• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 4

ДК 021:2015 09310000-5 Електрична енергія (для об’єктів РСП Украероруху)

Завершена

48 167 093.83 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 481 670.94 UAH
Період оскарження: 07.08.2023 16:55 - 12.08.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: 13db3891599b49b5aacd75bf13c593c7
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-07-010933-a.a5
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Замовник Згідно 40 Закону України "Про публічні закупівлі" переговорна процедура це єдина процедура, яку ви можете оголошувати на період оскарження закупівлі: UA-2023-07-13-008018-a Повідомляємо, що дана закупівля проводиться виключно в інтересах одного учасника - ТОВ "ЕНЕРГЕТИЧНЕ ПАРТНЕРСТВО" Якщо даний учасник буде переможцем даної процедури закупівлі і в закупівлі UA-2023-07-13-008018-a ви свідомо ішли до нього задля визнання його переможцем - це буде суттєвим доказом про змову сторін
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до абзацу 2 пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. З наданого Вами запитання, що поставлено під час періоду уточнень та прийому пропозицій не вбачається отримання роз’яснення щодо тендерної документації, а тому відповідно повідомляємо про невідповідність такого запитання вимогам пункту 54 Особливостей.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: 5586826300114bde90eb29691f6f2057
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-07-010933-a.a4
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Замовник п.29 Особливостей встановлено: 29. У разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). В документації вказано предмет закупівлі – електрична енергія, такий же предмет вказано у відповідному полі в електронній системі закупівель. Стандартом який визначає вимоги до електричної енергії є ДСТУ ЕN 50160-2014 У додатку 3 встановлено: Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам)), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля. Учасник повинен надати оригінал або копію сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», виданого на ім‘я учасника закупівлі органом сертифікації, включеним до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України. Наданий документ повинен відповідати предмету закупівлі та бути чинним на момент подачі тендерної пропозиції. На виконання вимог Третього енергетичного пакету щодо інтеграції суб’єктів у сфері закупівлі електричної енергії України до загальноєвропейських стандартів та загальноєвропейського ринку, учасники зобов’язані документально підтвердити у складі своєї пропозиції успішне проходження сертифікації їхньої діяльності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) / ДСТУ ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги» або іншим аналогічним державним стандартам в сфері сертифікації діяльності підприємства, з наданням відповідного сертифікату, що має бути чинним на дату подання пропозиції. Сертифікат ISO 9001:2015 вважається чинним за умови щорічного підтвердження, а тому учасники у складі пропозиції повинні надати скан-копію документа, який підтверджує продовження терміну дії сертифікату ISO 9001:2015 (звіт по аудиту). З метою надійного захисту даних від спроби несанкціонованого доступу та забезпечення повного контролю за інформаційними ресурсами учасник шляхом надання сертифікату підтверджує відповідність вимогам ДСТУ ISO/IEC 27001:2015 (ISO/IEC 27001:2013; Cor 1:2014, IDТ) «Інформаційні технології. Методи захисту. Системи управління інформаційною безпекою. Вимоги». Зазначений документ має бути виданий на ім‘я учасника закупівлі органом сертифікації, що включений до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України, має відповідати предмету закупівлі та бути чинним на момент подачі тендерної пропозиції. Якщо дата видачі сертифікату більша ніж 12 місяців від дати подання тендерної пропозиції, додатково надається звіт за результатами наглядового аудиту, який виданий органом, що здійснював аудит і сертифікацію. Учасники підтверджують відповідність своєї участі у тендері вимогам щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель згідно листа Мінекономрозвитку №3304-04/13647-06 від 01.04.2019 року. З огляду на це учасники подають у складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують запровадження на підприємстві учасника політики щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель, добросовісної конкуренції. Серед таких документів повинен знаходитись наказ підприємства-учасника щодо призначення уповноваженого працівника за контроль та дотримання заходів і політики етичної поведінки при участі у процедурах публічних закупівель, а також настанови (інструкція або програма) підприємства щодо виконання вказаної політики. 