-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Фармацевтична продукція
Завершена
2 481 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 416.41 UAH
мін. крок: 0% або 416.41 UAH
Період оскарження:
26.02.2018 18:01 - 12.03.2018 00:00
Вимога
Є відповідь
Щодо написаного замовником.
Номер:
f1109d8e8a48484d813d93329501465c
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-26-002164-c.b3
Назва:
Щодо написаного замовником.
Вимога:
Враховуючи таку корупційну позицію Замовника та намагання всіляко виправдати свої протизаконні дії, навмисно перекручуючи та тратуючи свої права та обов"язки, ми звертаємося до вказаних у попередній вимозі контролюючих органів.
Дата подачі:
27.03.2018 10:47
Вирішення:
Приймаючи рішення щодо даної закупівлі , тендерний комітет діяв в межах та у спосіб передбачений законом України.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Вимога!
Номер:
c2ecce743b654476a43a5c4e1bcfd7c9
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-26-002164-c.b2
Назва:
Вимога!
Вимога:
Шановний Замовнику! Яким саме вимогам не відповідає наша пропозиція в частині вмісту масової долі активно-діючих речовин? Вимозі 79,9% вмісту спирту в антисептику? А Ви знаєте,що згідно Закону про публічні закупівлі, якщо Замовник зазначає в документації торгову марку, він обов"язково повинен вказати фразу - "або еквівалент"! АВТОРИТЕТНО ЗАЯВЛЯЄМО, що 79,9% спирту містить лише вказаний вами засіб "Неосептін" , а подання еквівалентів інших виробників є неможливим. Їх немає. Тобто ви порушили Закон! І за дивним збігом обставин продукція одного виробника! Впевнені,що це яскравий приклад корупційної закупівлі. Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи.Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров`я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Дата подачі:
21.03.2018 17:53
Вирішення:
Шановний скаржнику!
Під час проведення кваліфікації тендерний комітет діяв згідно Закону України Про публічні закупівлі». Вашу пропозицію було відхиллено на підставі п.1 ч. 4 ст 30 Закону, як таку що не відповідає вимогам тендерної документації. Згідно абз. 4 ч. 3 ст 7 ЗУ «Про публічні закупівлі» Органи, уповноважені на здійснення контролю у сфері закупівель, не мають права втручатися в проведення процедур закупівель. Згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» Ч. 3 ст 9 Громадяни і громадські організації та їх спілки не мають права втручатися у процедуру закупівлі.
Що стосується документації на придбання дезінфікуючих засобів, то слід зауважити що вона складалась з урахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 16.03.2017р №180 «Про внесення змін та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України», а саме про доповнення Постанови КМУ від 25.03.2009р.№333 «Деякі питання державного регулювання цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення».
-«Лікарські засоби, що в установленому порядку законом порядку зареєстровані в Україні та включені до Національного переліку основних лікарських засобів, затвердженого цією постановою, підлягають закупівлі закладами і установами охорони здоров’я, що повністю або частково фінансуються з державного бюджету.
У відповідності до розділу 15 п.2 Дезінфікуючі засоби включені розчини:
- Засіб на спиртовій основі для протирання рук (Alcohol based hand rub)
а) розчин, що містить етанол в розмірі 80%;
в) розчин, що містить ізопропіловий спирт в розмірі 75% об’єму.
Подана Вами пропозиція містила опис технічної характеристики із визначенням складової частини – 65% спирту ізопропілового.
Отже, тендерний комітет, приймаючи рішення про Вашу дискваліфікацію, діяв в межах та у спосіб передбачений Законодавством.
Що стосується Ваших голослівних та безпідставних звинувачень у корупційних діях Замовника то звертаємо Вашу увагу, в разі подальших таких дій Адміністрацією закладу будуть вжиті заходи по притягненню Вас до відповідальності у судовому порядку на підставі ст.ст.94, 299 ЦК України.
