• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт (вимощення бруківки) дороги т/с №6 код 14 (Код ДК 021:2015-45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація)

Торги не відбулися

7 638 919.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 38 194.60 UAH
Період оскарження: 08.08.2023 13:32 - 14.08.2023 09:00
Вимога
Відхилено

Дискримінаційна вимога в тендерній документації

Номер: 8906743f957a47c2849a75cf46f2e8d2
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-08-006091-a.a1
Назва: Дискримінаційна вимога в тендерній документації
Вимога:
Шановний Замовнику! Ретельно вивчивши Тендерну документацію, ми зіткнулися з дискримінаційними вимогами, що стосуються документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, а саме: 1. Скан-копії зазначених в довідці аналогічних договорів укладених у 2021-2023 роках . За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які зможуть надати аналогічний договір укладений в конкретний, вказаний Замовником проміжок часу, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, зокрема до нас, як до потенційних учасників. 2. Під аналогічним договором за предметом закупівлі необхідно розуміти договір щодо виконання робіт з капітального ремонту чи реконструкції чи нового будівництва доріг/дорожнього покриття. Відповідно до назви предмету закупівлі Капітальний ремонт (вимощення бруківки) дороги т/с №6 код 14 (Код ДК 021:2015-45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація), а також умов Технічного завдання Додаток 2 до ТД, основними роботами передбачається саме вимощення бруківки. Вважаємо необхідним внести зміни у даний пункт та вимагати підтвердження виконання аналогічних робіт саме з вимощення бруківки, як основного виду робіт за предметом закупівлі, оскільки вимога про надання аналогічного Договору з капітального ремонту чи реконструкції чи нового будівництва доріг/дорожнього покриття штучно звужує конкуренцію, та позбавляє можливості учасників, які виконували роботи, що є предметом закупівлі, не за Договором з ремонту дорожнього покриття, взяти участь в даній закупівлі. Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також наші права та законні інтереси, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Враховуючи вищевикладене ВИМАГАЄМО внести зміни до Тендерної документації. У випадку незадоволення нашої Вимоги, ми будемо змушені звернутися за захистом наших порушених прав та законних інтересів до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний потенційний учаснику, на Вашу вимогу повідомляємо наступне. КП МТК «Калинівський ринок» не вважається Замовником в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон), оскільки здійснює свою діяльність виключно на комерційній основі, що зокрема передбачено Статутом підприємства. Зважаючи на відсутність у КП МТК «Калинівський ринок» статусу Замовник у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі», підприємство проводить закупівлю в якості конкурсу з відбору виконавця, а не як Замовник в розумінні Закону, та зокрема, не затверджує ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ. Також, згідно Додатку 1 «Форма «ПРОПОЗИЦІЯ УЧАСНИКА» до Оголошення «Учасник підтверджує, що закупівля, в якій він має намір прийняти участь не підпадає під дію Закону України «Про публічні закупівлі», Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами та доповненнями). У зв’язку з цим, Учасник усвідомлює, що будь-які правові наслідки, пов’язані з проведенням КП МТК «Калинівський ринок» закупівлі, у тому числі в частині її оскарження, не регулюється зазначеними вище законодавчими актами. Претензії та зауваження до Порядку закупівель в Учасника відсутні». Отже, підприємство самостійно визначається з вимогами до учасників та не вважає дискримінаційними умови, що визначені в оголошенні, зокрема і в частині як періоду виконання аналогічних договорів у 2021-2023 роках так і в частині виконання робіт за аналогічними договорами, а саме: капітальний ремонт, чи реконструкція, чи нове будівництво доріг/дорожнього покриття. Враховуючи вищевикладене, КП МТК «Калинівський ринок» не вбачає необхідності внесення змін до Оголошення про проведення відбору через електронну систему закупівель.
Статус вимоги: Відхилено