2. Учасник у складі пропозиції надає також: - довідку-підтвердження про те, що він не надсилав повідомлення про припинення участі на ринку електричної енергії відповідно до п. 1.6 Правил ринку, затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 307, та не має намір припинити участь на ринку електричної енергії; - копію ліцензії або копію постанови НКРЕКП про видачу на право провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачу, або копію постанови Національної комісії регулювання електроенергетики та комунальних послуг України (далі - НКРЕКП) про видачу ліцензії з постачання електричної енергії споживачу, або інформація про наявність учасника в переліку (ліцензійному реєстрі НКРЕКП) суб'єктів господарювання, які відповідно до вимог Закону України «Про ринок електричної енергії» отримали ліцензію на право провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії, який розміщено на офіційному веб-сайті НКРЕКП. - для підтвердження добросовісного виконання своїх фінансових зобов’язань, учасник у складі пропозиції повинен надати Гарантійний лист про те, що за час з 01.01.2021 року по 31.12.2022, учасник не набував статусу "дефолтного" та зазначена інформація не була оприлюднена на сайті оператора системи передачі. У будь якому випадку, у разі якщо учасник набував статусу "дефолтний" у зазначений період та інформація про це міститься у відкритому доступі (відкритих реєстрах тощо), тендерна пропозиція такого учасника відхиляється на підставі п. 41 Особливостей, як така, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. - на підтвердження наявності web-сайту Учасника та його відповідності вимогам пп. 14 та пп. 15 п.5.2.2. р. 5.2 «Правил роздрібного ринку електричної енергії», затверджених Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг України від 14.03.2018 р. № 312, Учасник у складі пропозиції надає довідку в довільній формі з інформацією про наявність офіційного веб-сайту в мережі Інтернет. Інформація про наявність веб-сайту має бути підтверджена оригіналом документа на право власності та/ або право користування та /або договором про надання послуг та/або іншого документу, що підтверджує наявність офіційного веб-сайту в мережі Інтернет. - довідка, складена в довільній формі, яка містить інформацію про засновника та кінцевого бенефіціарного власника учасника, зокрема: назва юридичної особи, що є засновником учасника, її місцезнаходження та країна реєстрації; прізвище, ім’я по батькові засновника та/або кінцевого бенефіціарного власника, адреса його місця проживання та громадянство, з підтвердженням інформації щодо незастосування до засновника та/або кінцевого бенефіціарного власника учасника санкцій у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівлель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України «Про санкції». всі вищезазначені документи, які ви вимагаєте у технічному завданні не передбачені чинним стандартом (ДСТУ) на електричку енергію Прохання внести зміни і скасувати дані вимоги тендерної документації
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до Правил роздрібного ринку електричної енергії (ПРРЕЕ), затверджених постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312, відповідно до Розділу 4 та п.6.5 Розділу 6 Порядку забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання, затвердженого Постановою НКРЕКП від 12.06.2018 №375, відповідно до підпунктів 36-39 пункту 2.2 глави 2 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачу, затверджених постановою НКРЕКП від 27.12.2017 №1469, учасник (постачальник) повинен надавати послуги з постачання електричної енергії споживачам із дотриманням установлених показників якості. А замовник (споживач) має право на отримання послуг з постачання електричної енергії з дотриманням відповідних показників якості. Відповідно до Наказу № 203 прийнято національний стандарт України ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», гармонізований відповідним з міжнародним нормативним документом, що набув чинності з 01 липня 2016 року. Отже, враховуючи вищезазначене, а також керуючись нормами пункту 27 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 та абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Отже, замовник правомірно вимагає від учасників документально підтвердити у складі своєї пропозиції успішне проходження сертифікації їхньої діяльності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги». Жоден з чинних нормативно-правових актів не забороняє Замовнику вимагати від потенційних учасників документів щодо проходження сертифікації їхньої діяльність на відповідність вимогам міжнародних стандартів. Також звертаємо увагу, що дана вимога не є дискримінаційною. Такої ж позиції дотримується Постійно діюча комісія з розгляду скарг АМКУ (наприклад згідно з рішенням №4571-р/пк-пз від 12.05.2022). Таким чином, замовник керуючись нормами чинного законодавства з метою вибору за результатами цієї процедури закупівлі ефективного, відповідального та добросовісного постачальника, встановлює вимоги до учасників щодо підтвердження ними відповідності та впровадження вищезазначених стандартів. Зазначені вимоги щодо підтвердження учасниками їхньої відповідності стандартам не є дискримінаційними та жодним чином не порушують норми частини четвертої статті 22 Закону та статті 5 Закону. Таким чином, у замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації в цій частині. Відповідно до пункту 33 частини 1 статті 1 Закону - технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля та клімат. Відповідно до наказу від 21.12.2015 № 203 Державного підприємства "Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості" (далі – Наказ № 203) прийнято національний стандарт України ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», гармонізований з відповідним міжнародним нормативним документом, який набув чинності з 01 липня 2016 року. Отже, керуючись вимогами законодавства у сфері захисту довкілля, виходячи з норм пункту 33 частини 1 статті 1 Закону, а також пункту 27 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 та абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, відповідно до Наказу № 203 та враховуючи, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам)), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля, замовник вимагає від учасників надати оригінал або копію сертифікату відповідності вимогам ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування». Жоден з чинних нормативно-правових актів не забороняє Замовнику вимагати від потенційних учасників документів щодо проходження сертифікації їхньої діяльність на відповідність вимогам міжнародних стандартів. Також звертаємо увагу, що дана вимога не є дискримінаційною. Такої ж позиції дотримується Постійно діюча комісія з розгляду скарг АМКУ (наприклад згідно з рішенням №4571-р/пк-пз від 12.05.2022). Таким чином, замовник керуючись нормами чинного законодавства з метою вибору за результатами цієї процедури закупівлі ефективного, відповідального та добросовісного постачальника, встановлює вимоги до учасників щодо підтвердження ними відповідності та впровадження вищезазначених стандартів. Зазначені вимоги щодо підтвердження учасниками їхньої відповідності стандартам не є дискримінаційними та жодним чином не порушують норми частини четвертої статті 22 Закону та статті 5 Закону. Таким чином, у замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації в цій частині. Відповідно до наказу від 18.12.2015 № 193 Державного підприємства "Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості" (далі – Наказ № 193) прийнято національний стандарт України ДСТУ ISO/ІЕС 27001:2015 «Інформаційні технології. Методи захисту системи управління інформаційною безпекою. Вимоги», гармонізований з відповідним міжнародним нормативним документом, який набув чинності з 01 липня 2016 року. Отже, враховуючи вищезазначене, а також керуючись нормами пункту 27 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 та абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Отже, замовник цілком правомірно вимагає від учасників документально підтвердити у складі своєї пропозиції успішне проходження сертифікації їхньої діяльності вимогам ДСТУ ISO/ІЕС 27001:2015 «Інформаційні технології. Методи захисту системи управління інформаційною безпекою. Вимоги». Жоден з чинних нормативно-правових актів не забороняє Замовнику вимагати від потенційних учасників документів щодо проходження сертифікації їхньої діяльність на відповідність вимогам міжнародних стандартів. Також звертаємо увагу, що дана вимога не є дискримінаційною. Такої ж позиції дотримується Постійно діюча комісія з розгляду скарг АМКУ (наприклад згідно з рішенням № 19485-р/пк-пз від 27.08.2021р.). Таким чином, замовник керуючись нормами чинного законодавства з метою вибору за результатами цієї процедури закупівлі ефективного, відповідального та добросовісного постачальника, встановлює вимоги до учасників щодо підтвердження ними відповідності та впровадження вищезазначених стандартів. Зазначені вимоги щодо підтвердження учасниками їхньої відповідності стандартам не є дискримінаційними та жодним чином не порушують норми частини четвертої статті 22 Закону та статті 5 Закону. Таким чином, у замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації в цій частині. Звертаємо Вашу увагу, що отримати сертифікати може будь-яка організація, що працює у відповідності до зазначених вище стандартів ДСТУ ISO, а наявність сертифікатів сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей учасника. Вимоги стандартів — загальні, вони призначені для застосування будь-якою організацією, незалежно від її типу чи розміру. Зазначені вимоги тендерної документації не є дискримінаційними з огляду на практику Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: - рішення від 27.12.2019 року №19422-р/пк-пз, рішення від 07.02.2020 року № 2407 -р/пк-пз, рішення від 12.05.2022 року №4571-р/пк-пз. Практика Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: рішення № 19004-р/пк-пз від 20.12.2019 р. (UA-2019-11-20-002217-b), рішення № 7185-р/пк-пз від 14.04.2020 р. (UA-2020-03-17-001400-c), рішення № 2309 -р/пк-пз від 06.02.2020 р. (UA-2020-01-10-001583-c), рішення №19422-р/пк-пз від 27.12.2019 р. (UA-2019-11-25-003122-b), рішення № 11184-р/пк-пз від 21.05.2021 р. UA-2021-03-26-014987-c), рішення № 9066-р/пк-пз від 26.04.2021 р. (UA-2021-03-19-000685-c), рішення № 9066-р/пк-пз від 26.04.2021 р. (UA-2021-03-19-000685-c). рішення № 19485-р/пк-пз від 27.08.2021 р. З приводу інших документів Замовник керувався абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», якою передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Політика щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель

Номер: 044da819faae430491cb4341a53d618a
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-07-010933-a.b3
Назва: Політика щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель
Вимога:
Шановний Замовник, в Додатку 3 до тендерної документації ви просите надати: «Учасники підтверджують відповідність своєї участі у тендері вимогам щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель згідно листа Мінекономрозвитку №3304-04/13647-06 від 01.04.2019 року. З огляду на це учасники подають у складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують запровадження на підприємстві учасника політики щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель, добросовісної конкуренції. Серед таких документів повинен знаходитись наказ підприємства-учасника щодо призначення уповноваженого працівника за контроль та дотримання заходів і політики етичної поведінки при участі у процедурах публічних закупівель, а також настанови (інструкція або програма) підприємства щодо виконання вказаної політики.» Відповідно до Листа Мінекономрозвитку №3304-04/13647-06 від 01.04.2019 року на виконання статті 152 Угоди про асоціацію в частині публічних закупівель, розпорядженням Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 № 175-р затверджена Стратегія реформування системи публічних закупівель (“дорожня карта”) та План заходів щодо її реалізації, яким передбачено, зокрема, запровадження Кодексу поведінки для всіх суб’єктів сфери публічних закупівель, що встановлюватиме єдині етичні норми та правила поведінки в цій сфері. Проте, даний Лист як і всі Листи Мінекономіки не встановлюють норм права, носять виключно рекомендаційний та інформативний характер, що і зазначено в самому Листі, який додається до даної Вимоги. Відповідно до п.29 Особливостей, а саме: «У разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі)». Предметом закупівлі за цими торгами є ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія. Так як, Лист Мінекономіки носить виключно рекомендаційний характер і не встановлює норм права, а діючий стандарт ДСТУ EN 50160:2014. «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення (EN 50160:2010, IDT)» не передбачає даного документу, дана вимога до предмета закупівлі, з порушенням пункту 29 Особливостей, за таких умов, вищезазначена умова документації не узгоджуються із вимогами законодавства в цій частині. Вищевказана вимога документації є незаконною, дискримінаційною та такою, що порушує вимоги пункту 29 Особливостей, тому просимо видалити зазначену вимогу з тендерної документації. На підтвердження наших слів, надаємо сучасну практику Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо оскарження даної вимоги Замовника, а саме: п.7 Рішення № 7673-р/пк-пз від 30.05.2023 (додається до Вимоги) по закупівлі UA-2023-05-12-001164-a. Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію, відповідно до чинного законодавства, інакше нами буде подана скарга в Постійно діючу адміністративну колегію Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Додатки: - Лист Мінекономіки № 3304-04_13647-06 від 01.04.2019 року; - рішення № 7673-р/пк-пз від 30.05.2023.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: З сучасною практикою Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - Комісія) ознайомились, дякуємо! Однак, у зав’язку з тим, що рішення Комісії є індивідуальними для кожної процедури окремо, і на практиці, з тієї ж сучасної, такі рішення суперечать одна одній. Тому наразі зміни до тендерної документації не вбачаємо.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: 8859c8eb115f43378213bb5c722b869d
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-07-010933-a.a2
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! Ознайомтесь, будь ласка, зі статтею 40 ЗУ "Про публічні закупівлі" Якщо ваша закупівля оскаржена - ви не вправі оголошувати нову на інший строк поставки. Дані дії посвністю нівелюють можливість оскардення закупівель, оскільки Замовники, за вашою логікою, завжди будуть їх відміняти Завтра ми оскаржимо умови даної закупівлі (ознайомтесь з аб.2 п.29 Особливостей : У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Ваша документація містить чимало дискримінаційних умов у технічній частині І що ви і цю закупівлю відміните, бо вона затягнеться на вересень??? Або ви чітко дієте в інтересах конкретного учасника або просто не до кінця знаєте діюче законодавство. Прохання дану закупівлю відмінити А діючу оскаржену залишити. Договір завжди можна зменшити на невикористану кількість квт і період поставки. Наполегливо просимо прийняти законні міри, інакше будемо змушені звертатиь у всі можливі правоохоронні органи та максимально здійснювати розголос ваших незаконних дій!!!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! З статтею 40 Закону України "Про публічні закупівлі" ознайомились! Дякую! Було дуже корисно знову дізнатись про умови застосування переговорної процедури закупівлі згідно статті 40 Закону України "Про публічні закупівлі". Що в свою чергу підкреслює, що сам Ви знаєте діюче законодавство «до кінця». В загалом, було б непогано дотримуватись загально визначених етичних норм поведінки в закупівлях, виявлення ввічливості та поваги між усіма суб’єктами сфери закупівель. Хоча, як розуміємо, це не Ваш випадок, раз ви вважаєте вимогу в тендерній документації про підтвердження відповідності своєї участі у тендері вимогам щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель – незаконною та дискримінаційною. То ж якщо ви вважаєте що вимоги тендерної документації Вас дискримінують то звертайтесь будь-ласка до органу оскарження, це Ваше право. Чи ви хочете запитати дозволу у Замовника? Не розуміємо мету таких питань/вимог… А у разі якщо органом оскарження буде прийняте відповідне рішення про необхідність внесення змін до документації Замовник виконає дане рішення відповідно до вимог чинного законодавства.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: fd218e88e02a406e8066034aeb09e4c7
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-07-010933-a.c1
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Замовник Нагадуємо, що у вас є діюча закупівля https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-07-13-008018-a Вона перебуває на етапі оскарження На якій підставі ви оголошуєте нову закупівлю?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Дійсно, закупівля №UA-2023-07-13-008018-a перебуває на етапі оскарження. Однак у зв'язку з тим, що процедуру заблоковано та розглядається скарга в органі оскарження, строки постачання товару по закупівлі №UA-2023-07-13-008018-a вже не є актуальними, бо обсяги споживання електричної енергії в ній планувались з 01.08.2023. Відповідно до вказаного, Замовником оголошена поточна закупівля з актуальним строком постачання з 01.09.2023.
Статус вимоги: Відхилено