АВТОРИТЕТНО ЗАЯВЛЯЄМО, що своїми діями ви справляйте тиск на Замовника та звинувачуєте безпідставно у корупції не маючи на це доказів. Ваша компанія вже дуже відома на території України своїм скандальними вимогами и безпідставними звинуваченнями Замовників, які справляє тиск та залякування. Хто вам надає право «АВТОРИТЕТНО ЗАЯВЛЯТИ» та використовувати колекторські методи. Складається враження, що ви приймайте участь у торгах лише для демпінгу та роздування скандалів. Після таких звинувачень складається дуже сумнівне враження також щодо якості вашого товару. Якщо надалі ви будете своїми діями впливати на хід закупівлі, то ми змушені будемо звернутись до правоохоронних органів.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Просимо видалити вимогу до форми випуску препарату Еноксаприн «із захисною системою голки»
Номер:
8fc9b9208efa4cbcb3077b6d6e6423e8
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-26-002164-c.c1
Назва:
Просимо видалити вимогу до форми випуску препарату Еноксаприн «із захисною системою голки»
Вимога:
Висловлюємо свою повагу та уважно вивчивши тендерну документацію на закупівлю Фармацевтична продукція - код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 33600000-6 (Медикаменти та Медичні розчини).
ЛОТ-1: Медикаменти – (Аміодарону), (Бісопролол), (Ваннкоміцин), (Варфарин), (Верапаміл), (Гентаміцин), (Дексаметазон), (Дигоксин), (Допамін), (Еналаприл), (Еноксапарин), (Епінефрин), (Ізосорбіду динітрат), (Кислота транексамова), (Лідокаїн), (Магнію сульфат), (Метамізол натрію), (Метоклопрамід), (Метопролол), (Ніфедипін), (Повідон йоду), (Пропофол), (Протаміну сульфат), (Симвастин), (Спіронолактон), (Фуросемід), (Цефтриаксон). ЛОТ –2: Наркотичні засоби та психотропні речовини - (Морфін), (Фентаніл), (Сібазон). ЛОТ – 3: Контрастна речовина – (Йопамідол), (Йогексол). ЛОТ – 4: Перфузійні розчини – (Натрію хлорид), (Глюкоза), (Маніт), (Натрію гідрокарбонат). ЛОТ – 5: Антисептики та дезинфекційні засоби – (Засіб на спиртовій основі для протирання рук (Неосептил)), Суміш на основі хлору(Госпісепт)).,згідно оголошення на сайті https://prozorro.gov.ua (ідентифікатор закупівлі – № UA-2018-02-26-002164-с) повідомляє, що деякі положення тендерної документації ( далі ТД) не відповідають нормам чинного законодавства, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі».
В Додаток №2 до тендерної документації (МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ НА ЗАКУПІВЛЮ: Лот-1. Медикаменти) тендерної документації замовник виклав вимоги до препарату:
Еноксипарин, розчин для ін’єкцій по 0,8 мл (8000 анти-Ха МО/мл) у шприц-дозі із системою голки № 2
В Україні зареєстровано декілька виробгиків препарату Еноксипарин, розчин для ін’єкцій по 0,8 мл (8000 анти-Ха МО/мл) у шприц-дозі №2 ,але тільки один виробник - ТОВ "Санофі-Авентіс Україна", Україна виробляє Клексан (Еноксапарин натрій )1000 анти-Ха МО/0,1мл р-н д/ін. 8000 анти-Ха МО/0,8мл шприц-доза із захисн. системою голки №2
Така вимога Замовника щодо пристрою обмежує виробників аналогів препарату Еноксапарин пропонувати свою продукцію, і як наслідок – обмежує конкуренцію, даючи можливість виробникц лише одного торгівельного найменування Клексан брати участь у даній закупівлі.
Відповідно до частини 3 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Тому, ми як потенційий учасник торгів, виробник включених до закупівлі препаратів вважаємо, що вона не відповідає задекларованим статтею 3 Закону принципам здійснення публічних закупівель, а саме:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Лікарські препарати є фармацевтично еквівалентними, якщо вони знаходяться у однаковій лікарській формі, вводяться тим самим шляхом, містять ту саму кількість тієї самої діючої речовини (тих самих діючих речовин) у тих самих дозованих формах, відповідають вимогам тих самих або порівнюваних стандартів.
На вимогу Закону України «Про публічні закупівлі», а саме п.3 частини другої статті 22 – «Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника» просимо видалити вимогу до форми випуску препарату Еноксаприн «із захисною системою голки» та надати можливість всім участникам вийти з аналогами на запропонований препарат.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.doc 01.03.2018 10:32
Дата подачі:
01.03.2018 10:32
Вирішення:
Задоволено, внесено зміни.
Статус вимоги:
Задоволено