієнічного законодавства України та можливість їх (сумішей) використання у заявленій сфері застосування. Така позиція ґрунтується на наступному: Наше підприємство має у власності власний асфальтобетонний завод, який планується використовувати при виконанні робіт, що є предметом закупівлі. На власний асфальтобетонний завод у нашого підприємства наявні усі необхідні правовстановлюючі документи. На усю продукцію, що випускається власним АБЗ у нашого підприємства наявні протоколи підбору, паспорти (сертифікати) якості на асфальтобетонну суміш та паспорти (сертифікати) якості на використовувану емульсію бітумну. Однак, наше підприємство не замовляло та не проходило процедуру санітарно-епідеміогологічної експертизи на асфальтобетонну суміш, відповідно не має змоги надати у складі тендерної пропозиції чинного висновку (-ків) за результатом санітарно-епідеміологічної експертизи на асфальтобетонну суміш, що буде використовуватися при виконанні робіт, що виданий (-ні) Держпродспоживслужбою, або акредитованою/ атестованою санітано-промисловою лабораторією. Повідомляємо, що нормами чинного законодавства України не встановлено необхідності здійснювати/проводити санітарно-епідеміологічну експертизу на асфальтобетонну суміш. Ознайомившись із потенційними АБЗ, які розташовані і здійснюють діяльність в приблизній близькості до місця виконання робіт, нами було встановлено, що жоден із таких АБЗ не замовляв та не проходив процедуру санітарно-епідеміогологічної експертизи на асфальтобетонну суміш, відповідно не має змоги надати нашому підприємству (у разі купівлі у такого АБЗ асфальтобетонної суміші) чинного висновку (-ків) за результатом санітарно-епідеміологічної експертизи на асфальтобетонну суміш, що буде використовуватися при виконанні робіт, що виданий (-ні) Держпродспоживслужбою, або акредитованою/ атестованою санітано-промисловою лабораторією. Наголошуємо, що у практиці Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель сформувалась достатньо усталена практика щодо вимог Замовників про надання у складі тендерних пропозицій чинного висновку (-ків) за результатом санітарно-епідеміологічної експертизи на асфальтобетонну суміш, що буде використовуватися при виконанні робіт, що виданий (-ні) Держпродспоживслужбою, або акредитованою/ атестованою санітано-промисловою лабораторією і така практика підтверджує факт дискрмінаційності зазначеної вимоги. Таке твердження підтверджується у рішенні Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № № 11383-р/пк-пз від 25.07.2023 року (скарга ТОВ "РЕГДОРСТРОЙ" в межах процедури закупівлі UA-2023-07-03-000213-a) Зважаючи на все вищевикладене, ВИМАГАЄМО внести зміни до тендерної документації в частині оскаржуваних вимог, які викладені у пункті 1 цієї Вимоги. 2. Відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації, Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації:  інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації. Згідно з одним із положень підпункту 1.1. пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації, Дорожньо-будівельні машини, які будуть залучатися учасником до виконання робіт та які вказані у довідці, мають бути готові до виконання робіт та бути у технічно справному стані. для вантажних автомобілів самоскидів (самоскиди), асфальтоукладальників, котків дорожніх самохідних, екскаваторів (екскаваторів - навантажувачів), автонавантажувачів, машин поливально-мийних – чинні протоколи перевірки технічного стану, що підтверджують відповідність встановленим показникам контролю. Ознайомившись із зазначеними вимогами, вважаємо за необхідне повідомити наступне: 22.06.2014 року набрав чинності Закон України від 03.06.2014 №1303-VII «Про внесення змін до деяких законів України щодо забезпечення безпечної експлуатації сільськогосподарської техніки». Даним законом внесено зміни до частини другої статті 35 Закону України «Про дорожній рух», а саме: технічні засоби для агропромислового комплексу визначені Законом України «Про систему інженерно-технічного забезпечення агропромислового комплексу України» не підлягають обов’язковому технічному контролю. Відповідно до статті 35 Закону України «Про дорожній рух» транспортні засоби, що беруть участь у дорожньому русі та