• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015 – 79110000-8 – Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва (Консультаційні та юридичні послуги)

Торги відмінено

500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
Період оскарження: 17.01.2018 14:13 - 02.02.2018 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання

СКАРГА в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»

Номер: c553e8374b6d4b5b9b9dac9f4840856f
Ідентифікатор запиту: UA-2018-01-17-000088-b.a5
Назва: СКАРГА в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Скарга:
Комунальним підприємством з питань будівництва житлових будинків «ЖИТЛОІНВЕСТБУД-УКБ» (надалі за текстом – Замовник), у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі за текстом – Закон), 17.01.2018 року опубліковано оголошення відкриті торги на закупівлю «Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва (Консультаційні та юридичні послуги)», код за ДК 021:2015 — 79110000-8. АО «БАРРІСТЕРС» (надалі – Скаржник) подано пропозицію задля участі у процедурі відкритих торгів на закупівлю «Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва (Консультаційні та юридичні послуги)», код за ДК 021:2015 — 79110000-8, згідно ідентифікатора закупівлі UA-2018-01-17-000088-b. Адвокатське об’єднання «БАРРІСТЕРС» надало тендерну пропозицію у встановлений оголошенням строк з дотриманням всіх вимог встановлених Замовником у Тендерній документації, затвердженої рішенням тендерного комітету від 17.01.2018 року. 07.02.2018 року завершився аукціон відкритих торгів UA-2018-01-17-000088-b на закупівлю код за ДК 021:2015 — 79110000-8 - «Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва (Консультаційні та юридичні послуги)». АО «БАРРІСТЕРС» запропоновано одну з найнижчих цінових пропозицій у розмірі 250 000 грн. 00 коп. Відповідно до ч. 4 ст. 28 Закону, після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, Замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважаються найбільш економічно вигідною. 13.02.2018 року Замовником опубліковано Протокол № 2 розгляду тендерних пропозицій (надалі – Протокол), відповідно до якого тендерну пропозицію АО «БАРРІСТЕРС» у розмірі 250 000 грн. 00 коп. відхилено, а за результатом розгляду та оцінки тендерної пропозиції ТОВ «Юридична фірма «ЮБІ КОМПАНІ» у розмірі 479 000 грн. 00 коп. Замовником визнано переможцем відкритих торгів ТОВ «Юридична фірма «ЮБІ КОМПАНІ». Як вбачається з Протоколу, тендерну пропозицію Скаржника відхилено відповідно до п. 1 ч. 1 та п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме тендерна пропозиція не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» та тендерна пропозиція не відповідає умовам Тендерної документації. Невідповідність, згідно зауважень Замовника тендерної пропозиції АО «БАРРІСТЕРС», полягає в наступному: «Згідно частини п’ятої «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтями 16, 17 Закону» Розділу 3 тендерної документації вимагалося надати в складі тендерної пропозиції оригінал(-и) позитивного відгуку(-ів) щодо надання аналогічних послуг на суму не менше 50% від очікуваної вартості закупівлі, а також копію(-ії) договору (-ів) надання таких послуг за вищевказаним (-и) відгуком (-ами), завірену учасником. (Фактичне виконання договору-(ів) обов’язково вказати у відгуці (-ках). Учасником АО «БАРРІСТЕРС» в складі тендерної пропозиції надано оригінали позитивних відгуків щодо надання аналогічних послуг, та договори згідно відгуків, проте фактичне виконання договорів у змісті відгуків відсутнє.» та «Згідно частини першої «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 тендерної документації вимагалося надати в складі тендерної пропозиції документ, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції (якщо таке забезпечення передбачено оголошенням про проведення процедури закупівлі). Відповідно до частини другої «Забезпечення тендерної пропозиції» Розділу 3 тендерної документації розмір забезпечення тендерної пропозиції 15 000,00 грн., вид забезпечення тендерної пропозиції: безумовна та безвідклична електронна банківська гарантія, строк дії забезпечення тендерної пропозиції: протягом строку дії тендерної пропозиції. Учасником АО «БАРРІСТЕРС» в складі тендерної пропозиції надано банківську (тендерну) гарантію № 23.24.0218.