-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з цілодобової охорони майна та адміністративних будинків (79710000-4)
Торги не відбулися
499 810.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 998.10 UAH
мін. крок: 1% або 4 998.10 UAH
Період оскарження:
07.08.2023 13:31 - 05.09.2023 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга
Номер:
8da089e2c91d424196d5dba8b19da1e8
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-07-005762-a.b13
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга на рішення щодо відхилення
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на рішення щодо відхилення.docx 21.11.2023 16:26
- Скарга на рішення щодо відхилення.pdf 21.11.2023 17:26
- довідка відповідність тендерній пропозиції.pdf 21.11.2023 17:26
- Скарга на рішення щодо відхилення.docx 21.11.2023 17:26
- 122_ПРУО_ВТзО_17_2023_Охорона_ Відхилення_4.pdf 21.11.2023 17:26
- 17_2023_ВИМОГА_9_17112023_В_дпов_дь.pdf 21.11.2023 17:26
- Довідка калькуляція.pdf 21.11.2023 17:26
- ТД _17_2023_ВТзО_Охорона_Зі змінами_31082023.pdf 21.11.2023 17:26
- рішення від 23.11.2023 № 18838.pdf 23.11.2023 15:43
- Інформація про резолютивну частину рішення від 01.12.2023 № 19374.pdf 04.12.2023 11:48
- рішення від 01.12.2023 № 19374.pdf 05.12.2023 18:00
- Пояснення АМКУ_27112023.pdf 27.11.2023 12:14
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.11.2023 16:38
Дата розгляду скарги:
01.12.2023 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
23.11.2023 15:44
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
05.12.2023 18:00
Скарга
Скасована
Скарга
Номер:
1d354109198541ceac337b8e87503a73
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-07-005762-a.a12
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга на рішення щодо відхилення
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на рішення щодо відхилення.docx 21.11.2023 15:30
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
23.11.2023 00:02
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо роз’яснення відхилення тендерної пропозиції
Номер:
28872ab983f242949e9302988edefa0a
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-07-005762-a.a11
Назва:
Вимога щодо роз’яснення відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
Замовник, на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей (Тендерна пропозиція Учасника процедури закупівлі не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей) прийняв рішення відхилити тендерну пропозицію Приватного підприємства «АТЛАНТ», яке опубліковано в електронній системі закупівель (протокол уповноваженої особи від 17.11.2023 № 61).
Приватне підприємство «АТЛАНТ» вимагає від Замовника, детального роз’яснення щодо обґрунтування прийняття рішення про відхилення тендерної пропозиції останнього, з наступних питань:
Замовник зазначає, що ПП «АТЛАНТ» на повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в поданих інформації та/або документах завантажив документи до електронної системи закупівлі 03.11.2023.
Відповідно до пункту 8.4 додатку 1 до тендерної документації Замовника передбачено, що у складі тендерної пропозиції Учасником надається калькуляція вартості послуг із зазначенням в ній ціни за одну годину охоронника, за добу, за рік (вересень-грудень 2023 року, що складає 122 доби).
ПП «АТЛАНТ» зазначає, що як Учасник закупівлі, у складі своєї тендерної пропозиції надав цінову пропозицію щодо вартості послуг із зазначенням в ній ціни за одну годину охоронника, за добу, за рік (вересень-грудень 2023 року, що складає 122 доби), яка могла змінюватися при проведенні аукціону відкритих торгів даної закупівлі. ПП «АТЛАНТ» наголошує, що на даний час не являється підписантом при укладанні Договору про надання послуг та не визнано Замовником переможцем даної процедури закупівлі, таким чином дія частини третьої статті 180 Господарського кодексу України, на яку робить посилання Замовник, на Учасника закупівлі не мають ніякої юридичної сили.
Зазначаємо, що в разі визнання Замовником переможцем даної процедури закупівлі, ПП «АТЛАНТ» при укладенні договору про надання послуг додатково надасть уточнену та остаточну калькуляція вартості послуг із зазначенням в ній ціни за одну годину охоронника, за добу, за рік (вересень-грудень 2023 року, що складає 122 доби).
