• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Дрібне канцелярське приладдя та папір офісний А-4

Детальний опис предмету закупівлі та інші вимоги до товару розміщені у додатку Інформація №2.

Завершена

88 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 882.00 UAH
Період оскарження: 20.03.2018 17:53 - 23.03.2018 18:30
Вимога
Відхилено

Невідповідність технічним вимогам

Номер: 6359fd3580f54fa89548db9ffd8ac9fb
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-20-003321-c.a1
Назва: Невідповідність технічним вимогам
Вимога:
ТОВ “Український папір” прийняло участь в електронному реверсивному аукціоні на закупівлю UA-2018-03-20-003321-c (Дрібне канцелярське приладдя та папір офісний А-4), який проходив 29.03.2018 р. Виходячи з результатів аукціону було виявлено, що учасник ПП "Палей" у складі своєї пропозиції надає товари, які не відповідаю технічним вимогам Замовника, а саме: 1. Замовник вимагав Ручки кулькові із синім стержнем та товщиною лінії письма 0,5 мм – учасник надає Ручки кулькові Jobmax сині BM.2155-01, які за своїми характеристиками мають товщину лінії письма 0,7 мм, що є порушенням технічних вимог; 2. Замовник вимагав Стержні сині до кулькових ручок (розуміється, що стержні необхідні до ручок які вимагались попередньою позицією) – учасник надає Стержні чорні BM.8000-02, які по перше не відповідають вимогам за кольором, а також мають довжину 143 мм, проте запропоновані учасником Кулькові ручки BM.2155-01 мають довжини стержнів 127 мм; 3. Замовник вимагав Папки-реєстратори товщиною 75 мм – учасник надає Реєстратори BM.3011-07, які мають товщину 70 мм, тобто вони менші ніж вимагав Замовник; Учасник ФОП "Іваненко І. М." у складі своєї пропозиції надає Папір для нотаток розміром 76*46 мм, проте Замовник вимагав Папір для нотаток розмірами 76х76 мм. Також звертаємо увагу, що учасником до більшості позицій не зазначено технічних характеристик відповідно до вимог Замовника, що унеможливлює підтвердження відповідності запропонованого товару. Просимо відхилити пропозиції учасників ПП "Палей" та ФОП "Іваненко І. М." як такі, що не відповідають умовам тендерної документації відповідно до п.9.2 «Порядку здійснення допорогових закупівель» затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» 13.04.16 №35.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: При закупівлі товарів "Дрібне канцелярське приладдя та папір офісний А-4" (UA-2018-03-20-003321-c) через електронну систему закупівлі, переможцем було обрано ПП "Палей", яким було запропоновано найнижчу цінову пропозицію. Розглянувши Вашу вимогу (UA-2018-03-20-003321-c.а1) про невідповідність технічним умовам (товщина лінії стержня, довжина ручок та стержня, ширина реєстраторів), повідомляємо, що вимоги, які були Вами виставлені суттєво не впливають на цінову пропозицію від ПП "Палей", яка є для нас найбільш вигідною за результатами аукціону та задовільняє нашу потребу. При заключенні договору та поставці товару відхилення будуть враховані.
Статус вимоги: Відхилено