-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ПВРЗ-23П_028_ВО: Послуги сертифікації та технагляд за сертифікованою продукцією для підтвердження дії сертифікатів відповідності
Торги не відбулися
78 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 390.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 390.00 UAH
Період оскарження:
07.08.2023 08:59 - 12.08.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
щодо дискрімінації учасників, наглядання та умов договору
Номер:
c8c0e33ecd6c42d491f9f19e433d19f4
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-07-000407-a.b1
Назва:
щодо дискрімінації учасників, наглядання та умов договору
Вимога:
З аналізу даних, отриманих з майданчика та відкритих джерел встановлено, що сертифікати на означену продукцію видані до липня 2024 органом з сертифікації компанії, що на сьогодні припинила свою діяльність. Що автоматично робить дискримінаційний п. 10 Додатку 2 до ТД незастосовним.
Щодо наглядання. Так, справді стандартом ДСТУ EN ISO/IEC 17065:2019 передбачене проведення наглядання за сертифікатами на продукцію, що виготовляється впродовж певного терміну, що є умовою для продовження їх чинності. Однак у ситуації, що склалася, передача даної функції (проведення наглядання за сертифікованою продукцією) не є можливим. На відміну від стандарту ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 в рамках якого Міжнародний форум з акредитації розробив документ IAF MD 2:2023 про трансфер систем менеджменту, трансфер сертифікації продукції в загальновизнаній європейській та міжнародній практиці не передбачений.
Таким чином для акредитованих органів з сертифікації проведення робіт за вказаних умов є практично 100% ризиком втрати акредитації, що робить таку діяльність неприпустимою.
Щодо проведення нової сертифікації. Наша компанія має значний досвід проведення робіт та розроблені процедури з метою мінімізації обтяження Замовників. Однак для розуміння можливості застосування процедур оцінки відповідності та для визначення об'ємів робіт та витрат, необхідно надати мінімальну інформацію, про те які саме вимоги (пункти НД, пункти та назви стандартів, показники КД, обсяг закупівлі, інше) повинні бути підтверджені. Ці дані з одної сторони впливають на вартість робіт а з другої є визначальними для розуміння того факту чи входять роботи до сфери акредитації ООВ чи ні.
Щодо договору. Даний договір не призначений до застосування у такій сфері, як сертифікація. Існує ряд вимог до договорів, передбачених стандартами а також інструкціями НААУ. На відміну від звичайного договору про виконання робіт, де якість встановлюється показниками якості, а вся відповідальність лежить на Виконавці, сертифікація — це спільний процес, виходів у якого мінімум два — позитивний та негативний. Заявник несе відповідальність за відповідність продукції, надання документів, сприянні проведення робіт, надання зразків продукції, тощо. Якість робіт оцінюється не по результату, а по відповідності виконаних процедур. Також в проекті договору прописано «Додатки до цього Договору є його невід´ємною частиною», але самі додатки в проекті відсутні. Тому даний варіант договору необхідно переглянути.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.08.2023 11:26
Вирішення:
Орган з сертифікації, що видав сертифікати відповідності № RCU.0724-21, № RCU.0725-21, № RCU.0726-21, № RCU.0727-21, № RCU.0728-21, № RCU.0729-21, № RCU.0730-21, № RCU.0731-21 які дійсні до 07.07.2024р., шляхом перетворення змінив назву та організаційно-правову форму та є повним правонаступником державного підприємства, що підтверджується Листом № 88/0289 від 15.06.2023р., Витягом з Єдиного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 31.05.2023р., Статутом підприємства ТОВ «Дніпровський орган з сертифікації залізничного транспорту» (Код ЄДРПОУ:2424451) (додаються).
Стаття 108 ЦК України визначає, що перетворенням юридичної особи є зміна її організаційно-правової форми. У разі перетворення до нової юридичної особи переходять усе майно, усі права та обов'язки попередньої юридичної особи.
Отже, перетворення та зміна організаційно-правової форми не припиняє роботу органу з сертифікації.
Стосовно потреби в припиненні дії чинних сертифікатів відповідності, чи потреби в передачі функції проведення наглядання іншому органу, чи потреби в новій сертифікації:
Чинним законодавством України, а також Національним агентством з акредитації України, не встановлено вимог щодо скасування чинних сертифікатів з проведенням нової сертифікації чи передачі функцій нагляду іншим органам у випадку перетворення юридичної особи, зміни назви органу сертифікації та організаційно-правової форми з повним правонаступництвом.
Тому вимоги ТОВ «УКРЕКСПЕРТИЗА» вважаємо безпідставними та не обґрунтованими.
Щодо вимог до договору: Згідно витягу з протоколу № Ц-54/83 Ком.т. засідання правління АТ «Укрзалізниця» від 26.09.2022 «Про внесення змін до Положення про договірну роботу в акціонерному товаристві «Українська залізниця» філія «ПВРЗ» АТ «Укрзалізниця» використовує виключно договори за рекомендованими формами АТ «Укрзалізниця». Стосовно відсутності додатків – буде внесено зміни до тендерної документації.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
15.08.2023 10:03