ПП «АТЛАНТ» зазначає, що надана в складі своєї тендерної пропозиції калькуляція вартості послуг в повному обсязі відповідає вимогам пункту 8.4 додатку 1 до тендерної документації Замовника.
Виходячи з вищевикладеного ПП «АТЛАНТ» зазначає, що своїми діями Замовник порушує права та законні інтереси Учасника відповідно до статті 5 Закону, зокрема, принципи добросовісної конкуренції серед учасників, принципи недискримінації учасників та рівне ставлення до них, принципи об'єктивність та неупередженість оцінки тендерних пропозицій.
Рішення про відхилення ПП «АТЛАНТ», тендерна пропозиція якого відповідає критеріям та вимогам Тендерної документації, може свідчити про наявність у діях Замовника ознаки упередженого підходу до оцінки учасника Закупівлі, нерівного ставлення до учасників та надання переваги окремим учасникам закупівлі, що у свою чергу є грубим порушенням принципів здійснення законодавства у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА ПФ АТЛАНТ.docx 17.11.2023 20:34
- 17_2023_ВИМОГА_9_17112023_В_дпов_дь.pdf 20.11.2023 15:52
Дата подачі:
17.11.2023 20:34
Вирішення:
Розглянувши вимогу (UA-2023-08-07-005762-a.a11) щодо закупівлі за предметом закупівлі: Послуги з цілодобової охорони майна та адміністративних будинків (79710000-4), Пенсійний фонд України повідомляє.
Відхиляючи пропозицію ПП "АТЛАНТ" Замовник вказав, що подані учасником документи містять невідповідності щодо кількості постів на Об’єктах, що в свою чергу впливатиме на ціну договору, яка належить до істотних умов, що у будь-якому разі мають бути узгоджені сторонами при укладанні договору.
Пунктом 18 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12.05.2023 № 471) (далі – Особливості), передбачено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків:
визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті;
перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі;
перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки.
Відповідно до пункту 43 Особливостей Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Таким чином наявні невідповідності в пропозиції Учасника щодо кількості постів охорони не можуть бути усунені у спосіб, передбачений Особливостями.
Статус вимоги:
Не задоволено
Скарга
Відхилено
Скарга
Номер:
ac26d57b40e44e33939ee0be7bfaf73c
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-07-005762-a.c10
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга _ПФУ.docx 03.11.2023 09:40
- Скарга ПФУ 01.11.2023.pdf 03.11.2023 13:41
- Протокол № 106 від 31.11.2023 р. УО про відхилення.pdf 03.11.2023 13:41
- Файл 4.1 Довідка _ ЦПД_ ОХ.pdf 03.11.2023 13:41
- Скарга ПФУ 01.11.2023.docx 03.11.2023 13:41
- Файл Довідки.pdf 03.11.2023 13:41
- Скарга ПФУ 01.11.2023.pdf.asice 03.11.2023 13:41
- Протокол № 50 від 31.11.2023 р. засідання робочої групи про відхилення.pdf 03.11.2023 13:41
- рішення від 07.11.2023 № 17782.pdf 07.11.2023 16:09
- інформація про резолютивну частину рішення від 14.11.2023 № 18282.pdf 15.11.2023 13:59
- рішення від 14.11.2023 № 18282.pdf 17.11.2023 13:35
- Пояснення АМКУ_07112023.pdf 08.11.2023 11:00
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.11.2023 13:08
Дата розгляду скарги:
14.11.2023 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
07.11.2023 16:09
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
17.11.2023 13:35
Скарга
Відхилено
Скарга
Номер:
6cd9989aa25b4739a081156300ebd0ec
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-07-005762-a.c9
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга на рішення
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на рішення.docx 29.09.2023 16:05
- Лист роз'яснення не платник єдиного податку.pdf 30.09.2023 14:20
- 44_ПРРГр_ВТзО_17_2023_Охорона_Відхилення_2.pdf 30.09.2023 14:20
- 90_ПРУО_ВТзО_17_2023_Охорона_24 години_2.pdf 30.09.2023 14:20
- Договір від 20 квітня 2016 року № 16.04 - 20.pdf 30.09.2023 14:21
- Довідка кадровий склад нова.pdf 30.09.2023 14:21
- Степанов Ігор Євгенович.pdf 30.09.2023 14:21
- Скарга на рішення.docx 30.09.2023 14:21
- Рішення від 16.09.2019 №13012.pdf 30.09.2023 14:21
- Відомості податкування.pdf 30.09.2023 14:22
- Ліцензія та свідоцтво .pdf 30.09.2023 14:22
- Скарга на рішення .pdf 30.09.2023 14:22
- Листи згоди на обробку даних.pdf 30.09.2023 14:22
- 94_ПРУО_ВТзО_17_2023_Охорона_Відхилення_2.pdf 30.09.2023 14:23
- 43_ПРРГр_ВТзО_17_2023_Охорона_24 години_2.pdf 30.09.2023 14:23
- ТД _17_2023_ВТзО_Охорона_Зі змінами_31082023.pdf 30.09.2023 14:23
- Довідка кадров. склад пультовиків.pdf 30.09.2023 14:23
- пискун.pdf 30.09.2023 14:23
- Договір від 31 грудня 2013 року № 31.12.pdf 30.09.2023 14:23
- рішення від 03.10.2023 № 15734.pdf 03.10.2023 17:31
- інформація про перенесення розгляду скарги від 10.10.2023 №1472.pdf 11.10.2023 17:31
- інформація про перенесення розгляду скарги від 11.10.2023 №1476.pdf 11.10.2023 17:40
- Інформація про резолютивну частину рішення від 16.10.2023 № 16455.pdf 17.10.2023 12:38
- рішення від 16.10.2023 № 16455.pdf 19.10.2023 18:01
- Пояснення АМКУ_04102023.pdf 04.10.2023 16:35
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.09.2023 17:08
Дата розгляду скарги:
10.10.2023 10:30
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
03.10.2023 17:31
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
19.10.2023 18:01
Вимога
Залишено без розгляду
Калькуляція
Номер:
2cfac517851b4fd3b8641f273bfba002
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-07-005762-a.a8
Назва:
Калькуляція
Вимога:
Шановний Замовник. В пункті 8.4. в Додатку 1 до тендерної документації вимагає надати: - калькуляція вартості послуг із зазначенням в ній ціни за одну годину охоронника, за добу, за рік (вересень-грудень 2023 року, що складає 122 доби).
Всеукраїнське об'єднання організацій роботодавців охоронної галузі “Федерація професіоналів безпеки» представляє понад 400 українських компаній, що спеціалізуються у сфері надання охоронних послуг, а саме: фізичної охорони об'єктів, охорони фізичних осіб, пультової охорони об'єктів, охорони рухомих об'єктів, інкасації грошових коштів та супроводу вантажів, послуг з монтажу та обслуговування технічних засобів охорони.
Серед основних напрямків діяльності об’єднання - забезпечення сприятливих та рівних умов здійснення бізнесу на ринку послуг охорони, у тому числі - підтримка законності при проведенні тендерних процедур на надання охоронних послуг.
Однією із проблем, що сьогодні існує на ринку охоронних послуг – демпінгова політика окремих компаній при ціноутворенні на основні послуги охорони.
Основною причиною, за якої можливе надання послуг за цінами, що суттєво нижчі, ніж середньо ринкові – порушення законодавства з питань оплати праці та свідоме надання неякісних послуг із ухиленням від сплати податків, залученням до надання послуг не працевлаштованого, професійно непідготовленого персоналу, відсутністю екіпіровки та засобів індивідуального захисту охоронників, відсутністю контролю за несенням служби, тощо.
Разом з тим, також існує проблема очікування заниженої ціни і із сторони замовника. Попередній аналіз актуальних на сьогоднішній день закупівель свідчить про те, що значна кількість підприємств, установ та організацій планують отримати послуги охорони за заниженою вартістю, нижче мінімальної собівартості послуг, яка розрахована згідно з вимогами чинного законодавства.
У зв’язку з цим Всеукраїнським об'єднанням організацій роботодавців охоронної галузі «Федерація професіоналів безпеки» надається розрахунок мінімальної собівартості послуг цілодобової фізичної охорони об’єктів, відповідно до вимог чинного законодавства та мінімальної заробітної плати у 2023 році.
При розрахунку цін на 2023 рік брались наступні дані:
- Мінімальна заробітна плата у погодинному розмірі з 01.10.2022 року - 40,46 грн (у 2023 році мінімальну заробітну плату в Україні підвищувати не планують);
- Середньоринкова заробітна плата - 11 000 грн (Нетто);
- Середня кількість годин в місяць - 730;
- Середньомісячна норма робочого часу - 166,17;
- Робочі дні 2023 - 250 днів. Вихідні, святкові та неробочі дні 2023 - 115 днів.
Дані, про норми тривалості робочого часу, вказані згідно даних Міністерства розвитку економіки "Про розрахунок норми тривалості робочого часу на 2023 рік".
Мінімальна собівартість однієї години цілодобової охорони становить
88 грн. 66 коп. включаючи ПДВ (для платників ПДВ), або
77 грн. 58 коп. для платників єдиного податку.
Наведена мінімальна собівартість однієї години цілодобової охорони враховує лише
- виплату мінімальної заробітної платні,
- нарахування всіх податків та зборів на неї згідно вимог законодавства,
але не включає:
- прибуток та податок на нього,
- адміністративні витрати,
- витрати на екіпіровку, навчання, контроль охоронного персоналу
- та інші питання, від яких залежить якість послуг.
Слід зазначити, що у випадку організації охорони вахтовим методом, до витрат на заробітну плату, наведених у розрахунку, додаються витрати на проживання і поїздки до місця роботи залученого персоналу.
Договори на охоронні послуги, укладені за розцінками рівними або нижчими наведеної Мінімальної собівартості, можуть бути кваліфіковані як фіктивні, а послуги, що надаються за ними – як механізм відмивання коштів керівниками установ, організацій та підприємств – замовників, спільно з керівниками охоронних компаній.
Крім того, для обґрунтування показників витрат на охоронні послуги, проведено розрахунок середньо-ринкової рекомендованої вартості послуг охорони, розрахованої для середньо-ринкової заробітної платні охоронника, прибутковості охоронної компанії на рівні 10%, накладних витрат охоронної компанії на рівні 10% від фонду оплати праці.
Згідно прорахунку калькуляції вартості послуг із зазначенням в ній ціни за одну годину охоронника, за добу, за рік (вересень-грудень 2023 року, що складає 122 доби) було встановлено, що вона становить: - 56 гривен 90 копійок, тобто нижче мінімальної собівартості однієї години цілодобової охорони, яка розрахована згідно з вимогами чинного законодавства.
Вимагаємо прибрати даний пункт з тендерної документації, оскільки в подальшому це може призвести до порушення законодавство у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:
Замовник
- 17_2023_ВИМОГА_8_В_дпов_дь_.pdf 01.09.2023 16:02
Дата подачі:
11.08.2023 22:29
Вирішення:
Розглянувши вимогу щодо закупівлі за предметом закупівлі: Послуги з цілодобової охорони майна та адміністративних будинків (79710000-4), Пенсійний фонд України повідомляє.
Згідно з підпунктом 2 частини першої статті 5 Закону України “Про публічні закупівлі” закупівлі здійснюються за такими принципами максимальна економія, ефективність та пропорційність.
Очікувана вартість за предметом закупівлі “Послуги з цілодобової охорони майна та адміністративних будинків (79710000-4)” визначена замовником відповідно до пункту 2 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275.
Згідно з рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 23.08.2023 № 13342-р/пк-пз підстави для задоволення скарги в цій частині відсутні.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
08.09.2023 13:39
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо пульта централізованого спостереження
Номер:
7b4e6bcc90fd4a2286180b4b463a3343
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-07-005762-a.c7
Назва:
Щодо пульта централізованого спостереження
Вимога:
Шановний Замовник. В пункті 8.1. «На підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» в Додатку 1 до тендерної документації вимагає надати: - копію документу, що підтверджує правомірність використання офісного приміщення учасника (для розміщення пункту централізованого спостереження).
