-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Вода питна столова 0,5 л, вода питна столова 18,9 л
Завершена
760 440.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 802.20 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 802.20 UAH
Період оскарження:
07.08.2023 16:30 - 16.08.2023 00:00
Вимога
Вирішена
Роз'яснення технічного завдання та кваліфікаційних вимог
Номер:
daf61339bbdf484fb3beb9c3e8c26364
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-07-010443-a.a1
Назва:
Роз'яснення технічного завдання та кваліфікаційних вимог
Вимога:
Доброго вечора, шановний Замовнику!
ТОВ «ВК «АВАЛОН ГРУП» з метою підготовки документів у прийнятті участі у відкритих торгах з особливостями, ідентифікатор закупівлі: UA-2023-08-07-010443-a (Вода питна столова 0,5 л, вода питна столова 18,9 л), просить надати роз'яснення щодо Додатку 3 та Додатку 4 до тендерної документації, а саме:
Додаток № 3 до тендерної документації містить таблицю Перелік документів для підтвердження відповідності учасника вимогам визначеним у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», колонку 3 «Перелік документів, що підтверджують інформацію про відповідність вимогам» за № п/п 2 Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надається: Довідка в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією про працівників, зокрема водіїв, експедиторів, комірників, вантажників тощо, які будуть залучатися для обігу предмету закупівлі (виконання умов Договору) із зазначенням прізвища, ім'я, по батькові, посади, яку обіймає на підприємстві, спеціальності за освітою, та загального стажу роботи. Як вбачається з вищевикладеного, Ви використовуєте слова «водіїв, експедиторів, комірників, вантажників» у множині без конкретизації кількісного показника, наприклад «не менше двох водіїв» , тощо. Просимо надати трактування цьому критерії, зокрема, яка саме кількість працівників кожної із зазначеної Вами категорій повинна бути надана у складі тендерної пропозиції ?
1.1. Вищезгаданий Додаток 3 за № п/п 3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), Учасником надається: Довідка в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи Учасника про досвід виконання аналогічних договорів або договорів, що виконуються, на постачання товару, який є предметом закупівлі, в якій зазначається наступна інформація: найменування Замовників, їх адреси та контактні номери телефонів, назва товару, який є предметом закупівлі. Аналогічним вважається Договір з постачання продукції, яка є предметом закупівлі. Також Учаснику в складі своєї тендерної пропозиції необхідно надати: - договори, зазначені у довідці; - документи, що підтверджують факт поставки аналогічного товару (видаткові накладні та/або акти приймання-передачі товару та/або інший документ - не більше п'яти) (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) по договорам, зазначеним у довідці; - листи-відгуки (завірені підписом та печаткою Замовника) з інформацією про належне виконання договорів зазначених в довідці. Як вбачається, також використані слова «виконання аналогічних договорів або договорів, найменування Замовників, їх адреси та контактні номери телефонів, назва товару» у множині без конкретизації кількісного показника. Просимо надати трактування цьому критерії, зокрема, яка саме кількість «виконаних аналогічних договорів або договорів, найменування Замовників, їх адреси та контактні номери телефонів, назва товару» повинна бути надана у складі тендерної пропозиції ?
2. Додаток № 4 до тендерної документації ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 41110000-3 Питна вода (вода питна столова 0,5 л, вода питна столова 18,9 л) містить таблицю із зазначенням однієї із позицій назви предмету закупівлі : «Вода питна столова 18,9 л» , однак відсутня будь яка інформація щодо тари 18,9 , яка є зворотною. Просимо пояснити чи тара 18,9 л по Вашій закупівлі дійсно є зворотною, а також механізм повернення бутля (тари)?
2.1. Вищезгаданий Додаток № 4 містить розділ «Інформація про безпечність харчових продуктів (запропонованого товару) вимогам чинного законодавства в сфері безпечності харчових продуктів, повинна бути підтверджена наступними документами:
З метою підтвердження запровадження обов'язкових постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), Учасник надає документи, що підтверджують те, що Учасник або Перевізник (у разі, якщо Учасником для перевезення предмету закупівлі залучається суб'єкт господарювання (Перевізник)) та Зберігач (у разі, якщо Учасником будуть залучатись потужності (-ть) на будь-якій стадії виробництві та/або в обігу предмету закупівлі, при умові, що для зберігання харчових продуктів використовуються потужності, які належать іншим особам (Зберігач, тощо)), запровадив обов'язкові постійно діючі процедури, засновані на принципах системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), а саме:
- акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, не більше річної давнини до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. ТОВ «ВК «АВАЛОН ГРУП» впроваджено та застосовуються постійно діючі процедури, засновані на принципах системи НАССР, та отримано сертифікат ISO 22000 «Системи управління безпечністю харчових продуктів» 01.05.2023р. та наявний тільки проміжковий (почаковий) звіт до нього, оскільки проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти здійснюється Держпродспоживслужбою не раніше ніж через рік після впровадження сертифікат ISO 22000 підприємством.
Чи є дані документи достатніми для прийняття участі у закупівлі, а також чи можливо надати лист-пояснення щодо відсутності в Учасника з посиланням на норми чинного законодавства, акта складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, не більше річної давнини до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.Просимо надати роз'яснення.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.08.2023 21:23
Вирішення:
Шановний Учаснику! Додатком № 3 до тендерної документації Замовника передбачено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією про працівників, зокрема водіїв, експедиторів, комірників, вантажників тощо, які будуть залучатися для обігу предмету закупівлі (виконання умов Договору) із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові, посади, яку обіймає на підприємстві, спеціальності за освітою, та загального стажу роботи.
Тендерна документація Замовника не містить вимог до кількості працівників. Учасник самостійно, з урахуванням обсягів товарів, вказує необхідну кількість працівників які будуть залучатися для обігу предмету закупівлі (виконання умов Договору).
Додатком № 3 до тендерної документації Замовника також передбачено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи Учасника про досвід виконання аналогічних договорів або договорів, що виконуються, на постачання товару, який є предметом закупівлі, в якій зазначається наступна інформація: найменування Замовників, їх адреси та контактні номери телефонів, назва товару, який є предметом закупівлі. Аналогічним вважається Договір з постачання продукції, яка є предметом закупівлі.
Тендерна документація Замовника не містить вимог до кількості аналогічних договорів або договорів, що виконуються, на постачання товару, який є предметом закупівлі.
Додатком № 4 до тендерної документації Замовника передбачено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати, зокрема, акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, не більше річної давнини до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Повідомляємо, що в разі неможливості надання учасником будь-якого документа в складі тендерної пропозиції, через його відсутність в нього відповідно до вимог діючого законодавства, він повинен надати довідку в довільній формі про неможливість подання такого документу із зазначенням причин відсутності та посиланням на норми діючих нормативно-правових актів.
У зв’язку з відсутністю в тендерній документації Замовника інформації щодо зворотної тари, будуть внесені зміни до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено