-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Вивіз небезпечних відходів
Завершена
356 700.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.1% або 4 000.00 UAH
мін. крок: 1.1% або 4 000.00 UAH
Період оскарження:
26.02.2018 15:30 - 09.03.2018 00:00
Вимога
Є відповідь
порушення чинного законодавства при проведення закупівлі
Номер:
b8b34705382045909db1717968133be7
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-26-001536-c.c1
Назва:
порушення чинного законодавства при проведення закупівлі
Вимога:
1. Замовник: КУ «Запорізька обласна клінічна лікарня ЗОР», Код ЄДРПОУ 02006716
2. Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Екологічні переробні технології», код ЄДРПОУ 37797799, Юр. адр. / Факт. адр.: 04201, м. Київ, вул. Полярна, буд. 20, офіс № 218,
3. Номер повідомлення про проведення закупівлю UA-2018-02-26-001536-c Код ДК021: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами.
4. Підстави подання вимоги: Дискваліфікація Учасника, ТОВ «Екологічні переробні технології» (код ЄДРПОУ 37797799), який запропонував найменшу ціну (Протокол засідання тендерного комітету КУ «Запорізька обласна клінічна лікарня» ЗОР, щодо розгляду тендерних пропозицій № 091/В від 15.03.2018 року).
5. Обґрунтування вимоги: Замовник прийняв рішення про дискваліфікацію Товариства з обмеженою відповідальністю «Екологічні переробні технології» з наступними обґрунтуваннями:
- довідка про наявність аналогічних договорів не відповідає, так як «у довідці вказані договори, предметом яких є Послуги із збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізації небезпечних відходів (без знешкодження небезпечних відходів)»;
- «надані копії договорів, але акти виконаних робіт надані не на весь об’єм послуг. Також є незавершений договір, термін дії якого до 01.09.2018 року»;
- «Кваліфіаційний критерій – Документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору учасником ТОВ «Екологічні переробні технології» надано, не відповідає»;
Заперечення: У довідці про аналогічні договори вказані виконані та діючі договори (2016-2017 років), які є виконаними та виконуються і предметом яких є послуги із збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізації та знешкодження небезпечних відходів.
- «Довідка не містить інформацію про те, що обладнання та матеріально-технічна база призначена для проведення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами (збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізація, знешкодження)»;
Заперечення: У довідці про матеріально-технічну базу вказано, що для утилізації небезпечних відходів буде використовуватись піч-інсинератор С.Р. 100, яка є безпосереднім обладнанням для утилізації небезпечних відходів.
- «Ліцензія Міністерства екології та природних ресурсів України серія АД, № 075541 на збирання зберігання та знешкодження небезпечних відходів та Ліцензія Міністерства екології та природних ресурсів України серія АГ, № 581889 на збирання, заготівлю окремих видів відходів, як вторинної сировини (відходів полімерних, відходів гумових, у тому числі зношених шин) – не відповідає»;
- «інформація про субпідрядника (субпідрядників) в разі закупівлі робіт – надано, не відповідає (предмет закупівлі – послуга, тому субпідрядники не передбачені)»;
Заперечення: ліцензія ТОВ «Екологічні переробні технології» серія АД, № 075541 на збирання зберігання та знешкодження небезпечних відходів та Ліцензія Міністерства екології та природних ресурсів України серія АГ, № 581889 на збирання, заготівлю окремих видів відходів, як вторинної сировини (відходів полімерних, відходів гумових, у тому числі зношених шин) дійсно частково не містить перелік послуг щодо поводження із деякими відходами, але «Проектом Договору», з яким ми погодились, чітко не заборонено залучення субпідрядників. Укладення договору про закупівлю про закупівлю регулюється ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі», в якій зазначено що «Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом». Окрім того, частиною 1 Статті 838 ЦКУ передбачено, що «Підрядник має право, якщо інше не встановлено договором, залучити до виконання роботи інших осіб (субпідрядників)». Відповідно ст. 19 ЗУ "Про публічні закупівлі", в звіті про результати проведення процедури закупівлі зазначається "у разі закупівлі робіт або послуг - повне найменування та місцезнаходження кожного юридичного суб’єкта господарювання, якого учасник, з яким укладено договір про закупівлю, буде залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю, якщо про це зазначено в договорі про закупівлю". Вважаємо, що дана вимога щодо заборони залучення субпідрядника є дискримінаційною, що звужує коло учасників і суперечить вимогам чинного законодавства в сфері публічних закупівель, позбавляє права учасників на добросовісну конкуренцію та недискримінацію учасників, що визначені в ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
- «Відстань від місця знаходження Замовника/місця навантаження до об’єкта поводження з небезпечними відходами/ місця розвантаження не повинна перевищувати 100 км, так як враховується можлива незапланована потреба відвантаження відходів упродовж восьми робочих годин від дати виникнення нагальної потреби та надходження повідомлення від Замовника про необхідність відвантаження відходів (надати гарантійний лист у довільній формі) – не надано, не відповідає»;
Заперечення: В гарантійному листі по технічним вимогам було надано гарантію надання послуг з урахуванням можливої незапланованої потреби відвантаження відходів упродовж восьми робочих годин від дати виникнення нагальної потреби та надходження повідомлення від Замовника про необхідність відвантаження відходів. Щодо «Відстані від місця знаходження Замовника/місця навантаження до об’єкта поводження з небезпечними відходами/ місця розвантаження не повинна перевищувати 100 км» - дана вимога є дискримінаційною і є такою, що безпосередньо звужує коло учасників, лише до тих, які мають виробничі потужності на території Запорізької області, а усі інші підприємства навіть не можуть прийняти участь у даній закупівлі. Наша позиція підтверджується на практиці Рішенням Антимонопольного Комітету України № 389-р/пк-пз від 31.01.2017 року, яке чітко підтверджує що «дана вимога обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, а також порушує принципи здійснення закупівель, а саме – недискримінація учасників, відкритість та прозорість на усіх стадіях закупівель».
- «Тендерною пропозицією (Додаток 1) надано, не відповідає, а саме: порушена форма пропозиції (Додаток № 1), яку запропонував Замовник з відсутністю деяких пунктів (п. 6 «Форма власності та юридичний статус підприємства (організації), дата утворення, місце реєстрації, спеціалізація»;
Заперечення: Вважаємо невідповідність Тендерної пропозиції є несуттєвою помилкою. В розділі ІІІ Тендерної документації зазначено, що «до формальних (несуттєвих) помилок належать: 3) зазначення неповного переліку інформації в певному документі, всупереч вимогам тендерної документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції Учасника; Наприклад: у відомостях про Учасника не зазначено розрахункового рахунка, відкритого в банківській установі, проте вся інформація зазначена на фірмовому бланку документів Учасника». Відповідно, незазначена інформація в формі тендерної пропозиції міститься у поданому витязі з ЄДРПОУ та в окремому файлі «Відомості про уповноважену особу», що надавались Учасником у складі тендерної пропозиції.
Вимагаємо: Відмінити закупівлю UA-2018-02-26-001536-c Код ДК021: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами, згідно пункту 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», в зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога _ЗОКЛ ЗОР дискваліфікація ЕПТ.docx 15.03.2018 18:32
- Рішення АМКУ від 31.01.2017 № 389_дискримінаційні вимоги -наявність МТБ на території.PDF 15.03.2018 18:32
- Відповідь на вимогу.tif 20.03.2018 13:41
Дата подачі:
15.03.2018 18:32
Вирішення:
Відхилити вимогу "порушення чинного законодавства при проведення закупівлі"
Статус вимоги:
Відхилено