Зазначаємо , що дана вимога є штучною, не обґрунтованою і дискримінаційною та порушує законні права та інтереси учасників у закупівлі з огляду на наступне:
Відомості та документи які подає учасник у складі своєї тендерної пропозиції знаходяться та зберігаються в електронній системі закупівель.
Таким чином, відомості щодо розташування та місцезнаходження пульта централізованого спостереження та іншого обладнання, спеціальних засобів, а в деяких випадках зброї, що належить суб’єкту охоронної діяльності знаходяться вільному та відкритому доступі мережі Інтернет, що дає змогу безконтрольного перегляду сторонніх осіб. Вимагаючи таку необґрунтовану вимогу Замовник необачно та необережно ставить під загрозу розкриття службової та конфіденційної інформації учасника, що у подальшому може призвести до негативних наслідків (пошкодження, зруйнування, виведення з ладу, здійснення перешкод, захоплення обладнання) та вплинути на якість надання охоронних послуг.
Враховуючи на те, що у зв’язку зі озброєною агресією та періоду дії правового режиму воєнного стану в Україні, з метою унеможливлювано витоку конфіденційної інформації що суб’єктів охоронної діяльності вимагаємр Замовника прибрати дану необґрунтовану вимогу з тендерної документації.
Пов'язані документи:
Замовник
- 17_2023_ВИМОГА_7_В_дпов_дь_.pdf 01.09.2023 16:00
Дата подачі:
11.08.2023 22:27
Вирішення:
Розглянувши вимогу (UA-2023-08-07-005762-A.C4) щодо закупівлі за предметом закупівлі: Послуги з цілодобової охорони майна та адміністративних будинків (79710000-4), Пенсійний фонд України повідомляє.
Відповідно до частини першої статті 6 Закону України “Про охоронну діяльність” охорона майна та фізичних осіб забезпечується персоналом охорони шляхом здійснення таких заходів:
1) використання пунктів централізованого спостереження, технічних засобів охорони, транспорту реагування, службових собак;
2) контроль за станом майнової безпеки об'єкта охорони;
3) запобігання загрозам особистій безпеці фізичної особи, яка охороняється;
4) реагування в межах наданих законом повноважень на протиправні дії, пов'язані з посяганням на об'єкт охорони.
Відповідно до пункту 20 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18.11.2015 № 960, пункт централізованого спостереження повинен розташовуватися у нежилому приміщенні і бути обладнаним:
системою цілодобової аудіореєстрації звукового фону операційного залу такого пункту і телефонних розмов у режимі реального часу з обсягом архівації запису не менше ніж за 14 діб;
системою відеоспостереження за операційним залом з цілодобовою реєстрацією відеоінформації у режимі реального часу з обсягом архівації запису не менше ніж за 14 діб;
аудіовідеопереговорним пристроєм і засобами технічної укріпленості, які унеможливлюють доступ до приміщення пункту централізованого спостереження сторонніх осіб.
Відповідно до пункту 27 Особливостей у разі коли оприлюднення в електронній системі закупівель інформації про місцезнаходження замовника та/або місцезнаходження (для юридичної особи)/місце проживання (для фізичної особи) постачальника (виконавця робіт, надавача послуг), та/або місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг (оприлюднення якої передбачено Законом та/або цими особливостями) несе загрозу безпеці замовника та/або постачальника, така інформація може зазначатися як назва населеного пункту місцезнаходження замовника та/або місцезнаходження (для юридичної особи)/місце проживання (для фізичної особи) постачальника (виконавця робіт, надавача послуг), та/або назва населеного пункту, в який здійснюється доставка товару (в якому виконуються роботи чи надаються послуги).
Таким чином вимога не ґрунтується на положеннях нормативно-правових актів.