ЮО_К, яка містить зобов’язання Банка- Гаранта, що обмежуються сумою 15 000,00 грн., а також безвідкличні та беззаперечні зобов’язання, що не відповідають вимогам тендерної документації та Положенню «Про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» затвердженого Постановою НБУ від 15.12.2004 року № 639.» У свою чергу, АО «БАРРІСТЕРС» не погоджується з Рішенням Замовника оформленого Протоколом № 2 від 13.02.2018 року щодо відхилення пропозиції Скаржника, вважає Рішення про відхилення тендерної пропозиції АО «БАРРІСТЕРС» протиправним, безпідставним та таким, що підлягає скасуванню виходячи з наступного. 1. Відповідно до умов тендерної документації Учасником АО «БАРРІСТЕРС» було надано 3 листи-відгуки (додаються до даної скарги), в яких було вказано інформацію про фактичне виконання договорів, а саме «Фактичне виконання договорів вже розпочато». Тобто, оригінали Відгуків містять обов’язкову вимогу Замовника щодо фактичного виконання договору. Також звертаємо увагу на те, в тендерній документації відсутні вимоги про те, що договори мають бути фактично виконані повністю. Тендерною документацією зазначена вимога: «Фактичне виконання договору(-ів) обов’язково вказати у відгуці (-ках». Вказана вимога повністю виконана учасником АО «БАРРІСТЕРС», а тому зазначення про відхилення тендерної пропозиції із підстав відсутності інформації про фактичне виконання договорів є маніпулюванням термінів та порушення принципів зазначених Законом України «Про публічні закупівлі». З огляду на зазначене, при розгляді тендерної пропозиції АО «БАРРІСТЕРС» та оформлення результатів такого розгляду Протоколом, Замовником порушені вимоги частини 1 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якої закупівлі здійснюються за принципами об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобіганні корупційним діям і зловживанням. 2. Щодо невідповідності банківської (тендерної) гарантії умовам тендерної документації повідомляємо наступне. Відповідно до п. 2. 1. Договору про надання банківської гарантії № 23.24.0218.ЮО_К від 05 лютого 2018 року (додається до скарги), укладеного між ПАТ «ЮНЕКС БАНК» та АО «БАРРІСТЕРС», Банк-Гарант згідно заяви про надання Гарантії надає Бенефіціару безвідкличну та безумовну електронну Гарантію, що повністю відповідає змісту тендерної документації. Зміст викладеної інформації в тексті Банківської гарантії №23.24.0218.ЮО_К (додається) повністю відповідає вимогам безвідкличної та безумовної електронної банківської гарантії, оскільки не містить положень, які дозволяють відкликати банківську гарантію, а також не містить умов щодо сплати. Відповідно до ч. 2 розділу ІІІ Тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації вказано, що вид забезпечення тендерної пропозиції: безумовна та безвідклична електронна банківська гарантія. Але жодним чином не конкретизовано в положеннях тендерної документації, що саме таку назву повинна носити банківська гарантія, що має бути надана учасником. Вимоги щодо того, що гарантія має бути безвідкличною та безумовною стосуються, в першу чергу, її змісту/суті, а не назви. Зміст/суть наданої банківської гарантії щодо забезпечення тендерної пропозиції АО «БАРРІСТЕРС» цілком і повністю відповідає заявленим вимогам щодо безвідкличності та безумовності. Також зазначаємо, що банківська гарантія, яка надана АО «БАРРІСТЕРС» та банківська гарантія, що надана ТОВ «ЮРИДИЧНА ФІРМА «ЮБІ КОМПАНІ», (переможець відкритих торгів) мають ідентичний зміст/суть наданої гарантії, за виключенням назв Принципала та його реквізитів і вказаної в тексті назви банківської гарантії, а також цілком і повністю відповідає Положенню «Про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 року № 639. ПОВНИЙ ТЕКСТ ВИКЛАДЕНО В ДОДАДКУ "СКАРГА"
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата прийняття рішення по скарзі: 19.03.2018 20:02
Автор: АО "БАРРІСТЕРС", Шатній Олександр +380680986815 schatnij@gmail.com
Скарга
Відхилено