зареєстровані у відповідних підрозділах МВС України, що забезпечують безпеку дорожнього руху, підлягають обов’язковому технічному контролю відповідно до цієї статті. Таким чином, трактори, самохідні шасі, самохідні сільськогосподарські, дорожньо-будівельні і меліоративні машини, сільськогосподарська техніка, інші механізми, які зареєстровані в територіальних органах Держпродспоживслужби України, не підлягають обов’язковому технічному контролю. Зважаючи на вищезазначене, участь у даній процедурі закупівлі зможуть взяти тільки ті Учасники, які заздалегідь провели технічний контроль власних/залучених вантажних автомобілів самоскидів (самоскиди), асфальтоукладальників, котків дорожніх самохідних, екскаваторів (екскаваторів - навантажувачів), автонавантажувачів, машин поливально-мийних на добровільній основі. Однак, наше підприємство не здійснювало у добровільному порядку технічний контроль власних/залучених вантажних автомобілів самоскидів (самоскиди), асфальтоукладальників, котків дорожніх самохідних, екскаваторів (екскаваторів - навантажувачів), автонавантажувачів, машин поливально-мийних, оскільки не зобов’язане це робити на підставі актів чинного законодавства. У випадку, якщо дана вимога буде проігнорована Замовником, наше залишає за собою право звертатися до контролюючих органів і повідомляти про допущенні порушення норм чинного законодавства, зокрема до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, територіальних органів ДАСУ, правоохоронних органів тощо. Додатково звертаємось із проханням до Замовника надати відповідь та/або внести відповідні зміни до тендерної документації у строк до 11.08.2023 року.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: На Вашу вимогу від 10.08.2023, 18:50 (ID: UA-2023-08-08-011292-a.a1) далі повідомляємо наступне. Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно з чинним законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), якою встановлено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, та з дотриманням принципів, закріплених у частині першій статті 5 Закону, не призводячи своїми діями до штучного або умисного обмеження потенційного кола учасників. За таких умов, перелік обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та спосіб документального підтвердження відповідності встановленим умовам визначено замовником у встановлений Законом спосіб самостійно, виходячи з специфіки предмета закупівлі на капітальний ремонт дорожнього покриття та тротуарів по вул. Гагаріна в м. Миронівка Обухівського району Київської області. Коригування. 1. Відповідно до положень пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації учасником надається чинний висновок (-ки) за результатом санітарно-епідеміологічної експертизи на асфальтобетонну суміш, що буде використовуватися при виконанні робіт, що виданий (-ні) Держпродспоживслужбою, або акредитованою/ атестованою санітано-промисловою лабораторією (додатково надати атестат, або свідоцтво про атестацію на санітарно-промислову лабораторію та звіт за результатом санітарно-гігієнічної оцінки), які підтверджують відповідність вимогам діючого санітарно-гігієнічного законодавства України та можливість їх (сумішей) використання у заявленій сфері застосування. Просимо врахувати, що чинним стандартом, на який покликається замовник в тендерній документації та який поширюється на асфальтобетонні суміші й асфальтобетон для автомобільних доріг загального користування, аеродромів, мостів, вулиць, доріг і площ міських та сільських поселень, доріг і майданчиків промислових та сільськогосподарських підприємств тощо, є стандарт ДСТУ Б В.2.7-119:2011. Положеннями пункту 8.4 та 8.5 ДСТУ Б В.2.7-119:2011, зокрема, визначається використання бітумів та мінеральних матеріалів. Відповідно до пункту 6.14 ДСТУ Б В.2.7-119:2011, у процесі підготовки і організації виробництва та при приготуванні, транспортуванні, зберіганні і використанні асфальтобетонної суміші необхідно дотримуватись вимог ДСанПіН 2.2.7.029, чинних законів України та нормативно-правових актів, що стосуються охорони навколишнього природного середовища і недопущення забруднення ґрунтів і водоймищ. Оскільки чинний ДСТУ Б В.2.7-119:2011 містить вимоги та покликання, що стосуються