Згідно з рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 23.08.2023 № 13342-р/пк-пз підстави для задоволення скарги в цій частині відсутні.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
08.09.2023 13:39
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
3da7506fbc794d7a9741822e7d613668
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-07-005762-a.b6
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга на вимоги тендерної документації
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на вимоги ТД.docx 10.08.2023 17:08
- Лист МВС - ФПБ.pdf 11.08.2023 20:25
- Рішення від 27.01.2021 № 1453.pdf 11.08.2023 20:25
- Рішення від 01.08.2023 № 11874.pdf 11.08.2023 20:25
- Лист ФРУ.pdf 11.08.2023 20:25
- Скарга на вимоги ТД.pdf 11.08.2023 20:25
- Скарга на вимоги ТД .docx 11.08.2023 20:25
- Рішення від 11.02.2021 № 2524.pdf 11.08.2023 20:25
- Лист розяснення МОЗ .pdf 11.08.2023 20:25
- Рішення від 14.08.2023 № 12615.pdf 14.08.2023 17:04
- Інформація про резолютивну частину рішення від 23.08.2023 № 13342.pdf 24.08.2023 14:26
- Рішення від 23.08.2023 № 13342.pdf 28.08.2023 15:04
- Пояснення на скаргу АМКУ.pdf 16.08.2023 10:04
- Додаток. Розрахунок ОВ.docx 16.08.2023 10:04
- Пояснення на скаргу АМКУ.docx 16.08.2023 10:04
- ТД _17_2023_ВТзО_Охорона_Зі змінами_31082023.pdf 31.08.2023 17:05
- 85_ПРУО_17_2023_ВТЗО_Охорона_ Внесення змін_ТД.pdf 31.08.2023 17:06
- 40_ПРРГр_17_2023_ВТзО_Охорона_ Внесення зм_н_ТД.pdf 31.08.2023 17:06
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.08.2023 17:11
Дата розгляду скарги:
23.08.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
14.08.2023 17:05
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
28.08.2023 15:04
Дата виконання рішення Замовником:
31.08.2023 17:10
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 23.08.2023 № 13342-р/пк-пз, зобов'язано Пенсійний фонд України внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі: Послуги з цілодобової охорони майна та адміністративних будинків (79710000-4), оголошеної відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон), Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12.05.2023 № 471) (далі – Особливості).
Оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-08-07-005762-a.
Інформацію про резолютивну частину рішення від 23.08.2023 № 13342-р/пк-пз оприлюднено 24.08.2023, повний текст рішення – 28.08.2023.
Відповідно до абзацу другого пункту 4 наказу Пенсійного фонду України від 24.12.2021 №180 “Про деякі питання організації закупівель для забезпечення потреб Пенсійного фонду України та його органів” питання розглянуто на засіданні робочої групи, схвалено проєкт тендерної документації та вимог до предмета закупівлі (протокол від 31.08.2023 № 40).
Відповідно до абзацу першого частини двадцять другої статті 18 Закону, пункту 55 Особливостей, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 23.08.2023 № 13342-р/пк-пз, службової записки від 31.08.2023 № 221/11-16 внесено зміни до тендерної документації та вимог до предмета закупівлі за предметом закупівлі: Послуги з цілодобової охорони майна та адміністративних будинків (79710000-4)(протокол Уповноваженої особи від 31.08.2023 № 85).
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо невідповідності кваліфікаційних критеріїв та технічної специфікації.
Номер:
89048f1db0a540ecb0e61920b09d4444
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-07-005762-a.a5
Назва:
Щодо невідповідності кваліфікаційних критеріїв та технічної специфікації.
Вимога:
Шановний Замовник У розділі ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» пункті 5.1. зазначено: - згідно з умовами цієї документації учасник подає в складі пропозиції документи, що відповідно до статті 16 Закону, підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, установленим Замовником у додатку № 1 до цієї тендерної документації.
Зазначаємо, що Додатком № 1 до тендерної документації є - «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі», тобто ніяк не кваліфікаційні критерії.
У свою чергу зазначає, про те, що дана вимога відноситься до підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасника, згідно з положенням статті 16 Закону.
Замовник у додатку 3 до тендерної документації «Технічне завдання» вимагає надати відомості щодо підтвердження виконання технічного завдання ї специфікації надання послуг, чомусь спільно з підтвердженням кваліфікаційних критерій учасника.
Згідно з статтею 23 Закону «Про публічні закупівлі»(далі – Закон) - «Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності», а саме: - Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Згідно статті 16 Закону «Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі».