оскарження протиправного протоколу розгляду тендерних пропозицій №2 (UA-2018-01-17-000088-b)

Номер: baf47fe3f91c4484a7d305b916081431
Ідентифікатор запиту: UA-2018-01-17-000088-b.a4
Назва: оскарження протиправного протоколу розгляду тендерних пропозицій №2 (UA-2018-01-17-000088-b)
Скарга:
13.02.2018 о 16 годині 29 хвилин Замовником опубліковано Протокол розгляду тендерних пропозицій №2 відповідно до якого тендерну пропозицію ТОВ «ЮА «АБСОЛЮТ» у розмірі 249 000,00 грн. відхилено, а за результатом розгляду та оцінки тендерної пропозиції ТОВ «ЮФ «ЮБІ КОМПАНІ» у розмірі 479 000,00 грн. Замовником визнано ТОВ «ЮФ «ЮБІ КОМПАНІ» переможцем торгів. ТОВ «ЮА «АБСОЛЮТ» вважає рішення Замовника, оформленого Протоколом таким, що порушує права та інтереси ТОВ «ЮА «АБСОЛЮТ», таким, що не відповідає положенням, принципам та засадам Закону, та таким, що прийнято Замовником з порушенням принципів об’єктивності та неупередженості оскільки: - відповідно до змісту Протоколу (сторінка 1) Замовником зазначено, що ТОВ «ЮА «АБСОЛЮТ» в складі тендерної пропозиції не надано листа-згоди з істотними умовами договору. Дане посилання є необґрунтованим та безпідставним, оскільки ТОВ «ЮА «АБСОЛЮТ» в складі тендерної пропозиції надано відповідний документ, а також підписаний ТОВ «ЮА «АБСОЛЮТ» (на кожному аркуші, а також й в частині реквізитів сторін) Договір про надання юридичних послуг у якому Замовник визначив всі істотні умови такого договору. - підпунктом 5.1.1 пункту 5.1. частини 5 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації зазначено, що учасник подає як частину своєї пропозиції документи, що підтверджують його кваліфікацію, а саме оригінал(-и) позитивного відгуку(-ів) щодо надання аналогічних послуг на суму не меше 50% від очікуваної вартості закупівлі, а також копію (-ії) договору(-ів) надання таких послуг за вищевказаним (-и) відгуком(-ами), завірену учасником. (Фактичне виконання договору(-ів) обов’язково вказати у відгуці(-ках). Аналогічними вважаються послуги, які визначаються за кодом ДК 021:2015 - 79110000-8 – Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва. Жодних додаткових документів та вимог щодо відгуків, в тому числі вимоги про ідентичність між сумою вартості послуг встановлених за договором та сумою вартості за фактично надані послуги яка має бути зазначена у відгуках Тендерна документація не містить. Не зважаючи на це, відповідно до змісту Протоколу (сторінка 2) Замовником зазначено, що ТОВ «ЮА «АБСОЛЮТ» порушені вимоги частини 5 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації в частині розбіжностей змісту позитивного відгуку та копії договору до зазначеного відгуку. Дана підстава для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЮА «АБСОЛЮТ» є необ’єктивною та упередженою оскільки жодні розбіжності у документах відсутні. На виконання підпункту 5.1.1. пункту 5.1. частини 5 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, Учасником у складі тендерної пропозиції надано: (1) Оригінал позитивного відгуку ДП «ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ ПІВДЕННИЙ МАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД ІМЕНІ О. М. МАКАРОВА» від 31.01.2018 №913-4, відповідно до якого Клієнт зазначив про вид наданих Учасником послуг, а також загальну вартість наданих Учасником послуг на суму 1 376 100,00 грн. Тобто, оригінал Відгуку клієнта містить обов’язкову вказівку Замовника щодо фактичного виконання договору та відповідно, розмір такого виконання. (2) Оригінал Договору №0107/16 про надання правової допомоги від 25.07.2016 укладеного між Учасником та Клієнтом, відповідно до пункту 1.3. якого сторони визначили орієнтовану вартість такого договору у розмірі 500 000,00 грн. При цьому, як прямо передбачено пунктом 4.3. цього Договору, фактична сума договору складається із вартості наданих послуг, що визначена у всіх актах здачі-приймання наданих послуг. Зміст Договору №0107/16 про надання правової допомоги від 25.07.2016 не містить в собі жодної умови фіксованої вартості послуг, а передбачає лише орієнтовану суму, а отже висновок Замовника про розбіжності у наведених сумах є очевидно упередженим. Відхиляючи тендерну пропозицію Учасника з підстав розбіжностей між вартістю зазначеною у позитивному відгуку та копії договору до зазначеного відгуку, Замовник з невідомих підстав не зважав на тотожні розбіжності у відгуках та відповідних договорах ТОВ «ЮФ «ЮБІ КОМПАНІ» якого неправомірно визнано переможцем аукціону, що детальніше зазначене ТОВ «ЮА «АБСОЛЮТ» у відповідній скарзі. - відповідно до змісту Протоколу (сторінка 2) Замовником відхилено пропозицію ТОВ «ЮА «АБСОЛЮТ» з огляду на відсутність забезпечення. Дана підстава для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЮА «АБСОЛЮТ» є необ’єктивною та упередженою оскільки документи та файли, що підтверджують наявність відповідного забезпечення надані ТОВ «ЮА «АБСОЛЮТ». Крім того, у скарзі більш детально обґрунтована суть незаконних дій та протиправності прийнятого замовником рішення, а також наведені додаткові підстави для скасування незаконного рішення Замовника.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 15.03.2018 20:43
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю "Юридичне агентство "Абсолют", Діденко Антон 380937762296 dd.ant.law@gmail.com
Вимога
Є відповідь