дотримання вимог Державних Санітарних Правил і Норм, чинних законів України та нормативно-правових актів, що стосуються охорони навколишнього природного середовища і недопущення забруднення ґрунтів і водоймищ саме при здійсненні транспортування, зберігання і використання асфальтобетонної суміші, замовник вважає обґрунтованою вимогу, що стосується необхідності санітарно-епідеміологічного контролю та, відповідно, надання висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на асфальтобетонну суміш. Виходячи з умов тендерної документації, учасник не обмежений у її отриманні або в Держспоживслужбі, або компетентній вимірювальній санітарно-промисловій лабораторії. Замовнику не відомо іншого, окрім встановленого способу підтвердження дотримання вимог Державних Санітарних Правил і Норм, чинних законів України та нормативно-правових актів, що стосуються охорони навколишнього природного середовища і недопущення забруднення ґрунтів і водоймищ. Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Замовник повідомляє, що не має власних служб, які є уповноваженими на здійснення оцінки дотримання учасником при транспортуванні, використанні асфальтобетонної суміші вимог Державних Санітарних Правил і Норм, чинних законів України та нормативно - правових актів, що стосуються охорони навколишнього природного середовища і недопущення забруднення ґрунтів і водоймищ. За умови покликання чинного ДСТУ Б В.2.7-119:2011 на необхідність дотримання Державних Санітарних Правил і Норм, чинних законів України та нормативно-правових актів, що стосуються охорони навколишнього природного середовища, замовник вважає встановлену вимогу обґрунтованою та необхідною. Звертаємо Вашу увагу, що отримання встановленого висновку можливе за ідентифікатором послуги 00206 щодо видачі висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, яка у т.ч. доступна на Порталі Дія за покликанням https://guide.diia.gov.ua/view/vydacha-vysnovku-derzhavnoi-sanitarno-epidemiolohichnoi-ekspertyzy-1-diiuchykh-obiektiv-u-tomu-chysli-viiskovoho-ta-oboronnoho- Аналогічно, не встановлює дискримінаційною дану вимогу і Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у своєму рішенні №11357-р/пк-пз від 25.07.2023. 2. Відповідно до положень підпункту 1.1. пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації замовником встановлено кваліфікаційний критерій: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Замовником вимагається наявність в учасника наступних дорожньо-будівельних машин (не менше), що будуть залучатися до виконання робіт: - вантажні автомобілі – самоскиди (самоскиди) – не менше 4 од.; - асфальтоукладальник – не менше 1 од; - котки дорожні самохідні масою до 8 тон – не менше 1од; - котки дорожні самохідні масою до 13 тон – не менше 1од; - кран на автомобiльному ходу, вантажопiдйомнiсть від 6,3 т – не менше 1 од; - екскаватор (екскаватор - навантажувач) – не менше 1 од; - автонавантажувачі – не менше 1 од; - машини поливально-мийні – не менше 1 од; - автогрейдер – не менше 1 од. Дорожньо-будівельні машини, які будуть залучатися учасником до виконання робіт та які вказані у довідці, мають бути готові до виконання робіт та бути у технічно справному стані. На підтвердження учасник має надати: для кранів вантажопідйомних – чинні дозволи Держпраці на експлуатацію; для вантажних автомобілів самоскидів (самоскиди), асфальтоукладальників, котків дорожніх самохідних, екскаваторів (екскаваторів - навантажувачів), автонавантажувачів, машин поливально-мийних – чинні протоколи перевірки технічного стану, що підтверджують відповідність встановленим показникам контролю. Замовник не має повноважень на здійснення технічного контролю (не має власних служб контролю справності залучених учасником дорожньо-будівельних машин), разом з тим, замовник прагне переконатися, що закуповувані роботи будуть виконані з залученням технічно справних дорожньо-будівельних машин. Замовнику не відомо про інший спосіб документального підтвердження технічно справного стану, окрім встановленого. За таких умов, вважаємо встановлену вимогу необхідною та обґрунтованою. Враховуючи вищезазначене роз'яснення на вимогу, замовник приймає рішення відмовити у задоволенні вимоги.
Статус вимоги: Відхилено