1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Таким чином, підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим до учасника процедури закупівлі регламентуються виключно вимогам статті 16 Закону.
ТОВ «Охоронна компанія Княжа» зазначає, що технічне завдання є характеристикою предмету закупівлі (послуг), а кваліфікаційні критерії є - кваліфікаційною вимогою що підтверджує відповідність учасника. Зміст тендерної документації не відповідає зазначеним вимогам, що є порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Виходячи з вищевказаного, вимагаємо: - привести у відповідність тендерну документацію щодо кваліфікаційних вимог та технічної специфікації.
Пов'язані документи:
Замовник
- 17_2023_ВИМОГА_5_В_дпов_дь_.pdf 01.09.2023 13:47
Дата подачі:
09.08.2023 18:57
Вирішення:
Розглянувши вимогу (UA-2023-08-07-005762-A.A5) щодо закупівлі за предметом закупівлі: Послуги з цілодобової охорони майна та адміністративних будинків (79710000-4), Пенсійний фонд України повідомляє.
Відповідно до абзацу першого пункту 5.1 розділу ІІІ “Інструкції з підготовки тендерної документації” тендерної документації згідно з умовами цієї документації учасник подає в складі пропозиції документи, що відповідно до статті 16 Закону України “Про публічні закупівлі”, підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, установленим Замовником у додатку № 1 до цієї тендерної документації.
Підпунктом 8.1 пункту 8 Додатку 1 до тендерної документації установлений кваліфікаційний критерій - наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Підпунктом 8.2 пункту 8 Додатку 1 до тендерної документації установлений кваліфікаційний критерій - наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Підпунктом 8.3 пункту 8 Додатку 1 до тендерної документації установлений кваліфікаційний критерій - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Відповідно до пункту 44 Типової інструкції з діловодства в міністерствах, інших центральних і місцевих органах виконавчої влади, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 17 січня 2018 року № 55 «Деякі питання документування управлінської діяльності», додатки до документів, крім додатків до супровідних листів, складають з метою доповнення, пояснення окремих питань документа або документа в цілому.
Додаток 1 до тендерної документації є невід’ємною його частиною, а вимога не ґрунтується на положеннях нормативно-правових актів.
Згідно з рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 23.08.2023 № 13342-р/пк-пз підстави для задоволення скарги в цій частині відсутні.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
08.09.2023 13:39
Вимога
Вирішена
Громадські формування
Номер:
2b2830081c2e47a3838c0b5bfce406d5
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-07-005762-a.c4
Назва:
Громадські формування
Вимога:
Шановний Замовник. В пункті 6.3. «Виконавець зобов’язаний» в Додатку 1 до тендерної документації вимагається: - Посилювати кількісний склад охоронців на Об’єктах охоронцями, наділеними правами та обов’язками, передбаченими Законом України «Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону», за рахунок додаткових сил при виникненні (або загрозі виникнення) ситуації, у якій неможливо забезпечити підтримання громадського порядку на території Об’єктів наявними на Об’єктах охоронцями.
Відповідно до Закону України «Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону» Розділу 3, «Основні завдання, права та обов’язки громадських формувань з охорони громадського порядку і державного кордону та їх членів» (далі - Закон).
Стаття 9 Закону Основними завданнями громадських формувань з охорони громадського порядку і державного кордону є:
1) у сфері охорони громадського порядку:
надання допомоги органам Національної поліції у забезпеченні громадського порядку і громадської безпеки, запобіганні адміністративним і кримінальним правопорушенням;
інформування органів Національної поліції про вчинені або ті, що готуються, кримінальні правопорушення, місця концентрації злочинних угруповань;
сприяння органам Національної поліції у виявленні і розкритті кримінальних правопорушень, розшуку осіб, які їх вчинили, захисті інтересів держави, підприємств, установ, організацій, громадян від кримінально протиправних посягань; участь у забезпеченні безпеки дорожнього руху та боротьбі з дитячою бездоглядністю і правопорушеннями неповнолітніх;
Стаття 10 Закону «Права громадських формувань з охорони громадського порядку і державного кордону».