Відхилення пропозиції учасника - відсутність кваліфікаційного критерію

Номер: 63d572591da34451bec954a976a8d4d8
Ідентифікатор запиту: UA-2018-01-17-000088-b.a3
Назва: Відхилення пропозиції учасника - відсутність кваліфікаційного критерію
Вимога:
Доброго дня! Звертаємось до Вас з вимогою про відхилення тендерної пропозиції учасника - Товариство з обмеженою відповідальністю "Юридичне агентство "Абсолют" з огляду на відсутність документів відповідно до вимог пункту 5.1.1. ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ на закупівлю юридичних послуг (Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва, код CPV за ДК 021:2015 – 79110000-8), а саме: надано оригінал позитивного відгуку щодо надання аналогічних послуг на суму не менше 50% від очікуваної вартості закупівлі, проте не надав копію договору надання таких послуг за вищезазначеним відгуком, завірену учасником. Як вбачається з документів тендерної пропозиції учасником було надано відгук на загальну вартість послуг на суму 1 1376 100,00 грн. а копію договору до зазначеного відгуку, надано на суму послуг вартість на 600 000,00 грн. Таким чином пропозиція Учасника не відповідає вимогам Тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Прийнято до уваги в рішенні враховано.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Порушення Замовником ст. 23 ЗУ "Про публічні закупівлі"

Номер: 1ef361f11cf24f2e87b5bc5432f621d3
Ідентифікатор запиту: UA-2018-01-17-000088-b.c2
Назва: Порушення Замовником ст. 23 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Згідно зі ст. 23 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту (звернення) про роз'яснення щодо тендерної документації надати такі роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Такі запити було здійснено було оприлюднено 18.01.2018 року у кількості 3 запитів. Таким чином, строк надання роз'яснень сплинув 21.01.2018 року, та на час подання даної скарги роз'яснення щодо тендерної документації не надані. Відсутність роз'яснень унеможливлює учасникам торгів надати цінову пропозицію та взяти переможцю ( у наступному) договірні зобов'язання.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Вказані звернення були оприлюднені в електронній системі закупівель 18.01.2018, замовником роз’яснення щодо них були надані 23.01.2018, тобто на третій робочий день, і відповідно строки порушено не було.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду

щодо внесення змін до тендерної документації

Номер: c81a6e3429464da48985c2140f83566e
Ідентифікатор запиту: UA-2018-01-17-000088-b.a1
Назва: щодо внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Вимога Щодо внесення змін до тендерної документації, затвердженого рішенням тендерного комітету від 17.січня 2018 року. По-перше. Рішенням тендерного комітету Комунального підприємства з питань будівництва житлових будинків «Житлоінвестбуд - УКБ» (далі – КП «Житлоінвестбуд - УКБ») від 17 січня 2018 року затверджено тендерну документацію (далі- Тендерна документація) на закупівлю «Послуг з юридичного консультування та юридичного представництва (Консультаційні та юридичні послуги) Код ДК 021:2015 – 79110000-8» за процедурою відкритих торгів. Відповідно до п.5 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015, №922-VІIІ (далі-Закон) Тендерна документація повинна містити: місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги; Передбачений в тендерній документації обсяг послуг - за замовленням Замовника протягом терміну дії договору, тобто не визначений в конкретних величинах. Відповідно, в Тендерній документації повинна бути визначено щодо якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі: 1. щодо усного та письмового консультування з юридичних питань – кількість годин; 2. щодо складання проектів, необхідних процесуальних документів, скарг, претензій, позовних заяв тощо – кількість документів; 3. щодо розробки правової позиції на користь Замовника, підготовка, аналіз та подання документів, а також іншої інформації, необхідної для належного представництва інтересів Замовника – кількість справ; 4. щодо представництва інтересів Замовника в судових органах, органах державної влади, в контролюючих та правоохоронних органах, на підприємствах, в установах, організаціях всіх форм власності та підпорядкування – кількість годин та\або кількість справ; 5. щодо особистої участі представників юридичної компанії під час представництва Замовника в судах загальної юрисдикції, адміністративних, господарських та інших судах України всіх інстанцій – кількість справ. Оскільки, відповідно п.1.2 V розділу Тендерної документації оцінка тендерних пропозицій здійснюється лише за одним критерієм – Ціна, то без визначення фактичного об’єму послуг, що закуповуються, Учасникам неможливо вирахувати собівартість таких послуг та сформулювати цінову пропозицію. Отже, відсутність в тендерній документації чітких обсягів предмету закупівлі, визначених в конкретних величинах, порушують принципи публічних закупівель закріплених в ст. 3 Закону, в частині недотримання добросовісної конкуренції серед учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. По-друге. На стор. 10 Тендерної документації в розділі «Інша інформація» зазначено: «Кожна сторінка документів, які подаються учасником, повинна бути підписана уповноваженою особою учасника, завірена печаткою, сканована в у форматі PDF. Всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді кольорових скан-копій, виготовлених з оригіналів документів, складених безпосередньо учасником…» Отже, Замовник вимагає засвідчувати кожну сторінку оригіналів документів підписом уповноваженої особи та печаткою, що є неприпустимим, оскільки призводить до псування оригінальних примірників документі. Відповідно, така вимога є дискримінаційною, оскільки, не кожна юридична особа, може дозволити собі псувати оригінальні примірники статутних та реєстраційних документів компанії. Враховуючи вищевикладене та керуючись ст.3, п.5 ч.2, ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» ПРОШУ: Внести зміни в Тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету КП «Житлоінвестбуд - УКБ» від 17.січня 2018 року в частині: 1. визначення чіткого обсягу предмету закупівель в конкретних величинах; 2. скасування вимоги засвідчувати підписом уповноваженої особи учасника та печаткою кожної сторінки документів, що подаються учасником. Директор ТОВ «Правова Група «Новіков і партнери» Д.Ф. Чабан
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлені обов’язкові складові, які повинна містити тендерна документація, зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, при цьому технічна специфікація повинна містити вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники. По другому питанню щодо засвідчення підписом уповноваженої особи і печаткою учасника кожної сторінки документів, що подаються учасником, зазначаємо, що згідно ч. 3 ст. 22 Закону, тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, водночас, умовами тендерної документації не виключена можливість подання учасниками копій документів, засвідчених належним чином, надання яких вимагається згідно цієї документації.
Статус вимоги: Не задоволено