Для виконання завдань, визначених у цьому Законі, громадські формування з охорони громадського порядку і державного кордону та їх члени мають право:
1) брати участь у забезпеченні охорони громадського порядку і державного кордону разом з поліцейськими, військовослужбовцями Державної прикордонної служби України, а в сільській місцевості - самостійно шляхом виконання конкретних доручень керівника відповідного органу Національної поліції чи підрозділу Державної прикордонної служби України;
2) вживати спільно з поліцейськими заходів до припинення адміністративних і кримінальних правопорушень;
3) представляти і захищати інтереси своїх членів у державних органах та підприємствах, установах, організаціях, навчальних закладах;
4) взаємодіяти з іншими органами громадської самодіяльності, що беруть участь у заходах, спрямованих на:
ведення індивідуально-профілактичної роботи з особами, схильними до вчинення адміністративних і кримінальних правопорушень;
надання допомоги у боротьбі з кримінальними правопорушеннями у сфері економіки, податкового законодавства, а також пияцтвом, наркоманією, порушеннями правил торгівлі та у сфері благоустрою території міст, інших населених пунктів;
охорону природи і пам’яток історії та культури;
забезпечення безпеки дорожнього руху;
5) вносити до органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій незалежно від форм власності пропозиції щодо запобігання адміністративним і кримінальним правопорушенням, виникненню причин і умов, що сприяють їх вчиненню;
6) підтримувати зв’язки з відповідними громадськими організаціями інших країн з метою обміну досвідом роботи.
Стаття 11 Закону «Форми і методи роботи громадських формувань з охорони громадського порядку і державного кордону».
Громадські формування з охорони громадського порядку і державного кордону проводять свою діяльність під контролем органів Національної поліції, підрозділів Державної прикордонної служби України шляхом:
1) спільного з поліцейськими, прикордонниками патрулювання і виставлення постів на вулицях, майданах, залізничних вокзалах, в аеропортах, морських і річкових портах, у місцях компактного проживання громадян, розташування підприємств, установ, організацій, навчальних закладів, а також у місцях можливої появи порушників кордону в межах району, що контролюється Державною прикордонною службою України, прикордонної смуги; участі в забезпеченні охорони громадського порядку під час проведення масових заходів, погоджених у випадках, передбачених законом, з виконавчими органами місцевого самоврядування;
2) проведення разом з прикордонниками огляду на маршрутах можливого руху порушників державного кордону, місць їх укриття, транспортних засобів, суміжної з державним кордоном місцевості з метою встановлення причин та умов перебування невідомих осіб;
3) участі у заходах правоохоронних органів, спрямованих на боротьбу з окремими видами правопорушень.
Таким чином, виходячи з вищезазначеного особи, які являються членами громадських формувань з охорони громадського порядку і державного кордону, здійснюють свої обов’язки виключно спільно та надаючи допомогу органам Національної поліції України та проводять свою діяльність під контролем останніх.
З огляду на вищезазначене, вимагаємо прибрати дану дискримінаційну вимогу в тендерній документації та пункту 5.3.22 Договору про надання послуг, оскільки суб’єкт охоронної діяльності, який має власний пульт централізованого спостереження, групи швидкого реагування та необхідну кількість кваліфікованих охоронників, згідно Ліцензійних умов, має змогу за рахунок власних або доданих сил та засобів здійснювати посилення постів охорони в разі виникнення позаштатних та надзвичайних ситуацій.
Пов'язані документи:
Замовник
- 17_2023_ВИМОГА_4_В_дпов_дь_.pdf 01.09.2023 13:46
Дата подачі:
09.08.2023 17:20
Вирішення:
Розглянувши вимогу (UA-2023-08-07-005762-A.C4) щодо закупівлі за предметом закупівлі: Послуги з цілодобової охорони майна та адміністративних будинків (79710000-4), Пенсійний фонд України повідомляє.
Пенсійний фонд України розглянув запитання учасника закупівлі до закупівлі “Послуги з цілодобової охорони майна та адміністративних будинків” і повідомляє, що рішенням уповноваженої особи від 31.08.2023 № 85 до тендерної документації в цій частині внесено зміни.
Статус вимоги:
Задоволено